|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Nasze auta - [MK3] Fiesta by Dymek
Dymek - 24 Gru 2012, 23:57 Temat postu: [MK3] Fiesta by Dymek 1. NICK: Dymek
2. IMIĘ: Adam
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: CLX
5. ROCZNIK: MK3, 92r.
6. SILNIK: 1.4 kat.
7. OPIS AUTA: auto nabyte 1.5 roku temu. Szczerze mówiąc kupiłem je ze względu na sentyment do mojego escorta mk4 z 86r z praktycznie tym samym silnikiem który poszedł do żyda niestety. Autko urzekło mnie stanem technicznym i przede wszystkim wnętrzem. Niestety po jakimś roku wyszły dopiero zaniedbania poprzedniego właściciela i zapadła decyzja o powolnej regeneracji i ewentualnych zmianach w fieście. Niestety pieniędzy zbyt dużo ma więc nie będzie mega powalającego projektu, ale małymi krokami mam zamiar dojść do celu
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: RSL Mohag 13x7j
b. mechaniczne: obniżenie o 8 cm, żadne cięcie sprężyn odrazu pisze.
c. audio: non
d. inne: non
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: fiesty nie zamierzam zmieniać pod względem wizualnym.
b. mechaniczne: marzy mi się 1.6 turbo ale zobaczymy co czas przyniesie, pewnie 2.0
c. audio: non
d. inne: non
10. FOTKI AUTA
i mała zabawa aparatem na wałach chrobrego w Szczecinie
BuMeL - 25 Gru 2012, 00:09
Interesujący kolor wnętrza.
Peedro - 25 Gru 2012, 08:31
Bardzo ładnie się prezenci. Zmień kierownice na chociażby z xr2i bo oryginalna wygląda obleśnie Szkoda że RSLe 13 cali, ja miałem swego czasu 14 i lepiej wypełniały nadkola.
inno - 25 Gru 2012, 09:05
Podoba mi sie ten kolor deski i lewego boczka drzwi. Jak mialem MK3 to chcialem taki nabyc, ale nie moglem nigdzie tego dorwac. Kierownice masz zwykla czy z Xrki? Powodzenia w modach.
hubi_2006 - 25 Gru 2012, 10:26
inno napisał/a: | Kierownice masz zwykla czy z Xrki? |
Ja tam zwykłą widzę (sam taką miałem w wersji C).
Może będzie kolejny sleeper
krzys:) - 25 Gru 2012, 10:36
kolega widze ze szczecin to mozemy malego spota zrobic:P jak sie ociepli:P pozdrawiam
Wisni@ - 25 Gru 2012, 15:24
fajne felgi
Pietrekk - 25 Gru 2012, 16:34
ładna, ładna, no i ten środek Jakie opony naciągnięte?
trzeci - 25 Gru 2012, 17:34
Taka ładna MK3 po Szczecinie śmiga , no proszę
Do zobaczenia gdzieś na ulicach ZS.
Pozdro ...
Dymek - 25 Gru 2012, 18:07
Dziękuje za wszystkie komentarze kierownica jest zwykła, myślę nad zmianą na drewnianą, fajnie by się wpisywała we wnętrze co do kolejnego sleepera to zobaczymy co czas przyniesie, na pierwszym planie jest doprowadzenie auta do stanu mi odpowiadającego Spot? z wielką chęcią wybiorę się na spota, bo mam wiele pytań na temat 2.0 w fieście Dzięki Trzeci za poprawienie tematu (nie mogłem sobie z tym poradzić coby foty były obok siebie ), a co do tego czy ładna to aktualnie fiesta się nie prezentuje ponieważ robiła mi za wóz roboczy w trakcie remontu chałupy muszę znaleźć garaż wstawić ją na kozły i zacząć w końcu działać
@edit
oponki to 175/50 r13
Pietrekk - 25 Gru 2012, 18:21
Felga ma 7" szerokości? To przyjemny naciąg, jak byś negatyw zrobił, większą glebie to kozak
Peedro - 25 Gru 2012, 18:22
wiele informacji na forum znajdziesz kierownica z drewnem? hmm wg mnie nie bardzo, jakaś ładna skórzana momo lub coś w ten deseń jeśli już.
