Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK3] Ford Fiesta 90r. Rally by Fiester213

Fiester213 - 16 Lut 2014, 01:16
Temat postu: [MK3] Ford Fiesta 90r. Rally by Fiester213
Marka: Ford
Model: Fiesta ClX
Rok: 90
Silnik:1.4 75km (skrzynia 4 biegowa)

Szybko na temat auta.

Wymienione:

TYŁ

Tuleje belki
tylnie łożyska
bębny
klocki
cylinderki
linka ręcznego
amory gazowe
niższa sprężyna

PRZÓD

Tuleje wahaczy
sworznie
drążki kierownicze
tuleje staba
łączniki staba
tarcze klocki
regeneracja cylinderków
amory koni sport

WNĘTRZE

Wybebeszone
2 kubły bimarco
pasy 4 punktowe sparco, omp
kierownica momo z odsadzeniem
boki drzwi (materiał "ala" flok)
przedłużenie dźwigi ręcznego

SILNIK

Szału nie ma, 1.4 75 km siedzi, zmieniona
skrzynia na 4 biegową ,z 5. Wypięty LPG (wstyd)
przelotowy wydech zakończony ulterem.

PLANY

Swap, buda do piaskowania malowania na biało, klatka.



Parzych - 16 Lut 2014, 13:36

Plany grube, powodzenia w ich realizacji :ok:
kuba87 - 16 Lut 2014, 14:05

ładny kolorek ;) motorek tez dobry na poczatek
Fiester213 - 16 Lut 2014, 14:46

Chciałem z RS silnik przekładać, to gadanie jest, że w jaką ja sie klase pcham.
Nie wiem czy z tego gaźnikowca cokolwiek wyciągnę kubików. ( w każdym razie nie
mam pomysłu żeby porobić go pod fajną moc, a jednocześnie dużo nie wyłożyć
kasy). Taki męczy mnie dylemat chciałem dolot dać ze stożkiem to pod maską jakaś kobyła
z filtrem w kształcie jajka stacjonuję. SWAPA będę robił ze względu na ten mój padacki silnik. :hammer:

Peedro - 16 Lut 2014, 15:02

CVH jest fajnym silnikiem wbrew pozorom. Wpierw sprawdź jaki masz gaźnik, tzn. czy masz drugą przepustnicę uchylaną podciśnieniowo czy mechanicznie, zmiana na mechanikę i jest fajniej. Tanio i we własnym zakresie można zrobić przynajmniej zgranie kolektorów z głowicą, a najlepiej zrobić cały porting - wymaga to tylko dużo czasu i chęci :-P . Co do stożka to można na gaźnik zastosować plastik z GM lub VW z monowtrysku :P i dalej już robie zrobić dolot jak się chce na stożku. Możliwości zawsze jest wiele ;)

P.S. Miałem 1,4 CVH kiedyś i naprawde miło wspominam :-P

kuba87 - 16 Lut 2014, 15:05

polecam włożyć wałek rozrządu z 1.6cvh, i dobry wydech mu dać
Fiester213 - 17 Lut 2014, 15:19

Peedro! Jest to jakiś pomysł :ok: Odnośnie gaźnika może to coś wniesie
do sprawy lub nie podaje numer silnika : LJ32343

luki - 17 Lut 2014, 15:44

jak coś to mam dół z 1,4 CVH w nie najgorszym stanie
acti357 - 17 Lut 2014, 19:37

Peedro napisał/a:
P.S. Miałem 1,4 CVH kiedyś i naprawde miło wspominam

Ja też :jupi:
Tylko na rajdzie zaliczyłem dacha :-P

Fiester213,
Może przekładka na pełny wtrysk?

Fiester213 - 17 Lut 2014, 20:33

Bardziej bym coś przy tym gaźniku podumał. Pytań mam natomiast sporo, z CVH w jakiej kwocie się zamknę? Jest jakiś post krok po kroku? Jak by mógł ktoś podesłać był bym wdzięczny. Co i jak jeśli chodzi i o temat wałka jaki? , o czym pamiętać przy wymianie co jeszcze do kupić ( uszczelka, sylikon itp.), kwestia dolotu co to za kolanko z GM? Nie mam nadkoli (obudowa stożka)? Jaki filtr wybrać pod 1.4. Kiedyś w astrze 1.4 miałem stożek to zamiast iść jak szerszeń to mulił ( co prawda grubas był z niego :-P ) , natomiast na serii pięknie sie zbierało.
kuba87 - 17 Lut 2014, 20:36

wałek najlepiej nowy, z 1.6cvh (xr2i) koszt ok tysiaca zł, wydech też z xr2i
Fiester213 - 17 Lut 2014, 21:09

CVH wał używany ? wydech świeży mam "kwasa" z końcowym wydechem ulter.
kuba87 - 17 Lut 2014, 22:50

mówię o wałku rozrządu, najlepiej nowy ponieważ w cvh wałki się wycierają co słychać po klekotaniu silnika, jaka średnica wydechu?
Fiester213 - 17 Lut 2014, 23:25

Wydech 2,5 cala, tak więc dzisiaj po 4 miesiącach przerwy z projektem, zakupiłem olej, filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza ruszam dalej z tematem. :yes: . Wykręciłem dzisiaj poczyściłem, wymieniłem czujnik i silniczek krokowy kilka fotek z prac. PS. Czerwone coś hermetyk :fox:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group