Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [Mk3] Czarna z Andrychowa

Krzysiek - 14 Lis 2010, 20:49
Temat postu: [Mk3] Czarna z Andrychowa
1,2.Imię: Krzysiek
3.Model: Fiesta
4.Wersja: Magic
5.Rocznik: mk 3.5 1995r
6.Silnik: 1.3i / 60km


7.OPIS AUTA:

Fiesta Fiesta, sam nie wiedziałem że będę takie miał nawet godzinę przed jej zakupem. Gdy ją kupowałem miałem wcześniej oglądać e30 2.0 coupe jednak gość coś kręcił i wtedy tatuś wyciągnął ze schowka swojego focusa ogłoszenie odnośnie Fiesty :-) Jeszcze go dobrze nie przeczytałem a już jechałem ją oglądać z mechanikiem/blacharzem :9: Fieste odkupiłem od kobietki która mieszkała w Chorzowie. Po jeździe próbnej mechanika ( kobietka która z nim jechała o mało zawału nie dostała mechanik deptał ile wlazło :hihihi: ) stwierdził że mechanicznie nie ma najmniejszych problemów posłuchał silnika przejrzał zawiechę itp. Później ze względów blacharskich również bez problemów. Jedynym mankamentem auta było to że było bite :sad: na zdjęciach może to nie widać ale drzwi od strony kierowcy są stuknięte (wgniecone). Po przyjeździe do domu auto było u rodzinnego mechanika/blacharza zostało rozebrane i wszystko sprawdzone. Zaglądał do silnika i sprawdzał dosłownie każdą część.

8. Dokonane zmiany / Wykonane prace :

a. Wizualne :
- Białe kierunki
- Pakiet xr2i zderzaki + lotka
- Fotele xr3i
- Nowy lakier czarna perła
- Usunięcie haka
- MHW Black Fift'y
- Koła AEZ Icon Five 16" + Opony Continental SportContact2 195/40/ZR16

b. Mechaniczne :
- zawieszenie gwintowane K&W
- nowy zbiornik paliwa
- zmodowany kompletny wydech
- customowe odpowietrzanie zbiornika ^^
- dystanse 15mm + dłuższe szpilki

c. Audio :
- radio Sony Xplod

9.Planowane Zmiany:

a. wizualne :
- Większe dłubanie wiosna 2013

b.mechaniczne :
- Jeszcze trzeba poczekać.

c. audio :
- Zobaczymy kiedyś na pewno.

10. Fotki Auta Przed zmianami :







W trakcie budowy. Aktualne foto :



Z czasem będą one aktualizowane w pierwszym poście.

Spis Treści Modyfikacji

1. Przygotowania do Lakierowania
2. Nowe Zawieszenie + Fotele Uszatki + Efekt końcowy lakierowania
3. Nowy Zbiornik + Silnik RS1800 (wstępna rozbiórka ) + Lakierowanie pakietu xr2i + drobne poprawki nadkoli
4. Światła MHW Fift Black + Nowe Felgi z Oponami
5.Lakierowanie Felg AEZ Icon Five + Nowe przeowdy akumulatorowe + Paczki Top Secret
6.Modyfikacja układu odpowietrzania zbiornika + Naprawa wiązki silnikowej FRST
7.Naprawiona wiązka silnikowa FRST + Regenracja rozrusznika

przemo_rsr - 14 Lis 2010, 20:59

fiesta ładna bo granatowa :-) ale to haczywo pasuje jak świni siodło, to do czego? przyczepy z ziemniakami targasz? :-P :-P

łada jest dbaj o nią! :ok: :ok:

Krzysiek - 14 Lis 2010, 21:04

Kolorek zostanie też mi się podoba :-) Odnośnie bitych drzwi już mam nowe tyle że czarne po zimie będą lakierowane i przekładane. Zderzak przód jakaś doopa nie potrafiła go porządnie polakierować i widać efekty... Ale narazie się tym nie przejmuje bo prawdopodobnie będę wymieniał tył i przód w tym roku :ok: . Odnośnie haka był wbity dowód itp narazie zostaje jak zmienię zderzaki to już go nie będzie :-) Fiesta jest dbana stoi w ciepłym garażu co 2 tygodnie ma generalne sprzątanie <8> Jeszcze w tym tygodniu zajmę się konserwacją przed zimą.
przemo_rsr - 14 Lis 2010, 21:08

Intense napisał/a:
Fiesta jest dbana stoi w ciepłym garażu co 2 tygodnie ma generalne sprzątanie

to dobrze :-)
moja niestety nocuje pod chmurką ;-( ,

może w przyszłym tygodniu moja dostanie z powrotem przód futury i maskę pod kolor :-)

Bit1 - 14 Lis 2010, 21:57

Z Chorzowa do Andrychowa to jakieś 80km, a to się pochwal ile jeszcze kosztowało to autko?
No i jechać oglądać e30 2.0 coupe a kupić wkońcu fiestę 1,3i to spora rozbieżność <8>
Niech dobrze służy.

Krzysiek - 14 Lis 2010, 23:16

Tak rozbieżność spora to fakt. Nie kupiłem e30 bo byłem wtedy bez pracy a samo ubezpieczenie takiego e30 to już spory kawałek kasy w dodatku koleś kręcił odnośnie stanu silnika. Auto miało cenę początkową rzędu 2tyś zł jednak za te drzwi i zderzak zbiłem 300zł więc cena 1700zł za całość :-) Być może znowu za niedługo zajrzę do Chorzowa po zderzaki progi i lotkę do mojej fiesty bo mam namiary na gościa który sprzedaje ale to jeszcze zobaczymy :)
tadzias - 14 Lis 2010, 23:16

Poczciwa kosiareczka, poczciwa :)


A pali to lacia??? :bigok:


Kiedy to się spocimy jakoś? Może zaglądniesz na jakiś spot w Krk? Niedaleko masz. Chętnie oblukam wozidełko.

Krzysiek - 14 Lis 2010, 23:19

Pali pali nico Na spota w sumie mógłbym się karnąć jakby był czas - praca + studia weekendowe ale to co 2 tygodnie. Więc to zależy od terminu, a 2 sprawa że znając mnie i moją znajomość krakowa to ledwo bym do niego wjechał a już bym się zgubił :rotfl:
dziamdziam - 14 Lis 2010, 23:23

plany masz ambitne :ok:
nie brałeś przypadkiem skrzyni z mojej piwnicy?

tadzias - 14 Lis 2010, 23:25

Widzisz, ja również studiuję 'łikendowo' i bywam od czasu do czasu, dziś nie dałem rady ze względów opisanych w wątku spota ale np przy kolejnym terminie możemy się zgadać gdzieś w trasie, powiedzmy na Orlenie w Biertowicach lub Krzywaczce. Pojedziemy wtedy razem i na pewno się nie zgubisz :-)
Krzysiek - 15 Lis 2010, 18:49

Tak dziamdziam plany ambitne. Głównie skupiam się na swapie i w tym jest największy problem gdzie i od kogo kupić zestaw żeby nie był zjechany i w kiepskim stanie. Może od jakiegoś forumowicza na wiosnę kupię zobaczy się a jak będzie i mało to pomyśli się o turbo :V: Co do spota tadzias nie ma sprawy w takim układzie jak mi pomożesz dojechać :-) i z terminem będzie ok to jazda :joint:
tadzias - 15 Lis 2010, 22:54

Intense napisał/a:
na wiosnę kupię zobaczy się a jak będzie i mało to pomyśli się o turbo :V:


oj ilu już takich ambitnych było :hihihi:

niechlubnie się chwaląc sam byłem w tej grupie :-P

Krzysiek - 15 Lis 2010, 22:57

Zobaczymy jak lata 1.8 16v bo jeszcze nie jechałem czymś takim być może starczy zobaczymy :-)
tadzias - 15 Lis 2010, 22:59

Ja jechałem MK3 z 1.8 16V i nie budzi zachwytu :-P
dziamdziam - 17 Lis 2010, 04:09

Intense napisał/a:
Zobaczymy jak lata 1.8 16v bo jeszcze nie jechałem czymś takim być może starczy zobaczymy :-)

podjedź se na zaolzie sie przekonasz.

enke31 - 17 Lis 2010, 08:46

No nieszła Fieścina!! :yes:

przedni zderzak może nie być oryginalny... i dlatego nie trzyma na nim lakier... u mnie jest dokładnie tak samo...
Jak będziesz zmieniał zderzaki to poszukaj na nim logo Forda :rotfl:

Szerokiej drogi i powodzenia przy pracy nad fiestą :ok:

Krzysiek - 27 Lis 2010, 22:15

Siema mam dylemat, a że nie chce zakładać tematu o taką pierdołkę pospamuje w swoim temacie. Mianowicie chciałem przed zimą kupić komplet zderzaków + poszerzeń ale jak uwidziałem ceny a konkretnie cene przednie zderzaka z xr2i z halogenami to jak narazie podziękuje. Tak więc gwiazdka za pasem i chciałbym kupić coś do fiesty pomyślałem popatrzyłem i stwierdziłem że przód kierunki mam wymienione a tył lampy seria, postanowiłem kupić na gwizdkę nowe lampy na tył. Jednak powstaje dylemat mam 3 propozycje i nie mogę się zdecydować ( wszystkie mi się podobają ) mam nadzieje że pomożecie :-)

1) Standard ciemny kierunek np jak u kolegi -



2) Niby to białe mój faworyt


3) Jakiś bajer z alledrogo
http://moto.allegro.pl/fo...1321506761.html

Pomóżcie mikołaj tuż tuż :joint:

CzaRmaX - 28 Lis 2010, 01:29

Jeżeli chcesz zobaczyć jak wygląda samochód z tymi trzecimi lampami to zajrzyj do mnie bo miałem je na początku.

