Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK6] Czarny trupek by barysm :)

barysm - 22 Sie 2013, 15:47
Temat postu: [MK6] Czarny trupek by barysm :)
1. NICK: barysm
2. IMIĘ: Mateusz
3. MODEL: Ford Fiesta
4. WERSJA: GHIA
5. ROCZNIK: MK6 2004 r
6. SILNIK: 1.4 TDCI
7. OPIS AUTA: Auto odkupione od brata,

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Założone felgi 17"(z tego co pamiętam to 7j) z oponami 205/40(przód) i 215/40 (tył)
b. mechaniczne: BRAK
c. audio: typowa seria
d. inne: BRAK

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: Na 100% będ± inne felgi (co do rozmiaru to się okaże), ciemne lampy przód + może tył, gril przedni czarny
b. mechaniczne: Najprawdopodobniej wpadnie jakie¶ gwintowane zawieszenie ewentualnie na trochę krótsze i twardsze sprężyny, wszystko zależy czy uda się trafić jaki¶ ludzki gwint w cenie. I to co temu modelowi jest potrzebne - CHIP, żeby auto w końcu zaczęło jako¶ jeĽdzić :)
c. audio: My¶lę, że pozostanie seria
d. inne : Będę musiał kompletnie wyczy¶cić cały ¶rodek gdyż jasne skórki + plastiki s± lekko czarne. Z zewn±trz auto posiada kilka otarć tak więc również to zostanie w niedługim czasie ogarnięte co by wygl±dało lepiej :)

10. FOTKI AUTA


W weekend pewnie będ± przymierzane inne koła więc i pojawi± się nowe zdjęcia (tym razem aparatem a nie telefonem).
Chętnie usłyszę jakie¶ komentarze, porady itp co z autem można zmienić, polepszyć żeby było "fajniejsze" :)


Rozkodowany VIN :
Fiesta/Fusion 2002, 1.4L Duratorq-TDCi (68PS) - DV, Panther Black Metalik

Numer VIN: WF0DXXGAJD4L41121
Główne funkcje
Data produkcji: 04.09.2004
Model pojazdu: Fiesta/Fusion 2002
Typ nadwozia: 3-Drzw.Sedan
Wersja: Seria 40
Silnik: 1.4L Duratorq-TDCi (68PS) - DV
Przekładnia: 5-biegowa ręczna - B5/IB5
Napęd: LHD FWD
Przełożenie przekładni głównej: 3.37
Norma emisji spalin: 2000 EEC (EEC 7)
Klimatyzacja: Układ Klimatyz. Ze Sterow. Ręcznym
Obszar: (+)"B"
Lakier: Panther Black Metalik
Materiał we wnętrzu: Skóra / Light Stone
[Kliknij, aby zmniejszyć]

Mniej ważne funkcje

Bez przednich chlapaczy
Bez przegrody pełnej
Wyprodukowany w zakładzie Niehl
Bez układu podwójnego ryglowania
Bez pakietu wyp. specj.
Bez pakietu zwiększającego wygodę
Bez wielofun.pak.do celów marketin.
Bez lakieru zamawianego specjalnie
Bez aplik./naklej. SVO
Bez pakiet dla zimn.klimatu
Bez pakietu do stylizacji zewnętrz.
Bez pakietu elektroniki
Bez pakietu uaktualnień funkcji
Poziom marketingowy 1
Bez pakietu polepszaj. widoczność
Bez pakietu z lakierem
Less Decal
Bez el. uk. stabilizacji toru jazdy
Bez pakietu luksusowego
Bez pakietu konwersji limuz./sedan
Z przed. oknami otwier. elektrycz.
Z zamont. na stałe tyln.bocz.okien.
Ze standardową przyciemnianą szybą
Z Ogrzewaną Szybą Przednią
Bez przednich mat podlogowych
Bez tylnych mat podlogowych
Bez spec.apl.wewn.
Z winylowa wkladka tapicer.drzwi
Bez Spojlera
Z lust.kier.regul.elektr./ogrzew
Z wypukł.el.ster/ogrz.luster.pasaż.
Z czarnym lusterkiem zewnetrznym
Bez tyln. środk. zagłówka
Bez reg. temp. siedz. kierowcy
Bez reg. temp. siedz. pasażera
z regulatorem 4-poz.pol.siedz.kier.
Bez sprzegu przyczepy
Z Centralnym Zamkiem
Ze zdalnym otwieraniem drzwi
Bez Szyberdachu
Bez kurtyny powietrznej
Z 2 statyczn. tylnymi pasami bezp.
Z poduszka powietrzna kierowcy
Z Poduszką Powietrzną Pasażera
Z boczną podusz.pow.- str. kierowcy
Z boczną podusz.pow.- str. Pasażera
Bez wył. pod. pow. pas.
ze stalowym kolem zapasowym
Felga stalowa stylizow 5 1/2J x 14
175/65 TR14 nis.współcz.oporu tocz.
With Standard Tyre Tread - Front
With Standard Tyre Tread - Rear
Opony każdego producenta
Z luksusowym kołpakiem koła
Bez pokryw piast
Nieblokujące nakrętki kół
Podz. dla kół z fel. stal.
Bez wspomagania awaryjnego hamulców
4 hamulce zapob. blok. kół - MK70
Przeł. 3.58/1.93/1.28/0.95/0.76
Z Nagrzewnicą Recyrkulac.
Sportowe/skóra kolo kierownicy
Bez Systemu Nawigacyjnego
Bez czujnika zblizeniow.przy cof.
Bez Autoalarmu
Bez odtwarzacza DVD
Antena dachowa
Pakiet aud-wid.- ub. wyp.- odt. CD
Pakiet wyposażenia systemu ICE 7
Z Czterema Głośnikami
Bez telefonu
Bez Zestawu Do Telefonu
Ze Sterow.Radiem Na Kolumn. Kierown
Bez zestawu dla palaczy
Bez reflektorów automatycznych
Z Przednimi Lampami Przeciwmgieln.
Z lampką do czytania w zagłówku
Z opózniaczem wyl. oswietl.wewn.

