Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [mk4] Mentos By Boss*

Boss* - 28 Kwi 2023, 18:06
Temat postu: [mk4] Mentos By Boss*
1. NICK: Boss*
2. IMIĘ: Jakub
3. MODEL: Fiesta mk4
4. WERSJA: Flair??
5. ROCZNIK: 1998
6. SILNIK: 1,3 Endura/Grzechotnik
7. OPIS AUTA: Auto które jest moim 1 autem, z ciekawym pomysłem na tuning
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: zderzaki mk5 sport, fotele fiesta mk6 ST, wydech bassowy, dyfuzor tylnego zderzaka, spojler mk5 sport, polerka starego lakieru
b. mechaniczne: zmienione rzeczy eksploatacyjnie
c. audio: custom subwoofer 1x400Rms cewka, kabel spawalniczy 25mm2, wzmacniacz pionier, przednie głośniki 165mm na dystansie, tył 130mm na dystansie
d. inne: katanima

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE : pomalować na planowany kolor, włożyć 1.7 od pumy, kupić fajne 15 calówki po zmianie silnika, założyć nakładki na progi od Modell1, założyć zakupione amortyzatory koni po zmianie belki na pumę, wraz z sprężynami h&r
a.
b. mechaniczne:1.7 puma
c. audio:raczej narazie zostaje
d.

10. FOTKI AUTA












Boss* - 28 Kwi 2023, 18:14

Edit: wrzuciłem zdjęcia wnętrza dla ciekawych jak siedzą fotele ST w mk4, są to fotele z Anglika, dół mk6 kierowcy na Anglika pasazera został przełożony, przez co uzyskałem 2 regulowane fotele
modell1 - 28 Kwi 2023, 21:48

Witam kolegę z mesa.
Bestia oficjalnie na FKP.
Teraz będzie się działo

Boss* - 28 Kwi 2023, 22:47

modell1 napisał/a:
Witam kolegę z mesa.
Bestia oficjalnie na FKP.
Teraz będzie się działo


Definitywnie tak, to będzie najlepsza fiesta na Podkarpaciu 😅 :hammer: :jupi:

Puff - 1 Maj 2023, 19:23

Jako właściciel niebieskiego, muszę powiedzieć, że całkiem fajny kolor. Nigdy chyba nie widziałem mk4 w takim. No i spoko ta dupa wygląda :)
Boss* - 1 Maj 2023, 23:58

Puff napisał/a:
Jako właściciel niebieskiego, muszę powiedzieć, że całkiem fajny kolor. Nigdy chyba nie widziałem mk4 w takim. No i spoko ta dupa wygląda :)


Kolor będzie całkiem inny bi ten jest zniszczony już, ale pomysł na boczki i deskę tez jest inny to znaczy czarna skóra

Boss* - 1 Maj 2023, 23:59

Aaaa o… wykładzina czarna i kolega się zajmował farbowaniem podsufitke na dany kolor to tez będzie czarna, wnętrze będzie wyrobione tak bardzo
Boss* - 6 Maj 2023, 10:51


vegetagt - 6 Maj 2023, 11:23



:P

Boss* - 6 Maj 2023, 12:20

vegetagt napisał/a:
Obrazek

:P


Dzięki, brakuje mi tutaj opcji „dodaj obrazek, a nie wiem jaki hosting dobrze działa, w każdym to razie tak wyglądała fiesta na moje urodziny rok temu hahaha

Jaszczur - 8 Maj 2023, 23:43

postimage.org się w miarę trzyma, tylko najlepiej konto założyć, wtedy obrazki nie znikają po latach. Moje leżą tam już 6 lat.
Boss* - 29 Maj 2023, 16:36

https://m.fotosik.pl/zdjecie/482b0842c59f3439

Przymiarki boczka od mk3, na rzecz boczków tył jak i przód będę musiał zrezygnować z przednich głośników 165mm z dystansami, a za to wsadzić jakieś dobre 13mm i zapiać całe audio pod osobny wzmacniacz na nowych kablach, bo subwoofer zostaje na monoblocku od pionera

Boss* - 18 Cze 2023, 21:21

Walka z rękojeściami i kieszeniami od modell1, nieugięcie kieszenie od xr2 na elektryczne szyby jak i rękojeści od xr-ki dają w kość przypominając iż to nie robota na jeden dzień aby wszystko spasować, podobnie z całym boczkiem, który trzeba góra mocno spasować do szyby, a raczej tej listewki

