|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Nasze auta - [MK7] A taka se tam fiesta
Kichaczu - 17 Sie 2010, 11:39 Temat postu: [MK7] A taka se tam fiesta Nick: - Kichaczu
Imię: - Krzysiek
Model: - Fiesta Mk7
Rocznik: - 2010
Wersja: - Gold X
Kolor: - Ink Blue
Silnik: - 1,25 - 82 KM
Wyposażenie: - ABS, EBD, EBA, ESP, kontrola trakcji, klimatyzacja manualna, radio mp3, elektryczne szyby przednie, halogeny, felgi aluminiowe 15", opony Michelin, przednia szyba podgrzewana, lusterka podgrzewane.
Opis auta: - No cóż, jest to moje pierwsze nowe auto. Przedtem VW polo 6N teraz ta Fiesta Mk7. Póki co jestem zadowolony z wyboru. Autko codziennie pokonuje mega długą trasę pomiędzy Bytomiem a Tarnowskimi Górami (heh - dojazd do pracy). Nigdy nie przypuszczałem, że kiedyś będę miał Forda ale te autko skutecznie mnie przekonało do siebie i do całej marki. Póki co tankuje paliwo i cieszę się jazdą.
Dokonane zmiany: - Na razie starczy mi, że samochód jest nowy
Planowane zmiany: - Może z czasem jak mi się trochę opatrzy to się zastanowię. Na razie trzeba zadbać o bezpieczeństwo i zaopatrzyć się w okolicach listopada w opony zimowe.
Fotki:
DemptD - 17 Sie 2010, 13:24
no całkiem, całkiem, zawitaj kiedyś na mikrospota na kopcu
LOY - 18 Sie 2010, 09:36
a ja jestem ciekaw jak zwiekszyli moc w 1,25 z 75 do 82 KM ..ta wiedza zaowocowałaby tuningami tych popularnych jednostek w MK4 i 5
pP - 18 Sie 2010, 11:50
fajne autko! bezawaryjnego użytkowania
hubi_2006 - 19 Sie 2010, 11:28
LOY napisał/a: | a ja jestem ciekaw jak zwiekszyli moc w 1,25 z 75 do 82 KM ..ta wiedza zaowocowałaby tuningami tych popularnych jednostek w MK4 i 5 |
Może fabrycznie dają wkładkę K&N
Skfarek - 19 Sie 2010, 12:10
LOY, z tego co pamiętam (materiały Forda po wprowadzeniu modelu) przepustnica, soft, ale nie jestem do końca pewny czy przypadkiem nie ma zmiennych faz rozrządu, w 1.4 na pewno zmienne dali.
Kichaczu, bardzo ładne autko, mogłem też nabyć ostatnio (jak kupowałem furę) MK7kę na wypasie niestety jest dla moich potrzeb za mała Co do polo bywałeś na Polo Klub Polska?
bidżej - 19 Sie 2010, 12:20
słyszałem, że zmienne fazy rozrządu dali dopiero w 1.6 Ti-VCT, ale może...
na FCP próbowali dochodzić tego samego, mowa była właśnie o sofcie i przepustnicy
Marcin - 19 Sie 2010, 13:48
Niech nowe auto bezawaryjnie służy
LOY napisał/a: | a ja jestem ciekaw jak zwiekszyli moc w 1,25 z 75 do 82 KM ..ta wiedza zaowocowałaby tuningami tych popularnych jednostek w MK4 i 5 |
bidżej napisał/a: | na FCP próbowali dochodzić tego samego, mowa była właśnie o sofcie i przepustnicy |
Parzychowa po lekkim odetkaniu dolotu wypluła tyle samo, to czemu niby ford miał coś konkretnego zmieniać i pchać się w koszty, może po zwiększeniu średnicy przepustnicy i zhamowaniu na nowo tyle im wyszło. W samym wydechu siedzą zatkane konie, może i tam coś zmienili... swoją drogą to sam jestem ciekaw ile moje padło by wypluło...
