|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika ogólna - Jak to podkręcić ręczny ? I co to za czujnik ?
zcw - 25 Mar 2015, 11:58 Temat postu: Jak to podkręcić ręczny ? I co to za czujnik ? Tak jak w temacie
Jak podkręcić ręczny i co to za czujnik u góry!?
PS zwykłym kluczem 10 nie da rady wgląd bo siedzenia blokują
brewa7 - 25 Mar 2015, 20:13
A jak pociągniesz dźwignie to zapala się kontrolka hamulca?
zcw - 25 Mar 2015, 20:31
Tak zapala się. To już, wiem
Pytanie jakim kluczem dokrecic tamto?
mario3991 - 25 Mar 2015, 21:31
jeżeli chodzi o regulacje ręcznego w mk4 to nasadka 10tka i kręcić do skutku
zcw - 25 Mar 2015, 21:52
No ok tylko że nie mogę obracać zwykłym kluczem
jay - 25 Mar 2015, 22:30
mario3991 napisał/a: | nasadka 10tka |
nasadki z reguły zakłada się na grzechotkę lub przedłużkę,tudzież śrubokręt z mocowaniem do nasadki
Puff - 25 Mar 2015, 23:41
zcw napisał/a: | No ok tylko że nie mogę obracać zwykłym kluczem |
Ależ możesz. Trzeba przesunąć siedzienie tak, żeby się dało. Obracasz niewiele, bo może z 1/8 obrotu, ale się da. A jak nie, to nasadka i wio grzechotką.
zcw - 29 Mar 2015, 19:24
Naszła nic nie da :/
brewa7 - 29 Mar 2015, 20:01
Coca-cola, WD-40 nic nie pomagają? Fotela nie można na upartego zdemontować?
Puff - 29 Mar 2015, 20:30
Ja z tego postu zrozumiałem tyle, że "naszła" i koniec. Nie wiadomo czy nie da się obrócić, czy się ślizga czy kij wie co innego.
zcw - 5 Kwi 2015, 12:35
Tzn klucz zwykły się ślizga. A oczkowy nie wchodzi bo siedzenie blokuje :/
Puff - 5 Kwi 2015, 12:56
To nabij klucz z długą nasadką 10 lub 9 i odkręć, a potem wsadź inną nakrętkę z kołnierzem na klucz 10.
zcw - 5 Kwi 2015, 15:52
A takie pytanie, jak odkręce to,to nie stanie sie nic?
Puff - 5 Kwi 2015, 15:54
Nic nie wybuchnie. Po prostu stracisz ręczny do momentu aż wkręcisz na miejsce zepsutej nakrętki nową i wyregulujesz całość.
zcw - 6 Kwi 2015, 12:30
a sama regulacja polega na wkręceniu tej nakrętki czy coś jeszcze?
Puff - 6 Kwi 2015, 19:07
Nic więcej. Śrubą tak długo dokręcasz (regulujesz), aż auto na ręcznym nie będzie z górki zjeżdżać. Tyle.
vegetagt - 6 Kwi 2015, 19:19
Pufcio, a na lince od kół nie ma regulacji? Czyżby ford wkoncu ogarnął normalny patent na rękaw?
Puff - 6 Kwi 2015, 19:37
vegetagt napisał/a: | Pufcio, a na lince od kół nie ma regulacji? |
Nie ma od spodu auta, jest tylko przy lewarku. Sam układ dwulinkowy, owszem, ale krótka linka (kabinowa) ma ucho, na które nachodzi linka spinająca bębny. Przez to też tył (prawie zawsze) nierówno hamuje. Taki urok tego rozwiązania.
brewa7 - 6 Kwi 2015, 23:11
Pufcio napisał/a: | Sam układ dwulinkowy, owszem, ale krótka linka (kabinowa) ma ucho, na które nachodzi linka spinająca bębny. Przez to też tył (prawie zawsze) nierówno hamuje. Taki urok tego rozwiązania. |
Zamiast ucha powinien być jakiś kołowrotek, to wtedy by to myślę równiej hamowało. Bo na tym co jest po prostu się linka nie ślizga.
|
|