Boss* - 18 Cze 2023, 21:36

Jakby ktoś się pytał czemu nie warto montować foteli od mk6 do mk4, a może raczej warto, tylko nie na seryjne boczki..
1.przy seryjnych boczkach fotele przy lekko odsuniętym ku przodzie fotelu wadzą o boczek, wiec fotel musi być dosunięty na maxa do tylu
2.szyny, nijak pasujące szyny co do mocowań, dzięki czemu fotele nie mogą normalnie siąść, można by pod nie wyspawać jakiś stelaż, lecz wtedy fotel będzie za wysoko względem zagłówka a sufitu.
3.oryginalnie mocowania szyn są nastawione tak że odsuwają fotel maxymalnie do prawej strony, temu trzeba było by przespawać mocowania, co przy tak cienkim materiale może zmniejszyć bezpieczeństwo
4.wysokosc, jak wyżej wspomniałem.. fotel nie otwiera się normalnie co do złożenia aby ktoś wsiadł, tylko raczej trzeba pierw go złożyć a dopiero potem odsunąć, innaczej nie da rady go otworzyć, zabiera to przestronność auta.
Podsumowując, fotel od mk6 nadaje się do fiesty mk4 jedynie w 2 opcjach spełniających te warunki, jest to fiesta mk4 lub mk5 z 5 drzwiami nie 3 dzięki czemu nie zachodzi potrzeba składania foteli, 2 opcja według mnie zależała mocno od wzrostu mimo regulacji góra dół fotela, to wzrost kierowcy, osobiście zalecałbym te fotele dla jakiejś zgrabnej kobiety, bo facet mający prawie 187 wzrostu jest głowa przy podsufitke prawie, a fotel jest na max do tylu i max obniżony, do tego na max uchylony ku tyle

Wyżej przesyłam zdjęcie kieszonek od mk3, gdzie przy pasowaniu widać że dzięki temu iż są niżej chowają się pod fotel, co daje możliwość zamknięcia drzwi, nie jak ma to miejsce przy seryjnych boczkach

Boss* - 18 Cze 2023, 21:42

Co do tylnej kanapy, jeśli ktoś chce montować od mk6, przykład ST, pierw trzeba zrzucić całe obszycie z mk4 i na to naciągnąć, natapicerowac jak zwał tak zwał całe obszycie z mk6, w sensie na gąbkę z mk4 obszycie mk6, ponieważ gąbka z mk6 jak i cały metal jest za duży, wystaje za bardzo w przód, jak się uporamy z tym należy wycentrować kanapę z tylu tak aby trafiła idealnie w mocowania.
Oparcie… tu jest rzeźby sporo, pierw mocowania, trzeba docinać kombinować mocowania… to raz, dwa spasować to wszystko, trzy mocowania a raczej bolczyki mocujące tylna kanapę jak i mechanizmy otwierania tylnej kanapy, trzeba mieć dremelek, cierpliwość, medytacje i jeszcze raz cierpliwość, w przypadku przednich foteli można zamontować te od Escorta, pokroju uszatki, lub recaro z pumy, co ja nie uczynię bo mam na oku trochę inne, lecz tylne z Escorta, pumy, czegokolwiek nie podejdą, wiec tak samo czeka rzeźba.
Słowem zakończenia wspomnę że zostaje u mnie tylna kanapa, a przednie fotele są aktualnie na sprzedaż jakby ktoś chciał, pozdrawiam

Boss* - 24 Cze 2023, 16:38

Nakładki progowe od modell1.. są w trakcie montażu, brakuje teraz do pełni malowania, założenia amortyzatorów Koni ze sprężynami -35mm i może… ale to może 15 calowych felg, ale to raczej z silnikiem pumy, bo grzechotnik wyzionie ducha na 15-stkach






modell1 - 24 Cze 2023, 20:05

W końcu 😁
Troszkę czekały
Ale efekt :brawo:

Boss* - 24 Cze 2023, 20:26

modell1 napisał/a:
W końcu 😁
Troszkę czekały
Ale efekt :brawo:


