|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - [Ogólny] Zawieszenie TA-Technix - opinie
zabka35i - 21 Sty 2013, 20:27 Temat postu: [Ogólny] Zawieszenie TA-Technix - opinie Mam pytanie czy ktoś ma lub miał u siebie zawieszenie TA-technix? Ciekaw jestem Waszych opinii. Zastanawiam się na zakupem takiego zawieszenia.
Krzysiek - 21 Sty 2013, 20:39
Temat głęboki jak studnia. Aktualnie rozeznaje się w zawieszeniach bo interesuje mnie gwint do swojej na rynku w "normalnych" cenach czyli powiedzmy 1500zł jest gwint firmy tylko ta technix. Słyszałem różne opinie, niektórzy z tego forum mówią że to szmelc na rok jazdy a ja znam kolegę który jeździ a3 '00r kupił ją ponad dwa lata temu, w tym roku wymieniał gwint bo amor mu wylał dla rozjaśnienia a3 na glebie 17 calowe felgi na profilu opony 40, wymieniał gwint i co ciekawe stary ten wylany to właśnie ta tecnix nigdy na niego nie narzekał co ciekawe nie wiadomo ile wytrzymał bo nie wie ile te zawieszenie miał poprzedni właściciel. Wiadomo tyle że zawiecha przechulała prawie 3 lata za jego posiadania nie wiadomo ile za poprzedniego czyli w miare fajnie. Teraz pytanie komu wierzyć, chyba trzeba będzie się przekonać na własnej skórze. Nawiązywałem do zawieszenia gwintowanego tylko i wyłącznie.
Wisni@ - 21 Sty 2013, 20:42
Kolega ma ta technixa już 3 lata i śmiga . Tylko te zawieszenie przynajmniej w jego aucie jest mega twarde
Krzysiek - 21 Sty 2013, 21:08
Różni ludzie mówią różne rzeczy maja inne zdanie chyba trzeba będzie dupę po tej zjeżdżalni samemu przeharatać... Bo nikt nie powie wprost a przynajmniej jeden co powie że jest złe też nie przekona jak 3 innych mówią że dobre. Z tego co wiem ta technix daje na swoje wyroby 2 letnią gwarancję więc okres gwarancyjny powinno przehulać a kto wie czy nie dłużej.
bobson - 21 Sty 2013, 22:08
Mam w Escorcie zestaw TaTechnixa. Dedyk MK7 na przód i na tył mk5/6 lub Fiesta mk3 (mają regulacje talerzyka).
Mogę powiedzieć, że za tą cenę zdecydowanie warto. Ja jednak na tyle będę musiał zmienić na olejaki, Ess zostaje dupowozem a na tatechnixach trochę brakuje komfortu z tyłu, właściwości pod względem sportowym są super w tej cenie!
Krzysiek - 21 Sty 2013, 22:27
hmmm chyba warto zaryzykować w każdym razie ja może zaryzykuje jak by były złe te ta żabka to zwali się winę na bobsona
Wisni@ - 21 Sty 2013, 22:53
zabka35i, Jakbyś kupił to zdaj relacje na forum
luk-90 - 21 Sty 2013, 23:10
też mam z tyłu GT-Cupline z regulacją wysokości. Jestem zadowolony, jest twardo i sztywno, czasem az za bardzo
Nikuś - 21 Sty 2013, 23:58
Ja mam zawias Weitec Ultra Gt, nówka sztuka kosztuje 1800zł, springi i amorki. Przyjemnie się na tym jeździ, nie jest ekstremalnie twardo, w sam raz na zwykłe użytkowanie.
Krzysiek - 22 Sty 2013, 16:10
Tak też kupiłbym sobie Weitec'a gdyby tylko był do mk3 od mk4 zaczyna się większy wybór gwintów w cenach do 2k.
madek - 22 Sty 2013, 17:53
Krzysiek napisał/a: | Tak też kupiłbym sobie Weitec'a gdyby tylko był do mk3 od mk4 zaczyna się większy wybór gwintów w cenach do 2k. |
To akurat troche absurd, w końcu co ma wspólnego Mk4 ze sportem
Nikuś - 22 Sty 2013, 17:56
madek napisał/a: | To akurat troche absurd, co ma wspólnego Mk4 ze sportem
|
Zacznijmy od tego...