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=50951

A co do wyboru to masz teraz wszystkie poglądowe obrazki, więc wybierz te do których masz największe przekonanie i nie pytaj się nikogo o zdanie bo to Twój samochód i Ty masz się cieszyć na jego widok (a inni przy okazji) :)

Dymione to dymione - fajne, sam teraz mam :)
Białe - też fajne.
Wieś luksy - też fajnie wyglądają (nadal leżą u mnie w piwnicy) i nie słuchaj pitoleń innych, że to wieś luxy (gleba za bardzo do łba im się wbiła na wybojach) :D

Na eBay'u kiedyś widziałem całe oryginalnie dymione (fajne były) - też byłby odlot jakbyś takie dorwał :)

przemo_rsr - 28 Lis 2010, 01:47

według mnie wszystkie 3 propozycje powinieneś przemyśleć, bo nie są złe, lampy mi się wszystkie podobają, ale każdy ma inne zdanie
kup sobie jeszcze 2 Fiesty i problem rozwiązany :-)

Krzysiek - 28 Lis 2010, 08:08

Heh tak myślałem że będą takie odpowiedzi :-) Jestem najbardziej przekonany do tych srebrnych i prawdopodobnie je mi mikołaj przyniesie :bigok:
CzaRmaX - 28 Lis 2010, 12:51

Jak już Mikołaj Ci je przyniesie to pochwal się i pokaż jak wyglądają :)
Krzysiek - 1 Gru 2010, 21:02

Mikołaj już mi wiezie prezent nie światła coś grubszego ze stylistyki. Niestety mikołaj może nie dotrzeć w tym tygodniu bo drogi jakie są takie są w 1 poście uaktualnie jak przyjedzie mikołaj :)
CzaRmaX - 2 Gru 2010, 14:09

Intense napisał/a:
coś grubszego ze stylistyki


Już wiem co to!!!! Płozy w stylistyce ST do Fieściny :D

tadzias - 2 Gru 2010, 15:32

koniecznie zarzuć to na budę i pochwal się na kolejnym spocie frakcji :)
Krzysiek - 2 Gru 2010, 16:45

CzaRmaX napisał/a:
Intense napisał/a:
coś grubszego ze stylistyki


Już wiem co to!!!! Płozy w stylistyce ST do Fieściny :D


Niee ale pomysł przedni :ok: Mikołaj przyniesie progi i poszerzenia <8>

inno - 7 Gru 2010, 15:29

Rzeczywiście ładna fiestka podobna do mojej, ale różnią się kilkoma szczegółami (szyberdach, światła i trochę by można jeszcze wymienić)

Co do tylnych lamp to przyjrzyj się dokładnie, bo wg mnie najlepiej na granatowym samochodzie wyglądają te co u mnie z dymionym kierunkiem :)
i nie kupuj lexusów, bo one były modne kilka lat temu. :rewolwerowiec: chyba, że coś się zmieniło i znów są modne, a z drugiej strony co się komu podoba to będzie miał. :2xf:

Krzysiek - 9 Gru 2010, 16:19

Mikołaj już przyjechał teraz czeka na zderzaki do kompletu ale przed tym zostanie odnowiony i pomalowany :8:


wiem zdjęcia kijowe ale to najlepsze jakie wyskrobałem gy

tadzias - 10 Gru 2010, 10:59

Dobre i to... Liczy się progress :ok:
CzaRmaX - 10 Gru 2010, 11:03

Wiozłeś autograf od Mikołaja? Powinien Ci się maznąć na progach :) i byś miał dezajnowarowane by Mikołaj :)
Krzysiek - 11 Gru 2010, 17:22

CzaRmaX napisał/a:
Wiozłeś autograf od Mikołaja? Powinien Ci się maznąć na progach :) i byś miał dezajnowarowane by Mikołaj :)

No zapomniałem bo byłem w robocie ;-( ale z tego co słyszałem od osoby odbierającej Mikołaj w tym roku porzucił sanki z reniferami i przerzucił się na sprintera z dhl :2xf: dasz wiarę ? :V:
tadzias napisał/a:
Dobre i to... Liczy się progress :ok:

No tylko to... no ale tak jak mówisz progress jest, jest mała szansa że do końca roku będzie cały pakiet z xr2i a jak nie uda się z tym pakietem to będę miał wybór
1 - komplet zawieszenie
2 - komplet hamulców
Do wyboru do koloru będę się pytał jakie ludziska z tego forum polecają do silnika 1.6/1.8 ale te bajery dopiero jak dostanę kasę za nadgodziny w robocie readmore

[ Dodano: Czw Gru 30, 2010 23:18 ]
Dawno nic się nie chwaliłem to dam taką mała zapowiedź wielkich zmian




Fotki są dopiero z początku prac tak żeby narobić wam smaka na efekt końcowy ; )

Pietrekk - 31 Gru 2010, 00:27

Hmm można dumać :) Czy leczenie rudej o której wspominałeś że jej niema, czy wygłuszenie drzwi, może przyciemnienie szybek tylnych lub wymiana na inne, przód może elektryczne. Ale ogólnie działasz to dobrze :)
A co do pytania do hamulców, możesz próbować np z Mondeo wsadzić, da się, tylko nie założysz 13" felgi, nie mieści się no i nie jest to p&p, możesz założyć z XR2i wentylowane lub jak niektórzy mówią z RS2000 esioka, ja u siebie będę zakładał właśnie z XR2i.
Zawieszenie, warto pomyśleć o amortyzatorach z mocowaniem staba, no i o samym stabie, o dolnej rozpórce wahaczy, sprężynach twardszych.
Działaj działaj i pokazuj co zdziałasz :)

Marcinowaty - 31 Gru 2010, 08:07

Na zdjęciu które jest na samym początku tematu widać że coś nie tak jest z osłoną poduszki powietrznej pasażera..
Krzysiek - 31 Gru 2010, 09:12

Marcinowaty jej po prostu nie ma.
Nie będę zdradzał co robię ale idę dużymi krokami do zamierzonych planów w 1 poście. Dzisiaj urlop w pracy więc cały dzień będę robił z Fieściną. Będzie bomba :-)

Pietrekk - 31 Gru 2010, 10:00

Pokaż potem coś zrobił dziś :P Jak dziś robisz to będziesz cały przyszły rok robił :D oby w tym pozytywnym znaczeniu :)
tadzias - 31 Gru 2010, 14:26

Bardzo możliwe, że dziś wieczorem będę w Andrychowie to podjade i oblukam co tam działasz :fox:
Krzysiek - 31 Gru 2010, 21:52

Praca z dzisiaj dużo tego nie zrobiliśmy bo nas dziewczyny wygoniły od auta o 17 niestety miały przewagę liczebną <demonstracja>

Krótki fotoopisik wykonanych prac :
Prawy błotnik zmatowiony po minimalnej poprawce nadkola


Następny kroczek zmatowienie części wewnętrznych blachary drzwi tych zakamarków itp


Następnie prawa tylna część nie obeszło się bez szpachli no ale cóż... jak widać szybka też została wyjęta tak jak inne pozostałe zresztą :-)


Lewa strona niestety nie zrobiłem fotki na końcu bo baby nas wyrzuciły :| powiem tyle że lewa tylna strona tzn błotnik tył zmatowiony


Z lewym błotnikiem za dużo roboty by było więc postanowiliśmy go wymienić na nówkę tutaj już widać powoli jak go pasujemy.


A tu już pierwsze wstępne przymiarki żeby oko nacieszyć :)


Tadzias auto nie stoi w Andrychowie u mnie tylko u kumpla w Osieku ma on tam wsio potrzebne od serwisowania auta a u mnie z tym bieda :ups:

tadzias - 31 Gru 2010, 21:58

To na przyszłość będę wiedział :)
Czasami śmigam do rodziny do Brzeszcz wiec Osiek mam po drodze tak że wiesz...prędzej czy później zajrzę oblukać co się tam dzieje :)


Co do postępu to i tak nieźle jak na prace ukończone około godziny 17tej :)

Krzysiek - 31 Gru 2010, 22:08

No chcieliśmy pociągnąć jeszcze ze 3 godzinki starczyłoby to na pas przedni i tylni no ale... Auto stoi u kumpla bo ma 2 garaże a w jednym z nich kanał. Więc wygodniej nam jest robić u niego :)
tadzias - 31 Gru 2010, 23:07

Lakierkę też z nim robisz czy oddajesz do profesjonalisty?
Krzysiek - 31 Gru 2010, 23:12

A co to znaczy profesjonalista ? Profesjonalne narzędzia ? Narzędzia mamy, i to nie pierwsze lakierowane auto zresztą sam zobaczysz efekty. Całe auto będzie miało nowy lakier.
tadzias - 31 Gru 2010, 23:26

mam na myśli gościa co miał do czynienia nie tylko z malowaniem Ursusa, posiadającym profi narzędzia, miejsce pracy, wyciągi itp, aby to nie była chałtura jak ze stodoły :fox:
Krzysiek - 31 Gru 2010, 23:48

Spokojnie nie jest to 1 auto nie jest to nawet 10 czy 20. Poza tym na bieżąco sam mogę sprawdzić postępy
tadzias - 1 Sty 2011, 00:42

Daj znać jak będzie robiona lakierka to podjadę jako kontroler jakości sprawdzić wasze arcydzieło :-P
przemo_rsr - 1 Sty 2011, 02:36

robota idzie do przodu, powodzonka :-)
Krzysiek - 1 Sty 2011, 12:00

Ohoho gdzie tam do lakieru, długa droga. Zostało nam do roboty :
-pas przedni (jest ruda)
-pas tylni (to samo)
-montaż przednich drzwi
-spasowanie maski z błotnikiem
-zmatowienie całego auta
-oczywiście oklejenie
-no i jazda najpierw podkładem

Czyli do lakieru jeszcze ho ho ho. Dodatkowo jeszcze trzeba przejechać zderzaki pod kolor i troszkę naprawić zderzak przedni bo ma małe pęknięcie żywica i włókno szklane będzie na zderzaku. A jak wylakierujemy nie wiem czy auto dalej nie będzie stało bo zastanawiam się nad dalszymi modyfikacjami - tym razem pod względem mechanicznym <8>

[ Dodano: Pon Sty 03, 2011 18:58 ]
Żeby nie było że nic się nie dzieje przemówie : Prace nad Fiestą idą pełną parą myślę że w przyszłym tygodniu będzie gotowa.
Zapodałbym fotke z prac ale oczywiście raz nie miałem aparatu a 2 raz bateria rozładowana :zalamka: Zapodam jakieś foto jutro

[ Dodano: Czw Sty 06, 2011 19:58 ]
Nooo dzisiaj 3 króli czyli wolny dzień zgadnijcie gdzie go z kuzynem spędziłem :-) Na samym wstępie dnia wysłaliśmy baby do koleżanek żeby nas nie daj Bóg nie wygoniły <8> Fajeczka piwko i calutka fiesta do roboty :twisted:

