Forum FiestaKlubPolska -

VI Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Rallyland Debrzno 2010 18-20.06.2010 - Podstawowe informacje na temat zlotu

trzeci - 17 Maj 2010, 21:40
Temat postu: Podstawowe informacje na temat zlotu
W tym topicu umieszczane będą wszystkie informacje na temat zlotu.
Tu możecie także zadawać swoje pytania Organizatorom


--------------------------------------------------------------------------------------

1. Miejsce zlotu – Rally Land / Lotnisko Debrzno zobacz

2. Termin zlotu – 18-20.06.2010 (główna, sobotnia część zlotu to szaleństwa na lotnisku)

--------------------------------------------------------------------------------------

3. Miejsce noclegowe - zobacz

Koszt noclegu: 25 PLN za dobę, od jednej osoby.
Uwaga: W tym roku pieniądze za noclegi wpłacane są razem ze składką zlotową.

Rezerwacja miejsc na ośrodku: gdy pojawi się odpowiedni topic założony przez sowę która załatwiała sprawy noclegowe. (czekamy na końcowe dane odnośnie numeracji i położenia domków na ośrodku)

--------------------------------------------------------------------------------------

4. Główne konkurencje na lotnisku:

- wyścigi równoległe na 1/4 milii z profesjonalną obsługą i pomiarem czasu przez firmę JAGRO
- Mini KJS, czyli próby sprawnościowe na czas

Bliższe informacje na temat konkurencji samochodowych oraz zapisy w tym topicu

Oprócz tego jak zawsze przeprowadzone będą różnego rodzaju konkursy i zabawy z nagrodami.

--------------------------------------------------------------------------------------

5. Składka zlotowa

W tym roku składki zlotowe są analogiczne do tych z ubiegłego roku i kształtują się następująco:

5.1 Podstawowa składka zlotowa:

95 PLN dla Klubowicza / 95 PLN dla jego osoby towarzyszącej
115 PLN dla użytkownika forum / 115 PLN dla jego osoby towarzyszącej

W jej ramach otrzymuje się:
- koszulką zlotową, identyfikator
- catering na zlocie
- możliwość udziału w organizowanych konkursach i zabawach z nagrodami (bez udziału w konkurencjach samochodowych)
- opiekę służb ratunkowych w razie konieczności

5.2 Opłata za udział w konkurencjach samochodowych

35 PLN / od osoby za udział tylko i wyłącznie w 1/4 milii
35 PLN / od osoby za udział tylko i wyłącznie w Mini KJS
60 PLN od osoby za udział w 1/4 milii i w Mini KJS

--------------------------------------------------------------------------------------

6. Zapisy na zlotTUTAJ

--------------------------------------------------------------------------------------

7. Opłaty za zlot, w zależności od wybranej opcji, prosimy wpłacać na konto:

Bank PKO BP II/O w Szczecinie
58 1020 4795 0000 9702 0181 3690
Stowarzyszenie Fiesta Klub Polska
Dubois 10/13 , 71-610 Szczecin


podając w tytule przelewu swój nick z forum oraz hasło: Zlot
Po wpłynięciu pieniędzy na konto, na wszystkich listach zapisów na zlot pojawi się odpowiednia adnotacja przy danej osobie.

--------------------------------------------------------------------------------------
Przykładowe wyliczenie kwoty do przelewu:
Klubowicz z os. towarzyszącą, start jednej osoby w KJS, noclegi=
(składki)95zł x2 + (start) 35zł + (noclegi) 2os. x2 noce x25zł = 325z
ł
--------------------------------------------------------------------------------------

