|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
LPG - wymiana filterka gazu
jez733 - 15 Lip 2008, 21:20 Temat postu: wymiana filterka gazu mam dylemat wypadało by wymienić filtry w moim autku i filtr gazu też i mam problem, gdzie go szukać, o gazie wiem tyle że firmy BRC, podaje kilka fotek może coś pomogą, z góry dzięki za pomoc..
diodalodz - 15 Lip 2008, 23:12
hehe możesz go nie szukać bo nie znajdziesz
nie wymienia sie w tym modelu tylko czyści .
Tu masz linka krok po kroku stworzonego przez jakiegoś dobrego jegomościa z klubu nubaru .
http://nubira.autokacik.p...ltrgazubrc.html
kmb - 16 Lip 2008, 10:13
Ja mam instalacje gaźnikową gdzie u mnie szukac takiego filtra?
diodalodz - 16 Lip 2008, 11:05
daj foto instalki to ci powiem
jez733 - 16 Lip 2008, 12:25
diodalodz napisał/a: | hehe możesz go nie szukać bo nie znajdziesz
nie wymienia sie w tym modelu tylko czyści .
Tu masz linka krok po kroku stworzonego przez jakiegoś dobrego jegomościa z klubu nubaru .
http://nubira.autokacik.p...ltrgazubrc.html |
dzięki za pomoc, zapoznałem się ze stronką i mam jeszcze małe pytanko bo nigdy tego nie robiłem, gdzie zakręca się butle?
JoeMix - 16 Lip 2008, 13:50
No na zaworze na butli Zdejmujesz to plastikowe szkiełko i tam jest kręciołek
jez733 - 16 Lip 2008, 15:05
ja mam taki jak na pierwszej fotce podanej przez JoeMix, ale tej złotej śrubki nie mam, więc która ta srebrna??
JoeMix - 16 Lip 2008, 16:00
Prawdopodobnie tym srebrnym wkrętem wewnątrz tego niebieskiego. Na moim zdjęciu jest zaślepka, u ciebie jest śrubka. i to pewnie będzie to.
jez733 - 16 Lip 2008, 16:28
hyh ale wolałbym wiedzieć na pewno że to od tego jest..
najprostszym sposobem sprawdzenia jest chyba odpalenie auta i sprawdzenie czy zgaśnie na gazie, nie?
JoeMix - 16 Lip 2008, 16:45
No tak, pewnie standardowo kręcąc w prawo się zakręca - auto trochę pochodzi na gazie, bo się musi wypalić z przewodów i reduktora
diodalodz - 16 Lip 2008, 23:11
teoretycznie zakręcać nie trzeba . zdejmujesz przewód z elektrozaworu w butli odpalasz
i czekasz aż sam zgaśnie . Potem luzujesz śruby przy filtrze(zaworku) i patrzysz czy nie leci płynny gaz jeśli nie swobodnie możesz sobie odkrecać wszystko , ten ręczny zawór to niejako zabezpieczenie przed przypadkowym otworzeniem zaworu . czasami bulte zamykania ręcznego poprostu nie maja . ty zdaje się musi rozizolować przewody bo są połączone bez złączek . Chyba że w tym wielozaworze jest to gdzieś ukryte a ja o tym nie wiem .
jez733 - 17 Lip 2008, 01:18
czyli odpinam te przewody co zaznaczyłem strzałką?
i czekam aż auto zgaśnie?
i drugie pytanie, bo mam odkręcić tą puszeczkę niebieską ale u mnie przy niej nie ma żadnych śrubek, to najpierw muszę to czarne ściągnąć co też zaznaczyłem strzałkami, bo nie chce tego popsuć przy ściąganiu.
JoeMix - 17 Lip 2008, 16:23
Tak, masz odpiąć ten czarny i zielony przewód...
A druga sprawa, serio uważasz że to co zaznaczyłeś zieloną strzałką jest choć trochę podobne do tego co jest opisane w linku który dał Ci Dioda,,, Bo w/g mnie jest ani trochę podobne, a pod Twoją maską znalazłem identyczny element.
jez733 - 17 Lip 2008, 16:31
sorki, tak to jest jak się na szybko ogląda i czyta i potem głupoty wychodzą, uznajmy ze nie było pytania o to jak to odkręcić
parampam - 7 Paź 2008, 15:29
dzieki za mase opsiow i zdjec, wlasnei przymierzam sie do mojego filterka i teraz bede wiedzial jak to zrobic
d4niell - 23 Kwi 2009, 14:52
U mnie jest cos nie tak... zakrecam zarów na butli tak jak mówiliscie odpalam a on nie gasnie. Czy to mozliwe ze ten zawór jest popsuty albo nie trzyma do konca gazu :/
Maki - 23 Kwi 2009, 15:33
Nie wiem jak w samochodach ale w widlaku jak zakręciłem butle to zanim zgasł to minęło z 5 min.
diodalodz - 28 Kwi 2009, 00:57
dokładnie trzeba odczekać na efekt kilka minut .
kmb - 30 Sie 2009, 19:04
Powiedzcie proszę gdzie u mnie znajduje się filtr gazu.
JoeMix - 31 Sie 2009, 10:38
Zakręcasz butlę, czekasz aż auto zgaśnie, odkręcasz te 3 śruby i masz,,,
jurek - 14 Gru 2009, 14:35
diodalodz napisał/a: | teoretycznie zakręcać nie trzeba . zdejmujesz przewód z elektrozaworu w butli odpalasz
i czekasz aż sam zgaśnie . Potem luzujesz śruby przy filtrze(zaworku) i patrzysz czy nie leci płynny gaz jeśli nie swobodnie możesz sobie odkrecać wszystko , ten ręczny zawór to niejako zabezpieczenie przed przypadkowym otworzeniem zaworu . czasami bulte zamykania ręcznego poprostu nie maja . ty zdaje się musi rozizolować przewody bo są połączone bez złączek . Chyba że w tym wielozaworze jest to gdzieś ukryte a ja o tym nie wiem . |
Faktycznie tylko teoretycznie
Założyć jednak można, że zawór elektromagnetyczny może być nie sprawny i jest zblokowany czyli cały czas otwarty. Fakt, ze jeżeli zdejmie wtyk to przekona się o jego sprawności jeżeli silnik po kilku minutach zgasnie
[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 10:39 ]
Czy w tym filtrze można wymieniać wkład?
URL=http://img121.imageshack.us/i/kopiadscn0379.jpg/] [/URL]
|
|