Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK3] Granatowe Bydgoskie 1.3 plan ST170

ArekBinek_86 - 3 Lis 2012, 18:03
Temat postu: [MK3] Granatowe Bydgoskie 1.3 plan ST170
1. NICK: ArekBinek_86
2. IMIĘ: Arek
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: GHIA
5. ROCZNIK: MK3 1994r
6. SILNIK: 1.3
7. OPIS AUTA: klimatyzacja, elektryczne szyby, szyber dach, elektrycznie otwierany bagażnik, stan blacharski oki :]

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: wybebeszony środek
b. mechaniczne: amorki sportowe Delphi, sprężyny sparco -35mm, gruby stab XR przód, heble RS2k, przewody w stalowym oplocie
c. audio: brak
d. inne:

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
b. mechaniczne: jakieś tam plany są:
większe hamulce tył, wspomaganie, no i silniczek prawdopodobnie będzie ST170
c. audio: brak planów
d. inne

10. FOTKI AUTA




Peedro - 3 Lis 2012, 18:45

Przy takim wyposażeniu to mi by było szkoda to wybebeszać :-P
ArekBinek_86 - 4 Lis 2012, 17:33

jeszcze nie wszystko wybebeszone, podsufitka mi jeszcze została :P :rotfl:

pomału gratki się zbierają
a oto tarcze :D



Nie pisz posta pod postem. Edytuj ostatni post. Będzie on dla innych widoczny jako nieczytany tak jakbyś dopiero go napisał - Freeman

no i dzisiaj odebrałem sprężyny -35


są już przewody hamulcowe w oplocie jeszcze tylko amorki brakują jak dotrą to bierzemy się za montaż


no i amorki też już w komplecie niebawem montaż i pierwszy etap prac będzie zrobiony

bobson - 10 Gru 2012, 16:45

Widzę, że bedziemy mieli sporo podobnych części w Fiestach :P
Czekam na info jak wypada zestaw Delphi + Sparco :)

Daras84 - 10 Gru 2012, 20:17

a co z tym st170 siedzi juz pod maską, odpalone?
ArekBinek_86 - 11 Gru 2012, 14:24

Daras84, nie jeszcze nie siedzi, jeszcze nawet silnika nie ma ale to pomału się zrobi ;) pierw trzeba przygotować auto pod taka moc ;)
bobson, dam znać jak będzie siedzieć zawias

Wisni@ - 11 Gru 2012, 16:21

Powodzonka w projekcie
:)

Fordzik88 - 17 Gru 2012, 15:31

hehe wyposażenie i wnętrze identyczne jak u mnie :) Niema to jak welur ;)
Fordon - 17 Gru 2012, 22:44

No to mala ma na teraz ogarniete amory + sprezyny przod, gruby stab XR przod, nowe gumy + laczniki staba, heble RS2k, przewody w stalowym oplocie przod, wyspawane dziurki i srutututu i na koniec naprawiony waz wodny ktory rozwalil alternator i auto sie ugotowalo :rotfl: ale to nic 1.3 i tak spisany jest na straty :yes:
Nie dlugo czas na tyl + nowe przerobione wahacze...

bobson - 30 Gru 2012, 07:10

Były jakiekolwiek problemy przy montażu przewodów hamulcowych? Na dniach będę je montować i przygotuje się jeśli coś było nie tak u Was.
ArekBinek_86 - 30 Gru 2012, 08:49

bobson, na razie przewody zamontowane są tylko z przodu i nie było żadnych problemów ;)
Krzysiek - 30 Gru 2012, 13:52

Czyżby Fordon pchał teraz st170 do mk3 ? :fox: Tak patrze że piszesz co ma porobione to pewnie coś masz tam udziału.
bobson - 5 Sty 2013, 22:33

Jakby co to przewody na tył są p&p, schodzi jednak ciut dłużej z racji kiepskiego miejsca i wrednych blaszek mocujących...

Jak pracuje zawieszenie na Sparco + de Carbon?
U mnie z Eibachami niebieskimi jest dziwnie: komfortowo itd... nie nazwałbym tego ani trochę sportowym zawiasem LOL

Peedro - 5 Sty 2013, 22:53

bobson, z eibachami to jest loteria, raz że różnie siadają i dwa że z twardością jest różnie, bo już na forum o tym było. U mnie np w połączeniu z TA Technix/Gt Cupline jest twardo a z tyłu pingpong...
bobson - 5 Sty 2013, 22:54

Bez kitu, zmarszczyłem się jak wsiadłem do auta... To Escort jest znacznie twardszy a mam zawias Tatechnix amory, eibach niebieski przód i ori spring na tyle ...