Wstępny harmonogram zlotu:
18.06 , piątek - zjeżdżamy się na ośrodku i wstępna integracja oraz zajęcia w podgrupach
(ale już teraz uprzedzamy, że w sobotni poranek alkomat będzie w użyciu)
19.06 , sobota
- najpóźniej o 9:00 wyjazd z ośrodka na lotnisko Debrzno.
Przed wyjazdem sprawdzenie kierowców alkomatem, więc zbiórka kolumny aut ok. 8:30
- ok. 10:00 otwarcie zlotu, bieżące informacje co, gdzie i jak, a potem rozpoczęcie głównych konkurencji samochodowych.
Na lotnisku szalejemy do oporu, potem ogłoszenie wyników, rozdanie nagród i wracamy na ośrodek bawić się przy ognisku i grilu.
20.06 , niedziela - wypoczynek i rozjeżdżanie się do domów.
Ewentualnie, jeśli komuś będzie mało ganiania to będzie mógł wziąć udział w jednej z Eliminacji Pucharu WRC i Rally Landu – czytaj

Każda osoba która zapisze się na zlot zostanie automatycznie dodana na forum do grupy Zlot Rally Land 2010
i będzie otrzymywała drogą mailową bieżące informacje na temat zlotu.


Organizatorzy - Zarząd FKP

Osoby pomagające w przeprowadzeniu zlotu:
- Brook (obsługa Mini KJS)
- Tommur (obsługa Mini KJS)
- Qzyn (obsługa Mini KJS)
- Agwa (obsługa Mini KJS)
- Matys (obsługa Mini KJS)

- Żółwik Tuptuś (sprawdzanie trzeżwości)
- jaco11 (sprawdzanie trzeżwości)

- molu (konkurs Car Audio i Wydechów)
- charpia (konkurs Car Audio i Wydechów)

- Gwid (konkurs Strągmen i Strągłómen)
- WooYownik (konkurs Strągmen i Strągłómen)

- DziDzia (konkurs Promilia i Promiliusz) razem z jaco11

DziDzia - 17 Maj 2010, 23:25

trzeci napisał/a:
7. Opłaty za zlot, w zależności od wybranej opcji, prosimy wpłacać na konto:

Bank PKO BP II/O w Szczecinie
58 1020 4795 0000 9702 0181 3690
Stowarzyszenie Fiesta Klub Polska
Dubois 10/13 , 71-610 Szczecin


podając w tytule przelewu swój nick z forum oraz hasło: Zlot
Po wpłynięciu pieniędzy na konto, na wszystkich listach zapisów na zlot pojawi się odpowiednia adnotacja przy danej osobie.

Nie widzę tu terminu ostatecznego... Jest takowy :?:



pozdro :!:

trzeci - 17 Maj 2010, 23:29

Zapewne się pojawi i osoby z grupy Zlot Rally Land 2010 otrzymają taką informację w osobnym mailu.
Ale jak podpowiada doświadczenie z lat ubiegłych to wpłaty będą przyjmowane do ostatniej chwili a nawet i na zlocie.
Jednak liczymy na Wasze zrozumienie i odpowiednio wcześniejsze wpłaty, które zaoszczędzą nam dodatkowego zamieszania :)
Pozdro ...

sowa - 17 Maj 2010, 23:29

Termin podamy po ustaleniu terminów wpłat ostatnich zaliczek za usługi z których będziemy korzystać <8>

Ale wiadomo im predzej tym lepiej.... zawsze to jakieś rozłożenie wydatków <8>

DziDzia - 17 Maj 2010, 23:30

No.. Przynajmniej ślepy nie jestem :-P



pozdro :!:

luk-90 - 18 Maj 2010, 00:03

hmm... mozliwy jest przyjazd tylko na sobotę??
sowa - 18 Maj 2010, 00:15

Tak, wtedy po prostu nie rezerwujesz noclegu - sobota to główny dzień zlotu
pP - 18 Maj 2010, 10:23

mam pytanie odnośnie prób:
1. czy 1/4 mili będzie niezależna od KJS (czy trasy nie będą nachodziły na siebie?)
2. czy próby typu kjs nie będą się zapętlały jak to miało miejsce w ułężu? skoro mamy profesjonalny pomiar to myślę, że puszczanie aut co 30s lub 1min byłoby mozliwe bo chodzi o to, aby pojeździć a nie 2h czekać w kolejce :) na pewno będą osoby na zlocie, które beda chciały wiecej pojeździć niż 2 razy.
3. czy jak beda jeździły 2 osoby w kjs to płacę 60zł czy 2x35zł?

