|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						LPG - [MK3] Tępy pedał gazu 
						
												 diablusia - 20 Cze 2011,  20:38 Temat postu: [MK3] Tępy pedał gazu Witam, mam we fiestce drugą generacje gazu na bingo. Po raz drugi pojawił mi sie pewien problem a mianowicie "tępy pedał gazu" - dzieje się tak na gazie na benzynie wszystko jest ok. Po raz pierwszy gazownik stwierdził że to wina wymiany filtra że dostawał za dużo powietrza... i mieszanka była uboga dziś? objawy te same... wciskam gaz a ona NIC..... a pod maską nic nie było ruszane.
 
Czy to możliwe że W JAKIŚ NIEWYJAŚNIONY sposób coś się w aucie/kompie gazu/bigu resetuje? nie wiem jakby zeruje się mieszanka czy cos takiego? od ostatniej regulacji pod kompem u gazownika minęły może 2 tygodnie już mi ręce opadają BO CIĄGLE COŚ:(
												 Pawełos666 - 27 Cze 2011,  10:52
  opisz to dokladniej
												 diablusia - 25 Wrz 2011,  11:38
  Witaj z racji że nie było mnie na miejscu nie bywałam na  forum.
 
Problem wyglądał następująco na zimnym silniku po przełączeniu na gaz auto w ogóle nie reagowało na wciskanie pedału gazu... muł muł muł....
 
na rozgrzanym silniku było ok.. po powrocie do bydgoszczy poszłam do gazownika... w końcu zrobił co miał- auto podobno zalewało się gazem szkoda tylko że musiałam czekac na diagnoze aż 2 miesiące i zostawić mu auto na noc żeby sam się mógł przekonać ze nie wymyślam sobie problemów a serio tak jest wsiadł rano do auta i sam się przekonał:)
												 Pawełos666 - 25 Wrz 2011,  11:46
  no hej i nie czulas ze wiecej bral gazu? po 1 tankowaniu sie to zrobilo?
												 bojarek - 25 Wrz 2011,  11:54
  Pawełos666: Koleżanka przed montażem gazu założyła świece i kable Motorcraf-a i stąd pewnie ma kłpopty...   
												 Pawełos666 - 25 Wrz 2011,  12:09
  obawiam sie jednak ze nie to bylo przyczyna   , uwazam ze moze gazownik przed montazem gazu nie wsadzil cudownego filtra Knechta ktory zachwalales na forum, a zwykly filtrona ktory jest gorszy od Knechta tak jak pisales stad na pewno zbyt bogata mieszanka w LPG i ten drastyczny spadek mocy rzedu 1/7 konia
												 diablusia - 25 Wrz 2011,  13:21
  spalanie było dobre na trasie jak jechałam nad morze to spaliła mi 14l  200km czyli średnio 7 na 100km
												 JoeMix - 25 Wrz 2011,  13:28
  Masz rozbieżność profilu z autem (tak mnie się wydaje) jak masz zamontowany mixer?
												 Pawełos666 - 25 Wrz 2011,  13:36
 
  	  | diablusia napisał/a: | 	 		  | spalanie było dobre na trasie jak jechałam nad morze to spaliła mi 14l  200km czyli średnio 7 na 100km | 	  
 
 
7 to tak srednio, wystarczy ze troche za bogata mieszanka i lyka kolo litra wiecej, mi w tym tygodniu spalil rowno 18 litrow na 200km z tym ze na 1.4 i nie na trasie. ponizej tego nie zejde.
												 diablusia - 25 Wrz 2011,  13:38
 
  	  | Pawełos666 napisał/a: | 	 		   	  | diablusia napisał/a: | 	 		  | spalanie było dobre na trasie jak jechałam nad morze to spaliła mi 14l  200km czyli średnio 7 na 100km | 	  
 
 
7 to tak srednio, mi w tym tygodniu spalil rowno 18 litrow na 200km z tym ze na 1.4 i nie na trasie. ponizej tego nie zejde. | 	  
 
 
No tylko że mi wcześniej po założeniu gazu paliła 11    więc i tak jestem zadowolona....   
												 Pawełos666 - 25 Wrz 2011,  13:40
  no ale wiesz na pewno nie na trasie    na trasie to 1.4 spali moze mniej, jak odpalasz i robisz dystanse  w wiekszosci 5-10km to spalanie 9litra mam
												 diablusia - 25 Wrz 2011,  13:40
  no właśnie na trasie bydgoszcz toruń gdzie cały czas jade 90-100
 
 
 	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Masz rozbieżność profilu z autem (tak mnie się wydaje) jak masz zamontowany mixer? | 	   to do mnie:P?
 
 
a co do mieszanki... to w sumie nie wiem jak teraz  jest na trasie bo dopiero od 3 będę do szkoły jeździć to coś będę mogła powiedzieć o spalaniu po naprawie tego tępego pedału.
 
