Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika ogólna - [MK4] Linka ręcznego

mario3991 - 22 Lis 2013, 19:24
Temat postu: [MK4] Linka ręcznego
Witam, mam pytanie bo nigdzie nie mogę znaleźć tego jak wyciągnąć prawą linkę od ręcznego odpiąć ją z tyłu przy hamulcach to oczywiste ale dalej, z tego co czytałem to trzeba ją odpiąć bo składa się z 3 części. Może ktoś wie to niech napisze co i jak.
drjanusz - 22 Lis 2013, 23:44

Wsadź :tyłek: pod auto i nikt nie będzie Tobie musiał tłumaczyć widać jak na dłoni :-P
mario3991 - 23 Lis 2013, 10:30

Właśnie ja mam ograniczony dostęp do kanału i nie mogę wjechać na kanał modlić się nad tym cały dzień. Chcę tylko wiedzieć czy trzeba zdjąć wydech osłonę termiczną ???
Puff - 23 Lis 2013, 12:18

Składa się z 2 części. Między bębnami jest jedna, a pod autem, idąca do lewarka, jest druga.

Superporada: w każdym mieście i w każdej wiosce są krawężniki - ja korzystając z nich, wymieniłem całe zawieszenie, wybierak biegów i parę innych rzeczy :)

przemo_rsr - 23 Lis 2013, 12:41

Pufcio, anie ma już 2 linek , po jednej od bębna i centralnej do dźwigni ręcznego jak w mk5?
mario3991 - 23 Lis 2013, 12:53

Pufcio a nie jest tak że składa się z prawej lewej i tej co idzie do lewarka w kabinie??? Wnioskuję po tym zdjęciu https://www.google.pl/sea...591%3B719%3B495


W mojej wiosce nie stety nie ma krawężników bo są stare drogi lany asfalt na płyty drogowe. Chcę wiedzieć tylko w którym miejscu linka łączy się z tą drugą częścią która biegnie do lewarka i czy da się jakoś ją odczepić bez zdejmowania tłumika osłony termicznej. Nie stety nie mogę wjechać na kanał rozebrać i jak będę miał jakiś problem to napisać na forum i czekać ponieważ właściciel kanału na to nie pozwoli.

Puff - 23 Lis 2013, 13:11

przemo_rsr - owszem, są 2 części, tylko że dla mnie ten element rozpięty między bębnami stanowi jedną część, bo jak jedną linkę z tego elementu byś naciągnął, to musiałbyś wymienić obydwie, żeby to miało ręce i nogi, ergo nawet jak się da wymienić same linki w całym elemencie, to jest to bez sensu :)
mario3991 - 23 Lis 2013, 13:16

I nadal nie mam odpowiedzi na kluczowe pytanie....
Puff - 23 Lis 2013, 13:39

A co to jest "tłumik osłony termicznej" ?
mario3991 - 23 Lis 2013, 14:51

Po między miał być przecinek, chodziło o to czy trzeba zdjąć tłumik i osłonę termiczną, sorki za błąd.
Puff - 23 Lis 2013, 15:54

Nie wydaje mi się, bo taka temperatura nie działałaby najlepiej na łącznik czy choćby izolację linki :)
mario3991 - 23 Lis 2013, 17:43

No to jak wyciągnąć linkę aby ją wymienić bo już nie mam pomysłów którędy ona wchodzi do kabiny z tego co oglądałem to nie widać nigdzie żeby ona się łączyła z tą drugą częścią tylko wchodzi gdzieś pod tą przeklętą osłonę termiczną.
Puff - 23 Lis 2013, 18:39

Widzisz na zdjęciu jak wygląda jeden element, to musisz poszukać owej "poprzeczki".
I w ogóle którą część chcesz wymieniać? Bo teraz to już nic nie jest jasne.

mario3991 - 23 Lis 2013, 19:01

Chcę wymienić tą część która wchodzi do bębnów, czyli nikt nie wiew którym miejscu są te dwie części linki połączone ???


Dzisiaj zabrałem się za zdejmowanie tej linki, no to postawiłem auto na lewarku odkręciłem koło zdjąłem dekielek odkręciłem nakrętkę wyciągnąłem łożysko jedno i próbowałem ściągnąć bęben ale oczywiście się nie dało a więc pukałem stukałem aż w końcu siłowo ściągnąłem bęben i część łożyska została na ośce a rolki ów łożyska w bębnie, czy to jakiś patent forda czy ja coś źle zrobiłem ??? Z tego co pamiętam jak rozbierałem w innych autach to jedno łożysko się ściągało drugie zostawało o co kaman ???


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group