dziekuje :)

Tommur - 18 Maj 2010, 10:35

A starty mogą być co minutę. Tylko po co? Staniesz jako safety na trasie, że jak ktoś sie wysypie to drugie auto goni juz za nim? I kto go zatrzyma? To jest mini kjs, nie kjs-ppaik. Trasa chyba będzie jedna jechana w dwie strony. Ale to po wizji lokalnej na miejscu przez Trzeci-ego. Przy fotocelach starty moga odbywać się tylko o pełnych minutach. No chyba, że jedziemy na stopery i wtedy mam pełen luz.
Poza dyskusją zostawiam sprawę, czy amator startujący 1 raz w czymś takim, odejmie gazu widząc sędziego :twisted: i czy zwróci wogóle na niego uwagę :devil:
W Ułężu trasa była za długa. Ale to przez brak wizji lokalnej na miejscu.

pP - 18 Maj 2010, 10:40

głównie chodzi mi o to, aby uniknąć takiego błędu jak rok temu, że na start czekało się cały dzień a jechało się tylko 2 razy..wg mnie rallyland jest dość spoty żeby zrobić dwie oddzielne próby..
Tommur - 18 Maj 2010, 10:49

Tylko że to jest zlot i wiesz oprócz pracy też chciałbym w nim uczestniczyć. Po Ułężu tylko kataru i butów do śmieci sie nabawiłem :-P . A 2 trasy to więcej osób do obsługi mini kjs.
Ale decyzje podejmą organizatorzy.
Jak komuś za mało będzie to w niedzielę WRC Dębrzno za chyba 240zł i 12km oesowych. Odpuść konkurencje tu a startuj w niedzielę pucharze :devil:

pP - 18 Maj 2010, 10:59

Tommur napisał/a:
Jak komuś za mało będzie to w niedzielę WRC Dębrzno za chyba 240zł i 12km oesowych. Odpuść konkurencje tu a startuj w niedzielę pucharze


ale na zlocie chodzi o to, żeby pomierzyć się z kolegami, każdy składa swoje auto cały rok i chcemy się porównać, nie mówi tutaj o zawziętej rywalizacji na ułamki sekund..dla niektórych jest to jedyna w roku szansa na pojeżdzenie gdzieś szybciej i bez ryzyka..naprawdę nie odbierajcie tego źle albo jak atak..po prostu wydaje mi się, że mówię głosem wielu osób, które właśnie narzekały na zbyt małą liczbę przjechanych prób..1/4 była do bólu..a kjs 2 razy..może lepiej zrobić 1, ale dłuższą próbę? naprawdę większa częstotliwość startów to więcej zabawy :) a o to tu chodzi..

trzeci - 18 Maj 2010, 11:05

Ja sobie obejrzę teren w przyszłym tygodniu, zobaczymy ile będzie aut na liście zgłoszeń, podzwonię i popytam na ilę osób możemy liczyć przy obsłudze Mini KJS i zostanie podjęta decyzja.
Praktycznie wszystko wyjdzie po przeliczeniach z długości trasy, ilości aut i czasu do dyspozycji.
Na Ułęży kolejka tworzyła się bo była jedna bardzo długa trasa.
Więc daje to pogląd co i jak robić w tym roku.
Nam również zależy żebyście sobie sporo pojeżdzili ale nie chcemy też za bardzo absorbować zlotowiczów do pomocy.
Tam macie się dobrze bawić a nie pracować :)

pP - zdecyduj się, albo wolisz dwie krótkie albo jedną długą ;-))
Bo co post to inaczej wolisz.
Pozdro ...

pP - 18 Maj 2010, 11:11

trzeci napisał/a:
pP - zdecyduj się, albo wolisz dwie krótkie albo jedną długą
Bo co post to inaczej wolisz.


tak dla ścisłości:

Cytat:
wg mnie rallyland jest dość spoty żeby zrobić dwie oddzielne próby..


Tommur napisał/a:
A 2 trasy to więcej osób do obsługi mini kjs.