barysm - 22 Wrz 2013, 13:35

Po krótkich poszukiwaniach udało się dostać zawieszenie gwintowane + koła.
Gwint KW - jestem w pełni zadowolony, nic tylko ¶migać :) No i oczywi¶cie przyszły sezon musi i¶ć sporo w dół bo nadal sterczy jak koza :)
Co do kół to zostały zakupione Keskiny KT1 w 16 calach wszystkie 9j szeroko¶ci. Na to niestety opony 205/45 co daje wrażenie "balonów" - przyszły sezon szukam odpowiedniego ogumienia czyli 205/40 a najchętniej 195/40.
Oczywi¶cie jak zwykle milion problemów bo okazało się, że koła s± za szerokie wserie nadkola czyli będzie zaginanie rantów :) i kombinowanie jak to upchn±ć + cambery co by pochylić te kółka odpowiednio(jeżeli kto¶ ma jakie¶ rysunki z wymiarami camberów przód/tył to będę wdzięczny za pomoc)
Kilka foto(sorry za słab± jako¶ć) jak wygl±daj± koła na aucie po szybkiej przymiarce - niestety z racji szeroko¶ci poszły do garażu i nadal poruszam się na starych 17" z lekko skręconym gwintem.





Będę wdzięczny za jaki¶ opinie :) Pozdo

modell1 - 22 Wrz 2013, 21:25

Mi jako¶ te felgi nie pasuj± do tego auta. A gleba OK
barysm - 23 Wrz 2013, 10:58

Koła mi się podobaj± przeokrutnie. Dlatego też je zakupiłem :)
Jak zobaczyłem jeszcze na zdj. fiesty z zagranicznego forum to wiedziałem że muszę ję mieć :)
http://designercars.net/b...iesta-58364.jpg
No ale każdy ma swój gust :)
Gleby narazie nie ma praktycznie w ogóle ... jedynie ciutkę skręcony przód a tył max w górze. Liczę na to, że jako¶ na sezon uda się wszystko poskładać chociaż Fiesta a szczególnie MK6 nie jest najprostszym autem do modyfikowania z racji do¶ć małej dostępno¶ći "gadżetów" czy chociażby rysunków z wymiarami.

artax - 23 Wrz 2013, 11:28

Daj do zmiany program silnika np; na 90 KM i 220 Nm .Dużo więcej frajdy z jazdy a i ekonomia nie ucierpi :)
pzdr

barysm - 23 Wrz 2013, 12:17

Co do chipa to jeżeli będ± tylko wolne fundusze to na 100% wpadnie do auta. Wiem, że ekonomia nie ucierpi (miałem zawirusowanego Focusa mk1) i wiem, że jest duża odczuwalna różnica, co jednak i tak nie spowoduje żeby 1.4 jeĽdziło jako¶ super fajnie(niestety).
barysm - 4 Sty 2014, 20:21

Dzisiaj w końcu założyłem nowe opony (na próbę) na felgi ... było 205/45 jest 195/40 jak dla mnie mega różnica i zaczyna koło wygl±dać jak powinno.

Kilka podgl±dowych foto:




Oczywi¶cie koła brudne, trzeba będzie je trochę przepolerować na sezon, do tego auto musi i¶ć przynajmnie 2-2.5cm z tyłu w dół + 1-1.5cm na przodzie. Lekkie k±ty i może jako¶ będzie :)
Niestety koła będ± wystawały ale co zrobić :)
Za jaki¶ miesi±c - dwa my¶lę że wpadnie nowa mapa silnika to auto troszkę zacznie jeĽdzić w końcu lepiej :)

Pozdro

Peedro - 4 Sty 2014, 21:10

jest naci±g, jest zabawa :ok: :-P
Tobol - 4 Sty 2014, 21:31

Dowodzik poproszę ;)

Git felunia :ok:

grooby - 1 Mar 2014, 23:49

Witam! I jak tam się sprawa z camberem i rantami rozwinęła? Jakie masz ET tych felgach?
tadzias - 2 Mar 2014, 10:44

dobrze się prezentuje :)
DROF - 16 Maj 2014, 19:32

german style :yes:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group