Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka ogólna - Wymiana żarówek i awaria

71_Damian - 17 Mar 2016, 16:15
Temat postu: Wymiana żarówek i awaria
Witam,

w mojej MK7 pojawiła się nieprzyjemna usterka. Wczoraj zmieniłem podświetlenie tablicy rejestracyjnej na żarówki ledowe. Działały, a wraz z nimi pozostałe oświetlenie samochodu. Dzisiaj natomiast lampki przestały świecić, łącznie z lewym tylnym pozycyjnym, światłem stopu oraz przednią lewą postojówką. Wymieniane przeze mnie żarówki mają właściwy pobór mocy, nie mam pojęcia skąd taka usterka - tym bardziej iż jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o elektrykę samochodu. Bardzo proszę Was o pomoc.

wlodek318 - 17 Mar 2016, 16:23
Temat postu: Wymiana żarówek i awaria
Sprawdzałeś bezpieczniki? Może trafiła Ci się żarówka kiepskiej jakości i zwyczajnie padła paląc bezpiecznik przy okazji.
71_Damian - 17 Mar 2016, 20:06
Temat postu: Wymiana żarówek i awaria
Od tego zacząłem, jednak wszystko jest tak chaotycznie opisane w instrukcji, że nie mogę zlokalizować właściwego bezpiecznika.
yoyo72 - 17 Mar 2016, 20:59
Temat postu: Wymiana żarówek i awaria
To wyjmuj wszystkie po kolei i trafisz na przepalony. Może to będzie akurat ten. No chyba, ze jakiś przekaźnik.
71_Damian - 17 Mar 2016, 21:55
Temat postu: Wymiana żarówek i awaria
Namierzyłem bezpiecznik od żarówek postojowych, nie jest przepalony. No i co dziwne światła postojowe po jednej stronie samochodu świecą, tylko strona lewa nie działa a bezpiecznik jest jeden - na wszystkie postojówy.
vegetagt - 17 Mar 2016, 22:41
Temat postu: Wymiana żarówek i awaria
niemożliwe, że jest jeden na cały układ :9:

Dodano po 14 minutach 42 sekundach:
pokaz jeszcze, jakie zamontowałeś ledy

71_Damian - 17 Mar 2016, 23:03
Temat postu: Wymiana żarówek i awaria
Zamontowałem żarówki dokładnie z tej aukcji

http://allegro.pl/show_item.php?item=5969415659

spiochu - 18 Mar 2016, 00:51
Temat postu: Wymiana żarówek i awaria
Wyjąłeś diody? Sprawdziłeś żarówki stopu i pozycyjne?

Wysłane z telefonu