|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Nasze auta - [MK3] Strupek by Krzychu
Krzychu - 6 Paź 2012, 21:12 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu 1. NICK:
2. IMIĘ: Krzysiek
3. MODEL: Fiesta - Strupek
4. WERSJA: ... unikalna ?
5. ROCZNIK: MK3 94'
6. SILNIK: zacny
7. OPIS AUTA:
Zakupiona w Maju 2012 od Stunt_Man-a. Stan blachy idealny jak na 18-sto letnie auto. Mechanicznie ok (po przygodzie z alternatorem i nie tylko) bez problemu robi 4000 km miesięcznie jak trzeba Reszta do ogarnięcia lub już ogarnięta.
WRC - Worcy, Rycy, Cescy ... i zap... że aż miło
Dziękuję Bidżej-owi i Luki-emu za pomoc i rady podczas grzebania i napraw
Peedro też się przyczynił do powstania fajnej fiesty
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:
- wymiana zderzaka - stary chyba się rozpadł podczas jazdy na autostradzie
- 4 dni mycia i szlifowania lakieru + poczernianie elementów + odkurzanie i woskowanie
- wymiana przednich reflektorów
- wymiana kierownicy
- 18.10.2012 - wymiana "daszków"
- 8.11.2012 - wymiana lusterka wstecznego
- 10.02.2013 - wymiana foteli na uszatki
- 29.04.2013 - wymiana szyb tylnych na zielone
- 9.2014 - zacny silnik
- 3.2015 - wymiana przednich bocznych szyb na zielone
- 9.05.2015 - konserwacja podwozia, naprawa progu i dziury przy podłużnicy. nowe przewody miedziane do tyłu, wyklepany pas przedni - Automirek KRK
b. mechaniczne:
- wymiana bagnetu
- wymiana alternatora
- wymiana akumulatora
- wymiana pająka - stary puścił znaki dymne
- wymiana klocków hamulcowych
- 8.10.2012 - wymiana regulatora napięcia
- 18.11.2012 - czyszczenie rozrusznika i wymiana regulatora napięcia na regenerowanego Boscha
- 2.02.2013 - wymiana wahaczy (sportowoniebieskie)
- 7.03.2013 - lewy tylny hamulec - wymiana szczęk i cylinderka
- 9.03.2013 - nowy pasek rozrządu i pompa wody
- 11.04.2013 - wymiana sprężynek w hamulcu tylnym
- 18.04.2013 - wymiana alternatora - bardzo dużo soli i nieco wody wystarczyło żeby zabić poprzedni altek :/
- 14.06.2013 - zrobione kompletne hamulce do tyłu: bębny, linka, szczęki, przewody, sprężynki i cylinderki. Elastyki przód i tył.
- 14.06.2013 - wymiana skrzyni na skrzynię z 1,8 wymiana sprzęgła, uszczelniaczy na półosiach i reszty drobnicy.
- 28.06.2013 - nowe kable W/N i świece - Ford
- 28.10.2013 - czujnik temp. płynu na kmputer, filtr paliwa, pompa paliwa 226 lph
- 10.10.2014 - duuużo rzeczy, skutkiem czego fiesta jest jeszcze fajniejsza
- 3.2015 - ogarnięte problemy z elektryką - wiązka silnikowa, cewka .... dłuuugo historia.
c. audio: bez zmian
d. inne:
-8.11.12012 - wymiana kostki H4 prawego reflektora - działa długie
- 15.10.2013 - założenie zapalniczki na swoje miejsce
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
- Tylna klapa zostaje ...
