|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Silniki diesla - [MK5] Mk5 1.8 Diesel - rozrząd - łańcuch czy pasek
odyniec - 26 Lis 2013, 10:49 Temat postu: [MK5] Mk5 1.8 Diesel - rozrząd - łańcuch czy pasek Czy w mk5 (2001) rozrząd był napędzany łańcuchem?
przemo_rsr - 26 Lis 2013, 10:54
odyniec, ale gadamy o silniku 1.8D czy 1.8 DI czyli na elektornicznej pompie i turbinie?
1.8D 2 paski rozrządu części około 700zł
1.8DI łańcuch na wale i do pompy prakrtycznie nie wymienia się go, jedynie pasek z pompy do wałka rozrządu, nie całe 200zł
odyniec - 26 Lis 2013, 13:20
A ten 1.8DI to ile ma mocy?
Jak się sprawuje ten silnik?
Czy to jest nowsza wersja tego 1.8D co był w starszych modelach Forda?
Puff - 26 Lis 2013, 15:27
1.8D 60 kucy
1.8DI / TDDi (bez IC) 75 kucy
przemo_rsr - 26 Lis 2013, 23:08
odyniec napisał/a: | Czy to jest nowsza wersja tego 1.8D co był w starszych modelach Forda? |
1.8 TDDI to silnik już na elektroniczne sterowanej pompie wtryskowej, na bezpośrednim wtrysku, o wiele wydajniejszy i bardziej zaawansowany silnik technologicznie. niż 1.8D ze wstępną komorą spalania w głowicy i pompa wtryskową sterowana mechanicznie.
odyniec - 27 Lis 2013, 11:56
Idzie tę pompę jakoś sprawdzić przy zakupie? Czy tylko stare zasady odpalania na zimnym?
Puff - 27 Lis 2013, 15:57
odyniec napisał/a: | Idzie tę pompę jakoś sprawdzić przy zakupie? |
Ale co konkretnie chcesz sprawdzić? Tutaj przestawienie kąta wtrysku nie jest realizowane mechanicznie, więc odpalanie na zimnym więcej Ci powie o kondycji silnika niż samej pompy... Żeby ocenić stan pompy, musiałbyś ją rozebrać
odyniec - 27 Lis 2013, 18:12
jaki jest koszt uszczelnienia pompy idź cieknie z niej paliwo? w tych silnikach jest pompa bosch?
Puff - 27 Lis 2013, 19:40
Bosch lub Delphi. Tej drugiej nie ma co dotykać nawet, lepiej poszukać używanego Boscha w dobrym stanie. Co do ceny - jeśli to standardowy zabieg, to licz się z pułapem 400zł.
|
|