Forum FiestaKlubPolska -

Projekty FKP - Trabant Maxi by Speedo87

speedo87 - 8 Kwi 2012, 10:27
Temat postu: Trabant Maxi by Speedo87
Hej :)

Dawno mnie tutaj nie było, moją byłą fiestą (teraz już NA) kumpel lata w kjs'ach.
Po sprzedaży fiesty latałem chwilę Sierrą 2.9 Cosworth, przez moment nawet dmuchałem 0,5 bara z Eaton'a M112.
Na filmiku już bez kompresora ale jeszcze z IC'em :-P



http://vimeo.com/16588290

Sierra znalazła nowego właściciela, ja kupiłem dupowóz a teraz nakręciłem się na nowy projekt na kjs'y.

Trabant Motore Centrale <8>

W planach:

Silnik: Zetec 2.0 silvertop seria
Zawieszenie tył: Mondeo 2.0 Mcphersony itd.
Zawieszenie przód: Sierra
Układ hamulcowy: Na obu osiach tarcze 260mm wentylowane.
Klatka bezpieczeństwa i inne drobiazgi.




Pozdrawiam i Wesołych Świąt.

luk-90 - 8 Kwi 2012, 10:38

Zacnie Panie, tylko do działu nasze auta :ok:
Stunt_Man - 8 Kwi 2012, 10:57

miałeś tego boba jakoś dostrojonego czy po prostu dodatkowe wtryski lały na pałe?
inno - 8 Kwi 2012, 12:20

już gdzieś widziałem ten filmik ze sierrą.
vegetagt - 8 Kwi 2012, 20:56

speedo87, jaki sterownik w tej sierce siedzial?
speedo87 - 11 Kwi 2012, 22:16

Sierra była strojona na ecumasterze II.
Ogólnie cała wiązka i komputer były z BOA.
Klatka się robi :)



Skfarek - 12 Kwi 2012, 11:03

speedo87, sama spawasz klatkę czy oddałeś komuś do zrobienia?
PumaRST - 12 Kwi 2012, 22:06
Temat postu: Re: Trabant Maxi by Speedo87
speedo87 napisał/a:
moją byłą fiestą (teraz już NA) kumpel lata w kjs'ach.


czyli trafiła tam skąd wyszła jakieś 12 lat temu :)

co do TrabiegoMaxi świetny pomysł. Niech ktoś da mi ten temat do "Projektów'

Żółwik Tuptuś - 13 Kwi 2012, 18:31

speedo87, - jak będziesz chciał to Ci opiszę fajny patent na regulowany korektor siły hamowania za 35 zł (przyda się przy takich samych heblach z przodu i z tyłu)

Napiszesz na nim ŁilŁud i wszyscy zapieją z zachwytu dodatkowo ;)

speedo87 - 15 Kwi 2012, 16:16

Klatkę spawam sam.
Dzięki za przeniesienie, Żółwik Tuptuś dobrze wiedzieć, jak dojdę do układu hamulcowego na pewno się odezwę.

Prace przy przednim zawieszeniu.

Pozdro.



Peedro - 15 Kwi 2012, 18:23

Konkretna rzeźba :ok: jak mierzycie żeby było wszystko prosto?
kostek88wjcz - 15 Kwi 2012, 20:14

Zabawka świetna .
Jakie rury do klatki ???? fi ??? bez szwów ???

speedo87 - 17 Kwi 2012, 21:07

Siema :)

Wszystko musi być prosto, bo wybrałem sobie kilka punktów bazowych, oś symetrii auta i do tego odnoszę się za pomocą poziomicy,
wężyka z wodą itd.
Rury bezszwowe ciągnione na zimno, jak dobrze pamiętam to grubsze to 46/48 cieńsze 36 mm, zamawiałem je dość dawno, musiałbym dokładnie pomierzyć,.
Połączyłem już klatkę z kielichami i przednim zawieszeniem, kierownica na swoim miejscu, koła wyszły szerzej ale to było oczywiste.
Pozdrawiam.




Rkalitka - 17 Kwi 2012, 22:31

Ale widzę, że praca idzie jak burza - w takim tempie to za miesiąc auto będzie zamiatało już na ulicy :yes:

Masz już rzeczoznawcę jakiegoś na oku czy nie będziesz tego rejestrował??

speedo87 - 24 Kwi 2012, 21:37

Hej.
Prace nad autem poszły do przodu, będę musiał porobić zdjęcia, na razie wrzucam z malowania.
Jeżeli chodzi o rzeczoznawcę, to mam już namiar na jednego gościa.
Pozdro.


kostek88wjcz - 25 Kwi 2012, 09:47

zacnie :)
Rkalitka - 25 Kwi 2012, 22:21

Kurde najbardziej podoba mi się tempo postępów w pracy - w takim tempie to lada dzień będzie zasuwało już :9:
speedo87 - 11 Maj 2012, 22:08

Hej.
Mam jeszcze kilka fotek z projektu, do końca maja robię sobie przerwę, w czerwcu zostanie do ogarnięcia kosmetyka.
W tym momencie auto odpala i jeździ, po konkretniejszych testach zobaczymy jakie problemy zaczną się pojawiać.
Z ciekawości przymierzyłem 19" z innego projektu ale on nie ma nic wspólnego z fordem :)
Pozdrawiam.