- dokończenie wnętrza
b. mechaniczne:
- wydech
c. audio:
d. inne: jest tego trochę ... ale wszystko po kolei
Stunt_Man - 6 Paź 2012, 21:32
no nareszcie dobrze wiedzieć że fiesta śmiga i ma sie dobrze
luki - 6 Paź 2012, 23:55
Mam jedno foto z modyfikacji
Krzychu - 7 Paź 2012, 08:39
Efekt szlifowania lakieru:
lewo - przed
prawo - po
góra - w trakcie
2 tubki pasty tempo, biała gąbka do szlifowania, nasadka do wiertarki ... i 2 dni roboty
FiFa - 7 Paź 2012, 13:16
Krzychu napisał/a: | 2 tubki pasty tempo, biała gąbka do szlifowania, nasadka do wiertarki ... i 2 dni roboty | nie pasta tempo!! Noo ale juz niestety po zabiegu, ale dobrze to okresliłes szlifowanie lakieru:P Jezeli chcesz zachowac dobry efekt kupuj dobry wosk i woskuj!! Bo po ostrym szlifowaniu pasta tempo po pol roku, bedziesz miał matowa powierzchnie
Co do wosku polecam http://showcarshine.pl/11...mikrofibra.html
jeden z trwalszych woskow, po ktorym auto zachowa swoja barwe, i bedzie ładnie lsniło!
Wisni@ - 7 Paź 2012, 13:20
Collinite 476 Bardzo dobry wosk
A tak profecjonalnie To polerka pastami 3M Nowym system Bedzie idealna Czasochłonne ale warto
Krzychu - 7 Paź 2012, 16:59
Efekt jest zadowalający, zdjęcie nie oddaje go w pełni. Pozbyłem się brudu, którego nie szło domyć. Większa część drobniejszych rys zniknęła. Po paście tempo nie trzeba było woskować auta.
kuba87 - 7 Paź 2012, 17:11
Stunt_Man, Krzychu, ale to brzydkie
FiFa - 7 Paź 2012, 18:27
Krzychu napisał/a: | Po paście tempo nie trzeba było woskować auta. |
no ale lepiej to zrob efekt duzo lepszy i zabezpieczy lakier! pasty tempo powinni zakazac uzywac, bo po niej efekt tylko poczatkowy jest dobry,a pozniej robi sie tragedia! i pasta tempo niestety nie utrzymuje sie dlugo na aucie, i szybko zacznie matowiec. Dobry wosk zabezpieczy przed tym!
Krzychu - 7 Paź 2012, 19:25
FiFa napisał/a: | Krzychu napisał/a: | Po paście tempo nie trzeba było woskować auta. |
no ale lepiej to zrob efekt duzo lepszy i zabezpieczy lakier! pasty tempo powinni zakazac uzywac, bo po niej efekt tylko poczatkowy jest dobry,a pozniej robi sie tragedia! i pasta tempo niestety nie utrzymuje sie dlugo na aucie, i szybko zacznie matowiec. Dobry wosk zabezpieczy przed tym! |
W takim razie co byś polecił?
Zapomniałem dodać, że auto na koniec umyłem i nawoskowałem Z tym że nie wiem na ile to wytrzyma :(
Jak można zabezpieczyć lakier w taką pogodą jak obecnie ?
vegetagt - 7 Paź 2012, 19:27
Przyłączam się do pytania o środek na lakier :>
Bo mój różowy mat ma totalnie w dupie wszystkie woski i inne dziwactwa. Pasta tempo(+wosk na koniec) dopiero zmieniła lakier na czerwony.
bidżej - 8 Paź 2012, 12:52
czego by nie użyć, i tak jest lepiej niż było. żur na lakierze był straszny, więc odpitolta się panowie
to czego ja używam to szampon z woskiem od Turtle Wax i wosk Turtle Wax do lakierów metalizowanych - jak umyję i nawoskuję swoją siksę, to świeci się jak psu jajka i to bardzo długo.
co do tego jeździdła - ogólnie rzecz biorąc dobry trup nie jest zły jeździ, ale żeby było pięknie to trzeba jeszcze sporo pracy.
hubi_2006 - 8 Paź 2012, 16:46
Kosmetykaauta.pl
Powyższe forum fanatyków udzieli każdemu wyczerpujących informacji, jak znienawidzić pielęgnację auta kosztem porządnej roboty
Krzychu - 14 Paź 2012, 13:52 Temat postu: Regulator napięcia Żeby nie było tak dobrze ... poniedziałek (8.10) zaczął się idealnie. Auto ozdobiły ptaki, zimno, mokro i przez całą drogę do pracy kontrolka akumulatora daje o sobie znać :/
Źródłem problemu okazał się regulator napięcia Magneti S..., który po 4 miesiącach i 1 dniu odmówił posłuszeństwa.
