|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - wymiana oleju problemik
maciekbu777 - 21 Cze 2008, 15:16 Temat postu: wymiana oleju problemik witam otóż kilka dni temu zmieniłem w swojej Fiestuli olej no i wszystko jest ok z tym ze jak rano go odpalam albo jest zimny silnik to kontrolka od oleju świeci się przez ok 3-10 sek no i potem gaśnie czym może to być spowodowane?? prosze o odp
szynszyl - 21 Cze 2008, 15:53
filtrem filtron-a
maciekbu777 - 21 Cze 2008, 15:54
tzn??
szynszyl - 21 Cze 2008, 15:56
z ciekawości. jakiej firmy olej był, jakiej jest? jaki filtr był, jaki jest?
maciekbu777 - 21 Cze 2008, 15:59
olej classic 15 W40 taki był i tkai jest ale co do filtra to teraz jest "spare part hart" tak pisze na opakowaniu szare opakowanie a jaki był to nie wiem
szynszyl - 21 Cze 2008, 16:03
aaaaa.. naukowo udowodniono że dobry olej i dobry filtr, to mniej wydatków i dłużej się jeździ. nie wiem co to za wynalazek, ale maciekbu777 napisał/a: | "spare part hart" | nic mi nie mówi. champion, bosch, knecht ...ooo ... to już coś, ale kosztuje pewnie z 5 zl drożej... ale potem kontrolka gaśnie raz - dwa. po prostu ten cały wkład czyści a nie przytyka obiegu oleju
maciekbu777 - 21 Cze 2008, 16:08
lookłem teraz dokładnie i jest tam cos takiego
http://s010.wyslijto.pl/?...770477651325718
szynszyl - 21 Cze 2008, 16:08
maciekbu777 napisał/a: | lookłem teraz dokładnie i jest tam cos takiego | ale co?
maciekbu777 - 21 Cze 2008, 16:10
lookłem teraz dokładnie i jest tam coś takiego
http://s010.wyslijto.pl/?...770477651325718
szynszyl - 21 Cze 2008, 16:12
nic tam nie ma w linku
maciekbu777 - 21 Cze 2008, 16:14
sorki złe skopiowałem link do zdjęcia
http://s011.wyslijto.pl/?...437962515281984
szynszyl - 21 Cze 2008, 16:22
masz filtr manna. jeden z lepszych - zostaje tylko problem z czujnikiem cisnienia lub pompa oleju nie wyrabia
maciekbu777 - 21 Cze 2008, 16:25
wiec co mogłbym zrobic z tym fantem?? a jak tego nie naprawie to grozi mi jakies uszkodzenie???
szynszyl - 21 Cze 2008, 16:31
jeśli nie ma cisnienia w układzie to jest problem.
proponuje. sprawdzić czy filtr dobrze dokrecony.
czy przypadkiem kabelek od czujnika gdzieś nie poluzowany (róznie się dzieje) - szukaj koło filtra.
a czy ten olej to nie z beczki?
maciekbu777 - 21 Cze 2008, 16:38
nie nie oryginalnie bankę kupiłem zawsze tak robię nigdy nie bawię się z olejem z beczki(nie wiadomo co tam jest ) filtr dokręcałem kluczem do filtrów a co do tego kabelka to hmmm ciśnienie jest prawidłowe ponieważ ost byłem u mechanika dzień przed wymiana właśnie ponieważ samochód stracił moc jak się później okazało miałem zatkany tłumik przez wyrzut pozostałości z katalizatora i sprawdzał mi cisnienie bo podejrzewał ze wtrysk jest walniety ale to akurat sprawdził to cisnienie
szynszyl - 21 Cze 2008, 16:45
cisnienie oleju, nie paliwa. zatem czujnik cisnienia oleju miałem na myśli
maciekbu777 - 21 Cze 2008, 16:47
aha no ja to z zawodu informatyk jestem a nie mechanik hehe ale moim autkiem akurat się interesuje a możliwe ze przy wymianie mogłem coś sknocić z Tymi kabelkami??i tym czujnikiem??
szynszyl - 21 Cze 2008, 16:57
nie wiem. ale od czegoś trzeba zacząć?
maciekbu777 - 21 Cze 2008, 16:59
heh no tak racja... a jak nic z tym nie zrobie to co moze sie stac??? no bo ona gasnie po tych kilku sekundach i jest wsio ok
JoeMix - 21 Cze 2008, 17:55
Nie chcę walnąć pierdoły, ale skoro wcześniej było dobrze a teraz wymieniłeś filtr i olej i jest niedobrze, to ja bym kupił jeszcze raz filtr nowy, odkręcił ten co masz, pociągnął olejem z bagnetu gumy na nowym filtrze i zakręcił nowy ręką, bez klucza...
szynszyl - 21 Cze 2008, 18:03
skoro nie cieknie to nie jest rozszczelniony. jeśli do tego zmierzasz.
JoeMix - 21 Cze 2008, 19:21
A nie ma tam żadnego zaworka ażeby olej z układu nie spływał do miski?
Laskosz - 21 Cze 2008, 20:37
filtr jest hart-a to taki 4max Wojtku tylko z innej firmy ja bym kupił mana bądź w ostateczności filtrona to nie dużo kosztuje
szynszyl - 21 Cze 2008, 22:17
Laskosz napisał/a: | filtr jest hart-a to taki 4max Wojtku : | to co ja widziałem... manna.. he he...za szybko zerknąłem.
fakt - filtr do wy...nia
diodalodz - 21 Cze 2008, 22:57
a ja bym wsadził rękę pod kolektor ssący i przejechał palcem po plastikowej części czujnika oleju i zobaczył czy nie jest wilgotny . znajdziesz go idąc po przewodzie z instalacji idzie 1 pojedyńczy przewód i wchodzi w silnik nad filtrem oleju . Zobacz czy nie jest mokry .
|
|