Forum FiestaKlubPolska -

Archiwum - [MK3] BlackFord RS1800

TomeX500 - 11 Lut 2010, 00:19
Temat postu: [MK3] BlackFord RS1800
Witam, to mój pierwszy post na tym forum. Od niedawna jestem posiadaczem Fiesty :)

1. NICK: TomeX/Yojimbo
2. IMIĘ: Tomek
3. MODEL: BlackFord
4. WERSJA: XR2i
5. ROCZNIK: 1992
6. SILNIK: Zetec-E 1.8 16v 130HP
7. OPIS AUTA: Miała być Celica, ale sprzedający okazał się idiotą, więc pojechaliśmy 15 km dalej obejrzeć Fiestę. Okazała się strzałem w dziesiątkę. W środku dość głośno za sprawą zdechłego łożyska w tylnim kole i źle spasowanych plastików i paru innych rzeczy. W poprzednim aucie było o wiele głośniej, więc jakoś te 120 km przejechałem do domu.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:
- Czarny lakier z dodatkiem złotego brokatu,
- lusterka m3 już wywalone, wróciły ori
- usunięta tylna wycieraczka, zamek znaczki na tylnej klapie,
- elektrycznie otwierany bagażnik,
- usunięte boczne kierunki,
- wygładzona maska,
- naklejeczka na tylnej klapie :)
- tylne lampy z ciemnymi kierunkami,
- pokrywa zaworów pomalowana na czerwono + polerka napisów,
- polerka + chromowanie talerzyków amortyzatorów, kija od maski :-)
- przyciemnione folią tylne boczne i tylna szyba,
- diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej,

Wnętrze:
- Gałka zmiany biegów momo GTR,
- kierownica Victor Pulsar
- niebieskie podświetlenie zegarka
- flokowane rączki i kieszenie

Zawieszenie:
- Koni Sport z regulowanymi przednimi amortyzatorami,
- Odrestaurowane felgi Ford RS 15x7 ET28
- Opony przód - 195/45, tył - 195/50

b. mechaniczne:
- kolektor 4-2-1 z Escorta RS2000 owinięty bandażem termicznym,
- usunięty kat, tłumik środkowy,
- przelotowy tłumik końcowy a'la mugen,
- panelowy filtr powietrza pipercross
- krótka skrzynia biegów z fiesty 1.1
- obudowa przepływomierza z mondeo 2.0

c. audio:
- wywalenie głośników z tylnej półki
- ogarnięta pocięta instalacja audio, podejdzie każde radio :)
- założone ori radio forda
d. inne:

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: dokupienie paru elementów wnętrza, flokowanie
b. mechaniczne:
c. audio: głośniki na tył
d. inne

10. FOTKI AUTA

Jak na razie tylko tyle, jak tylko będzie okazja to porobię ładniejsze fotki:


Pod maską brzydko :/ Ale napisy już po polerce :D

luk-90 - 11 Lut 2010, 00:28

mała rakieta, czekamy na lepsze foto, bo z tego za duzo nie widać :P
grzes87 - 11 Lut 2010, 11:06

mniam ! podoba mnie sie, ostani coraz wiecej "czarnuchow" pojawai sie na forum :) ale zeby zimowki zakladac tylko na przednia os ? hmm dosc ryzykowne
TomeX500 - 11 Lut 2010, 11:53

Bardzo ryzykowne, ale mam go dopiero od 2 tygodni, takiego kupiłem i tylko czekam aż będę mógł założyć aluski na przód :)
pP - 11 Lut 2010, 12:33

czym prędziej zamień osie..rezykujesz i to mocno w każdym zakręcie!
TomeX500 - 11 Lut 2010, 13:05

No już nie przesadzajmy :P Wiem jakie są zagrożenia, dlatego nie jeżdżę szybko, jedna zima przejechana Beemką na letnich mnie tego nauczyła :P Zresztą póki co jeżdżę tylko garaż-parking :)
pP - 11 Lut 2010, 14:23

TomeX500 napisał/a:
No już nie przesadzajmy Wiem jakie są zagrożenia, dlatego nie jeżdżę szybko, jedna zima przejechana Beemką na letnich mnie tego nauczyła Zresztą póki co jeżdżę tylko garaż-parking


głupie wytłumaczenie! co z tego, że wiesz.. to że uważasz się za mistrza i że wyjedziesz z każdego poślizgu to jedno..a jazda po naszych drogach to drugie..
nagle coś Ci wyskoczy odbijesz i co..zresztą co tam..Twoje bezpieczeństwo Twoja sprawa

hubi_2006 - 11 Lut 2010, 15:09

pP napisał/a:
Twoje bezpieczeństwo Twoja sprawa
właśnie :-P Sam w tym tygodniu dopiero kupiłem 2 parę zimowych opon:D Już mi się znudziło driftowanie.
TomeX500 napisał/a:
rozpórka na tył
LOYchers :ok:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=37311

grzes87 - 11 Lut 2010, 15:40

dyskusja na temat bezpieczenstwa nie odniesie skutku jak ktos nie ma poukladane w glowie odpowiednio albo sam sie nie przekona na wlasnej skorze jak co i dlaczego. to jest ogolne stwierdzenie a nie slowa do autora tematu. kolega zrobi jak uwazamy mozemy tylko podpowiedziec co i jak. :)

swoja droga fajne te felgi,podobaja mi sie bardzo i pasuja do mk3 :ok:

szybko wrzycaj lepsze fotki

TomeX500 - 11 Lut 2010, 15:59

Nie uważam się za mistrza kierownicy, ale akurat zimy się już nie boję :) Na asfalcie, nawet mokrym to można mówić o przyczepności, ale w zimie po prostu nie można się srutututu, trzeba zwolnić i tyle.

Felgi też mi się podobają, ale wydają mi się trochę zbyt pospolite :) Jak na razie mogą być, ale jak będzie mały przypływ gotówki to myślę że zamienię je na coś fajniejszego.

A rozpórkę zrobię sobie sam :P

Pele - 11 Lut 2010, 18:12

pP napisał/a:
czym prędziej zamień osie..rezykujesz i to mocno w każdym zakręcie!


Jeśli dobrze rozumiem to ma zimówki na tył założyć ??

Zimówki z tyłu - brak poślizgu na zakrętach
Zimówki z przodu - możliwość skręcania, przyspieszania i hamowania

Więc chyba o wiele bezpieczniej (w zestawieniu jedna oś zimowe, druga letnie) jest mieć możliwość skrętu i zahamowania niż trzymanie na zakrętach kosztem braku hamowania i skrętu ?? W taką zimę nikt nie zapier**** więc jeśli dojdzie do poślizgu kół tylnych - nie będzie on wielki.

Zresztą kłócić się nie zamierzam :) Oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest kupowanie nowego kompletu na wszystkie koła, ale w Polsce żyjemy (dalej tłumaczyć chyba nie muszę ??) ...

Tommur - 11 Lut 2010, 19:25

Wbrew pozorom uwież, że lepsze opony przy ośce zakłada się na tył.
Allmag - 11 Lut 2010, 19:27

Taaa :ok:
Kolejna w opolskim...
Nareszcie bo zaczyna sie robić nudno, nie ma nas wielu także każda kolejna osoba jest na wagę złota :ok:
Fajna fajna tak gangsta :twisted:
Dbaj <8>

Ad@mus - 11 Lut 2010, 20:14

byla na rejestracji sps chyba :ok:
tylko zeby do wiosny byla cala

FiFa - 11 Lut 2010, 20:45

noo juz cos slyszałem o tej RSce :-) jak kiedy odpale swoja, to trzeba co zrobic w tym Opolu :-) noo i słyszałem ze dosc fanie trafiłes na to autko i jestes lekkim pednacikiem jesli chodzi o " polerka lakieru, polerka tu i ówdzie pod maską " wiec mam nadzieje ze sie bedzie zacnie prezentowac :-)
TomeX500 - 11 Lut 2010, 22:23

Hehe pewnie Scoooter rozsiewa opowiastki :>

Silnik z mojego poprzedniego auta, tak w formie reklamy:D (zajmuję się polerką jakby co) :

http://img269.imageshack.us/i/p1010120x.jpg/
http://img410.imageshack.us/i/p1010118v.jpg/

Dzisiaj trochę poogarniałem plastik przy kolumnie kierowniczej, bo latał jak żyd po pustym kościele. Chciałem ostatnio zdjąć pokrywę zaworów, żeby ją przeczyścić, ale do tego trzeba wymontować uchwyt na linkę gazu. A on z kolei jest przykręcony śrubą na klucz torx czy jakoś tak, oczywiście zjechałem klucz, ma ktoś jakiś sposób na to?

elmek13 - 11 Lut 2010, 22:29

TomeX500, nie mów, że wsadziłeś Boshe Mój Wybacz do MK3.

Nie rób reklamy bo skorzystamy... :V:

Piter - 11 Lut 2010, 23:20

Jedyne co nie jest fajne w tej fieście to lusterka.
M3 zupełnie nie pasuje do xr-ki
Jak lubisz jeździć szybko i chcesz sprawdzić ile jesteś wart to pomyśl nad tym:
http://www.fiestaklubpols...forum.php?f=132

TomeX500 - 15 Lut 2010, 17:41

No i uszczelniacze zakupione, jeszcze trochę siana dozbierać na sprzęgło. Czy ktoś może mi powiedzieć, co przy okazji można wymienić po ściągnięciu skrzyni? Jest jakaś uszczelka pod skrzynią?

