|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - Sprężyny , Zawieszenie , Zawias , Obniżenie
Maczuga - 25 Lip 2004, 09:10 Temat postu: Sprężyny , Zawieszenie , Zawias , Obniżenie Zadzwoniłem do jednego z dealerów w sprawie oryginalnych sprężyn obniżających zawieszenie. Krzykneli mi 735,00 pln za komplet 4 szt. oczywiście miły Pan określił, że są od RS-a czy serii sportowej. Podaję nr. katalogowy 1037723. Jeśli wziąć pod uwagę rabat w ABS Car inwestycja może być opłacalna, jak myślicie? A wspomniano jeszcze, że do MK 3 do niektórych modeli trzeba zamontować zestaw przedłużenia wnęki koła koszt w aso tej częsci ok.90 pln
DŻEJKU - 25 Lip 2004, 11:05
Maczuga wytłumacz mi co oznacza przedłużenie wnęki koła?
o co w tym chodzi i na czym polega? jak rozumiem ma to związek ze sportową zawiechą i jest przeciw obcieraniu, czy co?
Maczuga - 25 Lip 2004, 23:01
DŻEJKU napisał/a: | Maczuga wytłumacz mi co oznacza przedłużenie wnęki koła?
o co w tym chodzi i na czym polega? jak rozumiem ma to związek ze sportową zawiechą i jest przeciw obcieraniu, czy co? |
domyślam się, że tak a nie odpowiem ponieważ Pan, który udzielał mi tej informacji nie widział tego na oczy i jeżeli by sprzedawał to po raz pierwszy.
Co do ceny to widziałem, że HR kosztują ponad 800,00 pln, Weitec zresztą też, a biorąc pod uwagę, że w ABS Car można by uzyskać jakieś 10% upustu to te Motorcrafta za ponad 600 zeta już są myśle atrakcyjne.
Podobno zbliżają do gleby ok 30 mm choć Pan nie był pewien czy nie 40.
DŻEJKU - 26 Lip 2004, 13:47
o tym była mowa na starym forum... klamry sa skuteczne ale bezpieczeństwa ci nikt nie zagwarantuje. one poprostu zciskaja dwa zwoje do siebie przez co spręzyna jest krótsza a tym samym samochód niższy. Z doświadczenia wiem że co jakis czas trzeba zdejmowac koła i je poprawiać ponieważ potrafią się poprzesuwać i strasznie skrzypieć.
Pozatym często bywa że auto siedzi nierówno itd,itp.
Jakby nie mówić jest to najtańszy sposób na obniżenie samochodu ale niestety nie ma porównania nawet z najtańszymi sportowymi sprężynami...
.mat. - 30 Lip 2004, 12:21
nigdy nie montujcie klamr,to już lepiej obciąć sprężyne,ale trzeba pamiętać,ze sprężyna musi prostować amortyzator z zapasem 2-3cm tak co sie ruszać nie bedzie
|
|