Na szczęście dało się go odkręcić krótkim śrubokrętem, bez demontażu alternatora. Przy wymianie regulatora radzę odkręcać jako pierwszą śrubę do której jest gorszy dostęp.
Mam nadzieję że Hella (choć nade in china) da radę.
Pietrekk - 14 Paź 2012, 13:56
Da rady Ja zrobiłem sobie regeneracje rozrusznika na magneti marelli Cały czas działał teraz leży, a w alternatorze chyba też mam właśnie z Helli regulator.
Tak po za tym jeździ cały czas?
Stunt_Man - 14 Paź 2012, 13:59
trzeba było zostawić altek z 1.1
Krzychu - 15 Paź 2012, 19:44
Pietrekk napisał/a: | Da rady Ja zrobiłem sobie regeneracje rozrusznika na magneti marelli Cały czas działał teraz leży, a w alternatorze chyba też mam właśnie z Helli regulator.
Tak po za tym jeździ cały czas? |
Tak i odpukać dość sprawnie
Szykuję się do wymiany wahaczy.
Stunt_Man napisał/a: | trzeba było zostawić altek z 1.1 |
Trzeba było zrobić mocowanie, które nie strzeli
Chcesz zobaczyć co z niego zostało ?
Pietrekk - 15 Paź 2012, 20:18
Pokaż to
Stunt_Man - 15 Paź 2012, 20:43
moje mocowanie przejechało ze mną ponad rok
wszystko w tym krakowie zepsujecie
Marcinowaty - 15 Paź 2012, 20:51
Krzychu napisał/a: | Szykuję się do wymiany wahaczy. |
A co z nimi?
luki - 15 Paź 2012, 22:45
Wybacz Krzychu zapomniałem Ci sprawdzić
Krzychu - 17 Paź 2012, 13:48
Marcinowaty napisał/a: | Krzychu napisał/a: | Szykuję się do wymiany wahaczy. |
A co z nimi? |
Gumy są do wymiany. Kupiłem drugi komplet wahaczy, zamówiłem części do regeneracji, wszystko oryginały Forda, poza trzpieniami. Szukam mechanika, który mi to zrobi. Tym czasem jeżdżę na starych.
luki napisał/a: | Wybacz Krzychu zapomniałem Ci sprawdzić |
Nie ma sprawy, przy okazji.
Stunt_Man napisał/a: | moje mocowanie przejechało ze mną ponad rok
wszystko w tym krakowie zepsujecie |
Gdybyś pojeździł dłużej to by padło. Śruba, która trzymała napięcie paska ... złamała się.
luki - 17 Paź 2012, 14:05
Krzychu napisał/a: | Gumy są do wymiany. Kupiłem drugi komplet wahaczy, zamówiłem części do regeneracji, wszystko oryginały Forda, poza trzpieniami. Szukam mechanika, który mi to zrobi. Tym czasem jeżdżę na starych. |
Pakuj BJ-a do auta jedziemy na weekend do zako i temat ogarniemy
Krzychu - 18 Paź 2012, 13:41 Temat postu: Nowe "daszki" Po wyszabrowaniu, umyciu cifem, wypolerowaniu, we Fiestolocie pojawiły się nowe daszki z lusterkami
polerka pastą tempo:
efekt końcowy:
kenczorf - 18 Paź 2012, 14:22
To auto to jakies potopowe...bo nie wyobrazam sobie tak upaprac podsufitke...a szyber dachu to chyba niema? Zamiast sloneczniki to podsufitke wypierz
Krzychu - 8 Lis 2012, 16:36
Dziś fiestolot otrzymał nowe lusterko wsteczne.
