|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - [MK3] Bębny z Mondeo MK1
Markz - 29 Maj 2013, 15:49 Temat postu: [MK3] Bębny z Mondeo MK1 tak jak w temacie, zastanawiam się czy to podejdzie jeśli bym całe bębny z mondeo miał, moze ktos wie czy są tak samo mocowane na cztery sruby?
Parzych - 29 Maj 2013, 16:55
Markz napisał/a: | moze ktos wie czy są tak samo mocowane na cztery sruby? | Popatrz na alledrogo, same bębny mają 4 szpilki (otwory?), a Tobie pewnie chodzi o mocowanie tylnej osłony z piastą, też da się znaleźć na alle...
Markz - 29 Maj 2013, 18:29
Chodzilo mi wlasnie o mocowanie piasty czy jest ten sam rozstaw z tyłu zeby nie musiał wiertać mocowań w belce... Mysle nad wymianą bębnów bo też maja 203mm i są dostępne do nich samoregulatory w normalnej cenie. Ta cała wymiana bębnów wyjdzie mnie taniej niz zakup kompletu nowych samoregulatorów w aso do mojej fiesty
BuMeL - 30 Maj 2013, 13:49
Nie taniej z escorta ? też chyba mają 203mm
Markz - 30 Maj 2013, 20:26
w każdym escorcie są 203?
BuMeL - 30 Maj 2013, 21:51
Chyba tak, pomijając rs2k, u mnie leżą w piwnicy, mogę jutro zmierzyć i fotki porobić.
pawel_mk3 - 31 Maj 2013, 11:16
Są też 180 w 1,4 i 1,6 rs2k ma tarczobębny
Markz - 31 Maj 2013, 14:44
tylko ciekawe czy te bębny mają taki sam rozstaw srub mocujących go do belki i czy podejdzie mi linka?
BuMeL - 31 Maj 2013, 15:00
Rozstaw taki sam, linka powinna podejść ale głowy nie daję.
Puff - 31 Maj 2013, 23:30
Tuning... wymiana bębnów na większe... pytanie po co konkretnie chcesz to zrobić?
Jeśli KJS-y, zrozumiem. Jeśli do "cywila", odpuść - to nie ma sensu.
Markz - 3 Cze 2013, 16:18
Pufcio poczytaj najpierw temat a potem pisz, chce wymienić bębny bo samoregulatory do orginalnych z rs1800 sa ledwo co dostępne i w masakrycznych cenach... A moja fiesta jest uzywana tylko do KJS itp... dlatego bez sprawnego w 100% ręcznego to nie jazda. Bębny z escorta/ mondeo wcale nie są większe bo też mają 203mm. Zastanawiam się czy by nie wystarczyły szczęki i samoregulatory z escorta/mondeo zeby to wpakować do moich bębnów...
Puff - 3 Cze 2013, 19:53
Markz napisał/a: | Pufcio poczytaj najpierw temat a potem pisz, chce wymienić bębny bo samoregulatory do orginalnych z rs1800 sa ledwo co dostępne i w masakrycznych cenach... |
Zarzucasz mi, że nie czytam tematu, a sam pisałeś tylko o kupowaniu w ASO. To ja wróżka jestem, żeby wiedzieć czy lubisz wydawać kasę w ASO czy nie umiesz dostać zamienników?
O KJS-ach też nie pisałeś. Nie miej więc pretensji, bo to nie jest tarot na 0-700, tylko forum, a ja Cię nawet nie próbowałem w poprzednim poście atakować.
Poza tym masz chyba świadomość, że sama wymiana na tarcze nie pomoże - chcesz mieć porządne heble z tyłu, musisz sobie zamontować wajchę na hydraulice - co też tanie nie jest.
Kup nowe, inne bębny ze szczękami, zmontuj całość i wsio.
Nie wiem czy ktoś powie z pamięci co pasuje, a co nie, ale odwiedzając lokalny sklep motoryzacyjny, pewnie dostaniesz odpowiedź co z czego przypasuje jako zamiennik.
Zabawa z samoregulatorami jest średnio dobrym pomysłem - wystarczy, że punkty mocowań będą gdzie indziej i siedzisz w ciemnej d***. Już nie mówiąc o tym, że może być więcej niż 1 rodzaj samoregulatorów w każdym z aut (w takiej mk4/mk5 masz dwa rodzaje, a choć moje auto ABS-u na oczy nie widziało, to pasowały wyłącznie z wersji z ABS-em właśnie).
Także jak masz fajnego sprzedawcę gdzieś za rogiem, to pogadaj z nim.
acti357 - 5 Cze 2013, 16:23
Markz, co masz do hamowania na przedniej osi? Jeździłem na nieco podkręconym 1,4efi w kajtkach i nie miałem problemów, ani z ręcznym, ani z lewą nogą (przód xrka, tył Escort 203mm)
|
|