(-_-)
( -_-)>⌐■-■
(⌐■_■)
co mk3 ma wspólnego ze sportem...
Krzysiek - 22 Sty 2013, 18:06
xr2i / rs1800 / rs turbo. Nie chce tu wywoływać jakichś dziecinnych kłótni ale mk3 miało przecież wymienione wcześniej przeze mnie sportowe wersje
Madek no niestety ale tak jest że większy wybór gwintów jest do mk4 niż mk3 w normalnej cenie bo są oczywiście do mk3 gwinty ale ceny zaczynają się od 3500zł no wybaczcie ale aż tak mnie nie pogieło pytałem w niejednym internetowym sklepie i wszystko co mi mówili to fiesta 96 rocznik, niby mk3 produkowali do 96 rocznika ale wystarczy szybkie spojrzenie na zdjęcie podglądowe żeby zobaczyć że mocowania są zupełnie inne. Przepraszam za OT
Nikuś - 22 Sty 2013, 18:11
Tylko że z mk4 od 97 równolegle produkowano Pumę, a potem wprowadzono sporta z 1.6. Więc rocznik 96-02 nie jest jakoś specjalnie ułomny. Tyle z mojej strony
ElGrey - 22 Sty 2013, 18:41
Wróćmy do tematu, ja u siebie w Mk4 ma TA-technix i nie mogę powiedzieć złego słowa o nim, auto naprawdę dobrze się trzyma, pozwala na duzo nawet na stosunkowo waskich gumach bo mam 165 i nie będę zmieniał na szersze laczki, nie jest to extremalnie twardy zawias, wiec 2 osoby ok, ale jak wsadzę do auta 4 no to walą głowami o dach .
Za ta cenę polecam gorąco
http://www.fiestaklubpols...er=asc&start=40 tu jak to wygląda
Krzysiek - 22 Sty 2013, 19:23
Ja tu napierdzielam cały czas o zawieszeniu gwintowanym jak by co żabka nie sprecyzował czy chodzi mu o gwint czy zwykłe ale domyślam się że zwykłe, to tak dla sprostowania myśli moich postów
zabka35i - 23 Sty 2013, 13:06
Ja raczej nie chcę gwintu, ogólnie pasuje trochę poprawić zawieszenie wiec jak już bym wymieniał to na jakieś sportowe. A obniżenie 40 to wystarczająco? Mam koła 14 cali 185/55.
kamilocha1 - 23 Sty 2013, 17:37
kogo stać ten ma ^^
Igraszki - 23 Sty 2013, 18:11
mam tatechnixa, na poczatku bylo fajnie twardo, postala 8 miesiecy u Fordona i co? nie jest twardo, jest nijak, jak u mamy w c3 no i zamiast 40 mm siadla troche nizej, oczywiscie jak stala i sie nie ruszala
luk-90 - 23 Sty 2013, 18:15
ty miałeś 13 felgi(chyba), a teraz masz 15 to się nie dziw, że wstała trochę.
Igraszki - 23 Sty 2013, 18:16
bralem to pod uwage przed napisaniem tego
zabka35i - 23 Sty 2013, 22:17
kamilocha1 napisał/a: | kogo stać ten ma ^^ |
Nie bardzo wiem do czego akurat pijesz , ale to, że ktoś nie chce, nie potrzebuje gwintu to nie znaczy , że go nie stać. A sam temat miał się tyczyć opinii na konkretny temat a nie zasobów portfela.
kamilocha1 - 24 Sty 2013, 10:17
bla bla bla. a o tatechniksach nie slyszalem dobrych opini ale to byly relacje vaginiarzy uzytkownikow bmw itd we fiescie niewiem jak sie to sprawuje.
zabka35i, a powiedz ty mi czym sie rozni gwint od sportowego kit-u tej samej marki?
zabka35i - 24 Sty 2013, 18:11
Nie wiem, czy sobie robisz żarty czy coś zadając takie pytania ale jak naprawdę tego nie wiesz to zapraszam do Google.