Cytat:
może lepiej zrobić 1, ale dłuższą próbę?


staram się być elastyczny i wspólnie z Wami chcę aby wyszło jak najlepiej :)

Tommur - 18 Maj 2010, 11:15

Pp. w Ułęzu trasa była cos pod 4km. To RD3L tyle nie mogła jechać w Pucharze Polski. Ale taka trasa jest za długa, bo gdyby nie deszcz to nie wiem co byłoby z hamplami w połowie aut ;-( .
Przecież wiemy, że po to wybiera się takie miejscówki aby jak najwięcej poupalać.
Może wyznaczenie godzin startu cos pomoże. Każdy przynajmniej będzie wiedział o której startuje. Tylko to będzie działało dopóki coś się nie posypie na trasie. Achma niechm więcej osób weźmie linki do aut. Szybciej będzie mozna holować. Bo nie wiehm czy karetka DIODA w tym roku przyjedzie :V: . Jeśli uczestników będzie ~70 to start co 2 minuty juz daje 140min. A gdzie 2 przejazd. Albo lecim na stopery. Wtedy obsłuze Was dość szybko.

trzeci - 18 Maj 2010, 11:27

Z trójki która będzie się zajmować Mini KJS-em, to Jakub/Qzyn posiada bradzo duże doświadczenie jako zawodnik zaś Tomek i ja dość wystarczające w organizacji i obsłudze takich zawodów.
Więc w odpowiednim czasie, na podstawie zebranych informacji, wybrane zostanie optymalne rozwiązanie, żeby jak najbardziej wykorzystać sobotni dzień na lotnisku.

I na marginesie jeszcze uwaga techniczna.
Wszelkie pytania i wątpliwości proszę na przyszłość zgłaszać tutaj
Pozwoli to uniknąć wszędobylskiego bałaganu w każdym temacie.
Pozdro ...

Piter - 18 Maj 2010, 13:18

Ja proponuje zrobić dwie próby. Po ok 1:30s przejazdu i np jedna bardzo krótką miedzy pachołkami na ok 0:30s i do wyniku sumować wszystkie trzy przejazdy :)
sowa - 18 Maj 2010, 13:45

To jeszcze rzutem na taśmę powiem coś odnośnie pomocy ze strony uczestników.
Nie chcemy Was angażować na całodzienną służbę, bo nie po to się przyjeżdża na zlot, ale też prosimy o wyczulenie i chęć pomocy czasem w drobnych sprawach. Nie do wszystkiego mamy 'wynajętych' ludzi, teren i różnorodność spraw jest zawsze wielka, więc czasami jakaś szybka, sprawna akcja jak podrzucenie czegoś, chwilowe zastępstwo, czy odholowanie innego autka bez patrzenia się na siebie usprawnia cały zlot i daje nam wszystkim więcej czasu na zabawę. Bywały sytuacje, że ktoś był potrzebny na dłużej jak np obserwatorzy próby w Ułęży, ale to wynikało z sytuacji, która też i nas trochę zaskoczyła, i nigdy wbrew wyraźnej woli 'ochotnika' :-) Człowiek się uczy całe życie, więc zrobimy co w naszej mocy, by już tak nie musiało być.

Tak więc bawimy się na całego, ale też mamy na uwadze, że to zlot naszego klubu, a nie komercyjna impreza, gdzie jesteśmy tylko po to, by koło nas ktoś skakał :-) :ok:

charpia - 18 Maj 2010, 21:49

Pani sowo, a kto organizuje Zlot? (tylko nie pisz proszę, że Zarząd... konkrety, konkrety) - pytanie poważne, więc czekm na poważną odpowiedź <8>
sowa - 18 Maj 2010, 22:19

Pani Charpio spięszę z odpowiedzią .... z grubsza na chwilę obecną trzeci, mua i Qzyn & Tommur (część sportowa), a teraz pisz skąd takie poważne pytanie?
charpia - 18 Maj 2010, 23:05