Efekt będzie jak będzie umyta.. hah! A na ten moment pochwale się zamontowanymi akcesoriami do boczków od również modell1, teraz tylko prawy boczek i tylne i wnętrze nabiera powoli smaku, koniec końców i tak będą elektryczne szyby.
P.S osłona klamki założona na próbę bo czeka mnie rzeźba klamki albo mk3 albo mk4 wraz z osłona :-P

modell1 - 25 Cze 2023, 13:46

Tak pragnę zauważyć że kiedyś były osoby co mk3 zmieniali na mk4 zwłaszcza środek.
A tu odwrotnie :ok:
Jednak mk3 bardziej pasuje :yes:
Działaj ostro chodź progi i zderzaki są z nowszego modelu :jupi:

Boss* - 25 Cze 2023, 19:42

modell1 napisał/a:
Tak pragnę zauważyć że kiedyś były osoby co mk3 zmieniali na mk4 zwłaszcza środek.
A tu odwrotnie :ok:
Jednak mk3 bardziej pasuje :yes:
Działaj ostro chodź progi i zderzaki są z nowszego modelu :jupi:



Nie chce obrażać nikogo komu się mk4 we wnętrzu podoba, lecz seryjne szare kolory i to wszystko, wiemy doskonale gdzie to się nadaje i jak wyglada, jedynie ta deska i to wszystko wyglada dobrze w mk5 sport, to jako tako, teraz czekać na speca który przekładał dechę od mk3 do mk4 i powie czy dużo jest rzeźby z nagrzewnicą

Marcin - 25 Cze 2023, 23:16

Boss* napisał/a:
Nie chce obrażać nikogo komu się mk4 we wnętrzu podoba, lecz seryjne szare kolory i to wszystko, wiemy doskonale gdzie to się nadaje i jak wyglada

Obraziłem się :rotfl: a tak na poważnie to gorzej jest jak jest w wersji niebieskiej :-P miałem mk4 ghia w jasnej desce (jakiś taki krem) z jasnymi fotelami.

Boss* - 26 Cze 2023, 15:29

Lewy boczek do lekkiej poprawy czeka mnie, a prawy od pasażera jest spasowany idealnie niemalże

Boss* - 26 Cze 2023, 21:05

Efekt po myjni, gdy nie jest zakurzona








Jest naprawdę bardzo elegancka furmanka teraz, czekać tylko na sprężyny -35 i odmalowanie i będzie luksus bryka z zewnątrz <8> <8> :greenpeace:

JoeMix - 28 Cze 2023, 00:19

Nie myślałeś o tylnym zderzaku pasującym do przedniego?
Boss* - 28 Cze 2023, 09:39

JoeMix napisał/a:
Nie myślałeś o tylnym zderzaku pasującym do przedniego?



W sensie? Lakier? No ogólnie fiesta cała czeka na malowanie chociażby przez swój dach na którym widać podkład, jak będzie malowana to tylny zderzak pójdzie w kolor, a zderzak jak coś też jest od sporta 😅 niżej załączam aktualnie zdjęcie dachu, temu chce ją malować całą, a co do malowania to muszę wprost znaleźć czas i pieniądze, bo przedni zderzak malowałem sam, także same koszta lakieru i papierków ściernych na bączka wraz z kosztami polerki dojdą









Boss* - 2 Lip 2023, 14:14

Polerka przedniego zderzaka

Boss* - 2 Lip 2023, 16:58

Jeszcze pare fotek z polerki



Boss* - 16 Lip 2023, 01:25

Lakier przed moimi działaniami, a po nich, tu widać że zostało poświęcone trochę pracy, ale i tak cały samochód oprócz przedniego zderzaka kwalifikuje się do odmalowania, przedni zderzak był malowany



Boss* - 20 Lip 2023, 14:16

Czekałem na ten moment od prawie roku.. 2 raz zmiana przewodów zapłonowych z ngk wsuwanych na takie z zabezpieczeniem oryginalne bo pierwotne były rozwalone a ngk spadały i podczas jazdy potrafiłem mieć odłączone 2 baniaki albo jeden, idąc dalej, czemu uważam ze silnik 1.3 jest beznadziejny do fiesty? A lepszy w escorcie? A wiec we fiescie widzimy zaraz za podszybiem spadek wody przez co przewody potrafią rdzewieć a cewka potrafi być zalewana, tak samo przez chlapiące błoto co widać na zdjęciu niżej ile błota mam w komorze silnika tam gdzie idą przewody do tylu



Idąc dalej tym tokiem myślenia sprawdźmy komorę silnika w escorcie i same miejsce/okolice przewodów i cewki zapłonowej w jakimś pierwszym lepszym escorcie z internetu


Reasumując, woda z deszczu czy mycia osadza się na przewodach przez co one wprost śniedzieją, co za tym idzie ich sprawność spada… nie raz przez spadniete przewody po deszczu zakładałem je i czułem ze są wilgotne, temu rozwiązanie aby silnik 1.3 był we fiescie jest zwyczajnie słabe, coraz bardziej skłaniam się do zdania ze ta buda lubi tylko zeteci

diodalodz - 20 Lip 2023, 17:29

NGK to najgorsze przewody jakie są na rynku
Poszukaj Janmora PROLINE (byle nie ECO).
Będziesz zadowolony.

