Forum FiestaKlubPolska -

Przed zakupem - [MK7] Zakup MK7

Dominik - 27 Sty 2013, 19:15
Temat postu: [MK7] Zakup MK7
Na wstępie pragnę się przywitać jako nowy użytkownik forum a w niedługim czasie użytkownik Fiesty. Jeśli jest miejsce dla nowych do witania się to proszę mnie pokierować :)

Przejdę do rzeczy: Żona chce kupić MK7 1.6 120KM w pakiecie ST, będzie problem z kupnem na pewno bo zbyt wiele nie ma takich autek a musi spełniać jeden ważny warunek, musi mieć grzane tyłki. Wiem, wiem takie rzeczy tylko w Erze:) .

No nic dzisiaj zrobiliśmy sobie przejażdżkę za tym ślicznym autkiem http://allegro.pl/piekny-...2935580898.html
Samochód z zewnątrz i wewnątrz w miarę ładny ale: Silnik brudny jakby ktoś specjalnie piachem sypał, reflektor zaparowany, porysowane (błotniki, drzwi, szyby) w środku plastiki odkręcane, szczeliny między kokpitem a plastikami jasnymi przy małych szybkach na pół cm, podsufitka ściągana, z tyłu brakuje zaślepek w bagażniku, porobione zaprawki i polerka (w praktycznie dwu letnim samochodzie)

Silnik chodzi ale w tym aucie są tak głośne wydechy (brzydkie jak nie wiem), że na jeździe próbnej wszystko zostało zagłuszone przez wydechy i na koniec zapaliły się kontrolki od hamulca, abs, esp, i chyba wspomagania.

Jedno co mnie zastanawiało w samochodzie to, że pękły spawy na drzwiach w miejscy łączenia ramki z poszyciem drzwi spotkał ktoś się z Was z takim przypadkiem?

jeśli ktoś coś chce wiedzieć więcej na temat tego samochodu to pisać z chęcią podzielę się opinią oczywiście subiektywną

Weryfikowaliśmy jeszcze taki oto samochód http://otomoto.pl/ford-fi...-C26945422.html

Ale po vinie wyszło, że nie ma grzanych siedzeń i brak parktronika a po wykonaniu telefonu do niemieckiego serwisu w celu weryfikacji książki serwisowej okazało się że fakt licznik nie ejst cofnięty ale brakuje jednego stempla z odbytym serwisem przy przebiegu 53tyś km a w ksiązce ostatni wbity serwis jest z przebiegiem 41 tyś km

RiM - 27 Sty 2013, 19:35

Po tym co napisałeś, ja bym sobie dał spokój
Parzych - 27 Sty 2013, 22:04

Dominik napisał/a:
reflektor zaparowany, porysowane (błotniki, drzwi, szyby) w środku plastiki odkręcane, szczeliny między kokpitem a plastikami jasnymi przy małych szybkach na pół cm, podsufitka ściągana, z tyłu brakuje zaślepek w bagażniku, porobione zaprawki i polerka (w praktycznie dwu letnim samochodzie)

Silnik chodzi ale w tym aucie są tak głośne wydechy (brzydkie jak nie wiem), że na jeździe próbnej wszystko zostało zagłuszone przez wydechy i na koniec zapaliły się kontrolki od hamulca, abs, esp, i chyba wspomagania.

Jedno co mnie zastanawiało w samochodzie to, że pękły spawy na drzwiach w miejscy łączenia ramki z poszyciem drzwi spotkał ktoś się z Was z takim przypadkiem?
Po tym opisie nasuwa się jedna myśl, było dachowanie... :9:
Dominik - 28 Sty 2013, 07:04

Dachowania nie było bo samochód nie był lakierowany z zewnątrz poza zaprawkami i rysami wyglądał całkiem nieźle.

Moje przypuszczenia to , że gdzieś było walnięte dołem dlatego mogły wypalić poduchy a blachy nadal całe Szyby wszystkie oryginał.

Tylko przypuszczenia.