Peedro - 11 Maj 2012, 22:13

HARDKOR jednym słowem :ok: proszę o więcej :ok:
speedo87 - 24 Lip 2012, 20:35

Hej.

Dawno mnie tutaj nie było.
Pierwsze testy już za mną, jak na razie jeździ.
Nie mam jeszcze podpiętych liczników, więc jazda na wyczucie, przód trochę za twardy tył zbyt miękki, ręcznego jeszcze nie ma, hamulce tył nie podpięte.
Filmik z testów na szutrze.

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Pozdro.

PumaRST - 24 Lip 2012, 21:33

świetnie to wygląda, twardszy :yes: zawias z tyłu by był dobry co by go tak nie siadało. Dla mnie rewelacja
Parzych - 24 Lip 2012, 21:56

Pewnie będę mało oryginalny, ale fajnie ta "pokraka" śmiga... <oki> Rozumiem że zostanie pomalowany całościowo, ja bym go widział w jakimś oczojebnym kolorze...
Rkalitka - 24 Lip 2012, 22:20

Bardzo miło śmiga :yes:

Ogólnie dałbym go całego niżej i twardziej - ale to zależy do czego będzie służył, bo jak na jakieś kjs to niżej nie ma co.

Podoba mi się poszerzenie kół - to jest z blachy, tworzywa??

speedo87 - 15 Sie 2012, 17:00

Od ostatniego razu w aucie nic się nie zmieniło ale znalazłem czas na dalsze testowanie, co się urwie, co odleci, co pozostało do poprawienia.
Poszerzenia są z twardej gumy/kołnierzy ze starych kół pierścieniowych z Tatry, przecięte na pół.
Na razie nie planuję malowania, szkoda wyrzucać kasę w błoto. :)
Najważniejszą sprawą do ogarnięcia jest tylne zawieszenie, bo na większych dobiciach odrywa tylne błotniki z poszerzeniami.

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Pozdrawiam.

Krzysiek - 15 Sie 2012, 18:11

wypada powiedzieć : ALE URWAŁ :ok: :V:
maciejek - 15 Sie 2012, 18:47

Zadam głupie pytanie, jaki silnik tam wsadziłeś, bo jest napisane tylko o planach 2.0 zetec ale żadnych zdjęć silnika i mam dylemat.

Świetny projekcik, też o takim myśle czasami ale bardziej już o 1.8

Pozdrawiam:)

PumaRST - 15 Sie 2012, 23:37

dobry filmik, a Trabi Fajnie zapierdziela :yes:
luki - 2 Wrz 2012, 18:59

speedo87, u ciebie w kanale jest fiat coupe z silnikiem z BETY co to za wyduma :) ;/
tommirs - 3 Wrz 2012, 00:12

fajny filmik, sam je montujesz?
a projekcik też sympatyczny, nieźle tym trampolinim zamiatasz, z fantazją:)

speedo87 - 14 Wrz 2012, 21:31

luki napisał/a:
speedo87, u ciebie w kanale jest fiat coupe z silnikiem z BETY co to za wyduma :) ;/

Kanał na youtube jest brata i on montuje te filmiki ja się tylko bawię.

Jak zdechł dłubnięty silnik 20vt to brat poprosił mnie żebym wsadził silnik z bmw bo zawsze chciał mieć napęd na tył.

Trabanta kończę małymi kroczkami.

Pozdr.

Mariox003 - 14 Wrz 2012, 21:49

fajne cabrio się zrobiło :hihihi: ten dach na trytytki mistrzostwo, zacny trabancik :)
speedo87 - 20 Paź 2012, 20:44

Siemka.
Pierwsza impreza już za mną, co prawda tylko jako zerówka, ale od czegoś trzeba zacząć :)
Miało być spokojnie ale na ostatnim przejeździe fantazja mnie trochę poniosła, na dohamowaniu do szykany zblokowałem tylne kola (nie mam jeszcze korektora siły hamowania)
zresztą wszystko widać na filmiku. Trochę przykrótki.

https://www.youtube.com/w...=1&feature=plcp

Zawieszenie już prawie ogarnięte, zapodałem felgi 15.
Po zważeniu trabiego trochę się przeraziłem, prawie tona :9:
Odczuwam już pewien niedosyt mocy i teraz pytanie do was.

Lepiej dłubać 2.0 zeteca czy wpakować 2.5 v6 z mondeo, orientujecie się może ile więcej waży 2,5 od 2,0

Celuje w granice 200KM wolnossące. domyślam się że z zeteka to trochę dużo ale fajnie by było.

Pozdro.

Stunt_Man - 20 Paź 2012, 20:55

speedo87 napisał/a:
orientujecie się może ile więcej waży 2,5 od 2,0

niewiele więcej :-P
speedo87 napisał/a:
Celuje w granice 200KM wolnossące. domyślam się że z zeteka to trochę dużo ale fajnie by było.

zapomnij

BuMeL - 20 Paź 2012, 21:45

Stunt_Man napisał/a:

speedo87 napisał/a:
Celuje w granice 200KM wolnossące. domyślam się że z zeteka to trochę dużo ale fajnie by było.

zapomnij


Da radę na gaźnikach.

Stunt_Man - 20 Paź 2012, 22:39

wszystko da rade za duże pieniądze
dużo za duże


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group