Boss* - 20 Lip 2023, 17:50

diodalodz napisał/a:
NGK to najgorsze przewody jakie są na rynku
Poszukaj Janmora PROLINE (byle nie ECO).
Będziesz zadowolony.



Wzorowałem się na motocyklach, zawsze w motocyklu miałem NGK i takie tez mi w hurtowni dali, ale aktualnie problem zażegnany, zobaczymy do kiedy

Boss* - 20 Lip 2023, 17:56

Lecz tak jak mówisz, do samochodu to gowno, skutki tego jak nie miałem bluzy a na trasie spadły mi przewody i nie miałem pol godziny aż silnik wystygnie są na załączonym filmiku niżej https://youtu.be
diodalodz - 20 Lip 2023, 18:28

Kupiłem kilka razy NGK. To np w Polo 6N2 padły po 7 tyś km i porcelanowe końcówki przewodów ułamały się w cewce. Czyli było potem 2 x drożej bo i nowe kable i cewka. Ta porcelana była tak twarda że nie szło jej rozwiercić, ani nic nie chciało się do niej przykleić.
Boss* - 20 Lip 2023, 19:16

Rozumiem cię w 100% tyle ile nerwów na to kurestwo straciłem poparzona rękę dodatkowo to już nie chce mówić i nigdy już nie wezmę NGK
Jaszczur - 21 Lip 2023, 14:19

Boss* napisał/a:
ze ta buda lubi tylko zeteci


Pozwolę sobie się z tym delikatnie nie zgodzić. :D

Z tym błotem też dziwne, ja u siebie mam tam czyściutko :D Chyba że jeździsz po jakichś kałużach i offroadach :)

Boss* - 21 Lip 2023, 15:24

Jaszczur napisał/a:
Boss* napisał/a:
ze ta buda lubi tylko zeteci


Pozwolę sobie się z tym delikatnie nie zgodzić. :D

Z tym błotem też dziwne, ja u siebie mam tam czyściutko :D Chyba że jeździsz po jakichś kałużach i offroadach :)
[url=https://i.postimg.cc/7CdhkTFh/194-B1-D69-3625-4-DF2-A98-E-27704-C514658.jpg]Obrazek[/url]



Dobra ty to jesteś jakiś inny i masz 1.8 hahahaha a tak serio No to jeszcze dyszle, bo grzechotnik to jest gowno, a co so błota to nie jeżdżę specjalnie po kałużach, ale załóżmy jeden wyjazd w deszczu i całe uwalone, nie wiem czemu to tak jest, ale będę myślał zastosować osłonę pod silnik może jakaś, w każdym to bądź razie narazie są plany aby jeden z budynków przerobić pod podnośnik i robić fiestę na podnośniku, bo innaczej pumy do niej nie wsadzę, bo nawet kanału nie mam i muszę do wujka jeździć

Boss* - 30 Lip 2023, 11:38

Kiedyś mając jeszcze jedna fiestę która służyła jako wóz do zabawy w terenie wiele się w niej działo, od grillów po różnorakie rzeczy, ale znalazłem filmik w ktorym widać czemu mężczyźni żyją krócej od kobiet, podsyłam niżej filmik
https://youtube.com/shorts/

Jaszczur - 30 Lip 2023, 12:27

Z (wielkiej) petardy małe pyk
Boss* - 30 Lip 2023, 12:50

Mikrofon nie odda tego co moje uszy czuły potem
modell1 - 30 Lip 2023, 12:57

:9:
Boss* - 30 Lip 2023, 23:06

Krótki bo krótki ale dzwiek fiesty, muszę nagrać coś dłuższego i tu wstawić, pozdro https://youtube.com/shorts/0
Boss* - 22 Sie 2023, 21:16