MisiekT - 28 Sty 2013, 09:40

patrzysz na glupoty - grzane stolki mozna dolozyc w chwile, czujniki podobnie...

znajdz zdrowu egzemplarz, bez dziwnych przerobek i podejrzanych sladow - jest tego troche na allegro :)

looki8329 - 28 Sty 2013, 13:08

Odpuść sobie to auto. Pewnie za chwilę pojawi się egzemplarz, który będzie Ci odpowiadał. Jak dla mnie to naprawdę za dużo tych "usterek".
Dominik - 28 Sty 2013, 13:22

A niech mi ktoś powie co z tymi drzwiami czy u Was też są takie peknięcia
Drzwi od wewnątrz na łaczeniu ramki a początku poszycia.

MisiekT głupoty nie głupoty moja żona sobie ubzdurała, że musi mieć i nic na to nie poradzę
Najważniejsze grzane tyłki

MisiekT - 28 Sty 2013, 13:42

Dominik - nie pisze ze stolki to glupota - tylko bez sensu jest skreslac auto, ktore ich nie ma... wiekszosc sport'ow z zalozenia tej opcji nie ma
dolozenie grzania pupek nie jest trudne ani drogie

Kruszon - 28 Sty 2013, 14:24

Chetnie sie dowiem jak je dolozyc :)
MisiekT - 28 Sty 2013, 14:45

IMO
1. kupic najtansze grzane fotele
2. przelozyc bebechy
3. pojechac do elektryka ze schematami, zeby podlaczyc zgodnie z fabryka
i juz...

nie ma sie co piescic - z elektrykiem wyjdzie pewnie 300-500zl max, przy farcie nawet znacznie mniej

PS. a dla biednych (ale o to klienta na MK7 sport'a nie podejrzewam) zawsze zostaje zalozenie mat z allegro

Dominik - 28 Sty 2013, 14:46

Ja też:)
looki8329 - 28 Sty 2013, 14:54

Dominik napisał/a:
A niech mi ktoś powie co z tymi drzwiami czy u Was też są takie peknięcia
Drzwi od wewnątrz na łaczeniu ramki a początku poszycia

Nie mam pewności czy myślimy o tym samym ale wydaje mi się, że u mnie też tak jest. Potwierdzę później.

grzesiek646 - 28 Sty 2013, 17:40
Temat postu: Re: Zakup MK7
Dominik napisał/a:
przy małych szybkach na pół cm



U mnie jest to samo, mało tego tydzień temu byłem w salonie popatrzeć co tam mają - w sporcie z 2011r było to samo więc domniemam że tak ma być



p.s niech żona poczeka do kwietnia to może swoją będę sprzedawał :)
p.s 2 i grzanie dupy jest :D

Kruszon - 28 Sty 2013, 17:43

Na co zmieniamy?
grzesiek646 - 28 Sty 2013, 17:45

jakby dobrze poszło to może najnowzszy STek :) ale narazie to takie wolne rozmyślania
Dominik - 28 Sty 2013, 18:16

Moja żonka tylko bene chce, kopciuch odpada ;)
Grzesiek a jak kręcisz kierownicą to cała obudowa "chodzi" czy jest sztywno na swym miejscu.

grzesiek646 - 28 Sty 2013, 18:52

Wszystko jest na swoim miejscu, nic nie trzeszczy nic sie nie rusza :) zresztą jakbyś był w Wwa zapraszam obejrzeć dla porównania :)
looki8329 - 28 Sty 2013, 19:08

Dominik, sprawdzałem te ramki jednak się myliłem. U mnie w tym miejscu jest spaw i tylko przy końcówce tego spawu jest szczelina. Może poszukaj jeszcze wersji Titanum. Zazwyczaj są one dobrze doposażone i często mają grzane siedzenia. Naprawdę dobrze się zastanów bo widzę, że jesteś napalony na ta akurat sztukę. Potem jak zaczną wychodzić jakieś kwiatki z jego '' bezwypadkowego '' stanu dopiero będziesz żałował. Pamiętaj, że auto jest zawsze łatwiej kupić niż sprzedać. Więc na razie jesteś górą.
Dominik - 28 Sty 2013, 19:56