Naprawiłem światło długie po prawej stronie - wymieniona kostka H4.
luki - 18 Lis 2012, 22:10
Rób Krzychu, UP-a jakie to kolejne wydumy nisko budżetowe wykonaliśmy
Krzychu - 19 Lis 2012, 11:48
Wydumki jakie zrobiliśmy z Lukim były zacne i bardzo nisko budżetowe
Zacznijmy od rozrusznika
Nie dało się go złożyć, gdyż gwinty w korpusie nie istniały lub szpilki nie miały gwintów. Zastosowaliśmy pręty gwintowane, z czego jeden wygięliśmy dla większego efektu ... także wizualnego Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu już się nie wiesza jak się nagrzeje
Dalej załatwiliśmy regulator napięcia Bosch-a.
Tutaj zdjęcie regulatora nieregenerowanego. Tulejki widoczne po lewej stronie elektroniki regulatora
Dokonaliśmy wymiany szczotek. Szczotki w tym regulatorze zamocowane są poprzez zagniecenie i zalutowanie miedzianych linek w tulejkach. Żeby pozbyć się starych szczotek wystarczy te tulejki lekko podciąć lub zeszlifować, a szczotka sama wypadnie. Delikatnie śrubokrętem rozszerzamy tulejkę tak aby nowa linka od szczotek mogła przejść, zagniatamy tulejkę tak żeby końcówka linki dała się zalutować, lutujemy ... i mamy sprawny regulator Daje odpowiednie napięcie więc obrotomierz już nie śmie podskakiwać przy włączonych kierunkach.
Luki wielkie dzięki za pomoc
Stunt_Man - 19 Lis 2012, 15:18
no to widze mam pecha do rozruszników. ten który tam masz zamontowałem dzień przed sprzedażą bo poprzedni kręcił raz na trzy podejścia.
luki - 25 Lis 2012, 14:35
Takie cosie dostanie na mikołaja fiesta Krzycha, prosto z Zakopanego, oczywiście wcześniej zostaną mam nadzieje wyczyszczone przez właściciela
Tuleje "Ford", sworznie MOOG
Krzychu - 25 Lis 2012, 15:07
Będą wyczyszczone i wymalowane. Numery zostaną skrzętnie zapisane
bidżej - 30 Sty 2013, 18:34
a co ze sportowoniebieskimi?
Krzychu - 31 Sty 2013, 07:58
Niebieskosportowe, czekają na założenie. Jak dobrze pójdzie sobota będzie pracowita
Pietrekk - 31 Sty 2013, 14:21
Na tych niebieskich zostawiłem slad po sobie Ciekawe czy go widać jeszcze
luki - 31 Sty 2013, 14:22
linie papilarne zdjęte
tadzias - 1 Lut 2013, 10:06
Pietrekk chyba miał na myśli jakieś trwałe jarzmo nań odciśnięte
Pietrekk - 1 Lut 2013, 15:40
Raczej pozostawienie swoich linii papilarnych na nich
Tej Krzychu, jakie tam tuleje dałeś wogóle?
luki - 1 Lut 2013, 17:34
FoMoCo sam zakładałem
Krzychu - 2 Lut 2013, 17:34
Wahacze wymienione Luki, dzięki za pomoc
Prawy zszedł szybko i wymiana poszła sprawnie. Lewy ... dał o sobie znać. Rozwalony sworzeń utrudnił nieco zadanie, ale daliśmy radę
Poniżej fotki:
Fiesta gotowa do wymiany
Niebieskosportowe wahacze
Stary wahacz vs. zregenerowany + rura do odkręcania śrub
Efekt pracy po prawej stronie
Widok na kołyskę i mocowanie sworznia
I lewy też na miejscu
Stare wahacze ... do regeneracji
Efekt: stabilna, pewna jazda
tadzias - 3 Lut 2013, 09:08
Niebieski?
bidżej - 3 Lut 2013, 09:50
zbieżność trzebaby sprawdzić po zmianie wahaczy.