Po okazyjnej cenie nabyłem recaro z pumy, ogólnie po montażu jestem średnio zadowolony, plusy tych foteli są takie ze są bardzo tanio nabyte, pasuja na wszystkie mocowania we fiescie, i to chyba na tyle… ale za to minusy są takie że mk6 ST byly wygodniejsze, ale za to pasowały nijak do podłogi dzięki czemu przerabiałem mocowania i jezdzilem z bogiem bo trzymały się na słowo honoru… ale za to byly naprawdę wiele wygodniejsze No i byly pol skory dzięki czemu dupsko się tak nie poci, nabyłem zapasowe wiązki odrazu do 1.7 pumy wnętrze i silnik co by się do swapa w razie rozjechanej wiązki w dawcy do fiesty byly, poduszke na kierownice z logiem forda i z ciekawszych rzeczy to na tyle, ostatecznie i tak będą siedziały w fofi fotele recaro, ale z Escorta, z tym ze ciężko takie znaleźć.. no chyba ze znajdę z mk3 ładne z xr-ki czy coś, to tez nie pogardzę

Boss* - 28 Sie 2023, 16:05

Możecie obczaić dzwiek wydechu na założonym insta https://allegro.pl/oferta/naklejka-pas-na-szybe-ford-performance-14179344742
modell1 - 28 Sie 2023, 16:11

Fotele z pumy czy Escorta są takie same.
Dla mnie na pewną wygodniejsze niż te z ST ka.
Na pewno niżej się siedzi.
Co do wygody to kubły zawsze są węszę :-)
Bez obrazy kolego.
A Recaro z mk3 są jeszcze węszę :yes:
Jedynie fajne dla Ciebie uszatki by były

Boss* - 28 Sie 2023, 16:38

modell1 napisał/a:
Fotele z pumy czy Escorta są takie same.
Dla mnie na pewną wygodniejsze niż te z ST ka.
Na pewno niżej się siedzi.
Co do wygody to kubły zawsze są węszę :-)
Bez obrazy kolego.
A Recaro z mk3 są jeszcze węszę :yes:
Jedynie fajne dla Ciebie uszatki by były



Nie No nie obrażając forumowiczów FKP ale dla ludzi takich jak ja to fiesta może być wykorzystywana jedynie jako zabawka a nie jako auto wygodne na trasy, temu tak jak ci wspominałem, trzeba porobic fiestę i może kupić jakieś wygodne daily na robienie tras w stronę Krakowa i spowrtoem

Jaszczur - 29 Sie 2023, 00:01

Zabawka może też być wygodna i fajna na trasy. Jakby mi się fajnie Fiestą nie jeździło, to bym w życiu w nią tyle pracy i serca nie zainwestował, i z pewnością bym jej nie miał.
Boss* - 13 Wrz 2023, 19:12

Po wielu słowach na K przelutowaniu całej kostki, z instalacji która dostałem i jest dosyć pokiereszowaną, ale ze wszystkimi kostkami z pumy 1.7 zamontowałem licznik z obrotkami, jedyna niedogodność to obroty pokazujące do 3krpm, przypuszczam ze grzechotnik to 8V a puma 16v, bo działa do 3k, ale reszta działa po przelutowaniu z użyciem pasty lutowniczej zamiast kalafoni, swoją droga używam od dluzszego czasu pasty i wiele lepsza jest w stosowaniu chociażby na płytki drukowane

Marcin - 13 Wrz 2023, 21:13

Boss* napisał/a:
swoją droga używam od dluzszego czasu pasty i wiele lepsza jest w stosowaniu chociażby na płytki drukowane

To zainteresuj się topnikiem do smd no clean np. RF 800, używam od X czasu, dozowanie z buteleczki 50ml z igła :ok:

Ładne zegary, szkoda że niepoliftowe :-P

Boss* - 13 Wrz 2023, 21:27

Nie No topnik to wiadomo, ale mówię do ogólnego zastosowania, pasta odlutowywalem switche w klawiaturze i wogole, także dawało rade
Marcin - 14 Wrz 2023, 19:42

Ja praktycznie tylko jego używam, jakaś pasta lutownicza z czasów szkoły średniej gdzieś się pewnie jeszcze kurzy.
Boss* - 14 Wrz 2023, 20:48

Co człowiek to różne metody, ważne aby nie było zimnych lutów
Boss* - 25 Wrz 2023, 13:06

A wiec, z takich ciekawszych aktualizacji w stronę fiesty, mam sprężyny vogtlanda pod moje amortyzatory z koniego z regulacja twardości, co ciekawe vogtlanda to koni ale pod inna marka jak mi wiadomo, z drugiej ciekawostki, szykują się tarczowe hamulce do tylu, mam już kpl zestaw do swapu hamulców, fotki podsyłam niżej



Marcin - 26 Wrz 2023, 21:41

Zdaj relację jak z twardością sprężyn, bo mam dylemat jaką drogą iść u siebie ze względu na biedę na rynku.