Oj nie nie, już daliśmy sobie spokój z tym autem. Dopytuję bo nigdy nie jeździłem Fiestą i dopytuję żeby wiedziec czy ten typ tak ma.
Ogólnie Fiesta jest ładniejsza od foki z tego samego roku nie wiem czy to tylko moje zdanie czy tez inni to widzą.
Chciałbym mieć akurat z pakietem ST bo naprawdę ładne są te Fiesty, miałem ST 200, żona miała ST 220 to chociaż podróbkę sobie sprawimy :)

Dominik - 4 Lut 2013, 20:41

http://otomoto.pl/ford-fi...-C27545501.html
Będzie mógł ktoś obejrzeć w/w auto? mam 250 km i o jeden samochód nie chce się jechać tym bardziej, że mogę tylko w niedzielę jechać.
Odwdzięczę się.

MisiekT - 4 Lut 2013, 21:38

interesujace - tempomat w 1.6 sport :fox: z tego co siedzialem po forach przymierzajac sie do montazu, w ogole nie bylo takiej mozliwosci... chrom to tez raczej dodatek do Titanium

przejrzyj na wszelki wypadek dokladnie auto pod katem przerobek (lub sladow po nich) :-P

a na razie wyciagnij od handlarza VIN, to sie sprawdzi co to za model oryginalnie byl

artax - 4 Lut 2013, 22:30

Mam wersje 1,6 TDCi Sport z Belgii.Mlalem fabrycznie montowany tempomat co potwierdza vin.Nie było przeszczepow tylko auto wyszlo z fabryki jako sport.Jak widac jest taka mozliwosc ,ze w sporcie jest tempomatW tym aucie są fotele nie ze sporta i brak wyłącznika esp dlatego moze ktos dokladal.Vin powinien rozwjac wątpliwości.
Pzdr
p.ssFordami jezdzę od ponad 20 lat i zawsze byly pelne niespodzianek :ok:

grzesiek646 - 4 Lut 2013, 22:37

Moim zdaniem coś jest nie tak - po pierwsze też nie spotkałem się z tempomatem w sporcie 1.6 120km, po drugie siedzenia nie są od sporta tylko najzwyklejsze jakie wypuszczali.

VIN wszystko wyjasni !

edit. jeszcze jedno (być może się myle) - chyba w każdym sporcie była włączana kontrola przyciskiem ? tutaj brak

Dominik - 4 Lut 2013, 22:53

Kurcze nie myślałem, że łatwiej będzie sprzedać dwa Mondeo eST niż kupić fiestę 1.6
MisiekT - 4 Lut 2013, 23:13

artax napisał/a:
1,6 TDCi Sport z Belgii

ale Ty masz diesela, ja mowie o benzynie... jakos diesel i sport mi sie kloci :)

artax - 5 Lut 2013, 08:41

jak bys sie karnął, to jest czym jechać (po programie)Od 50 -100 idzie lepiej o ponad 1 sek niz 120 pb :hihihi: Jest frajda i ekonomia .15 lat temu mialem Escorta rs2000 Cosword wtedy to byl sport tylko waliło po kieszeni :ok: Teraz jadę sobie kle-kle i denerwuje młodych gniewnych.
pzdr

MisiekT - 5 Lut 2013, 09:33

spoko, nie mowie nie - jezeli nie zdecyduje sie na wieksze auto to moze druga MK7 do kompletu przygarniemy kiedys, pewnie w dieselu...
a co do 50-100 nie chce sie spierac :)

Dominik - 6 Lut 2013, 10:56

Hej nr VIN Fiesty wf0gxxgajgby85877

Da radę ktoś rozszyfrować i obejrzeć??