Dymek - 25 Gru 2012, 18:24
co do negatywu mam mieszane uczucia ale w dół na pewno jeszcze pójdzie tylko przydałby się gwint a nie wiecznie modzone springi i amortyzatory u magików od zawieszenia na osowie w Szczecinie
@edit
wiele znalazłem ale to byłby pierwszy swap w moim życiu więc zawsze znajdą się bardziej i mniej głupie pytania co do kierownicy to każdy ma swoje upodobania
krzys:) - 25 Gru 2012, 23:12
ja mam2.0 także spokojnie zgadamy się bo jest nie daleko i wszystko Ci powiem:P
Stunt_Man - 26 Gru 2012, 09:40
podoba mi sie ta fiesta
Dymek napisał/a: | z wielką chęcią wybiorę się na spota, bo mam wiele pytań na temat 2.0 w fieście |
nie ma nic łatwiejszego
zbysio007 - 26 Gru 2012, 10:17
Będę śledzić ten wątek bo czuje potencjał. Tylko co właściciel z nim zrobi to już druga kwestia. Trzymam kciuki
Dymek - 26 Gru 2012, 18:51
Fiesta na pewno nie zbiednieje tak jak pisałem w opisie auta, marzy mi się 1.6 turbo, 2.0 też opcja ale dążyć bede do 1.6 t
Peedro - 26 Gru 2012, 19:21
Zbieraj kase i gadaj z Darasem, ma zestawik 1,6t i niezbędną wiedzę
Dymek - 26 Gru 2012, 19:38
No właśnie kasa hahahahha tak jak też pisałem nigdzie mi się nie śpieszy, fiesta ma u mnie dożywocie wszystko powolutku przemyślanie i porządnie przede wszystkim ile taki zestawik 1.6t może kosztować? pytanie z czystej ciekawości
Peedro - 26 Gru 2012, 19:48
nie pamiętam już a nie chce złej kwoty podać, swego czasu dawał ogłoszenie w giełdzie ale już je zezarło
Stunt_Man - 26 Gru 2012, 20:58
ze 2k
krzys:) - 26 Gru 2012, 22:17
daras wolal chyba 1600zl:P
Dymek - 26 Gru 2012, 22:27
uffff tak czy siak aktualnie poza moim zasięgiem może rozłożyć to na etapy? wpierw wsadzić samo 1.6 a później kminić nad turbo po jakimś czasie?
Pietrekk - 26 Gru 2012, 23:00
Wiesz co sam silnik RST jest inny podobno inny niż zwykłe cvh, z tego co mi się zdaje, ale można zrobić i tak jak mówisz
Dymek - 29 Gru 2012, 01:34
Święta, święta i po świętach... toche kasy wpadło i jako że nie lubie zaczynać od dupy strony postanowiłem przed silnikiem popracować nad poprawą prowadzenia. Musze skompletować sobie stabilizator i zakupić rozpórke wachaczy aktualnie przy takim obniżeniu mojej fiesty wachacze strasznie dostają w dupę i praktycznie skończyły się po 5 miesiącach eksploatowania auta hahaha poczytałem troche i nie jest to arcy trudna operacja a daje sporo frajdy z prowadzenia niestety przeszukałem tablica, forum i allegro i nie moge dorwać rozpórki może któryś z kolegów posiada taką na sprzedaż?
Marcinowaty - 29 Gru 2012, 06:56
Zawieszenie przełóż od xr2i. Możesz też dac białe kierunki na przód, jakieś lampy odymione na tył. Podciągnij mieszek pod gałkę zmiany biegów, lepiej będzie wyglądać. Tak jak ktoś pisał kierownice od jakiej sportowej wersji..
krzys:) - 29 Gru 2012, 10:14
ja mam:P
Pietrekk - 29 Gru 2012, 10:36
Tylko jeśli chcesz w przyszłości zakładać wspomaganie czy masz teraz, to stab pod wspomę jest inny
Dymek - 29 Gru 2012, 10:53
Marcinowaty, wszystko ok poza białymi kierunkami i dymionymi lampami dużo roboty przy zawieszeniu z xr2i? to prawda że wachacze są innego rozmiaru przez co musiałbym też sanki wymieniać? Krzysiu z nieba mi spadłeś wiadomość na priv poleciała a i wspomaganie jest dla cieniasów hahahaha bez urazy oczywiście
Pietrekk - 29 Gru 2012, 11:02
Niee, pasuje p&p wszystko Jak byś dopadł jeszcze belkę ze stabem, to byś miał fajnie
A co do wspomy, o wiele szybszy skręt wg mnie, bo masz mniej obrotów od pełnego do pełnego
Dymek - 29 Gru 2012, 11:32
o to świetna wiadomość, musze się po szrotach przejechać a nóż widelec coś się trafi a belke ze stabem to też bym chciał jak 90% osób tutaj
gacznik - 29 Gru 2012, 12:19
W szczecinie na szrotach z mk3 raczej bieda. Dobrze kojarzę, że gdzieś na Drzetowie parkujesz?? Na żywo prezentuje się fajnie.
Jakby co mam staba bez wspomy, szukam za to pręta do wersji ze wspomaganiem.