Zestaw z FB? :fox:

Jaszczur - 27 Wrz 2023, 00:26

jak to jest -30, to mam te same sprężynki u siebie, dają póki co radę. Może jest minimalnie twardziej niż na serii.
Boss* - 27 Wrz 2023, 13:38

Marcin napisał/a:
Zdaj relację jak z twardością sprężyn, bo mam dylemat jaką drogą iść u siebie ze względu na biedę na rynku.

Zestaw z FB? :fox:


Tak, z fb, miałem brać h&r za 1000zl ale wziąłem pod uwagę to ze mam amorki z regulacja twardości i jak coś to te będą lepsze bo h&r zrobi betonowe zawieszenie, na twoim miejscu poszedłbym w MTS-y

modell1 - 27 Wrz 2023, 20:48

Nie do końca tak jak piszesz 😁
Marcin - 27 Wrz 2023, 22:09

Boss* napisał/a:
na twoim miejscu poszedłbym w MTS-y

oj nie ten target u mnie, aczkolwiek i tak już przekroczyłem budżet na ten rok

modelik ma hr+bila? fajnie to się prowadziło kilka lat temu jak miałem karniaka po torze

Boss* - 28 Wrz 2023, 08:23

Słyszałem o h&r ze robi mega twarde zawieszenie, temu tak a nie innaczej, a No i budżet tez mnie lekko skłonił
modell1 - 28 Wrz 2023, 20:33

Marcin jak dobrze kojarzę to wtedy miałem gwint Vogtland a.
Bardzo fajny sprzęt jak na gwint. Zero betonu wybiera itp.
Teraz mam zestaw H&R plus Bilstein B6 i jest jeszcze fajniej jeszcze bardziej wybiera i nie jest sztywny.
Na pewno lepszy niż Eibacht :)

Marcin - 29 Wrz 2023, 19:06

Cytat:
Marcin jak dobrze kojarzę to wtedy miałem gwint Vogtland

a nie h&r+b6 :fox:

mam taki dylemat czy H&R+B6/8 czy gwint AP, w śliwce miałem zmęczonego życiem APeka i było niebo lepiej jak twarde -30 z seryjnym amorem z nalotem 150k+

modell1 - 30 Wrz 2023, 21:20

Który był to rok
Marcin - 1 Paź 2023, 22:52

modell1 napisał/a:
Który był to rok

07.2018 :-)

modell1 - 2 Paź 2023, 18:44

Bilstein i H&R trafiły 2021
Więc jeździłeś na gwintach

Boss* - 3 Paź 2023, 15:03

Pierwsze przymiarki, jak dokupie nowe tulejki amorkow tylnych, łożyska przednich i takie tam drobnostki, złoże już gotowo z osłonami goleni na sztyce amortyzatorów

Boss* - 30 Paź 2023, 15:52

Mała aktualizacja, zdjecie fiesty

Boss* - 12 Lis 2023, 02:22

Zamontowalbym już kpl zestaw na przód 280 albo 300 a na tył 258, ale z racji ze przednie klocki jak i tylne okładziny były już takie jak na zdjęciu co ujawnił przegląd to musiałem zareagować jak najszybciej nie mając czasu i zbyt duzego budżetu, wiec fiesta narazie pozostaje na seryjnych heblach


Boss* - 30 Lis 2023, 13:41

Mała fotka z lata

Boss* - 17 Sty 2024, 10:54

ostatnio fiesta przeszła serwis olejowo-filtrowy nic poza tym ciekawego sie nie dzieje, mam dawać tylną belke do piachu i montować niebawem amorki do niej, może uda sie przy montowaniu amorków dorwać jakąś fajną felge, mam na oku MOMO, jpg przesyłam niżej




luk-90 - 17 Sty 2024, 22:57

Mk4 powinna w serii wychodzić ze zderzakiem ze sporta, a felgi tak śrenio mi się podobają do tego auta, ale ja może bardziej konserwatywny we wzorach felg jestem :hahaha:
Boss* - 18 Sty 2024, 03:50

luk-90 napisał/a:
Mk4 powinna w serii wychodzić ze zderzakiem ze sporta, a felgi tak śrenio mi się podobają do tego auta, ale ja może bardziej konserwatywny we wzorach felg jestem :hahaha:




No.. ciężko znaleźć ładne felgi w fajnym hajsie pod 4x108 tak szczerze tymbardziej ze chce 15 cali

Bobofrut - 20 Sty 2024, 14:24

A mi się te felgi podobają. Całkiem ciekawy wzór. Powodzenia w szukaniu i życzę udanego zakupu
Boss* - 29 Lut 2024, 17:11

Może ktoś będzie miał do tych kieszonek (pasazera i kierowcy) przyciski od Ele szyb? Z chęcią przygarnę żeby zaslepic póki co puste miejsca 😀

modell1 - 29 Lut 2024, 22:20

Pisałem Ci o zamiennikach nowych w ok 10 PLN st
diodalodz - 2 Mar 2024, 08:35

https://allegro.pl/oferta/ford-fiesta-escort-wlacznik-przelacznik-szyby-10445526647
Boss* - 3 Mar 2024, 14:17

Wleciało tymczasowe lato, bo pewnie jak pieniądz i plany w tym pomalowanie tylnego zderzaka pozwolą to wleci jeszcze inne kółko, w końcu jakby to modell01 pokwitował wyleciały koła od taczki zimowe 13



Boss* - 10 Mar 2024, 20:39

Z ciekawszych grzechotnikowych breaking News kupiłem kierownice z Escorta xr3i wiec będzie pewnie zakładana :ok:

Boss* - 12 Mar 2024, 12:40

No i finalnie kierownica siedzi, zostało zmienić dywan na czarny tylne boczki, słupki ogarnąć, podsufitka na czarno obkleic i przy swapie deska rozdzielcza, coś czuje że modell01 będzie zasypany pytaniami 🤣🤣

modell1 - 12 Mar 2024, 14:05

Pamiętam jak kiedyś kładki z mk4 środek do mk3 a teraz odwrotnie .
:ok:

Boss* - 26 Mar 2024, 18:15

Przyszło pare kolejnych smaczków, znowu od Modella, między innymi owiewki heko na szyby, przełączniki do kieszeni z mk3 oraz piękna gałka z mk3 :jupi:

modell1 - 27 Mar 2024, 18:53

Gałka z xr2i 8v :)
Boss* - 29 Mar 2024, 21:49

Mała fotka z mycia

Boss* - 30 Mar 2024, 21:07

Kierownica otrzymała nowe logo forda, stare było wprost zdarte

Boss* - 6 Kwi 2024, 19:56

Z ciekawostek kolejnych to te przeciwdeszczowe osłonki od heko i boczne listewki od sporta założone, założyłem je przed malowaniem samochodu bo nie planuje potem ich zakładać na świeża farbę, tymbardziej nim dobrze się utwardzi swiezy lakier to bałbym się…

modell1 - 6 Kwi 2024, 20:03

Jakie rarytasy masz :ok:
Boss* - 7 Kwi 2024, 00:56

modell1 napisał/a:
Jakie rarytasy masz :ok:



rarytas to mógłby być w końcu pod maska i w zawieszeniu a nie tylko z zewnątrz bo aktualnie to wygląda jakbym na grubą babe założył gorset scisnal pasem transportowym i umalował

Boss* - 19 Kwi 2024, 17:29

Listewki odnowione ładne, auto prezentuje się coraz lepiej
Boss* - 19 Kwi 2024, 17:32

Zdj

Boss* - 26 Kwi 2024, 10:56

Jakby ktoś potrzebował zabezpieczeń do korbek szyb prawdopodobnie też do mk6 będą pasować jak i mk3.5 mk4 to pasują od poloneza, kredensu i kaszlaka

Jaszczur - 26 Kwi 2024, 11:03

Zamiast się bawić w korbki to rób wreszcie tego swapa :rotfl:
Boss* - 26 Kwi 2024, 11:31

Jaszczur napisał/a:
Zamiast się bawić w korbki to rób wreszcie tego swapa :rotfl:





Modell też do mnie krzyczy kiedy swap w końcu :krzesłemgo: :hahaha:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group