MisiekT - 6 Lut 2013, 11:10

Fiesta 2008-2012, Zetec-S 1.6 PFI VCT (115PS), Frozen White


Numer VIN: WF0GXXGAJGBY85877
Numer homologacji (TAN): E9*2001/116*0069

Informacje dotyczące rejestracji aktualnie wybranego pojazdu:

Data pierwszej rejestracji:
Numer rejestracyjny: Data rejestracji: Kraj zarejestrowania: Data modyfikacji:

Historyczne daty rejestracji:
Numer rejestracyjny: Data rejestracji: Kraj zarejestrowania: Data modyfikacji:


Główne funkcje
Data produkcji: 07.06.2011
Model pojazdu: Fiesta 2008-2012
Typ nadwozia: 3-Drzw.Sedan
Wersja: Seria 50
Silnik: Zetec-S 1.6 PFI VCT (115PS)
Przekładnia: 5-biegowa ręczna - B5/IB5
Napęd: LHD FWD
Przełożenie przekładni głównej: 4.06
Norma emisji spalin: Emisja Etapu V
Klimatyzacja: Automatyczna Regulacja Temperatury
Obszar: (+)"F"
Lakier: Frozen White
Materiał we wnętrzu: Dotts/Trudi / Syracus


Mniej ważne funkcje

Bez tylnych chlapaczy
Bez oslony progu przednich drzwi
Bez dodatkowej jednostki USB
Bez zestawu do wykończenia wnętrza
Bez przednich chlapaczy
Bez regener. ukl. hamulcowego
Bez przegrody pełnej
Wyprodukowany w zakładzie Niehl
Zestaw bezpiecznych zamków nr 2
Bez pakietu wyp. specj.
Bez pakietu zwiększajšcego wygodę
Bez wielofun.pak.do celów marketin.
Bez znaczka
Bez lakieru zamawianego specjalnie
Bez aplik./naklej. SVO
Bez pakiet dla zimn.klimatu
Bez pakietu do stylizacji zewnętrz.
Bez pakietu elektroniki
Bez wyposażenia elektrycznego
Poziom marketingowy 1
Bez pakietu polepszaj. widocznoœć
Kpl. zestaw wyposażenia RSO
(-) SVP
Bez pakietów zwiększ.bezpieczeństwo
Bez SIP
Bez pakietu z lakierem
Bez zestawu chłodzšcego
Bez pakietu luksusowego
Bez znaczka aplikacji VP
Zestaw -udoskon. do napraw opon SVC
Szyby prz. otw. elekt.1 przyc.
Z zamont.na stałe tyln.okien.boczn.
Z lekko/mocno przyciemnianš szybš
Standard.przedn.szyba-szkło zielone
Bez osł.termicznej szyby przedniej
Bez Ogrzewanej Szyby Przedniej
Z tablicš rozdz. wysoki standard
Z podstawka na napoje w konsoli
Kolor wykończenia wnętrza-Syracus
Kolor elem.wykończ.wnętrza-Fairland
Bez przednich mat podlogowych
Bez tylnych mat podlogowych
With Trunk Stowage Bin
Z pelna podsufitka profilowana
Lusterko w osł. kier./klapka/kiesz.
Ze wstaw.z tkan.Prem płat.wyk.drzwi
Less Rear Seat Ash Tray
With Rear Roof Grab Handle
Bez pokrywy przestrzeni bagazowej
Bez taœm moc. apteczki
Bez pasków mocow.trójkata ostrzeg.
Bez schowka pod dachem dla kierowcy
Błyszczšca przedn. krata wlotu pow.
Listwy kraty - Jasne
Nakł. płata progu - kolor nadwozia
Z Błyszczšcymi Listwami Pas.
Less Rear Window Protector
Z dużym pojedyncz. spoilerem tylnym
Z elektrochrom.lust.wstecznym
Podw.ster.ele.skł.ogrz.lust.z kier.
Z lust. zewn. w kolorze nadwozia
Z kieszeniš na oparciu kierowcy
Kieszeń na oparciu siedzenia pasaż
Less Passenger Seat Cushion Ext
Bez podlokietn. fotela kierowcy
Z 2-kierunkowa reg.zaglówka
Bez specjalnych pokrowców siedzen
With Fixed Rear Seat Cushion
Z całkowicie skł. tyl.siedz dziel.
Z 2-kierunkowa reg.zaglówka tyln.
Bez tyln. œrodk. zagłówka
Less Rear Seat Back Material
B. podpory ledzw siedzenia kierowcy
Bez reg. temp. siedz. kierowcy