Trochę fotek z naszych dzisiejszych poczynań






Co tu dużo mówić autko całe w podkładzie. Jeszcze klapę bagażnika ogarnialiśmy żeby zrobić jej clear look. Jutro jak zwykle po robocie znowu będziemy majstrować, także progress jest :ok:

[ Dodano: Sob Sty 08, 2011 22:13 ]
08.01.2011
Fiesta jest już cała w nowym lakierze i czeka na zmontowanie ją w całość :devil:

[ Dodano: Sob Sty 15, 2011 00:45 ]
Aktualizacja na dzień 14.01.2011

Autko trochę postało. Nie dałem rady przy nim pracować po prostu nie dało się rady. Istnieje też inny plan dnia niż 8h w pracy + 6-8h w garażu :-) . Nic dzisiaj w końcu udało się popędzić mój projekcik do przodu. No to foto relacja standardowo :




Pierwsze zdjęcie to właśnie moja robota na najbliższy czas. Jak widać na 1 zdjęciu widać pacjentów czyli zderzaki i klapa. Klapa była troszkę krzywa więc jak widzicie nie obyło się bez kolegi żółtego. Na 2 zdjątku widać niespodziankę którą zauważyłem po rozpakowaniu zderzaków mianowicie tu jest już prawie po operacji " ratowanie " , zderaczek miał jakby to powiedzieć hmm wyglądało to jakby ktoś był głodny i ugryzł zderzak. Było miejsce po prostu pęknięte bez plastiku, tak więc rozwaliłem stare lusterko z fiesty, gumówka w ruch i się dorobiło.
Stan na dziś jest taki że wszystko co na powyższych zdjęciach jest już wyczyszczone i jest już na tym podkład oczywiście zapomniałem zrobić zdjęcia. Kolejny progress już wkrótce :-)

przemo_rsr - 19 Sty 2011, 10:55

Intense, no no nieźle, roboty kawał do przodu poszły :-P
pochawal się jeszcze fotami autka w nowym kolorze :-P
i oby tak dalej :ok:

kenczorf - 19 Sty 2011, 11:30

przemo_rsr napisał/a:
pochawal się jeszcze fotami autka w nowym kolorze :-P
:yes:
Krzysiek - 19 Sty 2011, 16:10

No Fiesta jest już u mnie w garażu w nowym kolorze wraz z nowymi zderzakami. Pokazałbym foty.... alee... :

- nie są jeszcze założone progi i poszerzenia ( brak czasu praca praca praca ) są już odratowane czekają na czyszczonko ściernym , podkładowanie i lakierek. Ale jak się z tym uwiniemy z kuzynem to jeden dzień roboty czyli tragedii nie ma
- lakier jest już na gotowo aleee ... nie ma jeszcze polerki a to jest niezbędne, i do tego nie ma jeszcze wosku i reszty tych pierdoł zabezpieczających nowy lakier
- w zderzakach nie mam jeszcze zainstalowanych halogenów od xr'ki będę walczyć z instalacją, prawdopodobnie będę was pytać jak to podpiąć do instalacji
- wnętrze jest w kawałkach fotel kierowcy kierownica rozumiecie :hihihi:

Jest trochę tego jeszcze dzisiaj będę zajmował się wnętrzem bo w środku sama blacha jak jechałem w aucie to maskara zero wygłuszenia :V: ale już dziś to zmontuje. Lakier będziemy robić jak wkońcu dostaniemy maszyne do polerki a od razu po tym wosk i zabezpieczenie lakieru. No następnie będą te progi i poszerzenia ale to jest troszeczke roboty góra jeden dzień. Postaram się jeszcze oprócz z wnętrzem powalczyć z halogenami.
Ogólnie tak długo nie pisałem bo nawet nie miałem kiedy 8h w pracy i dodatkowo 6 godzin w garażu później sen więc no wiecie. Kto rozbierał Fieste praktycznie do podstaw wie co jest najgorsze.... montaż .... znaleźć wszystkie śrubki plastiki zaślepki elementy wnętrza, wszystko było rozwalone w 2 garażach i trochę na dworze. Najbardziej ujeb***śmy się z hakiem <demonstracja> <demonstracja> Jakby dorwał tego co montował to bym mu ... nunu No ale udało się nie ma już go. Dodatkowo wywaliliśmy kosz z kołem zapasowym które jak zobaczyłem to nawet bym tego dziecku na pobawienie się nie dał .... co dopiero zakładać na koło. Ogólnie fiesta jest lżejsza o około 60-70kg <oki>
Dobra lecę do garażu składać wnętrze :-)

przemo_rsr - 19 Sty 2011, 17:28

Intense, nono ale foty mają być,
złożyć wnętrze to nie taka tragedia, jeśli się w miarę zapamiętało co i jak po kolei szło :-) powodzonka :)

Krzysiek - 25 Sty 2011, 22:42

Mała aktualizacja żeby nie było że nic się nie dzieje. Przywiozłem aż z Krakowa dwóch kolegów do środka.

DemptD - 25 Sty 2011, 23:02

ale uszatki czy halogeje?
Bezimienny - 25 Sty 2011, 23:11

Uchatki mam takie same, są mega wygodniejsze niż standardy (niektórzy mają inne zdanie, ale niewiem dlaczego) ale niestety w następnym a najpóźniej za dwa tygodnie będą na sprzedaż ;-( ale może ktoś zyska :)

Powodzenia w pracach, i oby fotele jak najszybciej wskoczyły do auta :ok:

luk-90 - 25 Sty 2011, 23:40

Uchole z escorta, widać po szynach
Krzysiek - 26 Sty 2011, 06:43

Uszatki uszatki. Właśnie sam sprzedający sobie je chwalił że gdyby mógł to by te uszatki wymontował ze starego auta i wmontował do focusa :-) , kupiłem je za śmieszną cenę, co do halogenów są na fotelach bo ostatnio jak wchodziłem do garażu to kot mi leżał na fotelach nunu więc zrobiłem go w wała ustawiłem jeden fotel na drugim a na górze halogeny więc kot ma pozamiatane. Fotele nie wiem kiedy wskoczą do środka bo będę je rozbierał i bawił się w obszycie foteli.
Bezimienny - 26 Sty 2011, 18:21

Intense napisał/a:
Fotele nie wiem kiedy wskoczą do środka bo będę je rozbierał i bawił się w obszycie foteli.


Skóra, eko-skóra, materiał?? kolor?? kiedy :twisted: ???

Krzysiek - 26 Sty 2011, 18:48

Na zdjęciu nie widać 2 fotela jest on leciusieńko przytarty z boku ale tak naprawdę tyci tyci, jednak ja muszę mieć cacy więc fotele oddam mojej kochanej babci która jest krawcową :ok:
Wybiorę sobie jakiś fajny materiał tak żeby się nie zdzierał i boki foteli tzn te trzymania boczne ( nie uszy ) będą z innego materiału takiego bardziej wytrzymałego. Ale pierw muszę skończyć z moim diabłem a później się brać za pierdołki <oki>

[ Dodano: Pon Sty 31, 2011 21:34 ]
Takie małe odświeżenie wczoraj zamontowane ofc na szynach ze starych foteli

Nie wiem czemu ale jakoś dziwnie się w nich siedzi :myśli: chyba czas przybrać w barach żeby uszatki spełniały swoje zadanie :joint:
Kolejny upgrade już w środę tym razem będzie x10 grubiej, części już zakupione jednak fot nie mam będą w środę już założone na Diabełku :devil:

[ Dodano: Sob Lut 05, 2011 17:15 ]
Update na 5.02.2011 Nowe Zawieszenie.
Na początek pokaże wam czemu tak długo skoro obiecywałem w środę, kto wymieniał zawieszenie które cholera wie ile miało nabite km ten wie o co chodzi. Zawiecha musiała być nowa jeżeli chcę dalej dłubać przy aucie.
Nasze piękne mocowanie po mękach ( tył ) :

Tutaj tulejeczka przez którą na każdą stronę w tyle wymiany zawieszenia na jeden amortyzator schodziło nam pół dnia... Śruba zapieczona w tulejce wd40 nie pomogło.

Tutaj widać zamontowany już amorek tylni

Taka mała rozbióreczka fotka pola wojny

Wymiana przodu poszła gładko no ale tył to była orka więc dla ułatwienia pocieliśmy tylne amortyzatory i sprężyny eibach -40mm

Fotka na nowej wiesie z przodu, prześwit :

I dupeczka


Samochodzik dostał wiechę Kayaba, podobno sportowe + na to nowe sprężyny , oczywiście zawieszenie komplet przód tył to samo sprężyny. Stare amory zostały wyrzucone bo auto za bardzo się wychylało na zakrętach i nie trzymało się drogi, niebieskie eibachy podzieliły los amortyzatorów. Założenia były proste : ma się to trzymać drogi jak cholera i nie wychylać się na zakrętach.
Założenia zostały w 100% spełnione próby zostały oczywiście uskutecznione wynik bardzo pozytywny nawet lekko szokujący że jest aż tak dobry. Koszty ? Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach :V: a tak serio to duużo kasy poszło.
Kolejne modyfikacje już wkrótce.

przemo_rsr - 7 Lut 2011, 21:07

pokaż foto jak fofi siedzi na tych springach :-P
luk-90 - 7 Lut 2011, 21:21

amory przednie z mocowaniem staba?? Jeżeli nie to zrobiłeś ten sam błąd co Ja i w przyszłości będzie niepotrzebny wydatek, druga sprawa pokaż jak to stoji teraz. Założyłeś jakieś inne sportwniejsze spiringi czy seria i po jaki ch*j pociełeś jebacha, nie lepiej go buło sprzedać?
Poza tym miałeś obszywać fotele i co? Byłem ciekawy efektu

Krzysiek - 7 Lut 2011, 21:48

Powiem szczerze że jest wysoko, pomimo iż sportowo to jest wysoko nie wiem czy znowu nie wylądują eibachy chociaż szkoda mi nowego zawieszenia. Dam wam w końcu te foty świeżutko po myciu :-) proszę :





Dodam że lakier jeszcze nie jest gotowy - nie ma odpowiedniego połysku. Co do wachy sam się dziwie że niby wyżej a 2x lepiej niż na eibachach auto trzyma się drogi jak szalone przy bardzo małym wychyle na zakrętach. Planuje zredukować tą wysokośc nie eibachami tylko większymi laciami 15-16 cali. Auto oczywiście wciąż jest w trakcie budowy więc na efekt końcowy będzie trzeba jeszcze baaaardzo długo poczekać <8>
luk Co do foteli jak mówiłem to pierdoły którymi się zajmę jak skończę grube rzeczy. Eibachy pociąłem bo tył był wychulany na tyle że nic z nich nie było poza tym ruda się ich trzymała, jedynie przodu nie pociąłem bo wyciągnąłem je elegancko ale i tak są do wyrzutki.

