Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - Uniwersalny zamek centralny

picio_18 - 29 Sie 2005, 18:32
Temat postu: Uniwersalny zamek centralny
Czy jest dużo trudności z założeniem uniwersalnego siłownika od zamka centralnego we fieście mk3? właśnie mam zamiar kupić sobie taki bajer ale z tego co wyczytałem jest z tym troche zabawy!! Podzielcie sie swoimi informacjami na ten temat być moze macie jakś foto-poradniki :-P
rip18 - 29 Sie 2005, 18:39

poszukaj w archiwum jest duzo

ja zakladalem i wiecej problemow mialem z przeciagnieciem kabli i schowaniem tej bazy niz z montazem samych silownikow

polecam ci zalozyc silowniki na kasete z zamkiem nie jest to trudne i wszystko chodzi super

bash - 29 Sie 2005, 20:56

dla ludzi którzy będą kiedyś szukali - słowa kluczowe w tym temacie:)
[klucze: centralny zamek uniwersalny siłowniki 3,5 kg klamki klamka]

i fotoporadnik z powyzszego tematu

-3,5 kg silowniki
-dodatkowo podpialem sobie sterowanie klapy bagaznika pod drugi kanal alarmu





picio_18 - 2 Wrz 2005, 19:48

właśnie odebrałem dzisiaj mój centralny :) i zaraz zabrałem sie za zakładanie sposobem jak wyżej na zdjęciach, a wiec po ok 3-4h założyłem jeden siłownik od strony kierowcy ... :-/ sprawdziłem i niby wszystko grało, skreciłem boczki itd. no i co sie okazało siłownik zamyka sie ale otwiera po 2 naciśnięciach pilota, jednym słowem musze to jeszcze raz rozebrac i go wyregulować... jutro zrobie to o czym pisałem i zabieram sie za 2 drzwi... a teraz spadam na nocke ... :(
picio_18 - 6 Wrz 2005, 13:27

ten sposób jest troche zagmatwany ale zaraz ide do fury i obcykam jak to wszystko by wyglądało ps: wciaż sie męcze z tym zamkiem :P
SzeryfPawel - 6 Wrz 2005, 22:29

Tak się tylko wydaje że jest zagmatwany czeba tylko odpowiednio dogiąć druty i blaszki mocujące,siłowniki są umiejscowione wewnątrz dzwi wię niema problemu z założeniem tapicerki. Polecam.Lewe dzwi robiłem 3,5h a prawe 1,5,ale niema się co spieszyć .
picio_18 - 7 Wrz 2005, 14:39

wszystko było by dobrze jak bym wiedział jak odkrecic mechanizm zamka!! Wczoraj ochoczp ruszyłem do pracy no i rozrzalony po ok 30min skończyłem ponieważ nie wiem jak sciągnąć ten mechanizm zamka!! Odkreciłem trzy sruby trzymające zamek, który poluźnił sie i wisiał sobie w drzwiach ale co dalej... ?? Nie chce szarpać ciągnąc żeby nie wyrwać!! Jeżeli ktoś to już robił to prosze o pomoc!!
jaco11 - 29 Gru 2006, 18:40

a kto ma do tego ustrojstwa schemat bo ja nie mam :) coś mi poprostu nie pasuje pozdr...
Bit1 - 29 Gru 2006, 20:00

picio_18 napisał/a:
wszystko było by dobrze jak bym wiedział jak odkrecic mechanizm zamka!! Wczoraj ochoczp ruszyłem do pracy no i rozrzalony po ok 30min skończyłem ponieważ nie wiem jak sciągnąć ten mechanizm zamka!! Odkreciłem trzy sruby trzymające zamek, który poluźnił sie i wisiał sobie w drzwiach ale co dalej... ?? Nie chce szarpać ciągnąc żeby nie wyrwać!! Jeżeli ktoś to już robił to prosze o pomoc!!


Tam od środka trzymają to jeszcze takie dwa cięgna jedno od klamki a drugie już nie pamiętam od czego, te cięgna są przymocowane do takich plastikowych trzymaczy i ściąga się je odpowiednio je wyginając, zagmatwanie to brzmi ale poświeć sobie latarką do środka drzwi i się przypatrz to się skapniesz o co chodzi.

