|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Nasze auta - [MK4] Prezentacja Fiesta MK4 by Avermotte
avermotte - 26 Gru 2012, 12:36 Temat postu: [MK4] Prezentacja Fiesta MK4 by Avermotte 1. NICK: AVERMOTTE
2. IMIĘ: Bartek
3. MODEL:
4. WERSJA: Flair
5. ROCZNIK: MK4, 1997
6. SILNIK: 1.3 50KM zmienione na 1.7 125KM
7. OPIS AUTA:
Witam.
Oto moja fiesta z 97 roku. Jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce a raczej mój brat bo na niego jest zarejestrowana. Ale on w marcu sprowadzi MK6 z niemiec a ta pełnoprawnie trafi w moje ręce. W niemczech ciocia była 7 lat jej właścicielką i w momencie przyjazdu do kraju jako prawie 10 letnie auto miała jedyne 68000 km. W naszych rękach natrzaskała 45000 tyś, do tej pory było bez problemowo jedynie w zeszłym roku musiałem zmieniać pierścienie i uszczelniacze bo kabel od wentylatora był przecięty i sie mocno przegrzała. Jak na 15 letnie auto rdzy nie uraczy się na niej, jedynie małe ogniwko wyskoczyło na progu i nadkolu. W 2011 w styczniu zostało wstawione LPG stag 300 plus. Żal no ale cóż benzyna za droga. Później naszło mnie żeby zrobić SWAP na 1.7 bo kiedyś naprawiałem pume i tak sie przyjrzałem że wszystko takie samo a więc kupiłem rozbitka i się trafił zmasakrowany egzemplarz ale z silnikiem nowiutkim czyli nowy wał korbowy, nowe tłoki i korbowody, nowa głowica z zaworami, nowe wałki, nowy alternator, krokowiec, rozrusznik po regeneracji, nowe kable i parę czujników. Bite 10 dni pracy z bratem i efekt piorunujący.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Lotka nad tylną szybą, nakładka na wlew, kokpit czarny od forda pumy, tylne światła LED CLEAR
b. mechaniczne: SWAP na 1,7 od pumy, koła 13" na 15", zawieszenie bilstein gazowe amortyzatory przód i tył od pumy i sprężyny od pumy, tarcze, zaciski i bębny od pumy, strumienica zamiast katalizatora, lifty pod maską
c. audio: radio cd/mp3 sony CDX-GT350MP, głośniki w drzwi 16 cm MAGNAT, skrzynia basowa ze wzmacniaczem soling
d. inne: fotele z forda pumy
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: zamówione nowe felgi 15"
b. mechaniczne: tłumik przelotowy do którego już kupiłem materiały i będe spawał do sylwestra będzie mruczeć bo już kiedyś sam robiłem i wyszedł super
c. audio: ----
d. inne -----
10. FOTKI AUTA
luki - 26 Gru 2012, 12:56
Fajny wynalazek
Wpadnij kiedy na spot-a do Krakowa daleko nie masz
Puff - 26 Gru 2012, 13:22
Kolejny brzydal Ale za to z 1.7 Ładnie
Tylko te gejluki z tyłu... a fe
inno - 26 Gru 2012, 13:47
Kolejna Mk4 na forum 1.7 to już fajnie musi jechać.
Nie widza mi sie te gejluki i naklejka na wlewie. Na felgach z pumy bym kapsle dał, ale to moje zdanie. Ciekaw jestem jak bedzie wygladal na nowych felgach.
Zerknij do mojego tematu, może coś się spodoba i zrobisz u siebie.
W każdym razie powodzenia w modach i czekam na dalszy rozwój wydarzeń.
avermotte - 26 Gru 2012, 13:51
gejluki na zdjęciu marnie wyglądają ale na żywo sie lepiej prezentuja:) pare rzeczy pozmieniam ale to po nowym roku bo chwilowo brak kasy a kapsli na felgach od pumy nie było z resztą i tak ich narazie nie założe bo opony sprzedałem a felgi są krzywe do prostowania więc czekam na nowe oponki zegary cyfrowe też już mam kupione tylko nie mam czasu podłączyć ale zapomniałem o tym napisać
Seboleq92 - 26 Gru 2012, 14:55
jednak te felgi nie podobają mi się na fieście (mowa o felgach z pumy), 1.7 to pocisk do tego auta, też planuje wsadzić taki silnik do swojej mk4.
Pozdrawiam
Peedro - 26 Gru 2012, 14:56
Seboleq92 napisał/a: | 1.7 to pocisk |
chwile po swapie później już nie
avermotte - 26 Gru 2012, 15:23
fakt chwile po swapie już na tydzień po brakowało mi mocy i kombinuje co by kompresor od meśka wstawić ale to strawi duuużo czasu i pięniedzy, tez mi sie te felgi nie podobają dlatego kupiłem nowe
modell1 - 26 Gru 2012, 16:49
Daj mu przepustnice od focusa 2.0 lub 1.8 będzie lepiej. Jak ja zrobiłem w moim sporcie.
A z tego co wiem mk4 całkiem zap..... nawet lepiej niż rs1800
arecki - 26 Gru 2012, 17:27
modell1 napisał/a: | Daj mu przepustnice od focusa 2.0 lub 1.8 będzie lepiej. Jak ja zrobiłem w moim sporcie. |
1.7 nie ma tam małej przepustnicy jak 1.6
modell1 - 26 Gru 2012, 17:41
arecki napisał/a: | modell1 napisał/a: | Daj mu przepustnice od focusa 2.0 lub 1.8 będzie lepiej. Jak ja zrobiłem w moim sporcie. |
1.7 nie ma tam małej przepustnicy jak 1.6 |
Ale ma mniejszą. Wiem bo piłowałem kolektor z pumy do przepustnicy z Foki
arecki - 26 Gru 2012, 17:44
mniejszą od 1.6?
Peedro - 26 Gru 2012, 18:19
modellowi chodziło zapewne że i tak mniejszą niż 1,8 i 2,0 ;p
modell1 - 26 Gru 2012, 19:36
Dokładnie tak
avermotte - 26 Gru 2012, 20:49
właśnie oglądałem na allegro i za duża to ona nie jest (ta od 1.8 ; 2.0) więc zostane przy seryjne przepustnicy jak narazie muszę kiedyś na hamownie jechać to zobacze ile ma kucyków i wtedy pomyśle co by tu jeszcze usprawnić bo na stożku nie chciało jeździć za bardzo
modell1 - 26 Gru 2012, 21:22
Za ciepło mu
avermotte - 26 Gru 2012, 21:34
nie nawet że nie bo go ustawiłem tak że za aku był schowany a w trakcie jazdy chłodnego powietrza dostawał tam w puszce od filtra ale na stożku to tylko mi spalanie wzrosło i dźwięk był fajny a osiągi kiepskie
BuMeL - 26 Gru 2012, 21:56
pumbofiesta .... w gazie
|
|