Bez - 20 Sie 2010, 14:18
fajna fajna tylczo czemu taki malutki silniczek ??
pawlik2010 - 30 Sty 2012, 15:22
fajna, ale silniczek to moglismy wziac wiekszy, czasem troche brakuje kucy
MisiekT - 30 Sty 2012, 15:52
nie wiem jakim cudem moze Wam brakowac tylko czasem, skoro mi brakuje b. czesto
pawlik2010 - 30 Sty 2012, 16:14
majac 120KM?>
MisiekT - 30 Sty 2012, 16:25
ano... nie no, serio, wiem ze w korku wszystkie sa rownie szybkie - ale do wyprzedzania to i w naszej czasami trzeba zredukowac o 2 biegi, wiec 82KM brzmi niebezpiecznie
pP - 2 Lut 2012, 11:17
ja jeźdze 75km polo w dislu i wyprzedzać daję rade..
do wyprzedzania nie konie są potrzebne, tylko umiejętności..tak samo jak do skrecania
a ten mit ze duza moc to bezpieczniej..latwiej na pewno, ale to kierowca ocenia kiedy wyprzedzac, na jakim odcinku, czy da rade itd.
a te 82km niebezpieczne? ludzie jeżdzą 60konnymi autami i jakos dają radę
Daras84 - 2 Lut 2012, 11:55
jak to sie mowi.... nie masz cyzm wyprzedzac to nie wyprzedzaj
MisiekT - 2 Lut 2012, 12:03
jak ktos potrafi jechac grzecznie i nie wyprzedzac, to i 30KM starczy... ale ja spotykam co i rusz na drodze takich co nie maja czym, a mimo to probuja i czasami skutki sa oplakane...
ja tam wole miec czym depnac, wydac 5zl wiecej na paliwo i wiedziec, ze przy kazdym wyprzedzaniu mam duzy zapas...
vegetagt - 2 Lut 2012, 12:06
Bo autem bez mocy trzeba 'książkowo' wyprzedzac. Mocne auto wybaczy to, że zmieniamy pas i dopiero gaz do deski. Słabe niebardzo
ElGrey - 2 Lut 2012, 13:47
Aj tam MisiekT sie rozpuscil ta moca (zwlaszcza ze wazniejszy jest momet obrotowy w przyspieszaniu) ja mam Mk4 1,25 (prawdopodobnie teraz ma tez z 80 - 85 kucy) i teraz doslownie 2 dni temu wrocilem nia z gor (niestety ale biala zostac musiala w domu) i ten silnik choc mometu obrotowego nie ma daje rade i 2 osoby i pelny kufer i na zakopiance walila po gore jak trzeba i mocne auta z tylu czasem zostawaly a i wyprzedzalo sie tez, wiec sie da pewnie ze wiecej mocy to zawsze lepiej, ale bez przesady
MisiekT - 2 Lut 2012, 14:48
spoko, jak latalem wiele lat temu Seicento 0,7 to tez wydawalo mi sie ze daje rade i mocniejsze auta czasem zostawaly
pP - 2 Lut 2012, 14:55
MisiekT napisał/a: | jak ktos potrafi jechac grzecznie i nie wyprzedzac, to i 30KM starczy... |
nikt nie mowi o jechaniu 60km/h
MisiekT napisał/a: | ale ja spotykam co i rusz na drodze takich co nie maja czym, a mimo to probuja i czasami skutki sa oplakane... |
to racja..przysłowiowy handlowiec w yaris
MisiekT napisał/a: | ja tam wole miec czym depnac, wydac 5zl wiecej na paliwo i wiedziec, ze przy kazdym wyprzedzaniu mam duzy zapas. |
fajnie, że tak możesz
arecki - 2 Lut 2012, 15:29
MisiekT napisał/a: | Seicento 0,7 |
chyba Cinquecento
MisiekT - 2 Lut 2012, 15:31
eh, sorki, 0.9, nie docenilem potwora
Alfx - 6 Lut 2012, 22:36
Panowie... liczy się TECHNIKA, a nie wielkość...ups.. ilość kucyków
Kruszon - 6 Lut 2012, 22:42
Bardzo mądre ostatnie slowa
|
|