I czy ktoś regenerował ten krzyżak od lewarka biegów co znajduje się tuż przed skrzynią? Mam straszne luzy na tym, ale żadnych części nie dostanę do tego. Myślałem czy nie warto by było tego zaspawać na stałe :D

Ad@mus - 15 Lut 2010, 20:55

jak skrzynie sciagniesz to wymien sobie simmery na skrzyni, i lozysko
krzyzak od lewarka moze podejdzie od cywilnej fiesty wiec poszukaj na szrocie

TomeX500 - 15 Lut 2010, 21:00

No simerringi to chyba właśnie te uszczelniacze co kupiłem?
Ad@mus - 15 Lut 2010, 21:45

chyba tak
TomeX500 - 16 Lut 2010, 18:19

Dziwne, że już nie sprzedają takich rzeczy jak zestawy do regenerowania krzyżaków lewarka zmiany biegów. Jakoś jednak sobie poradziłem metodą homemade - długa śruba, gumowe podkładki i już mi lewarek nie lata AŻ tak :P Przewierciłem też stare nity które już nie chwytały lotki na tylnej klapie, założyłem nowe z podkładkami i powinno teraz trzymać na wieki wieków :)

Obadałem też jak wygląda wiązka od radia i jest masakra... mam nadzieję, że kiedyś będzie się dało radę tam jakieś radio założyć, choć na razie nie jest to wymagane :P

[ Dodano: Wto Lut 23, 2010 19:50 ]
Dzisiaj przyszedł nowy gadżet :)


Reddi - 25 Lut 2010, 23:58

ładna gałka :-P
drogie takie rzeczy czy nie? :)

TomeX500 - 26 Lut 2010, 09:12

Generalnie gałki momo, te nowsze chodzą po 300 zł, tą udało mi się wyrwać za 80 zł z przesyłką :D

[ Dodano: Nie Lut 28, 2010 11:13 ]
Wczoraj mierzyłem autko za pomocą G-techa, ale tylko 0-96 kmh, na ćwiartkę szkoda mi było wachy :D . A więc najlepszy czas jaki mi wyszedł to 9,37... Trochę cienko, ale wiem czemu taki czas jest, więc od przyszłego miesiąca zacznie się poprawa :)

[ Dodano: Nie Lut 28, 2010 17:59 ]





Piter - 4 Mar 2010, 18:59

Straaaaaaasznie długo jak na rs-ke :sad: Fajna gałka. Olej radio, wywal niepotrzebna instalację i ciesz się dźwiękiem z wydechu :ok:
TomeX500 - 5 Mar 2010, 11:14

Ostatnio parę zmian zaszło, rozkleiłem przednie światło przeciwmgielne w którym miałem akwarium, skleiłem je spowrotem i mam nadzieję, że nie będzie już parować.

Wypolerowałem talerzyki od amortyzatorów/przy kielichach (nie wiem jak to się nazywa :D )

I zrobiłem sobie rozpórkę :P



Jeszcze tylko ją pomalować, zastanawiam się na jaki kolor...

Do przyszłych wydatków muszę doliczyć półosie bo mają luzy :( Z jednego krzyżaka to wypadł kamień i wszystkie igły się wysypały :/ Jak na razie jakoś to ogarnąłem tymczasowo.

Czy do tego silnika i skrzyni podpasują wszystkie półosie z zeteców, czy może będą pasowały z 1.3, 1.1 ?

[ Dodano: Sob Mar 06, 2010 18:09 ]
Mhm czyli nikt nie wie albo nie powie :P

Dzisiaj też pracowity dzień, wyrównałem spawy na rozpórce, pomalowałem ją i założyłem wraz z tapicerkami :)



[ Dodano: Sro Mar 17, 2010 16:01 ]
Stożek wyleciał i wszedł ori filterek. Komora silnika na dzień dzisiejszy:




luk-90 - 24 Mar 2010, 22:45

Jak się sprawuje rozpórka w bagaju?? Poprawiła coś?
TomeX500 - 25 Mar 2010, 20:44

No słychać że tył się mniej gnie, a praktycznie w ogóle :)
Ad@mus - 26 Mar 2010, 07:12

co do półosi mozesz dac z 1,1 i 1,3, ile wytrzymaja to nie powiem ale pasowac beda, co do polosiek z innych zetecow to essi bedzie mial inne i mdo tez, wiec jak cos to musza byc oski z fiesty

-chyba :cojest:

LOY - 26 Mar 2010, 10:11

Piter napisał/a:
Straaaaaaasznie długo jak na rs-ke :sad: Fajna gałka. Olej radio, wywal niepotrzebna instalację i ciesz się dźwiękiem z wydechu :ok:


jakie długo piter ? sekunda straty do wartosci podawanych dla nowych ..nie zartuj .
Przecie to stary silnik pewnie konkretnie w swym zyciu katowany i z 130 KM 100 jeszce zyje wiec wynik uznałbym jako bardzo optymistyczny

TomeX500 - 26 Mar 2010, 10:30

Silnik raczej moc trzyma, tylko kierowca dupa :D A konkretniej to zerwana jest poduszka skrzyni i ciężko przy pełnym obciążeniu wbić 2 bieg. No i na kapciach 195 nie ma co się spodziewać lepszego wyniku.
Piter - 26 Mar 2010, 19:25

LOY, poniżej 10s do setki to robię ja pijąc kawę z silnikiem 30KM słabszym. Więc rs-ką to dość słabo.
TomeX500 - 27 Mar 2010, 00:12

Dobra ale nie z wrzucaniem biegów podwójnym sprzęgłem i ciekawe na jakich kołach :lol:
Piter - 27 Mar 2010, 09:26

Skrzynia i sprzęgło seria xr2i Koła 195/45/14

Daj znać jak byś się wybierał kiedyś tu do Wrocka. Oblukamy twoją rs-ke :)

TomeX500 - 27 Mar 2010, 10:44

Dzisiaj się wybieram :P Ale niestety nie autkiem :)

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 00:03 ]
Dzisiaj wymieniłem łącznik staba i co się okazało... albo w sklepie sprzedali mi nie ten co trzeba, albo dotychczasowy jest "patentowy". Raczej to ostatnie, bo widać, że ktoś przedłużał/spawał na samym środku łącznik, ale w jakim celu to nie mam pojęcia. Czy ktoś może mi powiedzieć jaką dł powinien mieć taki łącznik?

Oprócz tego wymieniłem jeden uszczelniacz półośki oraz trochę podregenerowałem przeguby żeby jeszcze posłużyły.

Za niedługo kompletowanie części ukł hamulcowego :)

[ Dodano: Sob Kwi 03, 2010 11:11 ]
Wymienione już obydwa łączniki staba i dźwięk który myślałem że pochodzi z półosiek ustąpił. W sumie obydwa były wyrobione. Kupiłem przy okazji klocki ham. Jeszcze tylko zająć się luzami na lewarku biegów, kupić tarcze, ustawić zbieżność i będzie miodzio.

[ Dodano: Czw Kwi 29, 2010 20:46 ]
Hamulce przód całe wymienione, uszczelniacz wymieniony po raz drugi i wbity na inną głębokość, silnik i skrzynia wymyte chemią + karcher. No i doszedł mały gadżet na tylną klapę :)



[ Dodano: Sro Maj 19, 2010 14:11 ]
Chromik 8)



Wczoraj wymieniona poducha skrzyni i zakupione parę innych części.



Stara poducha już miała dość i postanowiła się rozdwoić.



Jeszcze coś mi dziwnie napieprza/stuka na nierównościach z przodu z lewej strony i nie mogę dociec co to mogłoby być.

Ad@mus - 15 Cze 2010, 10:43

i co sie dzieje teraz?? talerzyki ladnie wypolerowales :ok:
dziamdziam - 15 Cze 2010, 10:57

talerzyki miodzio ziomm :ok:
TomeX500 - 3 Paź 2010, 12:39

Uhuhu dawno apdejta nie było... nie wiem od czego zacząć w sumie. Największą zmianą było wywalenie starej skrzyni która miała rozwalone łożysko i sprzęgła które się ślizgało, przez co miałem czasy do setki rzędu 9-10 s. Po wymianie czasy spadły do okolic 8 s :) Tylko wyszedł nowy problem, skrzynia bije w sanki, które wychodzi na to, że są okropnie krzywe. Nowe sanki już zakupione, poszły do piaskowania i malowania proszkowego. Nawaliłem między obudowę termostatu a silnik silikonu, nie było u mnie w ogóle uszczelki ;-| Zakupiłem kolektor RS2000, który teraz jest "w trakcie", pozostało przyspawać nową flanszę, poodcinać "rusztowanie", sprawdzić czy pasuje, zaślepić otwór na sondę, szlifnąć, oczyścić, szlifnąć całość papierem, pochromować i później ewentualnie bandaż. Czyli kupa roboty :D Wpadł jeszcze regenerowany alternator boscha, który działa, wyje i buczy, no ale trudno... W końcu mam działającą instalację audio, a dzięki scooooterowi oryginalne fordowskie radyjo :-)

A z pierdół to doszło:

- diodowe postojówki
- 2 chromiki pod maskę wjechały
- fajna kiera z nabą!
- tysiące plasticzków na miejsce starych, brzydkich
- uszczelka tylnej klapy
- i najważniejsze: czarno żółty korek wlewu oleju



Silnik na dzień dzisiejszy:



Kierka:





W planach:
- porządne objechanie RedForda
- przednie heble rs2000
- obudowa przepływki 2.0
- gąbkowy panelowy filtr pipercross
- dystanseeeeee i szpilki ;-(
- xrkowe boczki
- dodatkowe zegary "smoke"

Ad@mus - 3 Paź 2010, 17:29

ty wez zrob wiecej fot, jakas konkret sesyje
scooter tez niech pstryka bo te tematy macie jałowe

TomeX500 - 12 Paź 2010, 23:38

Prace nad kolektorem zmierzają ku końcowi. Napisałem nawet FAQ na temat tej przeróbki, ale poczekam aż skończę kolektor i je uzupełnię.



Odnowione sanki. Wypiaskowane, podkład antykorozyjny, malowanie proszkowe.



Dzisiaj je założyłem, w końcu skrzynia nie obija się o nie, stare sanki miały potężna wgniotę z przodu i były mega skrzywione...

A z zewnątrz wygląda cały czas tak samo, więc nie bardzo jest co pokazywać :P

Ad@mus - 1 Lis 2010, 20:53

montuj i testuj :)
masz zdolnego ojca, kolektor wyglada na dobrze uspawany

TomeX500 - 1 Lis 2010, 22:13

Mój ojciec to Master Spawacz, więc nie ma lipy. Na kolektor jeszcze przyjdzie czas, trzeba sporo wymontować, żeby go wcisnąć w ogóle na miejsce...

Dzisiaj zrobiłem małą sesyję, ale większość zdjęć nie spełnia norm ISO, więc macie te które wyszły ok.








Ad@mus - 28 Lis 2010, 19:57

a ten winter setup gdzie?? :D
te zdjecie beemki i fiesty w tym samym miejscu robione co nie?? co to wyburzali??

TomeX500 - 12 Sty 2011, 17:40

Trochę dużo się działo, odkryte nowa złoża rudej, założyłem wygłuszenie silnika, które kosztowało mnie mniej niż kołki trzymające tą osłonę i przede wszystkim odbudowałem całkowicie tylne hamulce. Tylne obudowy trafiły na śrutowanie, po którym wyszły potężne dziury, które zostały pospawane, wszystko pomalowane. Nówki bębny dostały nówki łożyska i mogłem bębenki pomalować na czarno. Nowe szczęki i nowe cylinderki hamulcowe. Ręczny naciągnięty jak jasny pierun i powinien w końcu umożliwić zrobienie odpowiedniego burnouta w miejscu :P

Hamulce odpowietrzane 2 razy na 2 sposoby bo w książce piszą tak, a ludzie mówią inaczej.

A na hamulcu teraz mam lekki luz, tzn jak się rozpędzę do powiedzmy 70 to pedał jest taki jak być powinien, ale podczas wyjazdu z parkingu ma trochę luzu, co nie za bardzo mi się podoba. Może jak pojeżdżę to wszystko się ułoży jak powinno.

