Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK4] Prezentacja Fiesta MK4 by Avermotte

avermotte - 26 Gru 2012, 12:36
Temat postu: [MK4] Prezentacja Fiesta MK4 by Avermotte
1. NICK: AVERMOTTE
2. IMIĘ: Bartek
3. MODEL:
4. WERSJA: Flair
5. ROCZNIK: MK4, 1997
6. SILNIK: 1.3 50KM zmienione na 1.7 125KM
7. OPIS AUTA:

Witam.
Oto moja fiesta z 97 roku. Jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce a raczej mój brat bo na niego jest zarejestrowana. Ale on w marcu sprowadzi MK6 z niemiec a ta pełnoprawnie trafi w moje ręce. W niemczech ciocia była 7 lat jej właścicielką i w momencie przyjazdu do kraju jako prawie 10 letnie auto miała jedyne 68000 km. W naszych rękach natrzaskała 45000 tyś, do tej pory było bez problemowo jedynie w zeszłym roku musiałem zmieniać pierścienie i uszczelniacze bo kabel od wentylatora był przecięty i sie mocno przegrzała. Jak na 15 letnie auto rdzy nie uraczy się na niej, jedynie małe ogniwko wyskoczyło na progu i nadkolu. W 2011 w styczniu zostało wstawione LPG stag 300 plus. Żal no ale cóż benzyna za droga. Później naszło mnie żeby zrobić SWAP na 1.7 bo kiedyś naprawiałem pume i tak sie przyjrzałem że wszystko takie samo a więc kupiłem rozbitka i się trafił zmasakrowany egzemplarz ale z silnikiem nowiutkim :D czyli nowy wał korbowy, nowe tłoki i korbowody, nowa głowica z zaworami, nowe wałki, nowy alternator, krokowiec, rozrusznik po regeneracji, nowe kable i parę czujników. Bite 10 dni pracy z bratem i efekt piorunujący.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Lotka nad tylną szybą, nakładka na wlew, kokpit czarny od forda pumy, tylne światła LED CLEAR
b. mechaniczne: SWAP na 1,7 od pumy, koła 13" na 15", zawieszenie bilstein gazowe amortyzatory przód i tył od pumy i sprężyny od pumy, tarcze, zaciski i bębny od pumy, strumienica zamiast katalizatora, lifty pod maską
c. audio: radio cd/mp3 sony CDX-GT350MP, głośniki w drzwi 16 cm MAGNAT, skrzynia basowa ze wzmacniaczem soling
d. inne: fotele z forda pumy

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: zamówione nowe felgi 15"
b. mechaniczne: tłumik przelotowy do którego już kupiłem materiały i będe spawał do sylwestra będzie mruczeć bo już kiedyś sam robiłem i wyszedł super :)
c. audio: ----
d. inne -----

10. FOTKI AUTA




luki - 26 Gru 2012, 12:56

Fajny wynalazek :)
Wpadnij kiedy na spot-a do Krakowa daleko nie masz :)

Puff - 26 Gru 2012, 13:22

Kolejny brzydal :D Ale za to z 1.7 :D Ładnie :)
Tylko te gejluki z tyłu... a fe :P ;)

inno - 26 Gru 2012, 13:47

Kolejna Mk4 na forum :-) 1.7 to już fajnie musi jechać.
Nie widza mi sie te gejluki i naklejka na wlewie. Na felgach z pumy bym kapsle dał, ale to moje zdanie. Ciekaw jestem jak bedzie wygladal na nowych felgach.
Zerknij do mojego tematu, może coś się spodoba i zrobisz u siebie.
W każdym razie powodzenia w modach i czekam na dalszy rozwój wydarzeń.

avermotte - 26 Gru 2012, 13:51

gejluki na zdjęciu marnie wyglądają ale na żywo sie lepiej prezentuja:) pare rzeczy pozmieniam ale to po nowym roku bo chwilowo brak kasy ;) a kapsli na felgach od pumy nie było ;) z resztą i tak ich narazie nie założe bo opony sprzedałem a felgi są krzywe do prostowania więc czekam na nowe oponki ;) zegary cyfrowe też już mam kupione tylko nie mam czasu podłączyć ale zapomniałem o tym napisać
Seboleq92 - 26 Gru 2012, 14:55

jednak te felgi nie podobają mi się na fieście (mowa o felgach z pumy), 1.7 to pocisk do tego auta, też planuje wsadzić taki silnik do swojej mk4.
Pozdrawiam

Peedro - 26 Gru 2012, 14:56

Seboleq92 napisał/a:
1.7 to pocisk


chwile po swapie :-P później już nie :-P

avermotte - 26 Gru 2012, 15:23

fakt chwile po swapie już na tydzień po brakowało mi mocy i kombinuje co by kompresor od meśka wstawić ale to strawi duuużo czasu i pięniedzy, tez mi sie te felgi nie podobają dlatego kupiłem nowe ;)
modell1 - 26 Gru 2012, 16:49

Daj mu przepustnice od focusa 2.0 lub 1.8 będzie lepiej. Jak ja zrobiłem w moim sporcie.
A z tego co wiem mk4 całkiem zap..... nawet lepiej niż rs1800 :-) :-)

arecki - 26 Gru 2012, 17:27

modell1 napisał/a:
Daj mu przepustnice od focusa 2.0 lub 1.8 będzie lepiej. Jak ja zrobiłem w moim sporcie.

1.7 nie ma tam małej przepustnicy jak 1.6 <8>

modell1 - 26 Gru 2012, 17:41

arecki napisał/a:
modell1 napisał/a:
Daj mu przepustnice od focusa 2.0 lub 1.8 będzie lepiej. Jak ja zrobiłem w moim sporcie.

1.7 nie ma tam małej przepustnicy jak 1.6 <8>


Ale ma mniejszą. Wiem bo piłowałem kolektor z pumy do przepustnicy z Foki

arecki - 26 Gru 2012, 17:44

mniejszą od 1.6?
Peedro - 26 Gru 2012, 18:19

modellowi chodziło zapewne że i tak mniejszą niż 1,8 i 2,0 ;p
modell1 - 26 Gru 2012, 19:36

Dokładnie tak :-) :-)
avermotte - 26 Gru 2012, 20:49

właśnie oglądałem na allegro i za duża to ona nie jest (ta od 1.8 ; 2.0) więc zostane przy seryjne przepustnicy jak narazie ;) muszę kiedyś na hamownie jechać to zobacze ile ma kucyków i wtedy pomyśle co by tu jeszcze usprawnić ;) bo na stożku nie chciało jeździć za bardzo
modell1 - 26 Gru 2012, 21:22

Za ciepło mu :) :) :)
avermotte - 26 Gru 2012, 21:34

nie nawet że nie bo go ustawiłem tak że za aku był schowany a w trakcie jazdy chłodnego powietrza dostawał tam w puszce od filtra ale na stożku to tylko mi spalanie wzrosło i dźwięk był fajny a osiągi kiepskie
BuMeL - 26 Gru 2012, 21:56

pumbofiesta .... w gazie

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group