|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - [MK3] Blokujący koła nawet na asfalcie hamulec ręczny
Markz - 9 Cze 2013, 17:51 Temat postu: [MK3] Blokujący koła nawet na asfalcie hamulec ręczny Mam juz dość powoli mojego ręcznego i chciałbym zobaczyc jakie mam warianty, które z nich polecacie, co do nich potrzebuje i jaki by był tego około koszt...
kuba87 - 9 Cze 2013, 18:13
wystarczą zdrowe seryjne bębny, z mk3 1.1 i będzie blokować koła bez problemu
Markz - 9 Cze 2013, 18:37
mam 203mm bębny, nowe szczęki, nową linke i juz nawet na próbe zaspawałem samoregulatory... Nadal blokuje tylko jedno koło
kuba87 - 9 Cze 2013, 18:46
a linka? ustawiłeś regulatory tak aby szczęki leciutko tarły o bęben?
Markz - 9 Cze 2013, 20:12
tak ustawilem szczęki, linka nowa juz pisalem wyzej
Daras84 - 9 Cze 2013, 21:28
no to cylinderki, zostały, może one nie domagają
BuMeL - 9 Cze 2013, 21:31
Ręczy nie uruchamia cylinderków.
Markz - 9 Cze 2013, 21:48
racja bumel, dlatego nawet nie pisalem ze tez mam nowe
Pietrekk - 9 Cze 2013, 22:35
Hydrołapa
JoeMix - 9 Cze 2013, 23:07
jak blokuje tylko jedno koło to albo coś nie tak z drugim, albo źle linka przenosi siłę,,,
Markz - 10 Cze 2013, 15:44
no zastanawiam sie wlasnie nad hydrołapą tylko nigdy tego nie robilem i niewiem do końca jak to podłączyć No i czy dobrze bedzie dzialac hydrołapa pod bębnami czy trzeba by inwestować w tarcze na tył
Pietrekk - 10 Cze 2013, 18:42
Wbrew pozorom jest to proste
blood_brother - 10 Cze 2013, 20:03
Nie wiem jak teraz, ale kiedyś, jak czytałem różne regulaminy pojeżdżawek, to niektóre nie dopuszczały posiadania hydraulicznego. Może coś się pozmieniało do tej pory
Pietrekk - 10 Cze 2013, 20:06
Jeśli ma atest może na nim jeździć.
Markz - 11 Cze 2013, 14:39
Pietrekk jak ci się chce to opisz skąd do kąd bym musiał przewody ciągnąć a co do hydrołapy i pojezdzawek to w opolskim oraz ars na śląsku można mieć pozostawiając seryjny ręczny
acti357 - 12 Cze 2013, 10:52
Markz, Budowa hydrołapy jest prosta, musisz złapać dwa przewody od tylnych kół trójnikiem a dalej pojedynczym do pompy ręcznego i stąd już na koła. Działa to tak jakbyś podłączył przewód zamiast zbiorniczka do normalnej pompy. Wciskając nożny masz swobodny przepływ przez pompę od łapy a szarpiąc ręczny tłoczysz płyn z układu w cylinderki.
Coś takiego:
Markz - 15 Cze 2013, 19:52
ten schemat chyba niezbyt pasuje, jak się dobrze orientuje to w fordzie z pompy do każdego koła idzie osobny przewód i kupując hydrołape z pompą na dwa przewody nie musimy dawać zadnych trojników...
acti357 - 16 Cze 2013, 11:11
Markz napisał/a: | hydrołape z pompą na dwa przewody |
Tak, tylko z pompą dwusekcyjną będzie sporo kosztował, ewentualnie szukaj takiego gdzie są dwie pompy jednosekcyjne. Trójnik to najtańsze rozwiązanie, choć niekoniecznie najlepsze.
|
|