|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Demontaż miski olejowej w rs1800
Markz - 17 Paź 2012, 16:28 Temat postu: [MK3] Demontaż miski olejowej w rs1800 Walcze z tym od wczoraj odkrecilem juz rozrusznik i wydech. Od strony rozrzadu opadła juz z 1,5cm a od strony skrzyni nie chce wyjsc, poszukalem troche po necie i na jakims forum pisali ze w escorcie 1,6 zetec trzeba poluzowac skrzynie wiec to zrobilem, odginam ją okolo 1 cm i dalej miska niechce wyjsc.
vegetagt - 17 Paź 2012, 17:19
Kurde, a miałem ci w tej pw pisać, że niektórzy twierdzą, że trzeba skrzynie odsunąć, co jest bzdurą
Są śruby przykręcone przez miske do bloku w pionie i bodajże 2 w poziomie. Odkręcasz je, wyjmujesz osłone koła zamachowego i miska ma wyjść.
Edit:
Fotka, na której widać śrube od osłony
A tu rozmyta fotka, która częsciowo tłumaczy brak możliwości wysunięcia jej w dół:
Róg zapiera się o kawałek osłony
Zdjęcia są robione od strony kolektora wydechowego. Nie wiem jaką masz wersje skrzyni i w twojej w tym miejscu może być rozruch.
TomeX500 - 17 Paź 2012, 19:43
Jakaś dziwna ta skrzynka na zdjęciach, w każdym bądź razie u mnie takiej małej blaszki nie było.
Markz - 17 Paź 2012, 20:47
no tak jak mowi TomeX500 u nas to całkiem inne jest, musiałem cała skrzynie poluzować, odgiąć na około centymetr doginając w między czasie tą osłone zamachu i jakos miska po całym dniu walki wyszła
vegetagt - 17 Paź 2012, 21:06
No bo masz pewnie rozruch z przodu a nie z tyłu, więc pewnie osłona jest odbiciem lustrzanym :>
Markz - 17 Paź 2012, 21:18
wątpie, osłona w rs1800 trzyma na wszystkich srubach skrzyni a nie na jakiś osobnych zaciskach jak niby u ciebie jest, a zeby poluzowac lub wykrecic wszystkie sruby skrzyni trzeba rozebrać poł auta ...
vegetagt - 17 Paź 2012, 21:44
Wygooglałem taki obrazek(więc prosze nie sugerować się podpisami):
http://img684.imageshack....908/424242v.png
Wychodzi na to, że Ford dopiero później wprowadził dzieloną osłone.
Jeszcze zerkne, jaka była przy 1.1.
TomeX500 - 18 Paź 2012, 14:24
Ta dzielona osłona przypuszczam że jest do innego silnika, w zetecu 1.8 w fieście jeszcze nie spotkałem się z rozrusznikiem z tyłu.
vegetagt - 18 Paź 2012, 15:59
Ta skrzynia to ib5 z ostatniego wypustu escorta z zetecem. Zmiana miejsca położenia rozrusznika eliminuje problem nie kręcenia, gdy rozruch nagrzeje się od wydechu.
Przy 1.1 też mam mało przyjazną osłone. Także jedynie pozostaje mi współczuć zdejmowania miski przy skrzyniach starego typu
Markz - 19 Paź 2012, 21:01
dzisiaj zakładałem miske i znowu problemy, wyjsc ledwo co wyszła a wejsc to juz wogole nie chciala choc mialem poluzowaną skrzynie i odkrecony rozrusznik. Po godzinnej męce weszła ale tak na przyszlosc to jeszcze dobrze by bylo poluzować lape alternatora albo i wykrecic bo 1 sruba jest ukryta pod tą łapą i nieda się jej wkręcic (u mnie juz jej niebylo i ja tez niewkrecalem ... ).
Moze komus te wiadomości uswiadomią ze wyjecie miski w rs1800 to nie jest przyjemnosc i jak nie trzeba to nie macamy jej
luk-90 - 21 Paź 2012, 17:24
dziwne, u Siebie wymieniłem uszczlekę miski w niecałe 40min. Wszystkie śruby miski, potem te poziome, wydech i wszystko wyszło jak malinka
|
|