|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Nasze auta - [MK2] XR2 , 1986r by Paragon
Paragon - 4 Cze 2014, 14:56 Temat postu: [MK2] XR2 , 1986r by Paragon Witam wszystkich tu zgromadzonych
1. NICK:Paragon
2. IMIĘ:Krzysztof
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: XR2
5. ROCZNIK: MKII 1986r
6. SILNIK: 1.6
7. OPIS AUTA:
Batalia o ten egzemplarz była niezwykle zacięta ale się udało Rocznik 1986r, z pewexu wyjeżdża w 1990 roku i tak w jednej rodzinie do 2014 roku (to jest dla mnie piękne), przejmuję go ja i będę dążył do maksymalnego oryginału jak z fabryki. Narazie na spokojnie poznaję to auto, dzisiaj kupiłem nowe kierunki i tylne lampy plus komplet łożysk kół i tam sprawy eksploatacyjne
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: -
b. mechaniczne: -
c. audio: -
d. inne: -
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: fabryka
b. mechaniczne: fabryka
c. audio: fabryka
d. inne - jeszcze raz fabryka
vegetagt - 4 Cze 2014, 15:17
Paragon napisał/a: | Rocznik 1986r, z pewexu wyjeżdża w 1990 roku i tak w jednej rodzinie do 2014 roku (to jest dla mnie piękne), |
o panie!!
Dobra historia! Niech służy.
Paragon - 4 Cze 2014, 15:29
Właśnie szybko zbieram fundusze aby rzeczoznawca zrobił mi opinię historyczną tego auta
pmbmn - 4 Cze 2014, 15:33
ponownie gratuluję zakupu:) powodzenia i bardzo ładna fiesta
Mariox003 - 4 Cze 2014, 18:56
Fajna fieścina, też chcę taką
Paragon - 4 Cze 2014, 21:12
Pierwsze 100km zrobione.
-Jazda po Wrocławiu z takim obniżeniem to ciężka sprawa
-Linka sprzęgła czasami gdy wciskam wpada w podłogę a przy podnoszeniu robi tak jakby jakaś sprężyna dopiero trybiła (ciężko to określić)
-Ładowanie mam na poziomie 19V albo mój miernik kłamie (jutro dokładniej sprawdzę)
Ale ... no właśnie. Albo coś z zasilaniem wentylatora albo całkiem siadł bo pod domem się biedny zagotował (niedużo ale jednak zaczęło lekko lecieć ze zbiorniczka).
Zawieszenie i silnik igiełka. Trochę się przestraszyłem że nagle auto mi stanie po drodze
DemptD - 4 Cze 2014, 21:28
kurkuma, no to patrz i ucz się jak ma wyglądać MK2
vegetagt - 4 Cze 2014, 21:31
Demptydydydy, przeciez ta tez nie jest czerwona, zupełnie jak moja
ps. jakaś bzdura w polisie OC jest Ja mam XRke, a tu ejst wpisany DIESEL
Paragon - 4 Cze 2014, 21:35
Macie jakąś serwisówkę do tego silnika(sam naprawiam)? Też nie znam tego silnika a chcę rozrząd wymienić
luk-90 - 4 Cze 2014, 22:09
jeżeli jest rzeczywiscie 19V to padł regulator napięcia na alternatorze, sugeruję jaknajszybszą wymianę, bo za chwile czeka wymiana dodatkowo akumulatora. Fajna mk2
Paragon - 4 Cze 2014, 22:18
Nawet nie wiem jak do tego szukać części, całe życie składałem fiaty i mercedesy, forda to pierwszy raz w życiu mam
Jak rozpoznać jaką mam wersję (70 czy 71 Kw) ? Czy są to nich takie same części?