I faktycznie, dupa pieje a przód siadł chyba więcej jak 4cm :O

Oplot za to zrywa pape z dachu, jest kolosalna różnica w hamowaniu :D Tylko z racji lekkiej dupy momentalnie blokuje tył i auto zaczyna uciekać bokiem, muszę to jakoś ogarnąć.

ArekBinek_86 - 6 Sty 2013, 09:15

bobson, auto stoi cały czas bo na co dzień mam inne auto a więc nie ma kiedy po testować w poniedziałek jadę robić do końca tył u Konrada bo czeka tam na mnie większe bębny stabilizator z tyłu i chyba coś tam jeszcze. Może już się trochę uleżą po drodze i będę mógł powiedzieć coś więcej.
bidżej - 6 Sty 2013, 16:26

Tak BTW, co to dokładnie za przewody hamulcowe? Chętnie bym takie zanabył jak podejdą do hebli od XR2i...
Daras84 - 6 Sty 2013, 18:32

bobson, przy odelżonej ikserce,na tył najlepiej małe bebny ;)
Peedro - 6 Sty 2013, 19:06

Daras84 napisał/a:
bobson, przy odelżonej ikserce,na tył najlepiej małe bebny ;)


Ja mam z tyłu serie 1,1 od kilku lat nie zmienianą, przewody zwykłe i blokuje jak się postarać ;)

ArekBinek_86 - 6 Sty 2013, 20:04

bidżej, przewody zamawiane były ze stronki http://www.inter-rally.pl i pasować powinny do Ciebie też



Silniczek zakupiony wczoraj, dzisiaj został rozebrany i głowica poszła do małej regeneracji :D
jeszcze parę gratów trzeba pościągać i bierzem się za montaż

kilka fotek po regeneracji głowicy :d





jeszcze tylko trzeba kanały dolotowe rozwiercić :D

Qzyn - 30 Sty 2013, 08:44

Pochwal sie no skad i za ile wyrwales silniczek :)
Puff - 30 Sty 2013, 08:56

Rzadko kiedy interesuję się mk3, ale ten temat muszę obserwować... Konkrety od samego początku :) Tak trzymać!
tadzias - 30 Sty 2013, 09:19

Projekt wygląda ambitnie, powodzenia w modach no i oczywiście czekamy na więcej :)
Daras84 - 30 Sty 2013, 09:39

kto to składa, na jakim kompie, i kolektorach??
bidżej - 30 Sty 2013, 12:27

ostatnio dość ważne pytania jeśli chodzi o ST170 :P
ArekBinek_86 - 30 Sty 2013, 12:42

silniczek do najtańszych nie należy ale udało się wyrwać za 1200 ale oczywiści głowice było trzeba i tak robić skoro ma to polatać :D

staram się jak najwięcej robić sam ale oczywiści moja wiedza jest mizerna a więc działem razem z Fordonem (tu wielkie ukłony do niego za wiedzę jakom posiada)
co do kompa to będzie standalone, kolektory wydechowy się zrobi od podstaw a dolotowy trąbki :ok:

Igraszki - 30 Sty 2013, 13:06

no to zycze powodzenia mimo wszystko zeby teraz wyszlo:)
a i prosba odemnie, powiedz mu zeby albo odebral odemnie telefon albo wkoncu wyslal mi moje czesci... albo przynajmniej zwrot pieniazkow niech zrobi za nie...

ArekBinek_86 - 30 Sty 2013, 13:11

Igraszki, jak się będę z nim widział to mu przekaże informacje ;)
Daras84 - 30 Sty 2013, 21:17

no to powodzenia :D :D
Stunt_Man - 30 Sty 2013, 21:19

ArekBinek_86 napisał/a:
co do kompa to będzie standalone, kolektory wydechowy się zrobi od podstaw

Igraszki, już wiemy kto bedzie jeździł na Twoim gratach :rotfl:

Igraszki - 30 Sty 2013, 21:53

kolega bedzie mial wszystko robione od podstaw wiec napewno nie :-)
luk-90 - 30 Sty 2013, 22:46

tyle, ze seryjny kolektro sie nie zmieści do mke bez ciecia sciany grodziowej. W polsce st170 według Mnie jest nie opłacalnym silnikiem seryjnym. Zakładając, ze wyjdzie nawet te 160km to dostepność i opłacalność części do silnika jest prawie zerowa. Niech ktoś pokaże Mi gdzie i za ile poza aso są pierścienie do tego silnika?
Ja wolę 2.0 silvera lub blacka gdzie dostanę każdą część bez większego problemu

Oczywiście kibicuję, bo jestem ciewak jak to wyjdzie, może bedzie dane obejrzeć i ocenić jak ten silniczek napędza fieste :-)