luk-90 - 7 Lut 2011, 21:53

Zdjęcia troche nie trafione jako podglad na wysokość auta

Intense napisał/a:
efekt końcowy


Nie ma czegoś takiego, zawsze jest jeszcze coś do poprawy

Krzysiek - 7 Lut 2011, 22:00


przemo_rsr - 7 Lut 2011, 22:07

te kolor zmieniłeś :-P
Krzysiek - 7 Lut 2011, 22:08

Tak jest to klasyczna czarna perła. Jeszcze parę elementów czeka na lakierowanie.
Pietrekk - 7 Lut 2011, 22:27

Jedyny słuszny kolor! Cieszy mnie to :D
Bezimienny - 7 Lut 2011, 22:29

Tylko teraz jakieś 14/15 alu i swap coby te alu potoczyły sie do przodu :ok:
Krzysiek - 8 Lut 2011, 16:36

Obecnie te alusy co na zdjęciu to oryginalne fordowskie 14" na lato przybędzą napewno nowe fele tylko nie wiem czy się zmieszczą 16" w sumie zmieścić się zmieszczą tylko czy nie będą o nadkola ocierać, najwyżej wlecą jakieś ładne białe lub czarne rs od cossiego.

[ Dodano: Pią Lut 11, 2011 18:32 ]
Dzisiaj przyszła do mnie tajemnicza paczka z nową częścią do mojego samochodu jak zwykle efektem pochwale się jak już będzie zrobione :devil:


[ Dodano: Sob Lut 26, 2011 11:14 ]
Trochę przyhamowałem ale nie myślcie że jak tu nic nie pisałem to z Diabełkiem nic się nie działo :-P magic box :
Oto nasz pacjent. Po dodatkowej "konserwacji"


Tutaj już zamontowany



A teraz ze szczególnymi pozdrowieniami dla Katowickich speców mechaników...


Jak narazie to na tyle, zrobiłem jeszcze z układem kierowniczym bo miałem lekkie luzy niestety bez fotosów jakoś tak nie miałem przy sobie aparatu. Kolejne grubsze zmiany na dniach :fox:

[ Dodano: Sob Mar 12, 2011 16:14 ]
Z okazji dzisiejszej pięknej pogody postanowiłem "wypucować" autko.




Tematu nie odświeżałem ze względu na umyte auto <lol> :rotfl: taką sobie pierdółkę zakupiłem która zresztą była już dawno w planach.


Rozwieje od razu wszelkie niejasności.


Jak i również odnośnie samego lekkiego podrasowania, podobno wałki są z 2.0 ale jeszcze nie sprawdzaliśmy w każdym razie przepustnica jest już z mondeo 2.0 jak i również kolektor wydechowy.


Tutaj część reszty czyli komputer wiązka i pierdółki nawet stara chłodnica się załapała lol


Dokupiłem sobie do pakietu xr brakującą lotkę oczywiście zanim zamontuje musi być polakierowana w kolor nadwozia.


Na koniec mój garaż jak na wojnie, nie złapałem wszystkiego jedynie lewą stronę bo tam znajduje się większość prawa strona garażu podobna :devil:


W gratisie od poprzedniego właściciela dostałem tylny zderzak od xr'ki, w sumie nie wiem po co mi to, no ale jak dawał za friko to czemu nie.

Odnośnie silnika, to co zwykle czyli cholera wie ile ma przeleciane, sam właściciel nie wiedział na jakim oleju jeździł..... bo ledwo xr2i kupił i już mu ją stukneli. Silnik pracuje równo nie dławi się zarówno na zimnym jak i na ciepłym pali do strzału, ale i tak się jeszcze zastanowię czy mu remontu nie zrobię. Silnik jeszcze trochę poczeka na montaż.

Bez odbioru.

Ad@mus - 14 Mar 2011, 15:58

no to juz dalej jak blizej :)
dzialasz juz ze swapem czy narazie luuz??

Krzysiek - 14 Mar 2011, 17:47

Chciałbym już swapować ale silnik nie jest idealny mianowice. Koła pasowe są do wymiany pasek muszę dokupić pasek do aliternatora do wymiany także jest poduszka, uszczelka pod kolektorem wydechowym to samo. Nie wspominam o świecach olejach filtrach bo to pierdoły. Altek też będzie do wymiany bo silnik stoi i będzie jeszcze trochę stał zanim doprowadzę go do jakiegoś sensownego stanu więc w między czasie i on padnie. Szczęście jest takie że przed kupnem tego silnika była robiona uszczelka pod głowicą więc to mam z głowy. Dzisiaj chciałem już wykręcać kolektor wydechowy + ssący i do tego odkręcić skrzynię od silnika, jednak śruby powiedziały stanowcze nie i nie chcą się rozstać z resztą. Tak więc przeczyściłem je i potraktowałem wd40 coś może da. Niestety brakowało mi narzędzi do odkręcenia tego bezboleśnie tak aby nie ukręcić niczego, tak więc jutro z roboty wezmę cały bagażnik narzędzi i myślę że zdejmę chociaż kolektor wydechowy i do tego ssący. Zdejmuje ponieważ muszą być trochę podratowane szczególnie wydechowy nie jest on w dobrym stanie. Przy okazji mam do was pytania..
1) Czy sonda lambda z 1.3 na monowtrysku podejdzie mi do rqc ? Niestety nie mam jej przy ziutku.
2) Jaką proponujecie średnice wydechu kompletnego fi 50 nie będzie za mało ? Planuje zrobić kompletny wydech bo ten jest w opłakanym stanie zrobię fotkę to wam pokaże, czy przy fi 50 nie będzie się dławił zbytnio, co do wydechu zostawiam to ( jest 4-2-1 ) i przy łączeniu dwururki w jedną będzie ciach i reszta nowa.
3) Możecie polecić książkę jakaś dobrą do tego silnika ? Mechanika/ Elektryka bardziej mi zależy na elektryce bo mam do ogarnięcia sterte kabli i bez schematów się nie obejdzie.

update 4.04.2011

Była okazja do pracy tak więc nie próżnowałem.

Wymiana oponek na letnie i wkońcu założyłem nadkola przednie, a przy okazji lekka konserwacja.





Po działaniu z pierdołkami zostało trochę czasu więc popryskałem resztę pakieciku na podkład i mam nadzieje że jutro będzie w lakierze, zależy od czasu czy się znajdzie.




Jutro powinno być na gotowo w lakierze tak więc w środę powinno auto śmigać na full apkiecie gdyby nie próg od strony kierowcy... Nie założę progów i poszerzeń ponieważ od strony kierowcy w progu postała dziura w którą bez problemu zmieszczę palucha... Tak więc przed zakładaniem tych pierdołek czeka operacja naszego pacjenta.

[ Dodano: Pią Kwi 08, 2011 20:01 ]
update 8.04.2011

Polakierowane założone właściciel z bananem na mordzie.





[ Dodano: Sob Kwi 16, 2011 20:41 ]
Edit 16.04.2011

Reszta pakieciku czyli progi i poszerzenia są już w lakierze :V: nie są jak narazie na aucie bo jeszcze je muszę poprawić, + muszę wymienić progi bo są w kiepskiej formie :pop: fototo jutro zapodam <8>

Krzysiek - 30 Cze 2011, 19:21

Takie Tam Filmidło "zmichciłem" sry za jakość pod koniec ale aparat ustawiłem na taką ostrość żeby licznik było ładnie widać, a że ruch był na drodze to 5km w 7 minut zrobiłem x.x co powinno zająć 2 minuty

http://www.youtube.com/watch?v=DZU9OTJ-McE

Tommi - 30 Cze 2011, 22:03

Bardzo ładnie :-)

a przekręcenie, który raz ??????

Krzysiek - 30 Cze 2011, 22:16

Kupiłem ją jak miała 94500 i przekręciłem ale ile razy to Bóg to wie :-) ze 2 chyba były zresztą i tak to już są ostatnie kilometry bidaczka 1.3 , Ziutek czeka na remont aby bił pełną parą tak że 1.3 już powinno poczuć koniec żywota pod moją ręką :V:
luk-90 - 30 Cze 2011, 23:40

a nie sprzedawałeś czasem tego swojego zestawu swapa?
Krzysiek - 1 Lip 2011, 05:47

Chwilowo byłem napalony na motocykl i trochę do niego brakowało więc chciałem sprzedać ale się wycofałem z czego się cieszę. Ziutek zostaje u mnie i jak narazie powoli się rozbiera do remonciku.
Krzysiek - 19 Lip 2011, 20:03

Update 19.07.2011

W końcu zabrałem się za remont ziutka :9: Pewne już jest że silnik niestety nie trafi w tym roku do auta... Powód jest jeden, chcę aby remont zrobić mu kompletny czyli szlif głowicy polerka kolektorów wymiana pierścieni panewek wszystkich uszczelek do wymiany jest również cały rozrząd, pasek koła pasowe rolki, może jeszcze wymienię tłoki albo starym zrobie polerkę, świece ofc do wymiany altek to samo, dzisiaj chciałem żeby silnik zagadał to rozrusznik padł, do rozbiórki prawdopodobnie szczotki padły.. Do roboty jest oczywiście cała wiązka elektryczna wszystkie gumowe rury w silniku są podarte lub pocięte ... To jeżeli chodzi o silnik a poza tym cały układ wydechowy się kłania ale to jest dosłownie pryszcz na jeden dzień. Tak więc zapowiada się remont GENERALNY przez "dupne" G. Może i wyrobilibyśmy się we dwóch z kuzynem pod koniec lata ale niestety nie mam tyle wolnego czasu a nie chcę montować silnika na zimę bo to mija się z celem.
Dzisiaj udało się odelżyć maksymalnie silnik czyli zdjąć kolektory łapy poduszki wszystkie pierdoły i skrzynię biegów ze sprzęgłem. I tu pozytywne zaskoczenie sprzęgło wraz z dociskiem okazało się że nówka sztuka ( no może nie nówka sztuka ale widać było że wymieniane niedawno temu ) dodatkowo koleś ( sprzedający ) mówił że robił uszczelkę pod głowicą - nie kłamał :)
Poniżej parę fot Ziutka po diecie.







