Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK7] A taka se tam fiesta

Kichaczu - 17 Sie 2010, 11:39
Temat postu: [MK7] A taka se tam fiesta
Nick: - Kichaczu
Imię: - Krzysiek
Model: - Fiesta Mk7
Rocznik: - 2010
Wersja: - Gold X
Kolor: - Ink Blue
Silnik: - 1,25 - 82 KM
Wyposażenie: - ABS, EBD, EBA, ESP, kontrola trakcji, klimatyzacja manualna, radio mp3, elektryczne szyby przednie, halogeny, felgi aluminiowe 15", opony Michelin, przednia szyba podgrzewana, lusterka podgrzewane.
Opis auta: - No cóż, jest to moje pierwsze nowe auto. Przedtem VW polo 6N teraz ta Fiesta Mk7. Póki co jestem zadowolony z wyboru. Autko codziennie pokonuje mega długą trasę pomiędzy Bytomiem a Tarnowskimi Górami (heh - dojazd do pracy). Nigdy nie przypuszczałem, że kiedyś będę miał Forda ale te autko skutecznie mnie przekonało do siebie i do całej marki. Póki co tankuje paliwo i cieszę się jazdą.
Dokonane zmiany: - Na razie starczy mi, że samochód jest nowy
Planowane zmiany: - Może z czasem jak mi się trochę opatrzy to się zastanowię. Na razie trzeba zadbać o bezpieczeństwo i zaopatrzyć się w okolicach listopada w opony zimowe.

Fotki:

DemptD - 17 Sie 2010, 13:24

no całkiem, całkiem, zawitaj kiedyś na mikrospota na kopcu :ok:
LOY - 18 Sie 2010, 09:36

a ja jestem ciekaw jak zwiekszyli moc w 1,25 z 75 do 82 KM ..ta wiedza zaowocowałaby tuningami tych popularnych jednostek w MK4 i 5
pP - 18 Sie 2010, 11:50

fajne autko! bezawaryjnego użytkowania
hubi_2006 - 19 Sie 2010, 11:28

LOY napisał/a:
a ja jestem ciekaw jak zwiekszyli moc w 1,25 z 75 do 82 KM ..ta wiedza zaowocowałaby tuningami tych popularnych jednostek w MK4 i 5

Może fabrycznie dają wkładkę K&N :hihihi:

Skfarek - 19 Sie 2010, 12:10

LOY, z tego co pamiętam (materiały Forda po wprowadzeniu modelu) przepustnica, soft, ale nie jestem do końca pewny czy przypadkiem nie ma zmiennych faz rozrządu, w 1.4 na pewno zmienne dali.
Kichaczu, bardzo ładne autko, mogłem też nabyć ostatnio (jak kupowałem furę) MK7kę na wypasie niestety jest dla moich potrzeb za mała :sad: Co do polo bywałeś na Polo Klub Polska?

bidżej - 19 Sie 2010, 12:20

słyszałem, że zmienne fazy rozrządu dali dopiero w 1.6 Ti-VCT, ale może...

na FCP próbowali dochodzić tego samego, mowa była właśnie o sofcie i przepustnicy :)

Marcin - 19 Sie 2010, 13:48

Niech nowe auto bezawaryjnie służy :)

LOY napisał/a:
a ja jestem ciekaw jak zwiekszyli moc w 1,25 z 75 do 82 KM ..ta wiedza zaowocowałaby tuningami tych popularnych jednostek w MK4 i 5

bidżej napisał/a:
na FCP próbowali dochodzić tego samego, mowa była właśnie o sofcie i przepustnicy

Parzychowa po lekkim odetkaniu dolotu wypluła tyle samo, to czemu niby ford miał coś konkretnego zmieniać i pchać się w koszty, może po zwiększeniu średnicy przepustnicy i zhamowaniu na nowo tyle im wyszło. W samym wydechu siedzą zatkane konie, może i tam coś zmienili... swoją drogą to sam jestem ciekaw ile moje padło by wypluło...