No cóż, jestem ciekawa gy - ale zaspokoiłaś moją babską ciekawość, więc DZIĘKUJĘ :*
trzeci - 18 Maj 2010, 23:26

charpia napisał/a:
(tylko nie pisz proszę, że Zarząd... konkrety, konkrety)

Ja jednak napiszę, że Zarząd.
To, że jaco11 nie jest bezpośrednio zaangażowany w sprawy organizacyjne (nie ma przydzielonej konkretnej działki która miałby się zajmować) nie może umniejszać jego roli.
Jestem z nim w stałym kontakcie telefonicznym i wiem, że w każdej chwili można liczyć na jego głos, wsparcie czy pomoc w podjęciu decyzji.
Jeśli postawić znak równości pomiędzy organizacją a odpowiedzialnością za to co organizowane, to proszę przyjąć, że zlot organizuje zarząd FKP przy pomocy wybranych osób.
Pozdro ...

charpia - 18 Maj 2010, 23:33

Spoko Artur, to że ZARZĄD organizuje, to oczywiste. Mnie bardziej ciekawiło kto ściśle pomaga w tym roku. No cóż, taka ciekawska baba zemnie ;-))
blood_brother - 24 Maj 2010, 21:49

Cena za nocleg wynosi 25zł, czy może ulec zmianie?
trzeci - 24 Maj 2010, 21:56

Na dzień dzisiejszy wynosi tyle ile podała sowa i nic nie zapowiada aby miało się to zmienić.
Jeśli tak będzie, to od razu pojawi się informacja.
Pozdro ...

jaco11 - 28 Maj 2010, 19:46

Przepraszam jesli nie biorę czynnego udziału w organizacji Zlotu :( ale brak czasu i dziekuje tym którzy znajdują na to czas
trzeci - 31 Maj 2010, 20:01

charpia napisał/a:
Mnie bardziej ciekawiło kto ściśle pomaga w tym roku. No cóż, taka ciekawska baba zemnie ;-))

Żeby zaspokoić tą Twoją ciekawość, założona została lista osób które będą pomagać w przeprowadzeniu zlotu ;-))
Pozdro ...

trzeci - 31 Maj 2010, 22:01

Garść bieżących informacji odnośnie zlotu


1. Do dnia 11.06. musimy dać do produkcji koszulki zlotowe (wzór już wybrany ;-)) )
Prosimy zatem o odpowiednio wcześniejsze wpisywanie się na listę zgłoszeń.
Osoby które zapiszą się na zlot po 11.06 swoje koszulki otrzymają już po zlocie.


2. Osoby które zapisały się na zlot, wpłaciły składkę etc, proszone są o sprawdzenia czy na poszczególnych listach (zapisów na zlot, zapisów na konkurencje, rezerwacji domków) wszystko się zgadza w ich przypadku.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości, prosimy dać znać w odpowiednim topicu.

3. Na zlocie odbędą się jak zwykle wybory MISS Zlotu (chodzi oczywiście o najpiękniejszą Fiestę obecną na zlocie ;-)) ) oraz konkursy na najgłośniejszy wydech oraz najgłośniejsze Car Audio.
Zatem picować Fiestki, odtykać wydechy i montować wzmaki :ok:

Podpisano:
Wasi Ulubieni Organizatorzy <8>

arecki - 31 Maj 2010, 23:00

trzeci napisał/a:
oraz konkursy na najgłośniejszy wydech


ten tego tylko fiesty :?:

trzeci napisał/a:
Podpisano:
Wasi Ulubieni Organizatorzy <8>


:bukiet:

trzeci - 31 Maj 2010, 23:03

Na wydech i Car Audio podział będzie na Fiesty i Gości. Jak zawsze :)
elmek13 - 1 Cze 2010, 07:15

trzeci, a będą jakieś zręcznościowe-alkoholowe....? :D
trzeci - 1 Cze 2010, 07:20

Hehe ... no chyba mogę zdradzić, że dzięki uprzejmości Brook, alkogogle będą na zlocie ;-))
elmek13 - 1 Cze 2010, 09:45

trzeci, fajnie. Ale tym razem nie ma wykonania, jednej próby i zaraz następna. tylko czas na zebranie oczu. Ostatnio tak przegrałem...