Qzyn - 31 Sty 2013, 07:33

Luk a czemu na kolektorze rurowym (wydechowym), trabkach i komputerze standalone ma wyjsc 160 koni???
MisiekT - 31 Sty 2013, 08:25

luk-90 napisał/a:
za ile poza aso są pierścienie do tego silnika?

a skad pomysl, ze w ASO w ogole sa pierscienie do tego silnika? :fox:

ArekBinek_86 - 31 Sty 2013, 08:27

luk-90, po to głowice robiłem żeby serie trzymało, i wcale nie prawda że tylko wszystko w ASO do zdobycia, uszczelka pod głowice miała być tylko też w ASO do zdobycia a udało się po za, za w miarę fajne pieniądze. (i jest całkiem inna niż w black topie i silver)

plan jest taki że po zrobieniu całego wydechu, trąbek, większych wtrysków no i standalone (dobrze będzie trzeba to wystroić) powinno coś koło 210 wypluć ale zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce

Daras84 - 31 Sty 2013, 10:01

a skąd info że się nie zmieści kolek ssacy?? a druga sprawa że nawet gdyby to co za problem nagiąć trochę ściane grodziowa przy takiej robocie.....
Qzyn - 31 Sty 2013, 10:12

Ale skoro jest ITB to po co sie spinac :) Nie bedzie elastycznosci ale moc bedzie :)
luk-90 - 31 Sty 2013, 16:45

Qzyn, zakładam 160 km wsadzając seryjny komp z seryjnymi bebechami( osprzętem)

MisiekT, No jeżeli ich tam nie dostaniesz( wątpię, aby taka sytuacja się zdarzyła) to silnik mam rozumieć jest jednorazowy np jak olej :rotfl:
Jeżeli będą dostępne to nie tanio ;/

ArekBinek_86, Widać umknęło mi, ze w planach zabawa w ITB to zmienia postać rzeczy.

Uszczelka ma grubość 1 mm, jest stalowa i nie jest jakimś szczególnym problemem, ale np już pompa oleju, zawory i wspomniane tłoki z pierścionkami tak( przynajmniej ja takie wrażenie odniosłem szukając po sklepach części do tego silnika. Duzo by wymieniać, chyba, że masz jakieś dojście do źródełka :fox:

Daras84, Przymierzałem kolektor st170 do mk3 i nie wejdzie bez modelingu ściany grodziowej. Jak do zabawki to ok według mnie, jak do cywilnego auta, średnio.
W mojej ocenie fajnie by się spisał ten kolektor w silverze ustawiony klapkami na stałe na moc przy jego przepustnicy 65mm(nie miałem takowej pod ręką w momencie przymiarek i mógłby być z nią problem przy serwie hamulcowym) i wyspawaniu sensownego dolotu

Ogólnie tak jak napisalem, nie potępiam, wręcz kibicuję, ale wyrażam swoją opinię

Daras84 - 31 Sty 2013, 19:58

czas zweryfikuje;) ja obstane przy moim: n7a najtaniej i najmocniej
bobson - 3 Lut 2013, 21:13

Jak tam Sparco i De Carbon? Ułożyły się już, jak siadło auto? Jest twardo?
Pisz coś :P

MisiekT - 3 Lut 2013, 21:36

luk-90 napisał/a:
jeżeli ich tam nie dostaniesz( wątpię, aby taka sytuacja się zdarzyła) to silnik mam rozumieć jest jednorazowy

nie, po prostu ford w nowszych autach ma polityke sprzedazy calego silnika - a konkretnie dol albo gore, w calosci...

luk-90 - 3 Lut 2013, 23:09

MisiekT, masz racje, zapomniałem, że ford sprzedaje tylko cały shortblock :ups: czyli kompletny dół
ArekBinek_86 - 4 Lut 2013, 07:20

bobson, Ciężko powiedzieć bo nie jeżdżę tym autem będzie dopiero ujeżdżane jak będzie do końca swap zrobiony, a za chwile będzie się poruszać tylko już na lawecie miedzy mną a warsztatem spawalniczym :D :P

dzisiaj został poskładany słupek do kupy nowe uszczelki na wale, uszczelka pod głowica, głowica po remoncie :D
muszę dać jeszcze sprzęgło do zrobienia spieka, wzmocnienia docisku i będziemy walczyć dalej :]


żeby nie było że się nic nie dzieje to dzisiaj odebrałem wzmocniony docisk oraz sprzęgło

niebawem montaż silniczka :D

Jaszczur - 6 Mar 2013, 10:15

Gdzie robiłeś spieka? Od razu przy okazji był wzmacniany docisk?
ArekBinek_86 - 6 Mar 2013, 13:18

Jaszczur, spieka robiłem u kolesia w Bydgoszczy, bo warszawa przegina z cenami no i termin realizacji w miarę szybki, co do docisku był też od razu wzmacniany żeby sie nie bawić dwa razy w rozbieranie ;)

kilka zabawek z ostatniej chwili :D :]



Bezimienny - 21 Mar 2013, 18:13

Uuuuu na grubo idzie, będzie ciekawie widze :ok:
luk-90 - 21 Mar 2013, 18:18

kolektorek widze jakis na zamówienie, fi60 wygląda na wyjściu czy inne?