Bez reg. temp. siedz. pasażera
Z sygnałem niezap. pasa kier./pas.
Ze skladanym siedz.2.rzedu
z regulatorem 4-poz.pol.siedz.kier.
Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas
Bez sprzegu przyczepy
Klamka zewnętrz. w kolorze nadwozia
Chromowana raczka klapy podnoszonej
Gałka dŸw.zmian.bieg.-Skóra/Alumin.
Z Centralnym Zamkiem
Odryglowanie pojed.
Pilot zdal.ot.drzwi-2 klucz.ruchome
Bez ukł. otw. drzwi bez kluczyka
Z poł. tyln. wyc./sprysk.
Z automat.wycieraczkš szyby przedn.
Bez pakietu okna dachowego
Przedni zderzak- Wstawka chromowana
Z przedluz. przedn. zderzaka
Tylny zderzak - wspornik plastyk.
Bez wzm. zderzaka absorb. energie
Bez kurtyny powietrznej
Podusz.powiet.ochrony kolan-kierow.
Z 2 statyczn. tylnymi pasami bezp.
Z poduszka powietrzna kierowcy
Z Poduszkš Powietrznš Pasażera
Pod.pow.siedz.kier.-głowa/kl.piers.
Pod.pow.siedz.pasaż.-głowa/kl.pier.
Bez wył. pod. pow. pas.
Z mocowaniem Isofix
Napinacze pasów bezp. kier./pasaż.
Bez koła zapasowego
17-cal. X 7 obr. alumin. - Silver
Opona 205/40 R17 84W
With Standard Tyre Tread - Front
With Standard Tyre Tread - Rear
Opony każdego producenta
Less Wheel Covers
Bez pokryw piast
Nieblokujšce nakrętki kół
Podz. dla kół z fel. ze st. lekk.
Zimny start - 25 st. C
Standardowy elektr. rozrusznik
Z Zawieszeniem Standardowym
Z Prętem Stabilizatora
Bez przedłużenia rury wydechowej
Z profil.uchw.dz.ham.recz.z tw.szt.
Z mechanicznym hamulcem postojowym
Z prz.ham.tarcz./tyln.bebnowymi
Z IVD/TCS/ABS
Bez Trakcyjnego Układu Przeciwobr.
Przeł. 3.58/1.93/1.28/0.95/0.76
Standardowe siedzenie przednie
Z Filtr Pyłkowy
Z Nagrzewnicš Recyrkulac.
Na Paliwo Bezołowiowe
Paliwo o liczbie oktanowej 95
Standardowa konstrukcja pedalu
Z elektrycznym ukł. wspomag.kierow.
Z ręcznie regul./przesuw. kolumnš
Z kolem kierownicy wykoncz. skóra
Ze Sterowaniem Prędkoœciš
Bez Nagrzewnicy Pomocniczej
Niskie wersje z analog.zest.wskaŸn.
Z prędkoœciom. km/h
Z komput. pokład.
Z Obrotomierzem
Elektr. syg. dŸw. o poj. tonie
Termometr -temperatura na zewnštrz
Wyswiet.wielofun.z matryca punktowa
Bez Systemu Nawigacyjnego
Dane nawigacji - Europa Zachodnia
Bez czujnika zblizeniow.przy cof.
Bez Pomocniczego WskaŸnika Ostrzeg.
Bez Autoalarmu
Z Immobilizerem Integral
Bez czujn.odchyl.pojazdu
Bez przed. pom. przy park.
Akumulator standardowy
Ze złšczem audio-wideo i USB
Bluetooth/st.gł.+ Info + Nawig.
Antena dachowa
ICE-audio sred.wers.ozn.marka
Pakiet wyposażenia systemu ICE 9
Platf.komp.oznaczona marka
Bez ulepsz. systemu audio
4 glosniki z przodu/4 glos. z tylu
Bez systemu interfejsu tel. komórk.
Moduł aktywowany głosem - Francuski
Z elem. sterow. radia na kierownicy
Bez zestawu dla palaczy
Z gniazdkiem pradowym
Bez kamery
Bez reflektorów automatycznych
Bez ramki swiat.przeciwmg.
Z wersja 2 reflektorów
Bez Œwiateł Do Jady Dziennej
Z Przednimi Lampami Przeciwmgieln.
Z oœwietl.ot. -Wewn.
Z lampkš do czytania w zagłówku
Z opózniaczem wyl. oswietl.wewn.
Bez tylnych lampek do czytania
Z Lampkš W Przedziale Ładunkowym
Z Dodatkowym Œwiatłem Stop
Bez lampek u dołu drzwi
Z ręcznš reg.ust. reflektorów
Z autom. reflektorami i wycieraczkš

