Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Szarpie silnikiem szczególnie na 2 i 3 biegu

bolodom - 3 Paź 2010, 18:05
Temat postu: [MK3] Szarpie silnikiem szczególnie na 2 i 3 biegu
Witam wszystkich klubowiczów. Piszę do Was ponieważ mam problem z moją białą błyskawicą ;) Właściwie to mam dwa problemy: 1 i najważniejszy to taki iż przy przyśpieszaniu szarpie mi silnikiem, dopiero jak się już bardziej rozpędzę to szarpanie ustaje. Generalnie szarpanie występuje na biegu 2 oraz czasami na 3 biegu jeśli wyjeżdżam pod jakąś lekką górkę. Nie wiem co może być tego przyczyną. Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach.

2 problem mniej ważny to że czasami zaczyna mi strasznie piszczeć pasek silnika... Da się jakoś zrobić żeby nie piszczał? Słyszałem że wymiana paska to rozwiązanie na krótką metę.

Za wszelkie odpowiedzi serdecznie Wam dziękuję.

Puff - 3 Paź 2010, 18:12

bolodom napisał/a:
czasami zaczyna mi strasznie piszczeć pasek silnika...

Że niby klinowy? A nie przypadkiem wielorowkowy? Jeśli piszczy, to napinacz może się domagać wymiany (albo pasek jest za długi).

Rebel - 3 Paź 2010, 18:17

Mnie też kiedyś szarpało właśnie na drugim i trzecim biegu przez popsutą sondę. U ciebie to raczej odpada bo nie widzę "i"

hmmm szarpie ci silnikiem czy autem? :fox:

bidżej - 3 Paź 2010, 18:18

gaźnik czy monowtrysk?

a pasek podciągnij - robi się to alternatorem. szczegóły znajdziesz na forum.

bolodom - 3 Paź 2010, 18:21

A co oznacza literka "i"? To jest wtrysk czy coś?
Rebel - 3 Paź 2010, 18:22

bolodom napisał/a:
A co oznacza literka "i"? To jest wtrysk czy coś?


dokładniej monowtrysk

bidżej - 3 Paź 2010, 18:23

Pufcio, HCSy nie mają paska wielorowkowego, a tym bardziej napinacza...

bolodom, i oznacza wtrysk. ale co masz pod maską nie zależy od naklejek na aucie. sposób jak poznać co jest co znajdziesz w liście FAQ Mechaniki.

Rebel - 3 Paź 2010, 18:27

bidżej, może chodziło mu o wielokinowy
bolodom - 3 Paź 2010, 18:28

Dobra no to mam monowtrysk ;) Więc do dalej?