Kolektor już byłby dawno założony, gdyby nie ta przygoda, teraz musi jeszcze trochę poczekać.

Wyburzyli mi znak rozpoznawczy mojej dzielni przy którym lubiłem robić fotki, teraz jest pustka :/

Ad@mus - 21 Lut 2011, 20:22

i jak?? kolor na fele dobrany juz??
TomeX500 - 1 Mar 2011, 20:46










Bezimienny - 1 Mar 2011, 20:48

OOOO kur... , genialne :ok:


P.S przydało by sie piaste i nakrętki na czarno też pierdyknąć bo lekko rdzawe.

Nikuś - 1 Mar 2011, 20:54

Niezłe. Mi się wydaje że to czarny, a miał być grafit?
TomeX500 - 1 Mar 2011, 21:06

Na początku miały być czarne, a później wymyślałem różne udziwnienia, więc stwierdziłem, że wrócę do pierwszego pomysłu. Następnym krokiem jest zakup nowych nakrętek do alu bo te są tragiczne... Dekielki od piast już mam nowe tylko pomalować, założyć. Dupka może pójdzie w dół, ale będzie trzeba jakoś jeszcze utwardzić bo już leciutko ociera.
Reddi - 1 Mar 2011, 21:08

felgi urywają dupę :ok:
Freeman - 1 Mar 2011, 21:10

Bezimienny napisał/a:

P.S przydało by sie piaste i nakrętki na czarno też pierdyknąć bo lekko rdzawe.
Dokładnie. Psują wrażenia estetyczne. Na pewni to jest temat do poprawki.
madek - 1 Mar 2011, 21:14

No panie to Ci sie udało, fele pikne :ok:

Aż chyba wykorzystam urlop i wrzuce jutro alusy, bo pogoda zachęca :)

kenczorf - 1 Mar 2011, 21:54

:serduszka:
van - 1 Mar 2011, 22:00

zacnie ;/
pP - 2 Mar 2011, 10:50

ładnie ładnie :) Naprawdę ładnie.

nie wierzę trochę w te niecałe 8s do 100km.h ale wygląda auto pięknie! :)

LOY - 2 Mar 2011, 10:58

ładna bardzo .. swietne smaczki . Z powodu wrodzonego czepialstwa skrzywię sie na lusterka .ale ogólnie :brawo:
McLfan - 2 Mar 2011, 12:43

TomeX500, gdzieś Ty się uchował, że ja tego cudeńka jeszcze na mieście nie widziałem? :yes: Pięknie, pięknie...
luk-90 - 2 Mar 2011, 16:33

no felgi wyszły zadżebiście, ten czerwony lip robi swoje :P Powiedz, uporałeś się już z obrotami po wymianie wydechowego?
TomeX500 - 2 Mar 2011, 16:42

Zmieniłem sondę na tą z rs1800, przeczyściłem jeszcze raz zaworek przedniej odmy, poskładałem i nie gaśnie. Wydaje mi się, że sonda była walnięta.

Niecałe 8s do 96km/h :P Mierzone gtechem, musiałem meeeega się starać, żeby mieć taki czas, za to redford cały czas z palcem w d... miał niskie 8 :D

Ad@mus - 2 Mar 2011, 21:12

piecowo malowales??
fajnie wyglada :)

kostek88wjcz - 2 Mar 2011, 22:25

porządnie :) i prędki wozik :)
TomeX500 - 4 Mar 2011, 21:14

Ad@mus napisał/a:
piecowo malowales??


Tak, takie rzeczy tylko proszkowo :)

Dzisiaj zrobiłem miejsce na sondę w odpowiednim miejscu, oraz owinąłem kolektor bandażem termicznym. Przewalona robota, odradzam robić to jak kolektor już jest włożony, bo można oszaleć.

van - 4 Mar 2011, 23:09

TomeX500 napisał/a:

Tak, takie rzeczy tylko proszkowo :)
ostatnio mi lakiernik mówił że guzik prawda z tym wspaniałym proszkowym i akryl na felgach jest bardziej trwały. Ile w tym prawdy ? Pewnie tyle ile lakierników w Polsce ;/
TomeX500 - 4 Mar 2011, 23:52

Ja tam się nie znam, akryl brzmi jak shit pod który trzeba dać podkład, później klar, żeby to jakoś się trzymało kupy i jest 3 razy większe prawdopodobieństwo zdupienia.

Ja malowałem w życiu tylko sprayami i proszkowo. Wiele rzeczy malowałem sprayem i prędzej czy później odpadało samo albo po lekkim dotknięciu. Mój ojciec kiedyś pomalował felgę sprayem, nie wiem jak on to zrobił ale trzyma się niesamowicie. Użył chyba jakiegoś kozackiego podkładu, lakieru i klaru.

Ale jak pierwszy raz przyszło mi usuwać farbę proszkową to uświadomiłem sobie jak trwałe to jest. Jak tylko jest możliwość, to tylko proszkowo. Taniej wychodzi, mniej babrania i trwałość na setki tysięcy lat :P

hubi_2006 - 5 Mar 2011, 15:09

van81, skoro malowanie proszkowe stosowane jest w przypadku elementów narażonych wybitnie na uszkodzenia to znaczy, że musi być trwałe. Pisząc uszkodzenia miałem na myśli te mechaniczne, jak i chemiczne.
TomeX500 - 6 Mar 2011, 17:08

Wczoraj w nocy padła skrzynia prawdopodobnie... Da się wbić bieg, ale po puszczeniu sprzęgła kompletnie nic się nie dzieje. Trochę dziwne zważywszy, że przejechałem na niej jakieś 3 tyś km. De facto była to skrzynka z 1.1 no ale kurde... żeby to było aż tak słabe :|
madek - 6 Mar 2011, 17:37

Pytanie czemu tam jest skrzynia z 1.1? Każdy kto tak robił do tej pory dobrze wie czym to się kończy :fox:
TomeX500 - 6 Mar 2011, 17:41

Bo poprzednia miała rozwalone łożysko :-) Jeśli to skrzynia, to dzisiaj prawdopodobnie trafi ori skrzynia z RedForda :-)

[ Dodano: Nie Mar 06, 2011 22:32 ]
Dupa... po zdjęciu skrzyni ujrzałem wióry po sprzęgle. Jakim cudem okładziny mogą się tak po prostu nagle posypać? Żaden nit nie puścił, reszta tarczy jest jak najbardziej ok, tylko po prostu okładzina z niej zniknęła. I jest teraz powciskana w docisk, koło zamachowe, skrzynię. Ja rozumiem, że ono było tanie, ale takie coś wg mnie nie ma prawa w ogóle wystąpić, no bo jak...

luk-90 - 6 Mar 2011, 23:31

to są fordy, tu się dzieją rzeczy niemozliwe :rotfl:
Pele - 6 Mar 2011, 23:34

TomeX500 napisał/a:
I jest teraz powciskana w docisk, koło zamachowe, skrzynię. Ja rozumiem, że ono było tanie, ale takie coś wg mnie nie ma prawa w ogóle wystąpić, no bo jak...


Spoko, ostatnio to samo ujrzałem w 1.6 CVH. Ten Twój mocno dostawał po dupie ??

kuba87 - 6 Mar 2011, 23:52

przypaliłeś sprzęgło i sie tarcz rozsypała normalna rzecz :-P
TomeX500 - 7 Mar 2011, 00:16

O dziwo wcale nie pałuję tego auta, żeby sprzęgło się sypło po 3 tyś km...
Tommur - 7 Mar 2011, 00:58

TomeX500 napisał/a:
O dziwo wcale nie pałuję tego auta, żeby sprzęgło się sypło po 3 tyś km...

A w podpisie 7,96s to się samo napisało :devil:

Ad@mus - 7 Mar 2011, 09:54

sprobuj reklamowac w sklepie
TomeX500 - 7 Mar 2011, 10:31

Tommur napisał/a:
TomeX500 napisał/a:
O dziwo wcale nie pałuję tego auta, żeby sprzęgło się sypło po 3 tyś km...

A w podpisie 7,96s to się samo napisało :devil:


Nie no bez przesady, sprzęgło musi wytrzymać parę ostrzejszych startów. Skoro sprzedają je do tego auta to musi być zaprojektowane tak, żeby coś tam wytrzymać, a nie kilka ostrych startów, spokojne 3000 km i jeb. W głowie mi się to nie mieści... Później wstawie foty obecnego stanu rzeczy.

Reklamowałbym gdybym znalazł paragon, ale jak to zwykle bywa są wszystkie inne kwity tylko nie ten :/

Ad@mus - 7 Mar 2011, 10:56

ja mam u siebie juz prawie 4 lata sprzeglo sachsa i daje rade, kazdemu takie polecam...
swoja droga jak placiles karta to wyciagnij wyciag z konta i paragonu nie trzeba

ja paragony sobie zbieram-moze i zboczenie ale czasem sie mi to przydaje

TomeX500 - 7 Mar 2011, 11:10

No ja mam wszystko pozapisywane i też zbieram paragony, ale ten gdzieś zaginął... Co sądzicie o tarczy sprzęgła harta?
Fordon - 7 Mar 2011, 11:19

Mogla byc wadliwa okladzina, ale nie wierze w to ze nie bylo jednego glosnego jeb... bo rozpadajace sie sprzeglo slychac jak by korba bokiem wyszla i jest halas jak nic...
Skrzynie przy okazji sobie zmien z 1.1 na taka co pozyje dluzej bo po co sie pozniej wnerwiac i sciagac jeszcze raz skrzynke...
Luk-a kup jak cos i bedziesz mial spokoj... bo ostatnio nie dosc ze cenami zabija to jeszcze do tego jest to nie raz Sachs w pudelku LUKa, a to tylko dla tego ze LUK z Sachsem wymieniaja sie matrycami i zleceniami na dane sprzegla.

TomeX500 - 7 Mar 2011, 12:00

Właśnie najlepsze jest to, że nie było żadnego walnięcia/szarpnięcia, dźwięku który w ogóle by zapowiadał coś takiego. Jechaliśmy i nagle po prostu nie przekazywało mocy. Było tylko słychać taki dźwięk jakby cichy kompresor :D Skrzynia zostaje z 1.1 bo nie puszcza oleju przez łożysko, tylko wymienić uszczelniacze półosi i będzie cacy.