Dalszy progress wkrótce :-)

luk-90 - 19 Lip 2011, 20:35

a po co chcesz robić polerke kolektorów? składaj to na plastikowym kolektorze to i od razu raz a porządnie dolot sobie będziesz mógł sprawić, szukałbym także innego kolektroa wydechowego na twoim miejscu. Co do rozrządów itd to polecam się rozglądać na allegro, bo często ludzie sprzedają markowy rozrząd w sporo niższej cenie, bo został po sprzedaży auta i nie zdążyli wymienić:P Ogólnie jest z czym się bawić, ale satysfakcja jest duża, mój w ten weekend ląduje w budzie w końcu
Krzysiek - 19 Lip 2011, 21:05

Dolotem się nie martwię bo to pierda to zrobi się pod koniec. Wydechowy to baranek bodajże od mondeo czemu miałby być zły ? Układ będzie 4-2-1 przy nim.
Rkalitka - 19 Lip 2011, 21:19

Oj podziwiam Was chłopaki :yes: Kupno silnika za jakąś kotę i ogarnięcie wszystkiego to stanu nowości za kilku krotność kupna silnika - na prawdę sporo samozaparcia trzeba mieć w sobie(albo głupoty) <8>

Ja bym nie dał rady tego wszystkiego robić - dla przykładu wymieniając dwa miesiące temu rozrząd sprawdziłem tylko rolki i kupiłem sam pasek za kilkanaście złotych. Czuję się jak dizonaur, gdzie takie rzeczy się robiło za czasów gierka jak nic nie było :|

Koniec końców cieszę się, że ktoś jeszcze porządnie robi remonty i nie bierze przykładu z druciarzy jak ja :ok:

luk-90 - 19 Lip 2011, 21:21

na fotkach widzę standardowy fiesta/escort kolek wydechowy, który jest shitem i jak ma sie siano to zmienić ten kaloryfer, fajna opcja to koelk wydechowy z focusa( mozna owinąć bandażem) ostatnio przudusiłem escorta 1.8 105km i po otworzeniu maski dolot miał odrobinę mniejszą temperaturę niż dekiel co do ssaka to planując taką długą zabawę skompletowałbym dolot plastikowy. Niestety Mi już w tym roku zabrakło siana na te zabawki, jesień i zimę trzeba będzie się nauczyć jako tako ogarniać ziutka na drodze, pampersy już kupione :hahaha:

PS Romanoli jak się uda to w przyszłym sezonie zobaczymy czy potrafię jako tako jexdzić na YTP :yes: :twisted:

Krzysiek - 19 Lip 2011, 21:28

Mhm no nic to kolektor się wymieni na coś porządniejszego. Na razie skupiam się na rozkręceniu dziada do części pierwszych i sukcesywnej ich wymianie.
Rkalitka, wiesz wolę to zrobić naprawdę porządnie jak wiem że będę tym jeździł poza tym jak już zdecydowałem że silnik poczeka na swap do przyszłej wiosny to mam sporo czasu aby zrobić to jak najlepiej się da.
A tak poza tym mam nadzieje że ten silnik po remoncie nie jedną budę fiesty przeżyje bo wiadomo jak to w fordach :)

Fordon - 19 Lip 2011, 23:37

To jesli chcesz sie bawic dlugo terminowo to kup sobie woreczki srunowe i podpisuj ktore sruby sa od czego bo popier tego sruby, seryjny kolektor ok do pewnego czasu...
Fajne 1.8... ale ja bym szedl 2.0 przy takiej zabawie, bo dol silnika latwo kupic... silnik zetec E silver kreci po 500 tys km na serii przy normalnej eksploatacji...
to samo black... ale to kwestia tego jak kto wykona remont...

Krzysiek - 23 Lip 2011, 13:48

W pierwszym poście tematu jest mini dział "Auto przed zmianami" tak więc pomyślałem że przydałoby się zrobić w 1 poście małego edita w postaci "Still in Progress" machnąłem 2 foteczki na pierwszą stronkę tak żeby zobaczyć jakie postępy zostały poczynione :)





No i oczywiście kolejne postępy z moim diabelskim serduszkiem...





Z tego co widać zostały już zdjęte oba wałki z kołami pasowymi oczywiście rolki, napinacze pasek, pompa oleju, wtryski , cała miska olejowa , aparat zapłonowy i różne czary mary o których zapomniałem .. Wałki rozrządu nie są wyjechane ale silnik nie jest idealnie szczelny, głowica na bank pójdzie do regeneracji / szlifu no i oczywiście kolektory pójdą do piaskowania, całkiem możliwe że nawet oddam cały blok silnika też do piaskowania a później go ładnie zabezpieczę. Tłoki na pewno też trzeba będzie zpolerować ładnie ale to się jeszcze zobaczy jak już go do końca się rozkręci. Dalszy postęp wkrótce.

P.S dodam jeszcze że 2 tygodnie temu zmodowałem sobie kompletny wydech do mojego diabełka tak aby ładnie brzmiało. W zakresie 3k-4k rpm jest jak dla mnie bajka =) postaram się nakręcić filmidło żeby wam to pokazać. Muszę jeszcze tylko końcówkę jakąś dokupić i wydech będzie zrobiony na cacy.

Krzysiek - 11 Mar 2012, 17:21

Malutki Up zrobimy po sezonie zimowym :) wiele się nie pozmieniało bo po lakierowaniu auta w zimie obiecałem sobie już nigdy więcej w zimie się z samochodem nie bawić :) A więc tak nie wiele się zmieniło mianowicie takie cuś na tył kupiłem od Kruka :

Dodatkowo wyjątkowo przez zimę wymieniłem wszystkie simerbloki czy jak to tam sie to zwie bo już mi sie tłuc zaczynały w zawiasie. I to AŻ TYLE ^^
Przez zimę troszkę pieniążków się nazbierało a że zima już puściła to czas krzesać iskry i kuć stal :P jest dość dużo pomysłów do zrealizowania tak więc będzie ciekawie :) cdn ;p

madek - 11 Mar 2012, 18:42

Intense napisał/a:
Dodatkowo wyjątkowo przez zimę wymieniłem wszystkie simerbloki czy jak to tam sie to zwie bo już mi sie tłuc zaczynały w zawiasie. I to AŻ TYLE ^^

Chyba silentblocki... a ogólnie to nie lepiej użyć ojczystego języka i napisać tuleje? :fox:

A tak poza tym to wygląda fajnie tylko:
1. niżej ;/
2. faja wydechowa szpeci :twisted:

Krzysiek - 11 Mar 2012, 19:00

Madek :) sprawa wygląda tak że przed rozpoczęciem sezonu letniego planuje do niej założyć nowe większe felgi ... z niskim profilem opony. Wydech mam kompletnie zrobiony może i nie wygląda na zrobiony a to wszystko za sprawą tego "pyrtka" na końcu wydechu, spokojnie jakąś końcówkę zakupie żeby to jakoś wyglądało. Co do zawiasu byłem chwile napalony na gwint ale zobaczyłem ceny to podziękowałem, najprawdopodobniej wpadną nowe niebieskie eibachy ale to dopiero jak autko dostanie nowe felgi i zobaczę jak nisko mogę autko posadzić żeby fajnie wyglądało a przede wszystkim nie ocierało :) a do tego jeszcze w następny weekend dochodzi polerka lakieru :)
luk-90 - 2 Maj 2012, 21:19

jakieś nowinki?
Krzysiek - 3 Maj 2012, 11:14

Post wyżej napisałem :) teraz cały czas walczę z tym czarnym cholerstwem. Mam nadzieje że pochwale się w tą sobotę bo kawał roboty odwaliłem i duuużo pieniążków poszło :) ale poki nie jest gotowe to się nie pochwale :-P
tadzias - 3 Maj 2012, 23:06

nie ma źle, mk3 odświeżona lakierem :)

a halogenki do przedniego zderzaka już założyłeś?

Krzysiek - 6 Maj 2012, 14:02

Autko pójdzie do elektryka tak czy siak bo jest w nim parę rzeczy do zrobienia niby takich małych pierdółek ale i tak mnie to cholernie irytuje i musi być zrobione :) czyli halogenków jeszcze nie ma.
Póki co mam spore problemy z zakupionymi częściami do auta dają ostro w dupę już 2 tydzień się z tym męczę ( nie chodzi tu o silnik ) miał być update w sobotę jednak znowu czarna dała mi w dupę i update przenoszę na poniedziałek wtorek mam nadzieję że już mi przestanie dawać w dupsko i pochwalę się nowymi dość drogimi tajlami <oki>

Krzysiek - 8 Maj 2012, 18:52

No więc może się w końcu pochwale nad czym ostatnio pracowałem i spora kupka pieniążków na to poszła :)






Dla Ciekawskich,
Felgi : AEZ Icon Five 7 cali et 40
Opony : Continental SportContact 2 195/40/ZR16

Oponki nowe zdjęte z auta wystawowego, felgi używane wykonałem cała ich renowację tzn. piaskowanie 4 felg , niestety dwie nadawały się do prostowania tak więc oddałem, po prostowaniu nadszedł czas na malowanie :) kolorek powiedziałbym coś ala frozen white :-P niestety nie zrobiłem zdjęć jak je odnawiałem bo nie miałem przy sobie aparatu ale zdjęcie przed i po dodam jak znajdę :) na felgach są 2 warstwy podkładu + 4 warstwy bazy + chyba 4 warstwy lakieru bezbarwnego.
Kółka nie są jeszcze gotowe tzn brakuje dekielków a oryginalne z AEZ'a są wg mnie szkaradne więc pomyśle nad innymi na zamówienie, do tego dojdą również nowe ładne śruby a raczej nakrętki. Zdjęcia zrobiłem na szybko tak więc zrobi się diabełkowi jakaś ciekawszą sesję jak znajdę czas :)

luki - 8 Maj 2012, 19:25

zrobił byś foto czymś lepszym niż grzebień :hahaha:
Krzysiek - 8 Maj 2012, 19:37

foto jest zrobione lumixem z matrycą 10mpx wybacz nie mam lustrzanki mogę jedynie dodać zdjęcie w HQ na imageschacka bo teraz dodałem zdjęcie i rozmiar dałem na ekran 17 calowy :) być może dlatego tak wyszło.
Stunt_Man - 8 Maj 2012, 21:21

suva robisz?
DemptD - 8 Maj 2012, 21:25

Stunt, już zrobił :D
Krzysiek - 8 Maj 2012, 21:58

Na życzenie coś w lepszym rozmiarze ( chyba )


madek - 8 Maj 2012, 22:05

Fakt, póki co jest wóz drabiniasty :D Ale jak wrzucisz troche niższe sprężyny to będzie cacy, felgi ładnie wyszły :)
Skoro ET40 to chyba dystansik z przodu przynajmniej?
Będziesz zakładał poszerzenia do pakietu?

