|
Forum FiestaKlubPolska -
|
![](images/print.gif) |
Tuning mechaniczny - [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a
eMTi - 25 Lut 2015, 21:44 Temat postu: [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a Witam kupiłem drugą fieste (to chyba choroba) tym razem mk3 z motorem 1,3i autko zostało już wybebeszone w środku i teraz przyszedł czas na silnik ale nie chce swapować i pytanie do was czy można jak np w hondach założyć wałek od innego motoru albo głowice itp itd ? żeby pare kucy dostał więcej
blood_brother - 25 Lut 2015, 23:48
Najtaniej i najskuteczniej wyjdzie swap.
brewa7 - 26 Lut 2015, 00:50
Tak... Możesz... Założyć głowicę od 1.0 jak znajdziesz i wałek od 1.1
Z HCS już nic więcej nie wyciągniesz jak te 60KM.
Najlepiej poszukaj jakiego silnika 1.6 zrób swap i będziesz mieć przynajmniej 90KM
TSRules - 26 Lut 2015, 10:56
wiosna idzie to i wysyp tuningowców
vegetagt - 26 Lut 2015, 12:27
eMTi, zadnej sensownej odpowiedzi raczej nie dostaniesz, bo nie kojarze, by ktokolwiek tu coś takiego robił. Ford miał x-packa, który z 60 koni robił około 75-80. W zestawie był kolektor dolotowy, wałek i coś jeszcze.
1.1 (bliźniacza konstrukcja) chyba dłubał gienek_maik, trzeba by go podpytać.
eMTi - 27 Lut 2015, 07:45
TSRules, tłumacz to sobie jak chcesz... widzę że chcąc uzyskać odp na pytanie zostaje człowiek wyśmiany spoko... nigdy z fordem nie miałem doczynienia... jedynie honda,vw albo fiat... a np w uno 1,1 fire wystarczy załozyc wałek od 1,2 punto + lekkie koło i już czuć różnice...
blood_brother - 27 Lut 2015, 18:11
Jeśli masz worek kasy to można coś tam dłubać, ale ekonomicznie patrząc nie ma to żadnego sensu. Za swap na 1.6 zamkniesz się w kwocie 1000zł i jeszcze na myjnie zostanie.
kuba87 - 27 Lut 2015, 18:33
1.3 to stara konstrukcja, nikt tu czegoś takiego nie robił, i nikt prawde mówiac nie próbował, wiec nie dostaniesz sensownej odpowiedzi.
TSRules - 27 Lut 2015, 19:14
eMTi tu sie nikt nie śmieje, tylko najpierw doprowadź auto do dobrego stanu technicznego i blacharskiego, a potem z nadmiarem gotówki możesz myśleć, bo tak to matrix tylko
FiFa - 27 Lut 2015, 22:12
a dlaczego tak upierasz sie akurat na 1.3?? Z HCSa bedzie ciezko cos wiecej wyciagnac, i raczej nikt tego nie probował bo to najzwyczajniej jest nie opłacalne. Raczej nie ma zadnego prostego sposobu na uzyskanie przyrostu mocy przynajmniej o 20 KM... Podejrzewam ze tak jak wszyscy Ci mowia znacznie taniej wyjdzie swap, niz dłubanie tak starej jednostki.
blind227 - 11 Lip 2015, 15:49 Temat postu: [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a Tutaj masz info co i jak firmy która profesjonalnie zajmowała się silnikami hcs Link
Odkopałem bo jakoś tak w necie znalazłem i może się przyda ;p
Miedziany - 4 Maj 2016, 21:05 Temat postu: [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a Da się da
DemptD - 5 Maj 2016, 17:33 Temat postu: [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a Nie no, wiązka na kablach głośnikowych jest profi...
Mafios - 7 Maj 2016, 23:14 Temat postu: [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a jaki syf dookoła silnika :/
Miedziany - 7 Cze 2016, 18:54 Temat postu: [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a To tylko wersja testowa , co do przewodów to nie widzę różnicy poza głośnikowymi a takimi do wiązek miedź to miedź
DemptD - 9 Cze 2016, 16:37 Temat postu: [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a
Miedziany napisał/a: | co do przewodów to nie widzę różnicy poza głośnikowymi a takimi do wiązek miedź to miedź |
pogadamy po pierwszym pożarze
|
|