Laskosz - 5 Cze 2014, 00:37
rozrząd nawet z 1.4 jest taki sam więc spoko
Paragon - 5 Cze 2014, 12:53
Prace idą w szybkim tempie - przez noc zamontowałem oryginalną nową podsufitkę (jeszcze fotel kierowcy obszyć i wnętrze malina), ogarnąłem chłodzenie (nowy wentylator i czujnik temperatury plus nowy płyn i w końcu chłodzi) i trochę kabli (już przerywa powyżej 5,5 tysiąca więc to elektryka będzie). A na deser dostał nowe kierunki i tylne lampy
pmbmn - 5 Cze 2014, 13:03
powstawiaj fotki swoich prac:) lektura będzie ciekawsza i kolorowa:)
kuba87 - 5 Cze 2014, 13:14
fotki panie
blood_brother - 5 Cze 2014, 17:47
Co do sprzęgła. Nie pamiętam, czy w mk2 jest samoregulator, ale w mk3 gdy umiera to daje właśnie takie objawy, że czasem pedał wpada w podłogę i nie do końca wysprzęgla.
Laskosz - 5 Cze 2014, 19:27
blood_brother napisał/a: | Co do sprzęgła. Nie pamiętam, czy w mk2 jest samoregulator, ale w mk3 gdy umiera to daje właśnie takie objawy, że czasem pedał wpada w podłogę i nie do końca wysprzęgla. |
prawde rzekłeś panie i w mk2 też takie ustrojstwo jest
Paragon - 6 Cze 2014, 19:01
Winę za sprzęgło wziął w całości pedał, temat już ogarnięty.
Narazie zdjęcia takie jakie są :
https://plus.google.com/u/0/photos/113343027607969484558/albums/6021757709834862929
Dzisiaj na warsztat wziąłem ładowanie a dokładniej minimalnie świecącą kontrolę ładowania. Wyjąłem alternator, wymieniłem regulator bo szczotek nie było wogóle, podłączam od nowa i... ładowanie jest ale kontrolka dalej sobie świeci. Zaniosłem altka do elektryka, zaczął sprawdzać mostki, diody, masy itp i wszystko wyszło że jest sprawne a ładowanie ma książkowe . Włożyliśmy i dalej sobie minimalnie świeci. Jest pierwsza rzecz z którą muszę żyć
Pyros - 7 Cze 2014, 01:25
Ja tak samo mam. Nowy altek a kontrolka się żarzy. Elektryk stwierdził,że wina lezy gdzieś we wskaźnikach. Latam juz tak ponad rok i jest wszystko okej. Niestety te stare Fordy czasem tak mają.
vegetagt - 7 Cze 2014, 11:41
Paragon napisał/a: | Zaniosłem altka do elektryka, zaczął sprawdzać mostki, diody, masy itp i wszystko wyszło że jest sprawne a ładowanie ma książkowe |
walnięty alternator. Jakiś czas temu widziałem odwrotną sytuacje. Altek ładował książkowo, na stole u regeneratora tez wszystko w normie, a kontrolki w ogole nie było. I jak tu takie auto oddać klientowi?
luk-90 - 7 Cze 2014, 12:43
Ja miałem żarzącą się kontrolkę na wskaźniku jak wyciąłem diodę z instalacji pomiędzy alternatorem a wskaźnikiem
Paragon - 7 Cze 2014, 13:00
luk-90 napisał/a: | Ja miałem żarzącą się kontrolkę na wskaźniku jak wyciąłem diodę z instalacji pomiędzy alternatorem a wskaźnikiem |
Wiesz może jakie parametry miała ta dioda i w której części była zamontowana? Sprawdziłbym dokładniej
[ Dodano: Nie Cze 15, 2014 16:54 ]
Nie to że nic się nie dzieje w temacie ale pomału pomału...
Daje rade niesamowicie, podobuje mi się coraz bardziej
bobson - 17 Cze 2014, 07:30
Fajne foty, strasznie podoba mi się XR2
Pyros - 17 Cze 2014, 17:25
Widzę że foty dość dynamiczne, planujesz gdzies Fiestą startować?
Paragon - 18 Cze 2014, 17:28
Autem będę startował w klasie historycznej w rajdowych mistrzostwach Wrocławia i nie tylko, kręci ładne czasy Może jak się go bardziej ogarnie to i classicauto cup będzie
Póki co kolejna niespodziewanka, mogę spać spokojnie
|
|