Pozdro
Dymek - 29 Gru 2012, 14:08
to kicha że słabo :( bardzo dobrze kojarzysz staba masz komplet czy sam pręt?
Pietrekk - 30 Gru 2012, 00:51
Gumy i łączniki najlepiej sobie nowe daj, a łączniki możesz z e36 podpasować, są grubsze.
Dymek - 8 Sty 2013, 17:28
Fiesta była dzisiaj na mierzeniu ciśnienia na garach i 2 i 3 ciśnienia praktycznie nie ma ;D 1.4 pożyje dopóki pożyje a jak zdechnie to wpadnie 1.6, bo to mimo wszystko tansza opcja wykresu niestety nie mam a szkoda
@edit
Drodzy Panowie, czy na cisnienie na garach w cvh ma wpływ regulacja zaworów w głowicy i stan uszczelniaczy? bo moja fiesta nie straciła na mocy a jedynie rzyga zewsząd i strasznie głośno pracuje, noi brak jej cisnienia na 2 i 3 garze. Czy regulacja zaworów, remont głowicy i wymiana uszczelek w silniku by załatwiła sprawę?
Marcinowaty - 15 Sty 2013, 20:54
Drodzy Panowie, czy na cisnienie na garach w cvh ma wpływ regulacja zaworów w głowicy i stan uszczelniaczy?
Jak i stan pierścieni
Stunt_Man - 15 Sty 2013, 20:57
luzu zaworowego sie nie reguluje bo tam są popychacze hydrauliczne
za to pierścienie mają wpływ i to ogromny. problemem mogą też być wypalone gniazda zaworowe
zrób tak. przed zmierzeniem kompresji nalej do cylindra troche oleju ze strzykawki. uszczelni to tłok w cylindrze. jeśli kompresja wzrośnie to do wymiany pierścienie
jak nic sie nie zmieni to głowica do roboty
i co to znaczy "praktycznie nie ma ciśnienia" ? w jednostkach poprosze
Marcinowaty - 15 Sty 2013, 21:01
Stunt_Man napisał/a: | luzu zaworowego sie nie reguluje bo tam są popychacze hydrauliczne |
o ile jeszcze działają prawidłowo.
Po odpaleniu silnik nie klapie?
Dymek - 15 Sty 2013, 21:15
Stunt_Man zabij mnie a Ci nie powiem, nie zapisałem i nie pamiętam :(
Marcinowaty wiem że stan pierścieni to pierwsza sprawa, ale natknołem się w którymś temacie właśnie na takie cuś jak wzrost kompresji przez regulacje zaworów, ale to był silnik 1.3. w temacie luk-90 bodajże, ale nie wiem może coś źle zrozumiałem A silnik po odpaleniu strasznie klepie, po chwili "cichnie"
wybaczcie mi ale wykształcenia mechanicznego nie posiadam, jestem samoukiem co wyczytam to chłone ;D
Peedro - 15 Sty 2013, 21:35
CVH ma to do siebie że klepie (wiem, wiem są takie co nawet i nie klepią, ale większość zmęczonych życiem klepie ), ma hydro więc nie ustawisz sobie luzu zaworowego, zmieniać hydro nie ma sensu bo wałek jest już na pewno w mocno średnim stanie. Skoro już ledwo jeździ to musi być mocno wyeksploatowany, bo wg mnie są to bardzo trwałe silniki.
Dymek - 15 Sty 2013, 21:39
tyle, że moja fiesta więcej stała jak jeździła :(
@EDIT
Cześć wszystkim po zimie ;D
Fiesta na wiosne dostała komplet uszczelek, uszczelniacze zaworowe i standardowo szlif. Sprawa była tego typu, że wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą, stąd brał się brak kompresji i ogólna brzydko mówiąc kupa pod maską. Facet który obrabiał mi głowice i wymieniał uszczelniacze powiedział że w całym swoim życiu zawodowym nie widział tak twardych uszczelniaczy zaworowych. Żegnaj pocąca się uszczelko pokrywy zaworów ha! ;D Ogólnie rzecz ujmując moje CVH dostało drugie życie Teraz czeka mnie czyszczenie odmy i wszystkiego co jest uwalone w mleku, a jest tego od groma! Zdjęć niestety nie posiadam, ale walne jakąś fotke z czyszczenia silnika żeby nie było lipy że pisze a głowica nie zrobiona
Dymek - 3 Wrz 2013, 22:18
Troche czasu upłyneło, trzeba odgrzać kotleta fiesta pojawiła się na zlocie szanuj-sie w wolinie, a takto bida wynajmuje garaż, niedługo fiesta w nim ląduje i zaczynamy działać powoli
a tutaj zdjęcia z drogi
|
|