tadzias - 8 Maj 2012, 22:11

oj aż się prosi o glebę! musowo!
Krzysiek - 8 Maj 2012, 22:24

Spokojnie Panowie :) wiecie ile takie kółka kosztują ?! Lepiej nie wspominać. Wiem jedno warto było. Już dawno byłaby gleba i progi z poszerzeniami ale niestety ogranicza mnie podstawowy czynnik czyli kasa. Wszystko w swoim czasie. Narazie muszę oko nacieszyć tym co mam a mogę powiedzieć że będzie tego więcej na pewno :)
Madek z tyłu mam około 5mm luzu więc dystansu nie potrzeba z przodu przydałby się 5mm bo przy maksymalnym skręcie opona ociera i tak też chyba zrobię. A co do progów z poszerzeniami są już całe odnowione w lakierze ale przed ich założeniem czeka mnie walka z progami a dokładnie ich wymiana. Wszystko w swoim czasie :yes:

uri90 - 8 Maj 2012, 22:29

kółka kozackie :ok: na moje oko to masz brudny obiektyw, pewnie wymacany palcami, tak mi się wydaje patrząc na te marne fotki jak z komórki :/
luk-90 - 8 Maj 2012, 22:34

sweet, tylko z 1.3 to już masakra jazda
Skfarek - 9 Maj 2012, 10:11

Intense, szacun za fajne kółko w jednym z jedynych słusznych kolorów :devil:
Krzysiek - 10 Maj 2012, 12:34

Chciałbym wam pokazać efekt renowacji felg niestety nie mam dobrych zdjęć ale coś znalazłem nie krzyczcie na jakość bo pierwsze zdjęcie jest z aukcji a drugie robione skarpetką takie podglądowe tylko. Nie pomyślałem w trakcie żeby zrobić jakieś foto renowacji niestety.

tutaj z aukcji tak to wyglądało w chwili kupna zdjęcie katastrofa ale cóż...


Tutaj robione zdjęcie skarpetką. Fele już w podkładzie.

Skfarek - 10 Maj 2012, 14:00

Sprejowałeś? Czy lakierniczym?
Krzysiek - 10 Maj 2012, 14:05

Nic nie było robione szprajem :) wszystko pistolet :)
Skfarek - 11 Maj 2012, 09:03

Intense, a dostęp do piaskowania w dobrej cenie tez masz ?
Krzysiek - 11 Maj 2012, 16:43

Dobrego czy ja wiem, mogę raczej powiedzieć jedynego w swojej okolicy. Cena za jedną felgę to 50zł czyli za całość 200zł. Wypiaskowali ładnie tyle że trochę spartaczyli robotę bo wypiaskowali też tam gdzie siada opona a raczej jej rant i nie trzymały mi opony powietrza. Musiałem polerować felgę i na nowo malować trochę roboty z tym było.
Krzysiek - 27 Maj 2012, 17:01

Jako że na sezon 2012 wpadł pod maskę nowy aku bo stary zdechł postanowiłem także wymienić przewody akumulatorowe które wyglądały jak po II wojnie światowej... Przewodziki sam zrobiłem z nudów :rotfl: dla ciekawskich przewodzik typu LgY oczywiście miedź :yes: w fajnej elastycznej osłonie. Przekrój przewodu dałem nieco większy niż poprzednik czyli 25mm. A tu tu takie foto co "zmejkowałem" :2xf:

tadzias - 27 Maj 2012, 19:44

jest progress :ok:
Krzysiek - 10 Wrz 2012, 16:52

taa... 3 miesiące tu świstało i gwizdało nudą zresztą jak zwykle :-) czas na mały update, póki co kolekcjonuje party... :)







Przyszło do mnie 5 paczuszek :) 2 ostatnie już rozpakowane :V: póki co to nie koniec czekam jeszcze na resztę paczuszek z częściami.

luk-90 - 10 Wrz 2012, 19:55

to zamiast pokazywać makulaturę pochwal się co tam siedzi za złom :rotfl:
kuba87 - 10 Wrz 2012, 20:00

można tak łaskawie miniatury? bo mi sie strona pół godziny ładuje
i pokaż co siedzi w tych paczkach

Krzysiek - 10 Wrz 2012, 20:51

Jak będzie z tym robione to pokaże :) bo na pewno będę potrzebował wskazówek co i jak dłubać póki co tylko paczki będą dochodziły a będzie ich dość sporo :) Tak jak mówiłem zbieram części <oki>
luk-90 - 10 Wrz 2012, 20:51

na moje to wygląda jka by tam w streczu leżał wydech może, i jakieś wahacze
Krzysiek - 10 Wrz 2012, 20:54

podpowiem że w paczuszkach nówki sztuki wsio :-) zresztą wszystko co kupie i kupiłem nowe :V: Niestety ale zbieranie części trochę mi zajmie może nie ze względu na ich brak ale jak wiadome pieniążki na drzewach nie rosną a poza Fiestą są tam jeszcze jakieś inne zainteresowania i życie :-)
Krzysiek - 11 Wrz 2012, 15:35

paczuszek część kolejna. Tym razem przyszła największa jak do tej pory paczuszka nr 6 :)


luk-90 - 11 Wrz 2012, 16:02

uważam to trochę za bezsens pokazywanie paczek jak na poczcie, no super opakowana, respekt dla pakowacza ;-| Albo pisz co tam masz, albo nie pisz i nie pokazuj nic dopóki będziesz miał całość/komplet lub co tam masz ;-|
vegetagt - 11 Wrz 2012, 16:21

Przecież to grill + huśtawka ogrodowa :-P
Krzysiek - 11 Wrz 2012, 19:07

Prawda jest taka że jak bym pokazał co kupiłem i kupuję to od razu by było wiadome co będę skrobał a będzie to robione na wiosnę 2013 po zimowaniu dopiero... Temat odświeżam żeby było widać że nie osiadłem na laurach po ostatniej modyfikacji :)
Krzysiek - 17 Wrz 2012, 14:59

no i dzisiaj fiesta klęknęła... Zepsuty układ odpowietrzania zbiornika zaowocował wyciekiem benzyny ze zbiornika... Zbiornik o ile pamiętacie jakiś czas temu kupiony nowy za ponad 300zł... co gorsza problem z odpowietrzaniem był już z pół roku temu gdy pojawiło się na zbiorniku wgniecenie razem z kuzynem myśleliśmy że gdzieś przygrzmociłem więc miejsce wgięcia zabezpieczyliśmy specjalnym jakimś tam klejem odpornym na warunki atmosferyczne problem ustał i niedawno temu się pojawił po jeździe bez korka jako że powiedzieliście mi że to problem z odpowietrzaniem... Dzisiaj wyczułem po wyjściu z pracy na parkingu woń benzyny i po zajrzeniu pod podwozie zauważyłem że ze zbiornika kapie powoli paliwo... Jestem udupiony bo zbiornik na bank ma małe pękniecie które już jest zaklejone a mimo to cieknie więc muszę kupić nowy zbiornik :głowąwmur: co gorsza stało się to w najgorszym czasie gdy kasa jest pilnie potrzebna... :bezradny: no i tak fiesta będzie stała aż się nie zleje paliwo ( bagatela około 25 litrów ) i czekała aż właściciel będzie miał wolną kasę ... po prostu załamka... :złośnik:
luk-90 - 17 Wrz 2012, 16:52

no to odepnij wężyk przy silniku dopływu paliwa i jazda w baniak z paliwem
Krzysiek - 17 Wrz 2012, 17:12

z chęcią bym to zrobił problem jest taki że wężyk doprowadzający paliwo jest krótki i gdzie ja Ci tam karnister 20l upcham :-) nawet piątka ma tam ciężko się zmieścić. Muszę coś wykombinować bo za 3h stania auta w garażu zlało mi się nie całe pól litra a w baku jest ponad 30l paliwa... Najwyżej upcham tam butelkę jakąś 2l i będę się bawił bo co zrobię... Czasem brakuje tego kanału w domu bo by się ściągnęło zbiornik i na spokojnie przelało no ale cóż trzeba kombinować
Bezimienny - 17 Wrz 2012, 17:17

A możesz przecież dosztukować z 1m furki, albo po prostu rurka karnister i łyk benzyny potem powinno już samo iść do karnistra :yes:
Krzysiek - 17 Wrz 2012, 17:42

to też jest pomysł ale pierwsze muszę skoczyć na warsztat do pracy w robocie mam wszystko więc i z tym nie będzie problemu. Co do łyka już nie jednego się zrobiło więc spoko :)
Krzysiek - 18 Wrz 2012, 19:44

Jako że Czarna dała focha stoi w garażu nie ruszana od dwóch dni a ja nie śpię po nocach i chodzę na nogach do roboty... postanowiłem ruszyć dupę i dłubnąć coś przy niej mimo brakujących partów ( zbiornik ) ... Efekty mojej pracy było widać po kilku minutach. Dorwałem się do tego dziadostwa zwanego układem par paliwa czy tej puchy zwanej odpowietrzaniem zbiornika.

Tak to wygląda od spodu czyli pusta puszka od spodu jak by taka przykrywka..

