|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - Tarcze hamulcowe BREMBO do 1,3 -opinie
Baraccuda - 5 Lut 2007, 12:32 Temat postu: Tarcze hamulcowe BREMBO do 1,3 -opinie Witam czy ktoś ma takie tarcze zamontowane w Mk3 http://moto.allegro.pl/it...brembo_max.html
Czekam na wasze opinie
gaszu - 5 Lut 2007, 13:51
Noszę się z zamiarem spróbowania takiego wynalazku u siebie i również czekam na opinie.
Fordon - 5 Lut 2007, 13:59
Jesli byly robione w polsce to nie polecam... kumplowi sie pokrzywily po kilku wyscigach a reklamacji mu nie uznali... :lol:
QBOSS - 5 Lut 2007, 14:11
Nom a ja nie wiem co jest mam założone oryginalne tarcze motorcrafta od RS1800 i przy hamowaniu mi strasznie trzęsie kierownicą ,tylko na zakręcie jak hamuje jest ok nie wiece co to może być ?? Przed założeniem dokładnie obejrzałem je i było wszystko ok
Daras84 - 5 Lut 2007, 15:14
moze kola nie wywazone
QBOSS - 5 Lut 2007, 15:51
Jak by były nie wyważone to biły by cały czas a tak tylko pod czas chamowania na prostym
ElGrey - 5 Lut 2007, 20:00
Moje maxy sie sprawuja extra, tyle ze juz 4 rok sa na aucie i zaraz sie skoncza, skutecznosc calkiem niezla, dzialaja lepiej dobrze rozgrzane.
ZETEC - 16 Mar 2007, 13:02
Ja wiem że fabryczne hamukce są czasami kapryśne, powiedz jakie klocki masz założone do tych maxów i czy zmieniałeś płyn na sporta?? Pozdrawiam
zefir - 16 Mar 2007, 13:40
ate nacinane i brembo maxy maja porownywalne wyniki w testach na zaciskach jednotloczkowych, klocki do nacinanych musza byl pol twarde lub twarde
hmm wymiana plynu, Dot 4 o podwyzszonej temp. wrzenia spokojnie styknie, bo jak zalejesz zbyt hardcorowy to Ci pompe zniszczy,
lepiej zrobic przekladke w mk4 na wentylowane tarcze z mk3 rst,rs,xr niz bawic sie w jakies maxy niewentylowane.
pozdro
Parch - 16 Mar 2007, 13:40
Te tarcze są do mk4.
Baraccuda - 16 Mar 2007, 14:29
Ja juz po wymianie tarcz założyłem tarcze ATE POWER DISC wentylowane i nacinane a do tego klocki ATE i płyn hamulcowy ATE SL zaciski mam od Xr2i i jak narazie działa wszystko OK, sprawdzałem na hamowni skuteczność przednich hamulców na zwykłych wyciosałem 890 pkt. a po wymianie na zestaw ATE uzyskałem 3900 pkt. więc jest różnica ogromna Pozdro.
Parch - 16 Mar 2007, 14:57
Baraccuda napisał/a: | Ja juz po wymianie tarcz założyłem tarcze ATE POWER DISC wentylowane i nacinane a do tego klocki ATE i płyn hamulcowy ATE SL zaciski mam od Xr2i i jak narazie działa wszystko OK, sprawdzałem na hamowni skuteczność przednich hamulców na zwykłych wyciosałem 890 pkt. a po wymianie na zestaw ATE uzyskałem 3900 pkt. więc jest różnica ogromna Pozdro. |
Pochwal się ile kosztowały poszczególne części, bo sam właśnie mam zamiar kupić. Co prawda myślałem o zestawie tarcze ATE Power Disc i do tego klocki EBC Green Stuff'y, ale chętnie poznam cenę Twojego zestawu.
Może napisałbyś mi na PW gdzie kupowałeś części?
Pzdr, Parch'u
zefir - 16 Mar 2007, 15:07
ATe Power disc czyli nacine to okolo 120 zl za sztuke tylko pilnowac zeby byly z niemiec a nie z fabryki z Polski, klocki twarde: Pagid okolo 150 zl, EBC green stuffy 190-200zl to sa ceny z przed 6 miechow, wiec znacznie nie beda sie roznic
Baraccuda - 16 Mar 2007, 15:43
Tarcze ATE Power Disc cena 140 zł za sztukę, klocki ATE 100 zł komplet, płyn 0.5L ATE SL ok 50 zł, jak ktoś chce płyn ATE pisać na priv, zaciski 100 zł ( używane )
Parch - 16 Mar 2007, 16:53
zefir napisał/a: | ATe Power disc czyli nacine to okolo 120 zl za sztuke tylko pilnowac zeby byly z niemiec a nie z fabryki z Polski, klocki twarde: Pagid okolo 150 zl, EBC green stuffy 190-200zl to sa ceny z przed 6 miechow, wiec znacznie nie beda sie roznic |
Mówimy oczywiście o wentylowanych tarczach do mk3, tak? Zefir wrzuciłbyś na PW info gdzie można dostać te tarcze żeby mieć pewność, że są niemieckie. To jakiś internetowy sklep jest?