Bez - 20 Sie 2010, 14:18

fajna fajna tylczo czemu taki malutki silniczek ??
pawlik2010 - 30 Sty 2012, 15:22

fajna, ale silniczek to moglismy wziac wiekszy, czasem troche brakuje kucy ;-( ;-( :hihihi:
MisiekT - 30 Sty 2012, 15:52

nie wiem jakim cudem moze Wam brakowac tylko czasem, skoro mi brakuje b. czesto :fox:
pawlik2010 - 30 Sty 2012, 16:14

majac 120KM?>
MisiekT - 30 Sty 2012, 16:25

ano... nie no, serio, wiem ze w korku wszystkie sa rownie szybkie - ale do wyprzedzania to i w naszej czasami trzeba zredukowac o 2 biegi, wiec 82KM brzmi niebezpiecznie
pP - 2 Lut 2012, 11:17

ja jeźdze 75km polo w dislu i wyprzedzać daję rade..

do wyprzedzania nie konie są potrzebne, tylko umiejętności..tak samo jak do skrecania :)
a ten mit ze duza moc to bezpieczniej..latwiej na pewno, ale to kierowca ocenia kiedy wyprzedzac, na jakim odcinku, czy da rade itd.

a te 82km niebezpieczne? ludzie jeżdzą 60konnymi autami i jakos dają radę :)

Daras84 - 2 Lut 2012, 11:55

jak to sie mowi.... nie masz cyzm wyprzedzac to nie wyprzedzaj :D
MisiekT - 2 Lut 2012, 12:03

jak ktos potrafi jechac grzecznie i nie wyprzedzac, to i 30KM starczy... ale ja spotykam co i rusz na drodze takich co nie maja czym, a mimo to probuja i czasami skutki sa oplakane...

ja tam wole miec czym depnac, wydac 5zl wiecej na paliwo i wiedziec, ze przy kazdym wyprzedzaniu mam duzy zapas...

vegetagt - 2 Lut 2012, 12:06

Bo autem bez mocy trzeba 'książkowo' wyprzedzac. Mocne auto wybaczy to, że zmieniamy pas i dopiero gaz do deski. Słabe niebardzo ;)
ElGrey - 2 Lut 2012, 13:47

Aj tam MisiekT sie rozpuscil ta moca (zwlaszcza ze wazniejszy jest momet obrotowy w przyspieszaniu) :rotfl: ja mam Mk4 1,25 (prawdopodobnie teraz ma tez z 80 - 85 kucy) i teraz doslownie 2 dni temu wrocilem nia z gor (niestety ale biala zostac musiala w domu) i ten silnik choc mometu obrotowego nie ma ;-| daje rade i 2 osoby i pelny kufer i na zakopiance walila po gore jak trzeba i mocne auta z tylu czasem zostawaly a i wyprzedzalo sie tez, wiec sie da :) pewnie ze wiecej mocy to zawsze lepiej, ale bez przesady :yes:
MisiekT - 2 Lut 2012, 14:48

spoko, jak latalem wiele lat temu Seicento 0,7 to tez wydawalo mi sie ze daje rade i mocniejsze auta czasem zostawaly :D
pP - 2 Lut 2012, 14:55

MisiekT napisał/a:
jak ktos potrafi jechac grzecznie i nie wyprzedzac, to i 30KM starczy...

nikt nie mowi o jechaniu 60km/h

MisiekT napisał/a:
ale ja spotykam co i rusz na drodze takich co nie maja czym, a mimo to probuja i czasami skutki sa oplakane...

to racja..przysłowiowy handlowiec w yaris :)

MisiekT napisał/a:
ja tam wole miec czym depnac, wydac 5zl wiecej na paliwo i wiedziec, ze przy kazdym wyprzedzaniu mam duzy zapas.

fajnie, że tak możesz :)

arecki - 2 Lut 2012, 15:29

MisiekT napisał/a:
Seicento 0,7


chyba Cinquecento :rotfl:

MisiekT - 2 Lut 2012, 15:31

eh, sorki, 0.9, nie docenilem potwora :rotfl:
Alfx - 6 Lut 2012, 22:36

Panowie... liczy się TECHNIKA, a nie wielkość...ups.. ilość kucyków :rotfl:
Kruszon - 6 Lut 2012, 22:42

Bardzo mądre ostatnie slowa

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group