W sumie to wieczorem na ognisku-integracji...okulary nie będą potrzebne... :hahaha:

Ale ja się piszę na konkurencję w alkogoglach. :V:

Magda M. - 1 Cze 2010, 10:20

Ja też :ok: o ile można je na normalne okulary bez przeszkód założyć, ponieważ jeśli zdejmę moje codzienne okulary, to już żadne alkogogle nie będą potrzebne - i tak nic nie będę widzieć :hahaha:
trzeci - 2 Cze 2010, 22:06

Jeszcze parę informacji uzyskanych w dniu wczorajszym.

1. W sobotę na Rally Landzie, oprócz naszego zlotu, będą się odbywały się dwie dodatkowe imprezy:
- Runda Pucharu WRC. Bo jednak daty się pokryły wbrew temu co słyszałem wcześniej i o co się upewniałem w Rally Landzie.
- testy Michała Sołowowa, Fiestą S200
Zatem zapowiada się bardzo rajdowa sobota na lotnisku Debrzno.
Dla nas najbardziej interesujące jest to drugie wydarzenie, bo Michała Sołowowa chyba przedstawiać nie trzeba, tak samo jak Fiesty S2000 ;-))
Staramy się aby była możliwość zobaczenia testów oraz spotkania z Michałem Sołowowem i przyjrzenia się z bliska Fieście S2000

Na pewno obecny będzie też na obiekcie Tomasz Kuchar i mamy nadzieję, że zawita do nas.

To, że jednocześnie z naszym zlotem będzie odbywała się Runda Pucharu WRC w niczym nie będzie kolidowało.
Terenu jest wystarczająco dużo.
Tak na prawdę to tylko problem dla nas organizatorów, bo z opóżnieniem dostaniemy aktualną mapkę terenu pod nasz zlot i zawody samochodowe.
Niestety wymaga to akceptacji Tomka Kuchara, a w ten weekend jest Rajd Polski i stąd te opóżnienie.

2. Catering na zlocie zapewnia Rally Land.
Każdy zlotowicz otrzyma talon, na który będzie mógł wziąć sobie porcję kiełbasy z grilla, pieczywo i kawę lub herbatę.
Gastronomia będzie udostępniona pod głównym hangarem, bardzo blisko miejsca naszego zlotu.

Parzych - 2 Cze 2010, 22:33

Fajnie fajnie :D
Laskosz - 2 Cze 2010, 22:38

ciekawe atrakcje :) a catering będzie można rozszerzyć jakoś niż tylko jedną kiełbaskę? :P ostatnio zrobiłem sie bardziej żerny :P
trzeci - 2 Cze 2010, 22:39

Laskosz napisał/a:
a catering będzie można rozszerzyć jakoś niż tylko jedną kiełbaskę? :P ostatnio zrobiłem sie bardziej żerny :P

Tak, tyle że odpłatnie.

Laskosz - 2 Cze 2010, 22:51

ee spoko kiełbaska nie będzie mnie tyle kosztować co paliwo na zlot :D
hubi_2006 - 2 Cze 2010, 23:25

No to zapowiada się mega sobota :D Nic tylko ładować aku od aparatu i czyścić karty pamięci :-)
DziDzia - 2 Cze 2010, 23:29

Laskosz napisał/a:
ee spoko kiełbaska nie będzie mnie tyle kosztować co paliwo na zlot :D

Coś w tym jest...
Nie znam Sołowowa, ale jego i jego bolid chętnie poznam :)
Szczególnie, że nasz zlot ma coś wspólnego z tym autem (ot, choćby logo)



pozdro :!:

hubi_2006 - 2 Cze 2010, 23:33

DziDzia, tu masz nieco o nim http://pl.wikipedia.org/w...82_So%C5%82owow
Brook - 3 Cze 2010, 08:51

super :greenpeace: nie mogę się już doczekać hopka hopka
elmek13 - 5 Cze 2010, 10:51

hubi_2006, byle nie popstrykaniu fotek, ze zlotu....
trzeci - 10 Cze 2010, 06:13

Jutro rano koszulki zlotowe idą do produkcji, więc kto jeszcze jest chętny na zlot i chciałby mieć na nim koszulkę to ma ostatni dzwonek na zapisy.