Do której idzie jeden jedyny przewodzik

Nie dając za wygraną targałem się z dziadostwem dalej... postanowiłem odpiąć wężyk i wzrokowo go obejrzeć skubaniec mocno siedział ale udało się

Wzrokowo przewód od zbiornika wyglądał ok nic więcej jak popatrzeć zrobić nie mogłem ale ciągnąc ten wężyk który tak mocno siedział z wężyka wyleciało takie coś :

było to mniej więcej tak :

bo do wężyka od zbiornika nie wejdzie - za duża średnica. Wniosek ... Ktoś już przy tym dłubał bo ja z tym układem nie robiłem zupełnie nic .. pierwszy raz go odkręcałem.. I teraz nie wiem czy ta teoria ma sens...
Układ odpowietrzania jest dobry tylko ktoś go już zatkał przez tą "zatyczkę" na zdjęciu przez to powietrze nie dostawało się do zbiornika co działało zapadaniem się go... Bo inaczej przecież powietrze nie dostaję się do zbiornika... A przecież musi się ono dostawać cały czas prawda ? Pompa pobiera paliwo, ze zbiornika ubywa paliwa ale musi się dostawać powietrze żeby go nie "wessało" do środka tak jak mi się to stało a za to odpowiedzialny jest ten wężyk i ten cały układ tak ? Bo nigdzie indziej nie może powietrze się dostać bo korek mam szczelny jak cholera co zauważyłem na stacjach,gdy go odkręcałem syk był konkretny.. Powiedzcie mi czy to ma sens ?
Myślę tak żeby wywalić tą zatyczkę czy to coś co tam było zdemontować ten przewód sprawdzić jego drożność za pomocą kompresora czy wody i zamontować to tak jak powinno na używanym zbiorniku żeby sprawdzić czy działa.. Jak by się okazało po paru miechach testów że działa kupiłbym nowy zbiornik i gotowe. Bo zbiornik nie ma innego odpowietrzenia za wyjątkiem tej puszeczki tak ?

Poprawiłem te foty na miniatury - Freeman

Stunt_Man - 18 Wrz 2012, 21:00

ja tego czegoś nie miałem i przewód zatkałem
problemów żadnych przez to nie było :)
to można spokojnie wywalić i zaślepić tam gdzie jest ten mały elektrozaworek

tadzias - 18 Wrz 2012, 22:00

Intense, zrób że te foty w miniaturkach bo się oglądac nie da :-P
Krzysiek - 19 Wrz 2012, 05:14

wiem tadzias wybacz ale muszę wstawiać foty na inny hosting bo coś się na imagechack sp.. Tam nie ma elektrozaworka to jest zwyczajna złączka kątowa, ale pytanie... skoro ja to zaślepię skąd do zbiornika będzie dostawać się powietrze hmmm ?
Stunt_Man - 19 Wrz 2012, 05:33

elektrozawór jest przy ścianie grodziowej
kenczorf - 19 Wrz 2012, 06:56



To jest chyba to zaznaczone w koleczko na fotce. Ja wtyczke mam wpieta w instalacje a gumowy wezyk wystajacy z tego poprostu sobie wisi.
Bak mi zasysa ale to raczej przez wgniecenie...

Krzysiek - 19 Wrz 2012, 17:22

Jeżeli to jest to co pokazuje kenczorf to u mnie czegoś takiego nie ma. Jest po prostu najzwyczajniejszy wężyk poprowadzony do tej puszki nic więcej, nie ma tam żadnych mechanizmów i nic z elektryką związane jeżeli chodzi o komorę silnika. Przepatrzyłem ten kabelek w komorze w miarę możliwości i nie zauważyłem żeby był do czegoś podłączony pośrednio jest on bezpośrednio prawdopodobnie podpięty pod zbiornik czy ten pyrtek na samej górze zbiornika. Po tych operacjach powoli zastanawiam się czy nie najprostszym rozwiązaniem byłoby zrobienie customowego odpowietrzania zbiornika mianowicie jak już dostanę sprawny zbiornik wyjdę przewodem gumowym z tego pyrtka na górze zbiornika i zamocuję go gdzieś w okolicach koła zapasowego tak żeby miał stały dostęp powietrza i tak żeby się przez niego żaden syf do zbiornika nie dostał.. A tą śmieszną puszkę zwaną "układem par paliwa " wywalę razem z przewodem w komorze silnika... Co prawda trzeba będzie ściągnąć cały układ wydechowy do kolektora no ale mam nadzieje że się popłaci.. Co Wy na ten temat myślicie Panowie ?
Pietrekk - 19 Wrz 2012, 17:40

Ja w matowej to wywaliłem w ciumek, w białej tego wogóle niema :)
Krzysiek - 19 Wrz 2012, 18:18

Hmm ciekawe.. w takim razie jak dochodzi Ci powietrze do zbiornika jak silnik pracuje <???> sprawdzę jeszcze jutro u kumpla we fieście ma mk3 z 96 roku najwyżej mu pod auto wejdę :V:
Pietrekk - 19 Wrz 2012, 18:34

Szczerze? Nie wiem :D Zajdę za chwilę bo mam komorę silnikową pustą to zobaczę wogóle czy coś tam jest i jak to wygląda z bakiem :)
Marcinowaty - 19 Wrz 2012, 19:05

A u mnie tylko sam przewód został od tej puszki
Krzysiek - 19 Wrz 2012, 20:06

zaślepiony Marcinowaty ?
kuba87 - 24 Wrz 2012, 20:14

a u mnie jest nic. tzn wywaliłem to w cholerę. na ścianie grodziowej jest rurka metalowa po to zostawiłęm żeby się odpowietrzało i czukiereczek. nie odpowietrza się. za to bak mi tez zasysa.
Krzysiek - 24 Wrz 2012, 20:37

jutro przychodzi do mnie zbiornik podobno szczelny nie klejony, zbiornik używany na próbę mojej metody odpowietrzania zbiornika jak wypali to kupi się nowy jak nie wypali to będziemy się martwić, jutro przyjdzie zaleje go 25l benzyny i postoi sobie przez 2 dni jak okaże się bezproblemowo szczelny wyczyszczę go i omaluje go dla lepszego wyglądu i jakiegoś tam zabezpieczenia i w sobotę lecę na kanał z tym robić. Zrobię relacje foto z moich modów jak okażą się skuteczne zostawię relacje na forum może mały FAQ :) ale to dopiero w sobotę pochwale się co wykombinowałem na moje nieszczęsne odpowietrzanie zbiornika :)

Edit :) no dzisiaj przyszedł zbiornik. Na początku byłem zdziwiony jego stanem, ani grama rdzy ciężko mi było w to uwierzyć ale tak jest. Zbiornik był omalowany cieniutką warstwą konserwacji od spodu, widać małe odpryski konserwacji ale to omalowałem zwyczajnym lakierem w sprayu na szybko. Aktualnie zalałem zbiornik 20l PB położyłem go na wiadrze do góry dnem i dałem pod wiadro czyściutki karton. Jak nie daj Bóg coś wykapie będzie wiadomo że coś nie tak ale mam nadzieje że nie bo sam stan wizualny zbiornika zrobił na mnie duże wrażenie. Jeżeli do jutra do godziny 5 rano nic nie wykapie to można go śmiało zakładać i bawić się w custom odpowietrzania :rotfl:

Edit2 :) kuzyn się rozchorował i nie chce mnie puścić samemu na kanał mimo że sam bez problemu bym to zrobił ale nie wiem czemu i się plan rozpadł na weekendowe grzebanie... Nic naw wiosnę kopie kanał w garażu bo to czasami zbawienie. A więc.. Pogodziłem się z tą myślą że auto będzie dalej stało tak więc postanowiłem zrobić ten cały custom "na sucho" czyli nie przykręcając zbiornika i innych pierdół. Na początku przetuningowałem puszkę od par paliwa skróciłem ją o połowę i wybebeszyłem ją od środka bo miała ściankę grodziową, następnie wywierciłem w niej od boku dziurę fi 10 na wykrojnik PG16, wykroiłem otwór na dławik PG16 i zamontowałem go. Następnie zamocowałem do dławika przewód paliwowo - olejowy o otworze/przelocie fi 6 z drugiej strony oczywiście przymocowałem to tam gdzie jest odpowietrzanie zbiornika. Oczywiście przewód był za duży jak na tego wystającego "pyrtka" tak więc przewód zacisnąłem normalną spinką. Ze wstępnych spostrzeżeń nie mam żadnych ale co do tego rozwiązania, zostało jeszcze wymyślić gdzie tą puszkę przymocować do podwozia tak żeby było to porządnie zrobione no i tyle.. Czekać na efekty czy moje rozwiązanie sprawdzi się na tyle aby było na stałe. To tyle teraz tylko czekam aby wpieprzyć moje chude dupsko do kanału i w końcu z tym zrobić bo wszystko już mam wystarczy tylko zbiornik podmienić a do tego potrzebny mi kanał... Nic czekamy...
Tutaj macie link do galerii jak to zrobiłem :
http://imageshack.us/gal....Jyum63d5aHQ3OCT

Krzysiek - 29 Wrz 2012, 17:37

postanowiłem wziasc się w garść i zrobić to samemu w garażu bez kanału... A więc po wielkiej batalii nad podniesieniem samochodu udało mi się go w końcu podnieść tak a żeby jak by co belka nie rozwaliła klaty :


Chwila pierdzielenia ciasnoty i woni benzyny i zbiornik ściągnięty :


A tu kurjozalne wnioski na temat par paliwa... Jedna wielka bujda i kiepsko pomyślane na dłuższą metę, otóż nie ma żadnego praktycznie połączenia zbiornika z odpowietrzeniem nunu ta malutka rureczka która miała iść do puszeczki par paliwa w komorze silnika to bujda.. wcale tam nie idzie.. Jest ona puszczona do korka wlewu paliwa jako odpowietrzenie... i jest ona przy korku rozgałęziona do puszki par paliwa. Wystarczy malusieńkie przytkanie i układ do dupy i wsysa nam zbiornik co owocuje jego pęknięciem.. BUJDA i DRUCIARSTWO :krzesłemgo:

Zbiornik ściągnięty a to oto patent kuzyna :



"zadżebisty klej nie puści ni cholery po co chcesz kupować nowy zbiornik oszalałeś , zakleimy ten ... " już ja Ci do dupy na kopie jak Cię spotkam. Klej puścił i zaczęło się lać...