[ Dodano: Pon Mar 07, 2011 15:28 ]
Tak się sprawy mają na obecną chwilę:





To co zostało z okładzin i tarcza sprzęgła

scooooter - 7 Mar 2011, 22:02

oj Tomex juz chyba nigdy nie pożyczy Fiesty :-P
Fordon - 7 Mar 2011, 22:09

scooooter napisał/a:
oj Tomex juz chyba nigdy nie pożyczy Fiesty :-P

Bo kobiety i auta sie nie pozycza :yes:

TomeX500 - 7 Mar 2011, 23:34

Dokładnie to samo mówiłem przed tą przejażdżką :D Sprzęgło będzie w środę... hart. Na nic lepszego mnie nie stać, jak się posypie to przynajmniej będę miał gwarancję, choć też nie widzi mi się zdejmowanie tego syfu trzeci raz, zrobię wtedy "przy okazji" swapa na 2.0 i ch.j :-)
Fordon - 7 Mar 2011, 23:40

TomeX500, no swap na 2.0 z 1.8 to troche zabawy brew pozorom... wiec od razu zrob to dobrze zeby nie bawic sie pare razy pod rzad... a skrzynia to tak nie specjalnie fajna sprawa...
van - 8 Mar 2011, 09:26

Fordon napisał/a:
swap na 2.0 z 1.8 to troche zabawy brew pozorom
jeśli mogę się spytać tutaj to możesz rozwinąć ? Na razie wiem o innym wyjściu nagrzewnicy którą będzie trzeba zmienić by miała odpowiednie wyjście.
Daras84 - 8 Mar 2011, 10:06

van81 napisał/a:
Fordon napisał/a:
swap na 2.0 z 1.8 to troche zabawy brew pozorom
jeśli mogę się spytać tutaj to możesz rozwinąć ? Na razie wiem o innym wyjściu nagrzewnicy którą będzie trzeba zmienić by miała odpowiednie wyjście.


fordon pewnie pisze o uzbrajaniu bloku z mdo, u ciebie to p&p bo masz jzu taki silnik wpakowany we fiescie,

TomeX500 - 8 Mar 2011, 10:09

Nagrzewnica to chyba akurat najmniejszy problem. Przebieg takiego swapa masz tutaj:

http://www.zetecinside.com/xr2/stepbystep.shtml

Aczkolwiek jest to do mk2... wg tego trzeba zmienić miskę olejową na tą z 1.8, koło zamachowe, pompę wody, smoka olejowego i w sumie to by było na tyle jeśli chodzi o mk3.

Na pewno o wiele mniej zabawy niż swap na rs2000, choć wiadomo - 150 km bardziej kusi :D Choć to na razie takie tam marzenia...

Fordon - 8 Mar 2011, 10:10

Daras84 napisał/a:
fordon pewnie pisze o uzbrajaniu bloku z mdo
:yes:
van - 8 Mar 2011, 10:55

Fordon napisał/a:
Daras84 napisał/a:
fordon pewnie pisze o uzbrajaniu bloku z mdo
:yes:

czyli luz bo mnie nie dotyczy :)

Ad@mus - 8 Mar 2011, 11:33

ale z tego co mi antek mowil tam jest 1.8??
swap z 1.8 na 2l to przekladka gratow na bloczek z mdo... p&P

TomeX500 - 9 Mar 2011, 19:43

Wleciało nowe sprzęgło i czarna jeździ. Jeszcze linki ręcznego do wymiany i prawdopodobnie hamownia.

[ Dodano: Sro Mar 30, 2011 20:32 ]
Linki ręcznego nówki, konserwacja podwozia, przyszły rączki, kieszenie, lusterka MK3,5. Jeszcze tylko ogarnąć te graty i można montować.












Ad@mus - 30 Mar 2011, 20:58

faaaaajne, wyglada jakby bylo fotoszopowane :D
fajnie ta fiesta pieknieje przy tobie

madek - 30 Mar 2011, 21:03

Noo elegansio :ok: I nie dawaj więcej naklejek, jest piknie :)
Fordon - 30 Mar 2011, 21:21

Zajebiscie i ze smaczkiem :yes:
Marcin - 30 Mar 2011, 21:46

Podoba mi się :yes: jedynie do czego mogę się przyczepić to dekle w bębnach i każda nakrętka z innej parafii :twisted: ciekawe jakby się prezentowały z deklami...
Bezimienny - 30 Mar 2011, 22:53

Chyba najładniejsza fiesta jaką widziałem, po prostu cud, miód i orzeszki :hihihi:
TomeX500 - 2 Kwi 2011, 12:49

Flok by Scoooter :) Zrobione bardzo profi :ok:


kostek88wjcz - 2 Kwi 2011, 15:01

no powiem szczerze że kozak :) naprawde zacny wóz :)
inno - 2 Kwi 2011, 17:05

Pieknie. Bardzo ładnie do fiesty pasuje czarny kolorek z małym smaczkiem czerwonego.
Ad@mus - 2 Kwi 2011, 19:35

a scooter flokowania sie chwycił??
ile cie skasowal?? :)

TomeX500 - 4 Kwi 2011, 15:36

No wziął się za flokowanie, moje były między innymi na próbę. Zresztą przerabiam mu kolek rs2000 a on mi poflokował :)

Boczki, rączki kieszenie już na miejscu. Lusterka m3 look poszły won, zamiast nich są ori :) Jestem zdumiony, że aż tyle w nich widać :-) Od razu fajniej się siedzi w środku.

A przed chwilą wsadziłem kolejny lewar zmiany biegów i ten ma wyraźnie mniejsze luzy, długość lewarka została fabryczna, żeby biegi z większą siłą i mocą wchodziły :-) Choć wygląda jak w traktorku ;-|

[ Dodano: Sro Kwi 06, 2011 17:40 ]
Parę fajnych fotek:







I cywilizowany boczek :)


McLfan - 21 Maj 2011, 15:53

Miałem dziś przyjemność widzieć Twoją. Robi wrażenie, naprawdę świetne autko. Szkoda mi tylko i wyłącznie rowka na masce. Ale to indywidualne podejście każdego. :)

Zrobiłem nawet fotkę, wrzucam ją pod spodem. Jeśli autorowi wątku się ten pomysł nie spodoba, usuniem. :yes:


madek - 21 Maj 2011, 16:08

Fajnie wyszło to flokowanie :)

Mam nadzieje ze sie wybierasz na zlot, to postawimy bliźniaczki obok siebie :-)

TomeX500 - 2 Cze 2011, 16:43

Póki co zbieram sianko na wkładkę pipercrossa, krzyżak układu kierowniczego, brakujące graty do wnętrza i ponowną regenerację albo zmianę alternatora bo już mnie zaczyna wkurzać jego wycie. Czyli końcowa faza usuwania usterek i mały tiun :D Dzięki za wyrazy aprobaty :ups:

Jeszcze mi wpadł pomysł, żeby poflokować całą deskę. Tylko muszę poczekać, aż Scooooter zrobi sobie odpowiedni stół do flokowania :)

TomeX500 - 15 Cze 2011, 18:16

Wiedz, że coś się dzieje...































Freeman - 15 Cze 2011, 19:52

Jak na zlot jedziesz to może być nowa miss zlotu.
Cristodius - 15 Cze 2011, 20:00

lezeee i wypadł mi język... jest przeeeepiękna ! :9:
mieszko - 15 Cze 2011, 20:03

zgadzam się z poprzednikami, ciężko dobrać jakiekolwiek słowa poza tym że piękna !!!
luk-90 - 15 Cze 2011, 21:31

zgadzam się z resztą, naj bez dwóch zdań. podeslij zdjęcia w wiekszym rozmiarze, bo tapete bym sobie chetnie z jakiegoś zdjęcia zrobił
matrix-1990 - 15 Cze 2011, 22:28

ładniuch :he:
inno - 15 Cze 2011, 22:30

Piękna czarnulka :D Ja bym ostatnie foto i nr2 od góry conajmniej w rozdziałce FullHD na PW poprosił, bo bym miał ładną tapetkę :D
TomeX500 - 15 Cze 2011, 23:16

Dziękuję za miłe słowa. Z uwagi na duże zainteresowanie wrzucam link do paczki 43MB ze wszystkimi zdjęciami w oryginalnym rozmiarze 4592x3056 :-)

http://wyslijto.pl/download/8ezqetiuyo

mieszko - 15 Cze 2011, 23:27

DZIĘ--KU--JE--MY !!!
inno - 15 Cze 2011, 23:49

TomeX500 napisał/a:
Dziękuję za miłe słowa. Z uwagi na duże zainteresowanie wrzucam link do paczki 43MB ze wszystkimi zdjęciami w oryginalnym rozmiarze 4592x3056 :-)

http://wyslijto.pl/download/8ezqetiuyo


Dzięki Ci notw notw notw

Michaus - 16 Cze 2011, 09:11

Autko super, a zdjęcia w sam raz do kalendarza FKP 2012.
pP - 16 Cze 2011, 09:49

:) :jupi: :)
MISZCZ!!!
PRZEPIĘKNA
IDEALNA

TomeX500 - 16 Cze 2011, 11:01

w oblokach Dzięki dzięki :) Z modów to ostatnio został wymieniony krzyżak ukł kierowniczego, wpadł panelowy filtr powietrza pipercross:



Udało się zdobyć obudowę przepływki z Mdo 2.0:



... tylko mam problem z jej założeniem na fabryczną rurę, chyba będę musiał przetoczyć trochę z zewnątrz tą obudowę.

elmek13 - 16 Cze 2011, 11:18

TomeX500, ale na zlot trafisz?
luk-90 - 16 Cze 2011, 11:30

no właśnie czy pojawisz się na zlocie?
TomeX500 - 16 Cze 2011, 11:30

:sad:

Niestety nie wyrobiłbym finansowo, a zwrot podatku jak nie przychodzi tak nie przyszedł ;-|

madek - 16 Cze 2011, 11:32

TomeX500 napisał/a:
... tylko mam problem z jej założeniem na fabryczną rurę, chyba będę musiał przetoczyć trochę z zewnątrz tą obudowę.

Jednak nie udało się naciągnąć? :-P

A autko pikne i pikne fotki :)

kenczorf - 16 Cze 2011, 11:51

seryjnej gumy nie naciagniesz az tak. Ja uzylem wiekszego srednicowo weza, a roznice dalo sie odczuc od razu :)
Michaus - 16 Cze 2011, 13:10

TomeX500 napisał/a:
... tylko mam problem z jej założeniem na fabryczną rurę, chyba będę musiał przetoczyć trochę z zewnątrz tą obudowę.