Fajnie to sie zapowiada, choć ja i tak wolę ori kolek st170 :2xf:

Pietrekk - 21 Mar 2013, 18:21

A ja mam takie pytanie co do strojenia, próbujesz sam czy oddajesz gdzieś?
krzys:) - 21 Mar 2013, 18:23

widzę ze moje materiały z kwasa szybko gdzie indziej się wcieliły:P
ArekBinek_86 - 21 Mar 2013, 19:14

krzys:), przydały sie przydały mam nadzieje że flansza da rade bo troche cienka jest :P
Pietrekk, co do strojenia to raczej dam jakiemuś specowi bo samemu może byc ciężko
luk-90, co do kolektora oryginalnego było by trzeba go i tak przerabiać a więc poszedłem w customa :D miejmy nadzieje że będzie dobrze się na nim odpychać :devil: co do wyjścia rury dokładnie fi 60

luk-90 - 21 Mar 2013, 19:45

czyli tak jak ma st170 w orginale
bobson - 29 Mar 2013, 12:34

Jak tam prace nad ST?
Kameleon340 - 30 Mar 2013, 14:32

Fanty bardzo ciekawe :D Czekam na efekty.
ArekBinek_86 - 1 Kwi 2013, 09:09

bobson napisał/a:
Jak tam prace nad ST?


a prace dobrze pomału do przodu czekam na flansze do wydechu żeby go skończyć potem tylko trochę przerobić łapę od pompy wspomagania i zostanie tylko elektryka do ogarnięcia i wystrojenie :]
może do końca kwietnia się uda ogarnąć :] jak fundusze pozwolą

bobson - 23 Wrz 2013, 22:44

jakieś nowości?
ArekBinek_86 - 2 Paź 2013, 19:11

od maja w sumie nic się nie działo był całkowity brak czasu ale w tym tygodniu wzięliśmy się w końcu za bebeszenie elektroniki może w tym tygodniu się ją ogarnie i wtedy kumpel wpada i próbuje to wystroić :] a więc jest bliżej końca jak początku
luk-90 - 2 Gru 2013, 00:15

żyje to to?
ArekBinek_86 - 10 Mar 2014, 15:57

prawdę mówiąc autko jeszcze nie żyje :/
ostatnio dokończyłem wspomaganie, jutro dokańczam układ wody, jak czasu starczy to ogarnę jeszcze podciśnienie do serwa i regulatora ciśnienia paliwa.
I zostanie mi wtedy jak się nie mylę tylko kabelkologia.

[ Dodano: Pon Cze 16, 2014 19:04 ]
Dzisiaj była pierwsza próba odpalenia fiest... niestety po przekręceniu kluczyka okazało się że paliwo jest podawane na listwę wtryskową (około 3,5 bara było ) ale w miejscach spawów cieknie z niej w kilku malutkich miejscach paliwo a więc nie próbowałem dalej kręcić jutro podjadę po poprawiać spawy i będę próbował dalej :]
wszystko na dobrej drodze żeby odpalić bestię :]

[ Dodano: Pon Wrz 15, 2014 17:49 ]
Po długim czasie Fiesta w końcu odpaliła :D
Jeszcze parę drobnych rzeczy do zrobienia zostało i jak to ogarnę to autko do strojenia i będzie można śmigać.
Bo na tą chwile auto jest nieźle przelane ;)

[ Dodano: Czw Mar 19, 2015 18:34 ]
Tak za 2 do 3 tygodni strojenie finalne fiesty i będzie można upalać :]

modell1 - 6 Lut 2022, 09:39

O na tym się skończyły informacje odnośnie Fiesty :yes:
Jaszczur - 7 Lut 2022, 18:40

Ależeś Pan wykopalisko znalazł :hahaha:
modell1 - 7 Lut 2022, 22:47

Ja bo teraz trafiła do mnie i wymaga pielęgnacji 😂
Jaszczur - 7 Lut 2022, 23:16

No i co to za przyczajki? Gdzie foty? Relacja jak i czy jeździ? :D

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group