|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Hyde-Park - RS2000
Mafios - 7 Gru 2014, 21:20 Temat postu: RS2000 Witajcie
Mam escorta RS 2000 z którym nie mogę dać sobie rady silnik podskakuje jakby nie palił na wszystkie gary , na wysokich obrotach jest dobrze zes na wolnych skaczą obroty albo zdycha.
Wywaliłem już cewki założyłem normalną cewkę z kablami . Auto ma nowe świece i kable. Wymieniony mapsensor i krokowy i dalej jest słabo :( od silnik smierdzi paliwem ale nie widzę aby się gdzieś po nim lało . Nie słysże nieszczelności w podciśnieniach. Na wydechu jest czarny osad bo ma za bogatą mieszankę . Wymieniłem podejrzaną uszkodzoną sondę na sprawnę. Kto mi powie czy taki regulator cisnienia paliwa co jest za korkiem wlewu oleju był fabrycznie jak tak to w ktorym miejscu
ma ktoś schemat podcisnień do tego silnika ?
Silnik krokowy jest podlaczony do jednym przewodem do kolektora ssacego obok podcisnienia serwa w drugim w dolocie ?
Mafios - 7 Gru 2014, 22:56
jaki regulator cisnienia paliwa powinien mieć RS ?
Qzyn - 8 Gru 2014, 07:32
Mafios, ja podobne przypadki mialem 2 razy.
Raz podobnie smierdzialo paliwem i silnik sie udzil na wolnych a na wysokich szedl jak burza. Okazalo sie ze w regulatorze cisnienia paliwa pekla membrana i paliwo lalo sie przez nia do kolektora zalewajac silnik na wolnych. Zobacz u siebie - a nuz...
Drugi przypadek to byly rozregulowane zawory i na zimnym silnik nie pracowal prawidlowo ale w rs2000 jest chyba hydraulika wiec to mniej prawdopodobne.
Daras84 - 8 Gru 2014, 08:59
może wyjeb ten nie oryginalny regulator, sprawdz tez czy nie spadło podcisnienie pod przepustnicą
Mafios - 8 Gru 2014, 18:29
Tak się tjuninguje auta fabryczny regulator cisnienia rozwiercony i wcisniety powrót paliwa ( 1 zdjecie orginał po prawo rzeźba po lewo ) , fabryczny spływ paliwa zaspawany . Za to jest tjuningowy regulator cisnienia ktory daje większe cisnienie i nie daje sie wyregulować więc auto zalewa a w miejsce uszczelek do wtrysków ktoś wsadza uszczelniacze do oleju
jutro poskładam do kupy i zobaczymy
|
|