MisiekT - 6 Lut 2013, 11:13

czyli nie jest to SPORT, ale ogolnie wszystko sie raczej zgadza...
Dominik - 6 Lut 2013, 11:26

Michał czym różni się Sport od tego powyżej, chodzi o różnice na pierwszy rzut oka.
Jeszcze jedno wersja 115KM różni się od 120KM?
Dzięki za rozszyfrowanie;)

michal77 - 6 Lut 2013, 12:06

W wersji sport nie ma chromowanych dodatków (ramki szyb, oprawki przeciwmgielnych, listwa na klapie). Sport ma jeszcze kubełkowe fotele i wyłącznik ESP.
To jest wersja Titanium i ktoś przy zakupie dołożył sobie pakiet stylizacyjny sporta (duży spojler, dyfuzor, dokładki zderzaków i progów).

MisiekT - 6 Lut 2013, 12:45

mechanicznie rozni sie na bank sprezynami i przelozeniami glownymi (w stosunku do mojego sporta, niech inni sprawdza ze swoim)...
o ile sprezyny mozna spokojnie wymienic, o tyle przelozenie to wymiana skrzyni

ale jezeli Ci na przelozeniu nie zalezy, to ja bym ogladal - ze zdjec wyglada porzadnie

aha, moc jest ok - w praktyce na hamowni beda okolice 130KM pewnie, jak u wszystkich

Dominik - 6 Lut 2013, 13:03

Pytam o moc bo po VINach czasem wychodzi 115KM a czasem 120KM, jakaś różnica w silnikach była?
Teraz najważniejsze pytanie: może ktoś go obejrzeć? jak nie to w niedzielę wycieczka :)

MisiekT - 6 Lut 2013, 14:18

odezwij sie do kogos konkretnego w okolicy - myslisz ze kazdy czyta wszystkie posty? :fox:
Dominik - 6 Lut 2013, 14:41

Hehe no w sumie wątpię, że każdy czyta... człowiek nic nie pomyśli
Samochód z Francji, brak książki serwisowej

artax - 6 Lut 2013, 16:47

Francuzi nie dbają o auta.Często olewają serwis i ksiązki .Bardziej dbaja o auta i dobrze doposażają . Belgowie.Generalnie Belgowie maja fioła w temacie sportu motorowego.Bardzo fajnie tuningują auta.(gustownie)
pzdr
p.s.Dobra metodą na sprawdzenie kondycji silnika jest hamownia .Koszt ok 100 a niekiedy więcej powie anizeli podpiecie pod WDS

Dominik - 6 Lut 2013, 20:05

http://www.autoscout24.de...0000000&asrc=st|as

A ten?

artax - 6 Lut 2013, 20:14

MisiekT napisał/a:
spoko, nie mowie nie - jezeli nie zdecyduje sie na wieksze auto to moze druga MK7 do kompletu przygarniemy kiedys, pewnie w dieselu...
a co do 50-100 nie chce sie spierac :)