Nikuś - 24 Sty 2013, 18:24
zabka35i, tutaj masz 35/35
http://imageshack.us/phot...dsc00248sq.jpg/
Na zwykłe jeżdżenie jest odpowiednio. Jeśli w zasadzie samochodu używasz jako dupowozu to zwykłe obniżenie wystarczy i da się z tego wyciągnąć frajdę, chociaż są tacy którzy na -80 jeżdżą do roboty.
Jeśli masz niedaleko tor czy lotnisko, to gwincik to dobra sprawa, bo w razie czego żaba i zestaw kluczy, przed imprezą jedziesz na -60 czy niżej i się dobrze bawisz.
Taka jest moja opinia.
Co do TA technix, skoro przy okazji gwintu pisałeś że są fundusze, to ja bym jednak leciał półkę wyżej.
kamilocha1 - 24 Sty 2013, 19:52
zabka35i, mam to do tego ze sobie jaja robie ale chodzi oto ze kupujac tatechniksa (oczywiscie w zaleznosci od modelu) to nie wazne czy gwint czy nie to bedzie mial taka sama harakterystyke. a wczesniej pisales widzialem ze nie potrzebny Ci gwint.. to tak samo jak CI jest niepotrzebne sportowe zawieszenie bo gwint od sportowego zawiasu niczym sie nie rozni oprocz plynnej regulacji. dla porownania mialem wczesniej u siebie jakies gazowe amory sachsy chyba i zielone fedry weiteka teraz mam zalozony gwint firmy FK i jakiejs rozniczy w "komforcie" nie odczówam oprocz tego ze mam nizej i moge sobie go ustawic jak chce. a ogolne przekonanie ludzi jest takie ze jak jest gwint to jest beton i ze to tylko i wylacznie zawieszenie torowe
wiec ci co maja kase to pozwola sobie na gwinta a z racji tego ze do fiest jest albo kosmicznie drogi albo nie osiagalny ludzie beda zmuszeni jezdzic na sportowych kitach
ja osobiscie jak mialbym CI polecic to lepiej jakis kit weiteka albo jak Nikuś, napisał - polke wyzej niz gwint tatechniksa. no chyba ze i tak niewykozystasz tego zawieszenia w pelni a chcesz poprostu regulowac sobie elegancko wysokosc to tanszy gwint tyle;d
Daras84 - 24 Sty 2013, 19:59
kamilocha1, nie wiedizałem ze potrafisz wywiązac taki długi i w miarę spójny monolog
zabka35i - 24 Sty 2013, 21:38
Jak już pisałem szykuję się na robotę zawieszenia i stąd za czołem się zastanawiać nad takim zawieszeniem ( standardowe też kosztuje podobnie ) bo zawsze to będzie auto się lepiej trzymać, prowadzić i wyglądać. Nie mam zamiaru jeździć samochodem po torze itp. bo z 1.25 to nie wiele można. Ma to być nadal samochód, który jak do tej pory będzie mnie woził z punktu A do B. Rocznie robię zaledwie ok 10 tyś km.Więc nawet taka półka jak Ta-technix powinna trochę wytrzymać.
kamilocha1 - 25 Sty 2013, 08:51
daria po lolku zawsze mnie bierze na głębokie przemyslenia... a apropo to na jakim zawieszeniu jeździsz? bo słyszałem ze w tym wieku już kora odpada z krocza :p
Daras84 - 25 Sty 2013, 15:43
kore to masz na plecach
kamilocha1 - 25 Sty 2013, 16:44
gdyby sie tu dało to bym cię zlajkował:d
|
|