Da się, tylko palce bolą...
Ad@mus dał radę, mnie się udało, to i Tobie pewnie przy odrobinie samozaparcia wyjdzie ten numer. Trochę sobie przy tym poprzeklinasz, na koniec walniesz piwko na odstresowanie i sukces murowany.
kenczorf napisał/a:
seryjnej gumy nie naciagniesz az tak

O człowieku małej wiary! :-P

TomeX500 - 16 Cze 2011, 15:35

No u mnie chyba jednak się nie da, spiłowałem nawet tą krawędź na przepływce, żeby łatwiej poszło, ale pałer rura poddała się pierwsza i mam teraz problem... Gdzie mogę dostać taki gumowy wąż 75/60?
TomeX500 - 16 Cze 2011, 18:12

Hah... dolot z Renault 21 załatwił sprawę. Aczkolwiek trochę trzeba było go przyciąć :-) Jakiejś mega zmiany to nie odczułem, trza się ścignąć z czerwoną.
madek - 16 Cze 2011, 21:05

TomeX500 napisał/a:
Jakiejś mega zmiany to nie odczułem,

Chyba nie spodziwałes się +10KM :rotfl:

TomeX500 - 16 Cze 2011, 21:51

No nie, ale w swoim temacie pisałeś o odczuwalnej różnicy i że zmienił się dźwięk, ale w sumie alternator i wydech zagłuszają mi silnik :P Na pewno w parze z wydechem i filtrem coś tam poprawiło i mam nadzieję, że będzie to widać w starciu z redfordem :)
madek - 16 Cze 2011, 21:52

Dźwięk w sensie większy szum zasysanego powietrza :D Nawet jak w bardzo minimalnym stopniu ma pomóc, to dobre i to :)
kenczorf - 16 Cze 2011, 22:10

dzwieku u mnie to nie zmienilo ale poprawilo ciagniecie z dolu. Pojezdzij tak z tydzien i wsadz pozniej mniejsza przeplywke to zobaczysz :)
TomeX500 - 17 Cze 2011, 16:10

Jeszcze parę "normalnych" fot z przedwczoraj. Na lakierze użyłem jakiś ultrafine sm i black coś tam wyciągający czerń. Kumpel mi pożyczył na próbę :P I już was więcej nie męczę zdjęciami :-)





















Hans - 17 Cze 2011, 16:25

Chłopie weś Ty fotografem zostań :ok: :ok: :yes: Fiesta w ekstra zrobionych zdjęciach wygląda cudnie ;]
tajmus - 17 Cze 2011, 16:27

przynajmniej sie od Ciebie naucze fieste i aparat do zdjec ustawiac :P
jakim sprzetem pstrykasz??

TomeX500 - 17 Cze 2011, 16:36

A więc tak, zdjęcia na poprzedniej sesji robiłem ja i koleżanka lustrzanką sony a290 :) A te co teraz wkleiłem robił mój kumpel artysta fotograf Kamil Tymkiewicz aparatem Nikon D60 + 18-55mm + stałka 50mm 1.8/f :)
TomeX500 - 17 Cze 2011, 23:42

Wydech, kolektor, pipercross i przepływka coś musiały dać, bo udało się w końcu wygrać z redfordem :) Chyba że z redfordem teraz coś nie tak, albo kamil zesztywniał hehe. Później udało się objechać Merca W124 320CE.

Polecam standardowe mody :P

luk-90 - 18 Cze 2011, 00:14

co rozumiesz poprzez standardowe mody?? :rotfl:
TomeX500 - 18 Cze 2011, 00:18

Pierwsze cztery słowa mojego poprzedniego postu ;)
luk-90 - 18 Cze 2011, 00:19

Modyfikacja to modyfikacja, fajne masz to wozidło :ok: :devil:
Qlimaxss - 18 Cze 2011, 00:27

Piekna Bestia;D
yarbin - 18 Cze 2011, 09:23

Ciekawi mnie tylko, dlaczego w przeciwieństwie do MK6 z nowymi klamkami temat nie jest jeszcze w Projektach :?:
hubi_2006 - 18 Cze 2011, 11:50

TomeX500 napisał/a:
A te co teraz wkleiłem robił mój kumpel artysta fotograf Kamil Tymkiewicz aparatem Nikon D60 + 18-55mm + stałka 50mm 1.8/f

Podstawowy KIT jaki otrzymujesz przy zakupie :)

Stunt_Man - 18 Cze 2011, 17:11

yarbin napisał/a:
Ciekawi mnie tylko, dlaczego w przeciwieństwie do MK6 z nowymi klamkami temat nie jest jeszcze w Projektach

no bo to nie chodzi o to czy robisz coś z autem tylko o to czy auto sie podoba moderatorowi... albo czy ma sraczke albo zatwardzenie
cholera wie

a blackford the best :ok:


a co do seryjnej rury i przepływki to jak widać da sie:


butelka po tanim szampanie, opalarka i 15 minut roboty
czemu butelka po szampanie? a bo można na nią naciągać gume jednocześnie to podgrzewając opalarką (dobrze też nasmarować)

TomeX500 - 19 Cze 2011, 03:31

Yyyy... powiem Ci, że u mnie ta guma wygląda trochę inaczej :P
Pele - 19 Cze 2011, 04:18

Stunt_Man napisał/a:
yarbin napisał/a:
Ciekawi mnie tylko, dlaczego w przeciwieństwie do MK6 z nowymi klamkami temat nie jest jeszcze w Projektach

no bo to nie chodzi o to czy robisz coś z autem tylko o to czy auto sie podoba moderatorowi... albo czy ma sraczke albo zatwardzenie
cholera wie


Zazdrośnicy :rotfl:

luk-90 - 19 Cze 2011, 12:44

Bo mk6 z nowymi klamkami wcale nie jest już takie jak było, na zlocie było parę zaskoczeń :rotfl:
Ad@mus - 19 Cze 2011, 13:35

na ori gume na przeplywke z 2l zaciagalem bez grzania we dwoje 4 srubokretami :)
da sie da sie :yes:

Freeman - 19 Cze 2011, 20:20

No to prosze, witamy w Projektach.
Michaus - 19 Cze 2011, 22:39

Ad@mus napisał/a:
na ori gume na przeplywke z 2l zaciagalem bez grzania we dwoje 4 srubokretami :)
da sie da sie :yes:

Da się w jednoosobowym teamie :) z jednym wkrętakiem, ktoś przelicytuje?
Nie pytaj, co przy tym wygadywałem, bo rura pasowała bardziej rozmiarowo w środek przepływki niż na wierzch (zdjąłem pindę do czyszczenia, które jak się okazało było wielce pomocne).

TomeX500 - 20 Cze 2011, 13:42

No a ja jednak bardziej polecam zamiast się męczyć, to wydać od 0 do 20 zł na rurę dolotową z renault 21, trochu przyciąć i jest jak fabryka :) Wczoraj byłem w skarbimierzu i ścigałem się z E30 327i (2.0 z blokiem z 2.7 - teoretyczna moc 170KM/230NM), udało się z nią wygrać. Jechałem też z E30 335i, ale byłem bez szans.
Ad@mus - 20 Cze 2011, 15:43

no i jaki czas??
bylo mierzone czy systemem K.O.??

TomeX500 - 20 Cze 2011, 15:45

Mierzone na kresce :D Za niedługo jakieś pomiary g-techem, ale ja tam wolę sprawdzać się z innymi autami i ich driverami.
TomeX500 - 6 Lip 2011, 20:08

Taki gadżecik sobie zaprojektowałem i sprawiłem:



Silnik na dzień dzisiejszy


Widok na pałer rurę z renault 21

Ad@mus - 6 Lip 2011, 21:13

ta czystota po maska godna pochwały :)
van - 6 Lip 2011, 21:17

wąskie gardło zaczyna się robić, ja bym wywalił cale te rury i zagięty plastik, wstawił jakąś power rurę
Peedro - 6 Lip 2011, 21:20

ja bym poszedł w kolek z mondeo :-P
TomeX500 - 6 Lip 2011, 21:32

Może kiedyś kolek plastik :) Teraz przez dłuższy czas pod maskę nie zaglądam, no nie licząc alternatora z którym muszę w końcu coś zrobić.
rex - 13 Lip 2011, 09:57

u mnie w essim tez byl taki dolocik. Wsadzilem przepustnice z mondziaka, rure obiuwnieta bandaze fi 60mm, przeplywka ze scorpio 2.0 dohc (taka jak w mondku chyba) i stozek w oslonie twermicznej i jest bardzo duza roznica a koszt znikomy moznaby rzec jesli chpdzi o wywalenie tego plastiku.
TomeX500 - 19 Lip 2011, 00:04

http://www.youtube.com/watch?v=qW_EEknCLM8

Takie tam ściganko.

luk-90 - 19 Lip 2011, 16:15

wiem, że na pewno znajdą się w klubie szybsze i bardziej doinwestowane fiesty, ale twoja trafia w 100% w mój gust, odpicowana jest z głową i pod względem mechaniki i kosmetyki, gratuluję bolidu :brawo: :serduszka: .

PS. kawałeczek BlackForda zagości w mojej w ten weekend :yes: :fox:

hubi_2006 - 20 Lip 2011, 10:05

Czym śmigała kamera :D ?
TomeX500 - 20 Lip 2011, 11:15

CRX "rozjebundowoz" kumpla :-)
TomeX500 - 24 Lip 2011, 00:32

Tak to sobie pyrka http://www.youtube.com/watch?v=L_tNLnJP11U
TomeX500 - 2 Sie 2011, 21:46

Dzisiaj zrobiłem pomiar 0-96kmh gtechem, jakiś czas temu przed modami udało się wykręcić 7.96, dzisiaj były powtarzalne okolice 8s aż w końcu: http://www.youtube.com/watch?v=K7i4sZOH9Jo
madek - 2 Sie 2011, 21:55

Uadnie ale trzeba było też nagrać akcje :V:
scooooter - 2 Sie 2011, 22:06

potwierdzam, czas prawdziwy :-P miota nim jak szatan
TomeX500 - 12 Sie 2011, 13:16

W ramach nagrody za dobry czas fiesta dostała nowy tłumik... który jest głośniejszy niż poprzedni ;-| Ale wleci jeszcze środkowy więc powinno być już w końcu cywilizowanie...

Tak wygląda od tyłu z nową pytą (brudne wypalcowane auto i fota na spontanie) :


TomeX500 - 17 Sie 2011, 00:27

Wleciał środkowy tłumik, przyszła tylna półka bez dziur zakupiona przez fkp :) Teraz jeszcze tylko amory i będzie gitez!
madek - 17 Sie 2011, 00:35

I jak tam sporo ciszej ze środkowym? :)
Jakie amory wrzucasz?