Przepraszam za brak miniaturek muszę obczaić jakiś lepszy hosting zdjęć i kupić tam konto a póki co idę zakładać nowy zbiornik wraz z customowym odpowietrzaniem :)

Edit :) No cóż przed południem złapałem się za montaż nowego zbiornika bo wczoraj wieczorem zostałem wytargany z garażu... No i dziś przed obiadem zbiornik siedział po ciężkiej batalii z przewodem od wlewu paliwa :) Odpowietrzanie zrobione zamontowane "na gotowo" dzisiaj pojeździłem tak z 20-30km żeby zobaczyć czy wszystko w miarę gra i oczywiście póki co gra zbiornik nie zapada się ani troszkę a po odkręceniu korka wlewu paliwa nie ma żadnego podciśnienia czy syku :) Z mojej modyfikacji odpowietrzania będzie zrobiony już nie długo FAQ na forum <oki>

Krzysiek - 29 Lis 2012, 17:28

Dawno nic nie pisałem co nie znaczy że nic nie robię :) Zaczynam a raczej już zacząłem bawić się wiązką silnikową FRST z kompa OFAC. Samo sprawdzenie tej wiązki zajmuje mi już którąś godzinę i z każdą następna mam jej coraz bardziej dość to za sprawą braku konkretnego schematu... Obecnie bazuje na 3 a dzisiaj doszły 2 opisy wiązki Frst z tym kompem.. Kabelki w pracy kabelki w domu mam już ich serdecznie dość :) Mam nadzieje że w końcu do mnie zagada :) Małe zdjęcie.

Daras84 - 29 Lis 2012, 18:25

podziwiam was z tymi kablami, ja tego nienawidzę
Żółwik Tuptuś - 29 Lis 2012, 19:36

kropla drąży skałę.
Krzysiek - 29 Lis 2012, 21:18

Daras84 napisał/a:
podziwiam was z tymi kablami, ja tego nienawidzę

To przez Ciebie mam taką robotę :hihihi: ale ciesze się z niej z pracy przyzwyczajony jestem pracować przy wiązkach silnikowych trzeba mieć naprawdę dużo cierpliwości :)
Żółwik Tuptuś napisał/a:
kropla drąży skałę.

Nie sposób tu racji nie przyznać.
Nic sprawdzam wiązkę od podstaw kabelek po kabelku, przy wtyczkach i pin po pinie w ECU zobaczymy czy uda mi się z nią porozmawiać aby później gdy tą ogarnę i naprawię zrobić na podstawie tej całkiem nową lśniącą i 5 razy lepiej wykonaną :)

Fordon - 29 Lis 2012, 22:15

Jutro bede mial pare schematow ale pewnie nie wczesniej jak w poniedzialek znajde wiecej czasu na poszukiwanie pelnego schematu FOAB.
Na PW masz 2 schematy...

Krzysiek - 29 Lis 2012, 22:29

Dzięki :) bazowałem na schemacie OFAB po części się zgadzał. Teraz jak już praktycznie jestem blisko zmierzenia i sprawdzenia wiązki wychodzi na to że map sensor i potencjometr CO były kompletnie źle podpięte a bazując na schemacie OFAB piszę tam że powinna być wtyczka od "Map Sensor Suppressor" której w rzeczywistości w tej wiązce OFAC nie ma. Stąd właśnie potrzebny mi schemat jak najbardziej szczegółowy bo teraz cuda wychodzą :)
Krzysiek - 1 Gru 2012, 21:16

z pomocą forum fiestaturbo oraz dzięki Mafiosowi w końcu doszedłem z wiązką do finiszu jej mierzenia i sprawdzania. Wiązka oprócz tego że jest dość w paru miejscach badziewnie naprawiona dodatkowo pomylone było podłączenie potencjometra CO mianowicie zamiast być podłączony pod zacisk ECU nr 27 tak jak powinno być w OFAC to był podłączony na zacisk 8 jak jest w wersji OFAB z map sensorem którego jak wiadomo w OFAC nie ma :) szczęśliwe zakończenie już niedługo teraz pozostaje mi naprawić wiązkę z jajem fachowo. Gdy już skończę naprawiać tą biorę się na podstawie niej za budowę kompletnie nowej wiązki :)

Edit : Linki z fotami poprawione nie będzie się to wczytywać już 30 min :)

Mafios - 3 Gru 2012, 23:01

cieszę się ze mogłem CI pomoc niech RS Burba z martwych wstają :)
Mafios - 3 Gru 2012, 23:03

Daras84 napisał/a:
podziwiam was z tymi kablami, ja tego nienawidzę

wpadnij do mnie to cie nauczę tej niby trudnej elektryki :P

Daras84 - 4 Gru 2012, 09:01

Mafios, ale ja nawet nie chcę tego pojmować ;)
Krzysiek - 4 Gru 2012, 19:37

Mafios napisał/a:
cieszę się ze mogłem CI pomoc niech RS Burba z martwych wstają
No za dużo ich nie zostało mam nadzieje że nie podzieli losu RS1800 który do tej pory leży u mnie w garażu w częściach :rotfl:
I taki mały support techniczny sobie sprawiłem :)

Peedro - 4 Gru 2012, 19:54

Krzysiek napisał/a:
I taki mały support techniczny sobie sprawiłem :)


No i nie ma w tym nic ciekawego bo mam identyczną :-P

Krzysiek - 4 Gru 2012, 19:57

No ale może się coś przyda jakieś wzmianki techniczne których nie znam a w miarę nudy można sobie lekturę poczytać kupione za bezcen całość 20zł mnie kosztowała a praktycznie nowa :) może się przyda szkoda że mało informacji na temat topowych wersji fiesty.
Krzysiek - 22 Gru 2012, 19:42

22.12.2012
dzień po końcu świata apokalipsa świat się powoli odradza a fiesta się rozłożyła na ulicy i nie odpaliła choćbym przy niej ołtarz ze złota wybudował. Szybki telefon po kumpla fiesta na hol wstępna diagnoza rozrusznik kaput nie chcę kręcić aku nowy wszystko działa a skubaniec nie chcę kręcić. Właściciel chory leży w łóżku a fiesta z fochem w garażu.
Wiedziałem że jak nie nastąpi koniec świata to coś jednak się stanie i się stało :) Jak się tylko wyzdrowieje bierzemy się do diagnozy dokładnej usterki :)

Peedro - 23 Gru 2012, 10:40

to był apokaliptyczny impuls elektromagnetyczny i ci instalacje całą popaliło :rotfl: :-P
Krzysiek - 26 Gru 2012, 23:24

No jakieś tam coś na desce się świeci nawet światła działają i radio gra więc instalacji chyba Panie nie :) w sumie to strzelałem z tym rozrusznikiem bo nie wiem czy to do końca on ale skoro mogę sobie kręcić kluczykiem w stacyjce a rozrusznik nawet ani razu nie zakręci to mam punkt zaczepu :)

HCS daję w dupsko ostatnio powoli zastanawiam się czy to już nie czas na wymianę silnika :)

Pietrekk - 27 Gru 2012, 00:25

Najwyższa pora Panie :D
Krzysiek - 29 Gru 2012, 19:25

Jutro rozgrzebujemy dziada czyli wymiana rozrusznika bo klęknął a dzisiaj nudy więc dokończyłem ale nie skończyłem wiązkę FRST wygląda to mniej więcej tak :



Zdupiłem trochę bo zapomniałem złożyć u kumpla zamówienia na części a teraz dupa bo w Lapp'ie nie realizują zamówień przez 2 tygodnie (inwentaryzacja) i jestem z ręką w majtkach czyli kabelki na nową wiązkę może dostane pod koniec stycznia. A co do starej to peszle i osłony które miały przyjść z niemiec też nie przyjdą z tego samego powodu. Także zrobione co można było zrobić i oczekiwania na części.

Edit.
Fiesta naprawiona tzn w sumie padnięty rozrusznik, oczywiście po rozbiórce wypadły dziwactwa co to w nim nie było zrobione ale to standard jak auto w Chorzowie było robiono u Bóg wie jakich speców... Ważne że rozrusznik jest zrobiony teraz tak jak być powinien kręci jak szalony i zupełnie ciszej i szybciej niż poprzednik :) wstawiłem nawet filmik na yt bo różnice naprawdę czuje byłem nawet lekko szokowany.

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be


A tu wrzucę arcydzieło czyli odnowiony rozrusznik :D Keep Fun :P

Bezimienny - 31 Gru 2012, 18:48

Szósta sekunda filmiku :ok:
Krzysiek - 2 Sty 2013, 19:43

Mimo tego iż muszę czekać na przewody do nowej wiązki i peszle + zabezpieczenia do starej wiązki, staram się skoncentrować na znalezieniu w okolicznych sklepach jak najwięcej nowych części do nowej wiązki. Póki co zdobyłem 5 wtyczek nowych nie śmiganych oto 2 z nich bo 3 są do mnie w drodze :



A tu może przedstawię ciekawostkę nie dość że ciężko wyrwać jak cholera te wtyczki to przedstawię wam cenę tej czarnej wtyczki ze zdjęcia za 1 sztukę zapłaciłem tyle :


Nie powiem trochę mnie zdziwiła cena ale bez wahania wydałem ile było trzeba :)
A tu taki mały offtop i wyzwanie dla fiestowców naszych mistrzów swapów :) Zeswapujcie do fiesty to :P :


Mowa tu o ponad 600 konnym Iveco jak widzicie dolot z airboxa do turbo jest cholernie wielki na tyle duży że w najwęższym miejscu jest szerszy niż moje udo :) Silnik R6 turbo :) Taki mały offtop i ciekawostka z czym się bawię w pracy ^^.

luk-90 - 2 Sty 2013, 20:29

heh czyli tak jak Ja miałem z uszczelkami pod wtryskiwacze do plastikowego kolektora, niezły grymas zrobiłem jak usłyszałem, że gówniany metalowo-gumowy oring kosztuje 25zl/szt
kenczorf - 2 Sty 2013, 23:35

Krzysiek napisał/a:
dolot z airboxa do turbo jest cholernie wielki na tyle duży że w najwęższym miejscu jest szerszy niż moje udo
szczuply jestes i tyle :P
Daras84 - 3 Sty 2013, 09:44

cicho cicho bo się nagrywa:D
tadzias - 29 Sty 2013, 18:49

Jak tam postępy? :)
Krzysiek - 29 Sty 2013, 19:39

Są ale tak jakoś nie lubię się chwalić drobnostkami wole walić z grubej rury :) parę części kupiłem a na zimę nie grzebię z autem tylko w konieczności wymiany :)

aa i zrobiłem sobie spisik modyfikacji w pierwszym poście gdzie co jest z nudów :D

tadzias - 29 Sty 2013, 23:44

Krzysiek napisał/a:
nie lubię się chwalić drobnostkami wole walić z grubej rury


podstawa to cieszyć się z małych modów ;)

Zapodaj jakieś info jak zmienisz zdanie :P

Krzysiek - 31 Sty 2013, 16:39

obiecuje że na wiosnę w tym temacie będzie się działo :) póki co nie chce się chwalić częściami :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group