|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Car Audio i CB - problem z radiem
waldas74 - 9 Lip 2005, 21:19 Temat postu: problem z radiem Mam pytanko załozyłem radio do swojej fiesty i zadziałało niestety nie odpaliłem samochodu, przy właczonej stacyjce radio chodzi jak przekrece kluczyk i uruchomie silnik zero ale kiedy wyciągne panel miga dioda wiec napiecie jest i niestety potem nie moge go właczyc.kiedy sprawdzałem w innym aucie zadziałało. mam instalacje forda przerobiona na ISO a radio Philipsa.Może ktos mi da wskazówke co sie dzieje.
2smart - 9 Lip 2005, 21:27
Najprawdopodobniej podłączyłeś zlego plusa czyli masz +12 dopiero po zapłonie
Jak chcesz to poczytaj tutaj masz opis kabli
Pzdr 2smart
waldas74 - 9 Lip 2005, 21:46
czyli powinienem podłaczyc tylko czerwony i brazowy a zółty zostawic?
Darsek - 9 Lip 2005, 21:48
tak
2smart - 9 Lip 2005, 21:50
waldas74 napisał/a: | czyli powinienem podłaczyc tylko czerwony i brazowy a zółty zostawic? |
Tam coprawda jest mowa o mk3, jeżeli masz miernik to sprawdź czy masz taki sam kolor plusa znaczy czy stałe + 12 to czerwony jak tak to podłącz radio i powinno być ok.
waldas74 - 9 Lip 2005, 21:50
Ok dzieki jutro spróbuje jesli oczywiście radio odpali
[ Dodano: Sob Lip 09, 2005 20:54 ]
Apropo gosc w sklepie elektronicznym radził mi połaczyć razem żółty z czerwonym ,Tak tez mozna i co to daje?
Darsek - 9 Lip 2005, 22:02
podobno bedzie ci trzymała pamięć radia
coccolino - 9 Lip 2005, 23:07
Czerwony ma cały czas +, a żólty dopiero po przekręceniu kluczyka w I położenie (kontrolki się nie świecą). To czerwony podtrzymuje pamięć.
Jeżeli połączysz oba te przewody (obcinasz żółty i łączysz do czerwonego, nigdy odwrotnie!) - będziesz mógł słuchać radia bez wsadzania kluczyka.
waldas74 - 9 Lip 2005, 23:12
No ok prawdopodobnie tak połaczyłem żólty z czerwonym bo radio grało kiedy nie przekręciłem stacyji ale dlaczego po przekreceniu sie wyłącza?
coccolino - 9 Lip 2005, 23:22
Ty te przewody zasilające to chyba od stacyjki masz poprowadzone jakoś.
Odłącz te plusowe lub odetnij i podłącz je bezpośrednio do akumulatora lub pod jakiś bezpiecznik, który ma cały czas + (bez kluczyka). Masę powinieneś zrobić tak samo (to może być też jej wina) - odłączyć i podpiąć pod metalowy element karoserii (na karoserii masz -).
Poprostu "puść" nowe niezależne zasilanie. Wtedy musi być dobrze.
POZDRO
|
|