TomeX500 - 17 Sie 2011, 00:51

Jest sporo ciszej na niskich, ale jest głośno na wysokich obrotach, więc git :ok: Amory TA-technix.
Pele - 17 Sie 2011, 03:07

Ostatnie zdjęcie super, nawet Pani Maryla jest pod wrażeniem :ok:
TomeX500 - 20 Sie 2011, 14:55

A więc zakupiłem amory TA-Technix za 284 zł z wysyłką. Mają bodajże 5 stopni regulacji wysokości, nie przyglądałem się bo dałem na przedostatnie ustawienie - na ostatnim sprężyna miała lekki luz. Po wywaleniu tymczasowej zawiechy z 1.4 scoootera i wsadzeniu nowej dupka siadła jakieś 2 cm niżej niż kiedyś, siedzi w sumie dokładnie tak jak chciałem, nie jest to giga gleba, ale na moje potrzeby jest git - nic nie obciera, nie nadupia mi już na dziurach. Jeszcze tylko jakieś dystanse by się przydały, ale zastanawiam się, czy nie lepiej podłożyć jakiś dystans pod czop/piastę. No i oponki profil 45, bo balon się za bardzo rzuca w oczy...
Peedro - 20 Sie 2011, 16:09

no i napewno twardziej :-P mam takie amorki tyle że GT Cupline (praktycznie to samo, nalepka inna) i sobie chwale.
TomeX500 - 20 Sie 2011, 17:44

No może jest twardo, ale pozytywnie, w sensie nie lata jak szmata na dziurach i nie denerwuje mnie ta zawiecha, jest genialnie wręcz :)
TomeX500 - 6 Paź 2011, 20:09

Zrobiłem u siebie shortshifter z oryginalnego lewarka, trochę kombinowania było. Taki w sumie prototyp wyszedł, ale teraz już wiem co dokładnie trza obcinać w którym miejscu itd :) Biegi wchodzą fajowo. Może za jakiś czas zrobię FAQ.

Oprócz tego, wróciła ori skrzynia - jakoś fajniej się na niej jeździ niż na krótkiej z 1.1.

madek - 6 Paź 2011, 21:18

TomeX500 napisał/a:
Oprócz tego, wróciła ori skrzynia - jakoś fajniej się na niej jeździ niż na krótkiej z 1.1.

A jednak? :) Jak się wyjeżdża w trase to się docenia długą skrzynie :)

mmbu - 6 Paź 2011, 21:33

na PF wrzuc fotorelacje . Niech wkońcu będzie , a nie każdy robił, ale opisać może bez zdjęć:)
TomeX500 - 17 Paź 2011, 17:29

Chromowane pierdoły:


TomeX500 - 10 Lis 2011, 11:16

Poszedłem śladem madka i założyłem ori wydech z futury - jest kolek rs2000, zamiast kata tłumik przelotowy, tłumik środkowy, tłumik końcowy i ozdobna końcówka. W końcu auto sprawia mi prawdziwą frajdę z jazdy, nie muszę się martwić, że za rogiem będzie się czaić psiarnia która mnie słyszy z 2 kilometrów. Skończyłem robić przed 2 w nocy i pojechałem sobie na 10km przejażdżkę, fajnie było :)
TomeX500 - 12 Lis 2011, 11:10

Wczoraj parę pomiarów na długiej skrzyni, łysych laćkach i ori wydechu, najlepszy czas 0-96: 7.58 więc teoretycznie odrobinę gorszy niż na krótkiej skrzyni, ale musiałem sporo walczyć z kierą na starcie bo miotało mną jak szatan.
madek - 12 Lis 2011, 12:01

TomeX500 napisał/a:
Poszedłem śladem madka i założyłem ori wydech z futury

Czyli w końcu słyszysz dźwięk silnika :ok: Poka jak ten końcowy z futra wygląda :)

TomeX500 napisał/a:
Wczoraj parę pomiarów na długiej skrzyni, łysych laćkach i ori wydechu, najlepszy czas 0-96: 7.58

To i tak jest prawie sekunda lepiej niż dane fabryczne (8.3) więc nie ma co marudzić :D Ciekaw jestem co by wyskoczyło na hamowni (ale takiej normalnej) ;)

TomeX500 - 12 Lis 2011, 12:14

Hmm no tak, ale kij wie jak oni mierzą fabrycznie, mercedes podaje czasy do setki z kierowcą i jednym pasażerem + pół baku. Na shortshifterze o niebo lepiej zmienia się biegi, szkoda że odpuszczałem na końcu dwójki bo bym mógł zmierzyć czas na ćwiartkę.

Hmmm nie wiem czy w ogóle jest się czym chwalić z tym wydechem, zapewne teraz nasze brzmią dokładnie tak samo :D Hamownia by się przydała, ale chyba skorzystam znowu z tej samej, nieważne czy będzie 110 hp czy nie, tylko czy jest wzrost czy spadek.

Mierzyliśmy też crx'a D16A9, ziomek nie ogarniał i kręcił okolice 8s, mi i drugiemu kumplowi udało się 7.3 zrobić i to raczej max w jego setupie, ale mega łatwo się kręci takie czasy w porównaniu do fiesty, która na starcie szarpie na lewo i prawo, mieli kołami...

Daras84 - 12 Lis 2011, 13:03

jak na starcie miota na prawo i lewo, to masz wylechtane gumy na wachaczach.
madek - 12 Lis 2011, 13:10

TomeX500 napisał/a:
Hmmm nie wiem czy w ogóle jest się czym chwalić z tym wydechem, zapewne teraz nasze brzmią dokładnie tak samo :D

Brzmienie to pewnie tak chodziło mi o wygląd tej końcówki zwłaszcza :D

Daras84 napisał/a:
jak na starcie miota na prawo i lewo, to masz wylechtane gumy na wachaczach.

Dokładnie, przy ostrym hamowaniu jest wtedy podobnie :)

TomeX500 - 12 Lis 2011, 13:52

Przy ostrym hamowaniu jest wszystko jak najbardziej git, ale w sumie idealnie to te gumy nie wyglądały więc się przyjrzę. Może trochę przesadzam, że miota :P Ale na jedynce co dodałem gazu to zrywało przyczepność, więc na wiosnę będą nowe oponki.

Madek, zaraz idę do garażu to Ci cyknę fotę jak to wygląda, dałem kwadratową końcówkę i jak dla mnie wygląda ładnie :) A czemu Ty nie pomierzysz swojej? :P

madek - 12 Lis 2011, 14:49

TomeX500 napisał/a:
Ale na jedynce co dodałem gazu to zrywało przyczepność, więc na wiosnę będą nowe oponki.

Chyba nie jechałeś na letnich przy niskiej temp.? :-P

TomeX500 napisał/a:
A czemu Ty nie pomierzysz swojej? :P

Ja tam bym z chęcia pomierzył tylko nie ma czym i gdzie ;-|

TomeX500 - 12 Lis 2011, 15:06

madek napisał/a:
Chyba nie jechałeś na letnich przy niskiej temp.?


Hmm tzn? Jeździłem różnymi oponami w różnych warunkach :P Jeszcze nie zmieniłem na zimowe, jeśli o to chodzi. Chodzi mi o to, że na starcie przy 5-6 krpm nie ma sensu dawać buta bo mielił kołami, w crxie było 16 cali i nowe oponki i naprawdę świetnie startowało.

madek - 12 Lis 2011, 16:37

Moje letnie przy 5 st. już się strasznie ślizgały, ale fakt że pierwszej świeżości nie są :)
Fordon - 12 Lis 2011, 16:47

TomeX500, wystartuj sobie na spokojnie z 3-3,5 rpm. Po kazdej zmianie trzeba od nowa szukac zakresu obrotow zeby miec jak najlepszy start* .
Na spokojnie zobacz co jest w zawiasie albo czy zbierznosci nie masz przestawionej, bo mi w TD na mokrym z 3 biegu nosilo auto po calej ulicy a opony mielily tylko...

TomeX500 - 12 Lis 2011, 19:53

madek napisał/a:
Moje letnie przy 5 st. już się strasznie ślizgały, ale fakt że pierwszej świeżości nie są :)


No właśnie, a wczoraj wieczorem też nieźle spawało, dobre lacie myślę że dałyby jeszcze te 0,1-0,2 sekundy :)

Fordon, z 3,5 to nawet nie ma sensu bo od razu zmula... RSka najlepiej startuje z bardzo wysokich obrotów, tylko trzeba mieć dobre oponki, żeby nie ślizgało aż tak :) Jak będzie cash to wlecą nowe tulejki wahaczy i coś pomyślę z engine damperem.

TomeX500 - 12 Lis 2011, 21:48

Takie małe coś skleiłem. Jakość taka se, no i stałem w garażu więc nawet coś tam mruczy :P

http://www.youtube.com/watch?v=jX4QS0VGQhg

McLfan - 12 Lis 2011, 22:06

Eeee, panie. Ładniej być nie może. Fabryka. :ok:
luk-90 - 13 Lis 2011, 00:28

ja zauważyłem, że najlepiej staruje Mi się przy oko 3,7-4 tys obr, tuż poniżej max momentu
TomeX500 - 13 Lis 2011, 00:39

No dobra ale jakiś pomiar robiłeś, czy na czuja :P Będę pamiętał, żeby następnym razem zrobić więcej startów ze średnich obrotów, ale z tego co kojarzę to nigdy nie miałem przez to dobrego czasu.
Ad@mus - 13 Lis 2011, 10:55

a ja 2l ruszalem z 1500-2000RPM :D powyzej bylo wiecej mielenia niz to warte
ale rs1800 jak jechalem od dziama to fakt, trza ja przy starcie zakrecic bo inaczej nie jedzie,

Stunt_Man - 13 Lis 2011, 13:41

Ad@mus napisał/a:
a ja 2l ruszalem z 1500-2000RPM powyzej bylo wiecej mielenia niz to warte

potwierdzam

luk-90 - 13 Lis 2011, 14:19

Ja mówię jak wyczaiłem na YTP, koła wtedy nie buksowały hamsko, nie było palenia gumy tylko w mairę dobry start( trza brać poprawkę, ze swapa mam 3 miechy i cały czas uczę się auta). Druga sprawa, że w tym wieku każdy silnik ma trochę inną charakterystykę oraz trzeba brac baaardzo dużą poprawkę na to, ze każdy ma inną gumę :yes:

Stunt_Man napisał/a:
Ad@mus napisał/a:
a ja 2l ruszalem z 1500-2000RPM powyzej bylo wiecej mielenia niz to warte

potwierdzam


180 niutonów czy ile tam jest już robi robotę jak by nie patrzeć

TomeX500 - 20 Gru 2011, 00:34

Wczoraj dostałem w dupę od takiego wynalazku:

http://www.youtube.com/watch?v=-WqV14srqIk

http://www.youtube.com/watch?v=NkY3jzvOKBg

Honda jajko swap na d16z6 jeden wałek + VTEC, ja się dziwiłem co on ma takie idealne starty za każdym razem, a się okazało, że ma ponoć popularnego w hondach moda na launch control. A moja na oponkach 135/80 :D

No i T-sport 192 konie, to samo - nic nie jedzie na niskich, ale jak już się wkręci...

http://www.youtube.com/watch?v=Q5noQTJbsVI

madek - 20 Gru 2011, 00:40

Ciekawe filmiki :D A na pierwszym to dobrze spaliłeś laka ;)
Daras84 - 20 Gru 2011, 08:16

czyli procedura startu.... najglupsza rzecz jaka moze byc na 1/4 mili,

kurde powiem szczerze ze ta rs jakoś slabo jedzie...