Mam tylko pytanie jak się podłączacie do klamki w drzwiach kierowcyto przecież i tak to nie zamknie drzwi bo przecież drzwi kierowcy się nei zamykają od wewnątrz tylko kluczykiem, jak to rozwiązaliście?

Z moich doświadczeń uniwersalny zamek to porażka ja się z tym naprawdę dużoo męczyłem, no i działało 1-2 dni i potem się rozlegulowało i wywaliłem to bo już do tego siły nei miałem ale powodzenia wam życzę.

Arkadius - 29 Gru 2006, 22:17

drzwi kierowcy idzie zamknąć od środka jak drzwi są zamknięte bynajmniej u mnie tak jest :)
Bit1 - 30 Gru 2006, 00:13

No to nie powinno tak być :-P ponieważ to że nie można zaryglować drzwi kierowcy od środka miało/ma zabezpieczać przed tym żeby sobie nie zatrzasnąć kluczyków w środku.
Ale wiem że można to zmienić majstrując w zamku, pewnie ktoś u ciebie majstrował :-P

Parch - 30 Gru 2006, 08:54

Bit1 napisał/a:
No to nie powinno tak być :-P ponieważ to że nie można zaryglować drzwi kierowcy od środka miało/ma zabezpieczać przed tym żeby sobie nie zatrzasnąć kluczyków w środku.
Ale wiem że można to zmienić majstrując w zamku, pewnie ktoś u ciebie majstrował :-P


Od wewnątrz przy zamkniętych drzwiach (czyli siedząc w środku) powinieneś móc zamknąć (wciskając wewnętrzną klamkę) zarówno drzwi kierowcy, jak i drzwi pasażera. Nie ma znaczenia czy masz centralny zamek, czy go nie masz.

Jeśli chodzi o możliwość wciśnięcia klamki wewnętrznej przy otwartych drzwiach (o takie zabezpieczenie chyba Ci chodzi), to:
1. jeśli fiesta nie ma centralnego zamka powinno być tak, że klamkę pasażera możesz wcisnąć, a klamkę kierowcy nie możesz;
2. jeśli fiesta ma fabryczny centralny zamek powinno być tak, że nie możesz wcisnąć ani klamki kierowcy, ani klamki pasażera.

Pozdrawiam, hejas.

Bit1 - 30 Gru 2006, 09:35

Aha no spoko dzięki za informację :D
To u mnie jest inaczej :-) umnie zawsze można wcisnąć klamkę kierowcy i przy otwrtych i zamkniętych drzwiach ale to nie ma wpłytu na zamek bo i tak go to nie blokuje :-P
Ale mam super fieste :D

sebaq89 - 23 Wrz 2007, 13:48

Mam Pytanko :) czy te siłowniki będą działały bez problemu ??
Kod:
http://moto.allegro.pl/item244759163__centralny_zamek_na_2_drzwi_do_ford_.html

daniel - 23 Wrz 2007, 14:17

jak każde inne uniwersalne
sebaq89 - 23 Wrz 2007, 14:33

Jest napisane ze pasuje do Fiesty, więc chciałem sie dowiedzieć od was czy będzie problem z montażem :)
daniel - 23 Wrz 2007, 15:00

otwórz allegro i porównaj inne uniwersalne z tym twoim - ten twój ma tylko 2 blaszki i 2 druciki więcej , niczym innym się nie różni a to czy będzie pasował bez problemów to zależy jak wykorzystasz te blaszki, osobiście kupiłem zwykły uniwersalny, trochę zabawy z nim było ale działa
ps. Ty tu nie masz pilota ?, za tą cenę to spokojnie kupisz na pilota i to 4d tylko bez tych blaszek

Maniek1.3 - 14 Paź 2007, 19:54

proponuje kupic zwykłe siłowniki 6kg, ja takie zakładałem do swojej i niemiałem wiekrzego prblemu, tylko ze trzeba dorobić ciegna mocujące cały siłownik na zamku, a nie na karoseri. jak załozycie siłowniki na drzwi i podłączycie do klamki srodkowej, to wezcie pod uwage fakt iz przy kazdym otwarciu drzwi w celu wyjscia z auta to ten siłownik bedzie pracował (w afekcie prowadzi to do szybszego zepsucia siłownika, a po drogie to klamka chodzi ciezej).
najlebszy sposub to zamontowanie go właśnie na zamku.
w razie pytan polecam sie na przyszłość.
:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group