Baraccuda napisał/a: | Tarcze ATE Power Disc cena 140 zł za sztukę, klocki ATE 100 zł komplet, |
Gdzie? -> PW
zefir - 16 Mar 2007, 17:42
najlepiej zebys mial znajomego w sklepie , tak jak ja mam:) i zawsze u niego kupuje niestety gosc przez neta nie sprzedaje
Baraccuda - 16 Mar 2007, 19:49
Z tego co się dowiadywałem od różnych źródeł na tarczach ATE produkowanych w niemczech jest nabity numer seryjny KBA a na polskich nie ma nic.
ZETEC - 16 Mar 2007, 23:34
więcej nie trzeba, to male auto i przy takiej mocy w zupełności wystarczy
KacpeRS - 17 Mar 2007, 10:41
nie polecam tych tarcz pokrzywiłóy się po paru tygodniach
Baraccuda - 17 Mar 2007, 10:54
Tarcze Brembo czy ATE ci się pokrzywiły, napewno miałeś org. z Niemiec czy polskiego zamiennika w kartonie org.
Parch - 17 Mar 2007, 13:50
KacpeRS napisał/a: | nie polecam tych tarcz pokrzywiłóy się po paru tygodniach |
Zatem jeśli nie Brembo i Ate to co byś polecił.
Baraccuda - 17 Mar 2007, 15:05
Jak nie Ate i nie Brembo to tylko org. Motocraft Xr2i inne nie wchodzą w grę
KacpeRS - 19 Mar 2007, 15:13
miałem na myśli brembo
szynszyl - 8 Kwi 2007, 18:12
brembo.. jakiś włoski szajs.. wole już normalne bosche wentylowane
pvzon - 24 Kwi 2007, 15:55
jako że kończę składać rajdówkę z mk3 to mam pytanko o haki. Myślałem o zestawie nacinane tarcze ate plus klocki ferodo ds performance. Czy ktoś latał na takim zestawie? ewentualnie inne propozycje w tym przedziale cenowym? ( do 500 zł )
aha i jakie macie propozycje na zakup szczęk?
zefir - 24 Kwi 2007, 16:00
taki zestaw mam moj znajomy w kadecie GSI, jest bardzo zadowolony, ale wczesniej mial green stuffy i mowi ze podobnie sie zachowywaly z ate power discs
pvzon - 26 Kwi 2007, 12:36
może jeszcze jakieś opinie?
Baraccuda - 26 Kwi 2007, 18:03
Witam ja śmigam na tarczach Ate Power Disc z klockami ATE i powiem że jestem bardzo zadowolony, aż takiego efektu się nie spodziewałem, Polecam taki zestaw
pvzon - 27 Kwi 2007, 13:14
Baraccuda napisał/a: | Witam ja śmigam na tarczach Ate Power Disc z klockami ATE i powiem że jestem bardzo zadowolony, aż takiego efektu się nie spodziewałem, Polecam taki zestaw |
a jaki rodzaj klocków? zwykłe czy jakieś sportowe?
Dietih - 14 Lip 2007, 14:11
YO!
Ja mam BREMBO MAX I FERODO PREMIER...no i sobie raczej chwalę ten zestaw. Jest pewien efekt dźwiękowy, otóż te klocki troche buczą przy mocniejszym pociskaniu...no ale hamowanie jest baaardzo zadowalajace. Porównanie mam np. z tarczami i klockami Jurid a także z tym co było jeszcze wczesniej-nie wiem co .
Na Maxy i ferodo skusiłem sie po tym jak pokrzywiły mi się komlety Juridy po 4-5tys km, potem jeszcze je przetoczyłem ale i tak po kolejnych 2tys były do wyrzucenia! Na Maxach śmigam już 2,5 roku i prawie 30 tys km.. no i NA RAZIE jest cacy..
Mam jednak świadomość że i maxy za 10-15 tys pójdą do wymiany ale to już nie z winy tarcz brembo tylko za małe tarcze w Pumie! Ford poprawił się dopiero po 2000 roku i dał rozmiar 258mm czyli tak jak w nowej fiescie/fusion i focusie
A propos ma ktoś do sprzedania zaciski z nowej fiesty/fuzji ;-)
Pozdrawiam wszystkich
Daras84 - 14 Lip 2007, 16:54
ja mam ale z rs2000 chyba powinny podejsc bo do mk4 pasuja, tylko wtedy najmniejsz ekolko musisz zalozyc 14"
Dietih - 14 Lip 2007, 17:38
Cytat: | do mk4 pasuja, tylko wtedy najmniejsz ekolko musisz zalozyc 14" |
no i tu jest problem...bo o ile w lecie śmigam na`15 to w zimie mam `13 . Dlatego wykalkulowałem sobie ;-) że od nowej fiesty lub fuzji zmieści mi się na zimówke w `13!
Ale dzieki za info!
Pozdro!
PS. ale Póki co to jeszcze wstrzymuje się ze swapikiem przynajmniej do jesieni
|
|