TomeX500 - 20 Gru 2011, 10:03

Z VTEC'iem słabo?? To nie fiesta słabo jedzie, a ten civ zapiernicza... Już z d16z5 w crxie jest problem, a co dopiero to samo z vteciem. Jak miałem dobry start, to jechaliśmy na równi, ale oczywiście nagrane z daleka więc uznaję, że nie było :P Gdyby rs1800 miało zmienne fazy rozrządu to wyglądałoby całkiem inaczej :)

I czemu twierdzisz, że launch control jest do bani? Wg mnie mega sprawa, gość miał za każdym razem idealny start, w przeciwieństwie do mnie.

kenczorf - 20 Gru 2011, 13:36

nie przejmuj sie. Mnie tez vtec 125km robi jak chce. Dziwi mnie tylko ze masz trakcje na 135 oponie...:O Ja to bym chyba jeszcze cala dwojke mielil
Pare dni temu stanalem z kumplem na zimowce 155. To wyscig nie mial sensu bo jesli lekko za mocno wcisnalem gaz to juz cala jedynka i kawalek dwojki w poslizgu i to ruszajac z maks 2krpm bo jak przesadze to moge palic laczka w miejscu bez recznego. A gdzie to dopiero na rozmiarze 135

Daras84 - 20 Gru 2011, 16:39

TomeX500 napisał/a:


I czemu twierdzisz, że launch control jest do bani? Wg mnie mega sprawa, gość miał za każdym razem idealny start, w przeciwieństwie do mnie.



procedure startu powiedzmy ma ustawiona na strzelam 4,5 tys obr. pierwszy start, drugi ok, ale przy kazdym kolejnym przejezdzie kiedy opona sie dogrzewa moglby startowac z wiekszych predkosci obrotowych, na takim samym poziomie przyczepnosci, co owocuje lepszym startem,

ja jezdzac mk2 2,3 na markgumie, i kumpel civem zelazkiem h22 tez z procedura tyle ze na r888 po kazdym nastepnym starcie dostawal grube lanie, bo ja moglem startowac z coraz wyzszych obrotow a on mial ustawiona na stalym poziomie... przez co zamulał...

mam nadizeje ze jakos logicznie to wytlumaczylem hehe

Stunt_Man - 20 Gru 2011, 18:31

TomeX500 napisał/a:
Gdyby rs1800 miało zmienne fazy rozrządu to wyglądałoby całkiem inaczej

polecam 2.0 :rotfl:

Peedro - 20 Gru 2011, 21:31

Stunt_Man napisał/a:
polecam 2.0 :rotfl:


tyż nie jedzie, i nie ma zmiennych faz :ok:

kuba87 - 20 Gru 2011, 21:42

a nie mówiłem że zetec to zuoooo??? :D
Stunt_Man - 20 Gru 2011, 21:52

kuba87 napisał/a:
a nie mówiłem że zetec to zuoooo??? :D

więc dalej spalaj olej i słuchaj klekoczącego cvh :rotfl:

kuba87 - 20 Gru 2011, 21:53

Stunt_Man, moje CVH nie pali oleju i nie klekocze :2xf:
Stunt_Man - 20 Gru 2011, 21:54

to go odpal :V:
kuba87 - 20 Gru 2011, 21:55

no własnie odpalam codziennie rano :-P
Peedro - 20 Gru 2011, 21:57

nie masz oleju chyba, dlatego go nie pali, ale dlaczego nie klekocze, hmm? :-P
kuba87 - 20 Gru 2011, 21:58

olej też ma :2xf: codziennie sprawdzam :2xf: i tyż ni mam pojęcia cemu nie klepie :V:
Stunt_Man - 20 Gru 2011, 22:00

zepsuty :bezradny:

TomeX500 - 20 Gru 2011, 23:03

kenczorf napisał/a:
nie przejmuj sie. Mnie tez vtec 125km robi jak chce. Dziwi mnie tylko ze masz trakcje na 135 oponie...:O Ja to bym chyba jeszcze cala dwojke mielil
Pare dni temu stanalem z kumplem na zimowce 155. To wyscig nie mial sensu bo jesli lekko za mocno wcisnalem gaz to juz cala jedynka i kawalek dwojki w poslizgu i to ruszajac z maks 2krpm bo jak przesadze to moge palic laczka w miejscu bez recznego. A gdzie to dopiero na rozmiarze 135


Hm wiesz, od jakiegoś czasu "oszczędzam" napędy właśnie w taki sposób, że np jak startuję to przy zmianie na dwójkę nie deptam od razu maks, tylko żeby nie było takiego mocnego walnięcia to robię to tak powiedzmy płynniej :D Zresztą nie będę się tłumaczył, wg mnie ten civ zapieprza, ale jak będzie ciepło i będę w bojowym setupie to dopiero wtedy wyścig będzie miał sens.

Chyba wolę mieć szybki "pewny" oryginał, niż swapa, czy jakiś wynalazek w którym wszystko jest już naruszone i padnie za chwilę. Już za wiele takich mega projektów przy mnie się zyebało. Ale nie powiem, 2.0 zetec czy rs2000 bardzo kusi :/

Co mnie zastanawia... to czy ktoś kiedykolwiek wkładał 1.7 z pumy do fiesty? Ciekaw jestem jak by to jechało.

Daras, to co mówisz ma sens, ale myślę, że w warunkach "street" to nie jest aż tak istotne. Co innego jak ma się slicki i startuje faktycznie w zawodach.

Zaczynają mnie już wkurzać te hondy.

Ale na pocieszenie przyszła mi paczuszka od kolegi bzyqa, a w niej centralny zamek. Pewnie będę rzucał mięsem jak będę to zakładał, ale czego się nie robi dla ukochanego parcha :-)

kuba87 - 20 Gru 2011, 23:11

TomeX500, :ok:
kenczorf - 20 Gru 2011, 23:31

TomeX500 napisał/a:
Co mnie zastanawia... to czy ktoś kiedykolwiek wkładał 1.7 z pumy do fiesty?
nie wiem czy wkladali ale moze na wiosne uda sie ustawic z puma 1.7 i zobaczymy czy jest sens zmieniac rqc na 1.7
Marcin - 21 Gru 2011, 08:06

TomeX500 napisał/a:
Co mnie zastanawia... to czy ktoś kiedykolwiek wkładał 1.7 z pumy do fiesty? Ciekaw jestem jak by to jechało.

do mk3 raczej wątpię, ale w mk4 są u nas dwie albo trzy

w poznaniu mk4 1,7 dostała od fordonowego td :-P

Ad@mus - 21 Gru 2011, 21:03

i to srooooogo
bzyq90 - 22 Gru 2011, 00:31

Tomex jak Cie bolą hondy to RS2000 czeka :D W dobrej kasie ;)
Parch - 22 Gru 2011, 09:49

TomeX500 napisał/a:
ale czego się nie robi dla ukochanego parcha :-)


Nawet Cię nie znam gościu :fox:

McLfan - 22 Gru 2011, 12:42

Ech, miłość przez internet... Jakie to nowoczesne. :hahaha:
TomeX500 - 4 Mar 2012, 00:17

Trochę nowości... właśnie skończyłem montować el szyby i centralny zamek, na drzwi i do bagaja wpadły maty bitumiczne i słychać, że jest ciszej.

Niestety mam mały problem z centralnym... Zamykając od strony kierowcy wszystko jest w jak najlepszym porządku, drzwi pasażera się ładnie blokują. Natomiast jak otworzę zamek od strony pasażera, to po stronie kierowcy nie drgnie, więc od pasażera też się automatycznie zamyka. Jeśli zdążę otworzyć drzwi, to mechanizm przeskakuje i uparcie usiłuje zblokować zamek. What the fuck...

Peedro - 4 Mar 2012, 08:10

a to nie są siłowniki master i slave? bo wtedy mogło by tak być.
TomeX500 - 4 Mar 2012, 10:25

Nie wiem, siłowniki są ori...
arecki - 4 Mar 2012, 10:37

to w drzwiach pasażera masz slave dlatego takie jaja się dzieją, slave mastera nie otworzysz
TomeX500 - 4 Mar 2012, 13:15

No to wychodziłoby na to, że w każdej fieście tak by się działo bo to są wszystko ori partsy i ori wiązka wyciągnięte z innej fiesty. W takim razie myślę, że muszę zainwestować w otwieranie z pilota.
Ad@mus - 4 Mar 2012, 14:12

Cytat:
Chyba wolę mieć szybki "pewny" oryginał, niż swapa, czy jakiś wynalazek w którym wszystko jest już naruszone i padnie za chwilę. Już za wiele takich mega projektów przy mnie się zyebało. Ale nie powiem, 2.0 zetec czy rs2000 bardzo kusi :/


swap na 2l to nie aż taka zmiana konstrukcyjna, zmieniasz tylko blok i troche gratow typu komp przepustka i przeplywka, reszta moze zostac z "szybkiego, pewnego oryginalu"

no a co do Hund...zerie dupska nie urywaja ale pare modzików za jakies 1000pln robi np z d15zb2 potfora, nawet d13b2 za podobna kase moze zabic... a ile do fiesty trza dac zeby podwoic moc?? hahah

TomeX500 - 4 Mar 2012, 14:53

Łał ale żeś odkopał. Jak już naruszysz coś, to wszystko się zacznie sypać, szczególnie grzebiąc, wyjmując i wsadzając silnik. Widać to niestety po RedFordzie. Zresztą tak jest w każdym starym aucie. Nie mam worka pieniędzy, żeby jeszcze się babrać z jakimiś pierdołami które wyjdą "przy okazji". Jak już mówiłem, za dużo "mega projektów" padało na moich oczach. A wsadzać zeteca2.0 dla tych paru koni i nm trochę mija się z celem, pomimo "prostoty" tego zabiegu. To ma być szybkie auto, ale nie do takiego stopnia, żeby walczyć o każdego konika. Jakby tak było, to jeździłbym bez wnętrza, z laminatami, poliweglanami, szperą, turbiną itd.

A... no i co Ty mi tu gadasz o jakichś 1.3/1.5 :| Problem jest z 1.6 ale powoli zaczyna mi to zwisać.

madek - 4 Mar 2012, 15:50

TomeX500 napisał/a:
W takim razie myślę, że muszę zainwestować w otwieranie z pilota.