Tak aby byc bardziej precyzyjnym co do osiagów to; 1,6 TDCi 90 KM od 50-100km/h 9,9 sek.
1,6 Pb 120 KM robi to w 10,8 .Takie są seryjne dane a w związku ,ze Niutków i KM mam o 20 % wiecej dlatego roznica jeszcze wzrasta :devil: To tak dla zainteresowanych parametrami.
pzdr

MisiekT - 6 Lut 2013, 20:56

na ktorym biegu te dane? :fox:
vegetagt - 6 Lut 2013, 20:59

MisiekT, jak to na którym? Oni zawsze każą benzynie jechać na 5tce, ewentualnie na 4ce gy
MisiekT - 6 Lut 2013, 21:05

dobra, lepiej nie bede juz komentowal "szybkich" dieseli, bo zaraz sie zacznie dyskusja...
vegetagt - 6 Lut 2013, 21:11

MisiekT, jak to zawsze w takich tematach bywa :ok:
artax - 6 Lut 2013, 21:59

MisiekT napisał/a:
na ktorym biegu te dane? :fox:

zapytaj w Fordzie bo to ich dane.

Parzych - 7 Lut 2013, 00:48

MisiekT napisał/a:
na ktorym biegu te dane? :fox:
Pewnie na szóstym... :hahaha:
artax, to Ty podałeś te dane, więc Ty powinieneś zadzwonić do Forda i wiedzieć, która na jakim biegu... :fox:

MisiekT - 7 Lut 2013, 00:58

artax napisał/a:
1,6 TDCi 90 KM od 50-100km/h 9,9 sek.
1,6 Pb 120 KM robi to w 10,8

LOL, az sprawdzilem katalog - to sa dane na 4-tym biegu, wiec porownanie jest IDIOTYCZNE
w benzynie to bedzie wiekszosc 2-ki i kawaleczek 3-ki i gwarantuje Ci, ze zajmie mi to znacznie krocej :)

michal77 - 9 Lut 2013, 09:00

Dominik napisał/a:
Jeszcze jedno wersja 115KM różni się od 120KM?


Czym różni się
Kod:
Silnik: 1.6L Duratec-16V Ti-VCT (115/120PS)


od
Kod:
Silnik: Zetec-S 1.6 PFI VCT (115PS)

??

artax - 9 Lut 2013, 13:05

MisiekT napisał/a:
artax napisał/a:
1,6 TDCi 90 KM od 50-100km/h 9,9 sek.
1,6 Pb 120 KM robi to w 10,8

LOL, az sprawdzilem katalog - to sa dane na 4-tym biegu, wiec porownanie jest IDIOTYCZNE
w benzynie to bedzie wiekszosc 2-ki i kawaleczek 3-ki i gwarantuje Ci, ze zajmie mi to znacznie krocej :)

no a nie mowilem ,ze kopciuch jest lepszy na trasę:)Powodzenia Panowie to w koncu Wy jestescie kierowcami torowymi i dajecie sie podpuszczać :fox: Cytując dane liczbowe nikomu nic nie chcę udowodnić .Dla mnie wazne jest 256 Nm.
p.s.Parzych to nie na 6 a na R.
pzdr

Dominik - 11 Lut 2013, 08:09

michal77 napisał/a:
Dominik napisał/a:
Jeszcze jedno wersja 115KM różni się od 120KM?


Czym różni się
Kod:
Silnik: 1.6L Duratec-16V Ti-VCT (115/120PS)


od
Kod:
Silnik: Zetec-S 1.6 PFI VCT (115PS)

??


po nr VIN wychodzi, że to jest 115PS dlatego dopytuję czy jest jakaś różnica między silnikami

michal77 - 11 Lut 2013, 16:38

Nie pisałem tego do Ciebie, tylko też chciałbym wiedzieć jaka jest różnica.
MisiekT - 11 Lut 2013, 16:44

poza nazwa raczej zadnej...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group