Posprawdzajcie na listach zapisów, czy wszędzie jesteście ujęci.
Chodzi zwłaszcza o listę noclegową z rezerwacją domków.
Jak ktoś tego nie dopilnuje to sami przydzielimy go do któregoś domku ;-))

1/4 Mili będzie się odbywała o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno :)

Parzych - 10 Cze 2010, 22:21

Mam jeszcze małe zapytanko... Czy można składkę i pozostałe koszta opłacić na miejscu :?: :kaput:
Piter - 10 Cze 2010, 22:23

Można jak trzeba. Też mam ten sam problem :|
sowa - 10 Cze 2010, 22:40

Mile, a nawet baaaaaardzo mile widziane wpłaty na konto... ale jak taki muuus to i na zlocie przyjmiemy (tylko dawajcie nam o tym znać, bo później sajgonik się robi i miejcie ze sobą odliczoną kwotę!!!!) :9:
Parzych - 11 Cze 2010, 01:56

sowa, może się wyrobię z przelewem jeszcze przed zlotem... Ale jeśli nie, to zapłacę na miejscu... :yes:
arecki - 11 Cze 2010, 09:40

kasa za zlot wysłana, dopłaciłem jeszcze 50 zeta bo zostajemy do poniedziałku :yes:
Dawidoff4 - 12 Cze 2010, 09:03

kasa na zlot poszła :)
zefir - 12 Cze 2010, 09:10

a mozna doplacic na miejscu dla tych co zostaja do pon ??

bo ja bede dopiero wiedzial przed samym wyjazdem czy mam pon wolny :D

trzeci - 12 Cze 2010, 09:15

Tak, podejdziesz do kierowniczki ośrodka i opłacisz poniedziałkowy pobyt :)
Pozdro ...

trzeci - 12 Cze 2010, 12:04

Miłośników rajdów samochodowych (ale myślę, że nie tylko ich) ucieszy na pewno informacja,
że mamy potwierdzoną obecność na naszym zlocie Tomka Kuchara :ok:


Zatem na sobotę, ogoleni, uczesani i z lekkim make up`em w razie potrzeby :-)
Żeby na grupowej fotce z Mistrzem, ładnie wyglądać ;-))

Piter - 12 Cze 2010, 21:54

Ja zawsze jestem ogolony i śliczny :)
elmek13 - 12 Cze 2010, 22:45

trzeci, a da radę się przejechać swoim autem..lub tą s2000?...jest nadzieja...? jka tak to ja się piszę. :V:
Parzych - 12 Cze 2010, 23:09

elmek13 napisał/a:
a da radę się przejechać swoim autem
Swoim zawsze... :D
DziDzia - 13 Cze 2010, 09:07

Cytat:
Swoim zawsze... :D

To już będzie zależało od promili (czy tam miligramów)



pozdro :!:

elmek13 - 13 Cze 2010, 10:21

Bardziej mi chodzi o tą s2000 a nie o moje cudo.... zdechnięte dalej. :sad:
DziDzia - 16 Cze 2010, 10:50

Kłeszczyn mam (raczej dla pewności).
Czy na zlocie będzie butik FKP z całym asortymentem (a przynajmniej częścią bardziej popularną) :?:



pozdro :!:

Freeman - 16 Cze 2010, 10:51

Tak Piter rozłoży stragan z gadżetami :yes:
trzeci - 16 Cze 2010, 10:57

DziDzia napisał/a:
Kłeszczyn mam (raczej dla pewności).
Czy na zlocie będzie butik FKP z całym asortymentem (a przynajmniej częścią bardziej popularną) :?:

Z całym asortymentem na pewno nie, ale będą ramki, naklejki i breloki.

Oprócz tego wezmę ze sobą wszystko co jest w zbiorach FKP (książki, prospekty itp) żeby można było je sobie pooglądać :)
Pozdro ...

sowa - 16 Cze 2010, 12:00

trzeci napisał/a:
ale będą ramki, naklejki i breloki.