I to jest jedyna słuszna opcja... olać te dziadowskie zamki :)

Bezimienny - 4 Mar 2012, 16:17

Piloty to fajna sprawa, ja nawet niewiem kiedy ktoś "życzliwy" powpychał mi spinacze do papieru do zamków bo zawsze pilotem otwierałem :| Jak masz teraz el szyby to możesz piloty z domykaniem szyb, ja mam i super to działa, montaż pilotów to banał.
TomeX500 - 4 Mar 2012, 18:48

Dużo babrania z tym, żeby założyć otwieranie z pilota z domykaniem szyb? Trzeba ciąć tą wiązkę co wkładałem? :P
Bezimienny - 4 Mar 2012, 18:59

Ja sie tylko wpiołem w odpowiednie piny w kostkach, podłączasz zasilanie, programujesz pilota kloknięciem guzika na module i koniec,cieszysz sie pilotem do auta.

Edit: Ja brałem coś takiego tylko że pod moje Audi, różni się to tylko instrukcją dodawaną do zestawu, ja byłem tylko ciemny jak montowałem i nie wyczytałem ze zrozumieniem i podłączyłem tylko jedna mase a są dwa kabelki do masy, przynajmniej tak było u mnie.

TomeX500 - 4 Mar 2012, 19:17

Możesz mi powiedzieć czego mam szukać np na allegro? Bo nie mam pojęcia jak to się nazywa :ups:
Marek - 4 Mar 2012, 20:23

We fiescie nie zrobisz domykania szyb bez dolozenia modulu komfortu, w audiku mial latwiej bo ma szyby sterowane modulem

a co do cz to tak sie zachowuje jak nie ma komunikacji jeden z drugim lub jeden z silownikow jest uszkodzony

TomeX500 - 4 Mar 2012, 20:33

Hmmm możliwe że ten od kierowcy jest walnięty, bo w zasadzie to nie widziałem żeby on się zamknął sam z siebie. Nie chce mi się tego rozbierać przez najbliższe 2 miesiące, jak będę miał wenę to ruszę z tym. I tak zawsze zamykam od mojej strony więc nie jest to jakieś utrudnienie.
Bezimienny - 4 Mar 2012, 21:09

Zrobi domykanie szyb, u mnie nie jest tos sterowane modułem komfortu, tylko jedna z lini centralki pilotów daje kilkunasto sekundowy impuls zamykania szyb, poprostu trzeba sie wpiąć w szyby i gotowe.

Edit doczytałem że niby ten komfort musi byc więc widocznie tak prosto nie jest, ja tylko wpiołem w pin według instrukcji i hasa.
coś takiego:
http://moto.allegro.pl/st...2156693453.html

Edit 2: można domontować moduł komfortu za ok 40zł wystarczy w alledrogo wpisać domykanie szyb, każdy moduł powinien chyba pasowac, trzeba tylko wiedziec gdzie się wpiąć, ale niech potwierdzi ktoś kto sie na tym zna (JoeMix?) bo ja 100% pewności nie mam.

TomeX500 - 30 Mar 2012, 12:46

Fiestka zdrowo sobie śmiga, tymczasem drugi silnik rozkwita:

madek - 30 Mar 2012, 14:12

<Lubie to> :ok:

Ale białe elementy pod maską to już wyższa szkoła jazdy, mi wystarczą felgi :9:

TomeX500 - 30 Mar 2012, 23:13

Powód może i dziwny, ale chcę żeby większość silnika była jasna, żeby łatwiej było lokalizować ewentualne wycieki + ogólnie lepiej wszystko widać jak się dłubie.
BuMeL - 31 Mar 2012, 15:40

TomeX500 napisał/a:
chcę żeby większość silnika była jasna, żeby łatwiej było lokalizować ewentualne wycieki


TRUE. Ja na razie ze względów finansowych poprzestaję na tym aby był czysty ;d

Skfarek - 2 Kwi 2012, 12:05

TomeX500 napisał/a:
żeby łatwiej było lokalizować ewentualne wycieki


czyli jak w rajdówkach/wyścigówkach, to jeszcze reszta komory na biało :)

TomeX500 - 2 Kwi 2012, 12:19

To zależy do jakiego auta trafi drugi silnik, może akurat do białego ;)
yarbin - 29 Kwi 2012, 21:56

I co żeś dzisiaj w Kamieniu nawojował ?
TomeX500 - 30 Kwi 2012, 00:56



Średnio zawojowałem, od paru dni fiestka coś szwankowała, pękła ceramika w jednej świecy, po wymianie na nowe platynowe było niby ok, ale dzisiaj okazało się, że dalej lekko przerywa. Przed chwilą zmieniłem przewody na jakieś stare i wszystko jak dawniej, żadnego krztuszenia. Stare kable wyglądają na bardziej mocarne, większą średnicę zewn mają i fajki jakieś takie twardsze. Więc czasy na 1/4 nie były zbytnio zadowalające, była oprócz mnie jedna MK3 z RS2000 pod maską i mimo że lepiej wystartowałem, to pod koniec mnie przegoniła.

Daras84 - 30 Kwi 2012, 08:04

Kruku był moja ex rs2k ;)

TomeX500, mam nadzieje ze sie nie obrazisz :P fiesta na pierwszy rzut oka wyglada bardzo ladnie, komora silnika, wnetrze, widac dopracowane szczegoly, ale jak bym mial codizennie wsiadajac do auta patrzec na stan blachy to bym sie pochlastal....

TomeX500 - 30 Kwi 2012, 10:20

Prawe nadkole już coraz bardziej chrupie i trza się tym zająć, przed zimą jeszcze tego nie było. Lewe już zabezpieczyłem, ale trza do lakiernika dać. Więcej rudej nie widać więc wcale nie jest najgorzej. A nie będę też malował całego auta z powodu odprysków od kamyków na masce i babolów "parkingowych" na które nie ma się wpływu, jak auto i tak ma 3 czy 4 letni lakier. Wolę tę kasę zainwestować w silnik i mechanikę, bo Blackford i tak wygląda lepiej niż 90% fiest.

A no i co do wnętrza to przeca nie ma tam nic ciekawego :P Seria, trochę floku i przetarty fotel kierowcy :D Ale kubły tak mają...

FiFa - 30 Kwi 2012, 13:08

a to w koncu jaki czas?
CO do RS2k moim zdaniem nawet bardzo dobry i zadbany 1.8 bedzie miał problem ze srednim stanem RS2k...

TomeX500 - 30 Kwi 2012, 13:16

No po czasach widać, że jest 0,5 s różnicy, ale jak już pisałem wyżej przerywała mi :/ Moje najlepsze ET 16.4. Czas chyba na plastik kolektor ssący.
Piter - 30 Kwi 2012, 14:44

FiFa napisał/a:

CO do RS2k moim zdaniem nawet bardzo dobry i zadbany 1.8 bedzie miał problem ze srednim stanem RS2k...


To zależy.
RS1800 i ogarniający kierowca będzie szybsze na wolniejszej trasie z różnymi zakrętami.
RS2k jest na starcie szybsze bo ma moc niżej i będzie szybsze na prostej, ale na zakrętach ja tracę do konkurentów nawet ponad 5-6 sek przez brak trakcji na wyjściu
Inna sprawa ze ja ciągłe jeżdżę na siłę, zamiast głową :|

TomeX500 fiesta niestety nie jest autem do wygrywania i dopóki jeździsz dla fanu to każde miejsce będzie sprawiać Ci frajdę, ale jeśli podejdziesz do tego z parciem na wynik to raczej będziesz rozczarowany.
Pomyśl o YTP :yes:

FiFa - 30 Kwi 2012, 19:09

Piter, ale tutaj akurat mowa o wyscigach dle niedorozwinietych-jak to zolwik nazywa... :-) Czyli 1/4, wiec prosta i na przyspieszenie, a w takim przypadku jaki to by nie byl rs 1.8, bedzie miał spore problemy z RS2k... ;/
Fordon - 30 Kwi 2012, 19:26

Czyli czasy typowe jak na kazdym zlocie FKP dla tych silnikow i dla mnie jest to az dziwne ze tak slabe wyniki robia te motory skoro maja po te teoretyczne 130KM...
Moj czas ET z RKC masz w podpisie...

Daras84 - 30 Kwi 2012, 23:24

e a gdzie jest temat z czasami na 1/4 w klubie bo nie moge znalesc ;)
vegetagt - 30 Kwi 2012, 23:33

Daras84, http://www.fiestaklubpols...t=41923&start=0 ? :)
Daras84 - 30 Kwi 2012, 23:42

dzieki



Fordon a Ty czym/gdzie mialeś mierzony ten czas??

Fordon - 1 Maj 2012, 00:07

Czas mierzony na zlocie w Rally land u Qhara, na plytach, przez ekipe WST czyli ci co obsluguja bemowo... ET+RT 15,96... :)
Bez SMT6...
Z SMT6 wyszlo cos 15.104 i ET+RT 15,8... to jak z Faza juz po wszystkim jechalem ...

TomeX500 - 1 Maj 2012, 01:03

Ogólnie wszystko robiło słabe czasy, była mega wichura więc może dlatego. Poza tym ile razy mam mówić, że przerywała, ja wtedy ledwo objechałem E36 2.0 kumpla :rotfl:
Ad@mus - 1 Maj 2012, 08:43

TomeX500, rs1800 robi takie czasy, to jest dobry wynik!! gdyby nie wichura i kable to na niska 16.xxx mozesz liczyc, ponizej 16 trzeba juz byc niezle przygotowanym
kilka pytan:
jaka masz skrzynie??
jaka przelpywka??
jaka przepustnica??
jakie sprezanie na garkach?

piszesz o plastikuu a moze juz czas na dol z 2l??:D

TomeX500 - 1 Maj 2012, 11:35

Hehe nie bawię się w doły czy jakieś swapy bo w zanadrzu jest drugi silnik. Kwestia tylko czy starczy mi chęci żeby w to brnąć, czy po prostu kupię sobie w końcu coś rwd ;)

Co do pytań:
Skrzynia ori
Przepływka mdo2.0
Przepustnica ori
Sprężanie nie było sprawdzane

Peedro - 1 Maj 2012, 12:09

Zarzuć cąły dolot z mdo. Ja w Rallylandzie 1,8 105 koni z dolotem z mdo 2.0 (kolek, przepustnica, przepływka), kompie z mdo, wiązce z futra i kolku wydechowym z foki najlepsze ET uzyskałem 16,521. A silnik był już w dosyć słabej kondycji.
TomeX500 - 30 Cze 2012, 15:08

No jak się okazało czas 16,4 zrobiłem na pękniętej jednej świecy :P Fiesta ponownie na sprzedaż, tym razem na poważnie, szczegóły na giełdzie.
TomeX500 - 10 Wrz 2012, 11:40

Sprzedana chlip
Mafios - 10 Wrz 2012, 12:18

gdzie pojechala ?
TomeX500 - 10 Wrz 2012, 12:33

Gdańsk
Daras84 - 10 Wrz 2012, 20:19

ło qarwa hehe
Żółwik Tuptuś - 11 Wrz 2012, 17:28

Tomek - daj znak czy temat można przymknąć w celu uniknięcia zaspamowania.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group