|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Hyde-Park - Początki z Tuningiem
PNIAK - 24 Cze 2016, 14:38 Temat postu: Początki z Tuningiem Moja fiesta to MK3 93r silnik 1.1 50km. Od czego zacząć zabawę z Tuningiem ? Na początek zabawy mam 3 tys zł
Faz1986 - 24 Cze 2016, 15:48 Temat postu: Początki z Tuningiem Njlepiej zrobic blacharke potem tuning. Chyba ze fieste chcesz miec na krutki czas to nie kala sie jak dlamnie w na pakowac
PNIAK - 24 Cze 2016, 16:00 Temat postu: Początki z Tuningiem Blacharsko jest ok. Fiesta zostaję U mnie do końca
blood_brother - 24 Cze 2016, 16:06 Temat postu: Początki z Tuningiem Hamulce, zawieszenie, silnik. W tej kolejności.
PNIAK - 24 Cze 2016, 16:20 Temat postu: Początki z Tuningiem Jakie zawieszenie, hamulce polecacie ? No i co z silnikiem zrobić ?
blind227 - 24 Cze 2016, 16:40 Temat postu: Początki z Tuningiem Pokaż fotki a my już ocenimy czy tak blacharsko jest ok
PNIAK - 24 Cze 2016, 16:43 Temat postu: Początki z Tuningiem Nie mam zdjęć przy sobie ponieważ aktualnie nie ma mnie w domu.
Jaszczur - 24 Cze 2016, 17:24 Temat postu: Początki z Tuningiem Silnik to najlepiej zmienić.
Faz1986 - 24 Cze 2016, 17:31 Temat postu: Początki z Tuningiem Ja zaczolem od blacharki i wygladu przy okazji zrobilem hamulce i zawieszenie na nowe. Za silnik sie nie biore nie znam sie a chetnie bym wciepnol przynajmniej 1.6
blind227 - 24 Cze 2016, 17:39 Temat postu: Początki z Tuningiem Na 1.6 szkoda roboty no chyba że turbo
Faz1986 - 24 Cze 2016, 17:41 Temat postu: Początki z Tuningiem A ty piotrus nie marudz takie ladne zdrowe 1.6 wystarczy jaak dlamnie i ladnie sie prezentuje ten silnik pod maska ale faktycznie takjak gadasz z turbinka
Puff - 25 Cze 2016, 09:10 Temat postu: Początki z Tuningiem 1.6T to zabawa straszliwa. 1.8 ok. 2.0 ok. Ale rzucanie się na głęboką wodę, dokładając burbo, kiedy to nie jest plug&play, tylko wymaga masy pracy, a jak już odpali, to trzeba to wystroić mechanicznie/elektrycznie i zrobić mapę... Koszta idą w tysiące, a takie 1.6T i tak mogłoby mieć mniej pary niż dobrze zrobione, wolnossące 2.0. Zresztą sama porządna dmuchawa to nieraz 2-3 klocki są, a gdzie tam reszta...
DemptD - 25 Cze 2016, 09:20 Temat postu: Początki z Tuningiem
Puff napisał/a: | 1.6T to zabawa straszliwa |
PufciX, ale.. były MK3 1.6T zwane jako RS Turbo :}
Puff - 25 Cze 2016, 18:55 Temat postu: Początki z Tuningiem Still, te 1.6 z burbo i wszystkimi tego wadami... gdybym wolał benzynę, to bym brał 2.0 albo 1.8 z możliwością turbienia w przyszłości, a nie pchał się w mało przyszłościowe 1.6 (sorry właściciele RST )
Mafios - 27 Cze 2016, 06:50 Temat postu: Początki z Tuningiem
blind227 napisał/a: | Na 1.6 szkoda roboty no chyba że turbo |
przerobiłem sporo zetecow i z perspektywy czasu nie uwazam cvh za zly silnik tym bardziej ze wtedy objerzal na prostej te zetecki 1.8 Puff napisał/a: | Still, te 1.6 z burbo i wszystkimi tego wadami... gdybym wolał benzynę, to bym brał 2.0 albo 1.8 z możliwością turbienia w przyszłości, a nie pchał się w mało przyszłościowe 1.6 (sorry właściciele RST ) |
też Cię lubie
Piter - 23 Sie 2016, 11:14 Temat postu: Początki z Tuningiem Ja z perspektywy czasu jeżeli bym wracał do mk3 to tylko i wyłącznie 1,6 i to jedynie CVH ale w moim przypadku to raczej kwestia sentymentu.
garfield1 - 13 Wrz 2016, 14:40 Temat postu: Początki z Tuningiem wsadzaj 2.0 i mocy wystarczy jak na początek hyhy
gkuba - 13 Wrz 2016, 15:53 Temat postu: Początki z Tuningiem Podłącze się do tematu hamulców:
Warto wymieniać przód 240mm tarcze wentylowane na coś typu 260mm z mk6?
A w przypadku tyłu lepiej naprawić bębny, czy opłaca się pchać coś innego?
Chodzi mi raczej o zestaw bez używania dodatkowo regulatora siły hamowania.
DemptD - 13 Wrz 2016, 16:22 Temat postu: Początki z Tuningiem MK6 ma 258mm, 260mm było w RS2k. Zaciski z MK6 są tanie w zakupie i większy wybór tarcz jest, z klockami już gorzej, ale ogólnie opłaca się bo koszta są znikome za to różnica mocno odczuwalna Tylko nie każda 14" felga się mieści
zwardek - 14 Wrz 2016, 12:01 Temat postu: Początki z Tuningiem
gkuba napisał/a: | A w przypadku tyłu lepiej naprawić bębny, czy opłaca się pchać coś innego? |
naprawić bębny, ale wszystkie przewody gumowe zamienić na stalowy oplot i nowy płyn hamulcowy DOT 5.1
gkuba - 14 Wrz 2016, 14:07 Temat postu: Początki z Tuningiem DemptD, każde zaciski z MK6 się łapią, czy wyłącznie te z wersji np. 2.0 st?
DemptD - 14 Wrz 2016, 19:30 Temat postu: Początki z Tuningiem każda MK6 miała 258mm, MK6 ST miała 278[?]mm w każdym razie już sporo więcej
|
|