|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - CVH , XR2 , Podniesienie Mocy w 1.6 , remont
pvzon - 10 Sie 2005, 10:02 Temat postu: CVH , XR2 , Podniesienie Mocy w 1.6 , remont w poniedziałek zaczynam remont silnika w racingu.obróciła się panewka więc wał idzie do szlifu, głowice trzeba splanować, wymienić panewki i pierścienie.Mam pytanie co można zrobić przy okazji ,żeby zwiększyć moc tego silnika. Przypominam ,że jest to 1.6 cvh.
aha i jaki olej radzicie zastosować po remoncie?
Lokmen - 10 Sie 2005, 10:23
no poza mocnym splanowaniem głowicy można sie pobawić w polerke kanałów dolotowych i wydechowych, oraz wydech 4-2-1 i wydajniejszym gaźniku i nic poza tym
Qzyn - 10 Sie 2005, 15:30
Planowanie glowicy bez lepszego walka daje znikome efekty. Jednak mimo wszystko mozesz to juz wykonac razem z wygladzeniem i powiekszeniem kanalow dolotowych (bron boze dolotow nie poleruj!!!). Wyloty tez wygladz i powieksz nieco i te mozesz podpolerowac. Ja w CVH glowice zdjalem milimetr. Nie wiem jakie masz zasilanie ale bardzo by pomogly gazniki webera dwugardzielowe. Mozesz odlezyc troche kolo zamachowe. w kanalach podetnij prowadnice zaworowe tak zeby nie wystawaly a konczyly sie na sciance zaworu. Wypoleruj zawory i dotrzyj je na nowo. Jesli wydechy beda nadpalone lekko to daj zrobic na nowo katy na nich i wtedy dotrzyj.
Idealny bylby dobry walek rozrzadu sportowy ale o takie ciezko - moze ja bede mial pod koniec roku cos do sprzedania.
Kurcze tak na szybko nic mi do glowy nie przychodzi wiecej. Jakby co to pytaj dalej
pvzon - 10 Sie 2005, 22:29
silnik jest zasilany dwugardzielowym weberem. Orientujesz się Qzyn jak jest z wałakami w anglii bo siedzi tam mój koleś i jak coś to może mi kupić.
Qzyn - 11 Sie 2005, 10:14
Jak masz kontakty w anglii to stary wal tam jak w dym A ja cie na przelomie roku wykorzystam Walki kosztuja tamw porownaniu ze swiatkiem smieszne pieniadze a Angole to jedni z lpeszych tunerow Fordow. Polecam strone www.burtonpower.com albo www.burtonpower.co.uk juz dokladnie nie pamietam Walki kosztuja tam w okolicach 800zł. Jest jednak jedno ale... Zeby mocny walek dobrze pracowal to musisz miec do niego twardsze sprezyny, sportowe popychacze (iedalnie by bylo jakbys dopadl mechaniczne) i regulowane kolo paska rozrzadu. Mozesz to kupic tam jako "Kit" ale cena wynosi wtedy ok 1500zł. Jesli bys sie decydowal to polecam ci walek CVH 33.
[ Dodano: Czw Sie 11, 2005 11:32 am ]
Jest jeszcze jedna opcja. Byc moze bede mial do sprzedania walek z takiej dosc rzadkiej wersji 115 konnej. To wlasnie ta fiesta jezdzila na mechanicznych popychaczach i jeszcze nie wiem czy sam go bede wkladal czy nie. Jesli nie to bedzie u mnie lezal ten walek - jest troche ostrzejszy od serii i bede mial tez w zapasie twardsze sprezyny zaworowe.
|
|