Tak czy siak zakładając gaz do mojej fiestki byłam świadoma że może mieć większe spalanie niż inne młodsze auta;) ale i tak jest to opłacalne przynajmniej jak dla mnie
												 Pawełos666 - 25 Wrz 2011,  13:45
  chyba dobrze masz masz przeciez monowtrysk i 50 koni, 2 dychy na 100km to nie jest zle, ile poleci taka 1.1 z lpg? ten tepy pedal mogl sie wziasc z tego ze latem potrzebujesz bogatszej mieszanki, a zima ubozszej, w tych starych instalacjach ciezko jest ustawic nawet jak jestes fachowcem
												 diablusia - 25 Wrz 2011,  14:02
 
  	  | Pawełos666 napisał/a: | 	 		  | chyba dobrze masz masz przeciez monowtrysk i 50 koni, 2 dychy na 100km to nie jest zle, ile poleci taka 1.1 z lpg? ten tepy pedal mogl sie wziasc z tego ze latem potrzebujesz bogatszej mieszanki, a zima ubozszej, w tych starych instalacjach ciezko jest ustawic nawet jak jestes fachowcem | 	  
 
 
bez problemu 130:) poleci ;P oczywiście mówię tu o w miarę dogodnych warunkach przyspieszeniowych...
 
a co do  kasy na 100km to dla mnie to i tak jest lepiej bo np. pks ode mnie do torunia do szkoły to 7.8 w jedną stronę + miejski w bydgoszczy 1.3 w jedną stronę co daje komunikacją miejską 18,20 a do przystanku mam kawałek no i od pks do uczelni też plus jeszcze CZAS który dla mnie jest cenny średni czas jazdy do szkoły miejską komunikacją to lekko 1,5 godziny autem... 25-30 min latem, zimą trochę dłużej   
 
niby mogłabym miesięczne wykupić ale i tak poszłam na studia do Torunia wiedząc że będe autem jeździć:)
 
 
To moje pierwsze auto dostałam je od mamy - ona nim wcześniej jeździła - prawko mam od 3 lat więc jak przytrę czy coś nie będzie aż tak szkoda a dla moich potrzeb jest wystarczająca no i tyłek wozi;p
												 Pawełos666 - 25 Wrz 2011,  14:38
  no to w miare ladnie jak na serie, daloby sie cos podkrecic    
 
 
takie male
 
mono 1.1 udalo mi sie podkrecac do 55koni seryjnie 50-tka, 1.3 mono z fabryczne 60 do okolo 67 bez ingerowania w silnik     
 
 
ale dolicz do wszystkiego koszt wladowania tam gazu, troche wynioslo, ile lacznie sam montaz?
												 JoeMix - 25 Wrz 2011,  14:40
  Nie porównujcie 1,1, do 1,4 bo to konstrukcyjnie zupełnie inne jednostki, 1,4 na podwójnym gaźniku mniej pali niż 1,1 na 1V czy na mono,,, a do tego więcej kopa ma,,, za to 1,1 na VV potrafi zejść do 4 litrów po trasie, a i po mieście jest niewiele więcej (poniżej 5)
 
 
Z profilem to do Coebie diablusia, 1,1 pięćdziesięcio konne to było w mk1, jam masz mono to 1,1i - niby dużej różnicy nie ma, ale zawsze   
												 Pawełos666 - 25 Wrz 2011,  14:50
  zauwazylem wlasnie ze cos malo bierze tego lpg mimo okropnego pilowania 9
												 diablusia - 25 Wrz 2011,  15:09
  hmm nie wiem o co chodzi z tym mixerem mów jak do blondynki:P
												 Pawełos666 - 25 Wrz 2011,  15:15
  zobacz w google, co to mikser lpg
 
wyglada to tak
 
(zmien w profilu 1.1i 50KM)
 
 
												 diablusia - 25 Wrz 2011,  16:13
  a gdzie to się znajduje? to spr i napisze jaki mam:)
												 Pawełos666 - 25 Wrz 2011,  16:24
  nie nic nie rozbieraj, dobrze chodzi to nie ma sensu   , napisz ile kosztowalo zalozenie lpg
												 kuba87 - 25 Wrz 2011,  16:38
  musiałabyś wtrysk rozebrać   
 
lepiej tego nie rob:P
 
mixer ma włozony taki przekładkę między podstawą wtrysku a przepustnicą
												 diablusia - 25 Wrz 2011,  17:41
  1000zl
												 JoeMix - 25 Wrz 2011,  18:14
 
  	  | kuba87 napisał/a: | 	 		  musiałabyś wtrysk rozebrać    | 	  To przy odpowiednim mixerze i montażu,,, ale już różne fiołki widziałem,,,
												 
					 | 
				 
			 
		 |