... I DŁUGOPISY :ok:

Piter - 16 Cze 2010, 13:19

Coś tam będzie :)
Ale po 1szt do wglądu i na zapisy.

Parzych - 16 Cze 2010, 14:16

Ja może się w końcu skuszę na ramki... :D
blood_brother - 16 Cze 2010, 18:57

A jak z szamką będzie w ośrodku? We własnym zakresie, czy jest tam jakiś bar, czy coś?
Miły - 16 Cze 2010, 19:06

było już pytanie takie... ja je zadałem... w sobote cos tam bedzie a reszte sam...
sowa - 16 Cze 2010, 22:50

We własnym, czajnik i grill plus coś do nich powinno wam zapewnić przeżycie <viking>
blood_brother - 16 Cze 2010, 23:10

Miły napisał/a:
było już pytanie takie... ja je zadałem... w sobote cos tam bedzie a reszte sam...


Przepraszam, nie zauważyłem.

Dzięki za odpowiedź.

sowa - 17 Cze 2010, 12:50

Drobne przetasowania w domkach!!!! /głownie dotyczą zlotowiczów ze Szczecina, Wrocławia i Hubiego z Samy/
Proszę się zapoznać, i w miarę możliwości zapamiętać numer domku. (Domki na liście są ponumerowane w ten sposób na nasze potrzeby, a przyjmująca was kierowniczka będzie dysponowała powyższą listą i na miejscu poda rzeczywisty numer domku).

Z ostatnich spraw organizacyjnych:
- kto posiada niech przywiezie czajnik elektryczny (inaczej gotowanie wody po sąsiedzku lub na kuchence gazowej w garnuszku o ile się taki znajdzie;))
- zabrać grile - bo nie są na wyposażeniu domków
- przydadzą się pewnie własne kubki, na pewno ręczniki (pościel jest dla każdego łóżka)
- Kto posiada jakąś małą siekierke?? Jeśli nic się na miejscu nie zmieni to, drewno na ognisko będziemy musieli zorganizować we własnym zakresie. Las pod nosem jest, więc sprzęt i jego operator mile widziany <8>

UWAGA INFORMACJA DODATKOWA:
Na ośrodku znajduje się parking. Osoby chcące zaparkować auto pod domkiem, muszą przy meldowaniu dopłacić 5zł (za cały pobyt).

jasmina - 17 Cze 2010, 13:07

O dzięki sowcia, tego mi brakowało. Znaczy sie tej informacji. Już wiem jak sie spakować :)
Parzych - 17 Cze 2010, 15:08

sowa napisał/a:
- Kto posiada jakąś małą siekierke??
Mam takowy twór... :D
I jeszcze pytanie najważniejsze: czy w domkach som LODÓWKI :?:

sowa - 17 Cze 2010, 15:29

ludki ważne info dla wszystkich zlotowiczów!!!!

http://www.fiestaklubpols...p=494147#494147

elmek13 - 17 Cze 2010, 20:47

Parzych, wystawisz przed domek... nie będzie ci potrzebna lodówka... raz wszystko samo się roztopi... :V: :hahaha:
Parzych - 18 Cze 2010, 00:06

elmek13 napisał/a:
Parzych, wystawisz przed domek... nie będzie ci potrzebna lodówka... raz wszystko samo się roztopi... :V: :hahaha:
Nie lubię ciepłego piwa... Tak samo jak zimnych kobiet... gy
elmek13 - 18 Cze 2010, 05:09

Parzych, a czy ja ci wyglądam na kobietę.? :V:
Piter - 18 Cze 2010, 06:06

No :yes:
zefir - 18 Cze 2010, 06:14

elmek13 napisał/a:
Parzych, a czy ja ci wyglądam na kobietę.? :V:


z boku :D

DziDzia - 18 Cze 2010, 07:12

zefir napisał/a:
z boku :D

Raczej troszkę od góry :hahaha:



pozdro :!:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group