Krzychu - 3 Lut 2013, 10:38
tadzias napisał/a: | Niebieski? |
Hammerite się marnował ...
Poza tym jestem ciekaw jak długo wytrzyma.
bidżej napisał/a: | zbieżność trzebaby sprawdzić po zmianie wahaczy. |
Gdzie robiłeś zbieżność ?
bidżej - 3 Lut 2013, 12:45
auto-service wajda, na gdyńskiej bodajże.
Krzychu - 7 Lut 2013, 08:39
Zbieżność zrobiona.
Właściciel serwisu zna się na rzeczy
Bartek, dzięki za polecenie warsztatu
luki - 7 Lut 2013, 12:34
duża korektę zrobili?
Krzychu - 8 Lut 2013, 10:28
luki napisał/a: | duża korektę zrobili? |
Minimalne poprawki. Myślę że wahacze nie miały wpływu na zbieżność
bidżej - 8 Lut 2013, 10:34
ale należałoby uwzględnić, że różnica między 0.3 a 0.1st to dla zbieżności zdecydowanie sporo.
tadzias - 8 Lut 2013, 12:48
bidżej napisał/a: | różnica między 0.3 a 0.1st to dla zbieżności zdecydowanie sporo |
Dokładnie, po jakimś czasie udzieliło by sie nierównomierne zużycie opon, o sterowności już nie wspominając.
Krzychu - 8 Lut 2013, 15:45
tadzias napisał/a: | bidżej napisał/a: | różnica między 0.3 a 0.1st to dla zbieżności zdecydowanie sporo |
Dokładnie, po jakimś czasie udzieliło by sie nierównomierne zużycie opon, o sterowności już nie wspominając. |
Teraz wszystko jest ok dzięki za podpowiedzi
tadzias - 9 Lut 2013, 12:22
Krzychu napisał/a: | Teraz wszystko jest ok dzięki za podpowiedzi |
widzisz jak się wszyscy troszczą o Twoją MK3
Krzychu - 10 Lut 2013, 17:09
Uszatki i nie tylko ...
Dzięki Pietrekk !
tadzias - 10 Lut 2013, 19:55
Krzychu napisał/a: | i nie tylko ... |
i kanapa
Krzychu - 10 Lut 2013, 21:38
tadzias napisał/a: | Krzychu napisał/a: | i nie tylko ... |
i kanapa |
I jeszcze kilka innych jakże użytecznych rzeczy
Pietrekk - 10 Lut 2013, 21:44
Jak się wracało?
Krzychu - 11 Lut 2013, 08:16
Pietrekk napisał/a: | Jak się wracało? |
Całkiem dobrze
Fotele bardzo wygodne
luki - 9 Mar 2013, 22:09
Spałeś na drugą stronę, już rób UP-a z dzisiejszych taningów
Krzychu - 10 Mar 2013, 21:07
Jak luki wspomniał zrobiliśmy tjuning - wymiana rozrządu i pompy. Zabawy co niemiara, ale wszystko po kolei:
Rzut okiem na rozrząd przed tyjnuningiem:
Znacznik przed regulacją położenia wału:
... i po regulacji
Stara pompa wody:
I nowa pompa wody:
Zacne blokady wałków rozrządu:
Porównanie rolek napinacza:
Efekt końcowy :
Dodatkowo wymieniliśmy uszczelkę pod deklem i wyczyściliśmy resztki oleju jakie się nazbierały pod starą uszczelką.
Luki wielkie dzięki
Krzychu - 10 Mar 2013, 21:24
Niestety fiesta pokazała na co ją stać. Rozcieknięty tłoczek hamulca
Obraz nędzy i rozpaczy:
Nowe szczęki:
Dodatkowo wymieniony został cylinderek i przewód miedziany.
Długości przewodów miedzianych i rodzaje zakończeń znajdziecie tu:
http://pwpnet.pl/index.ph...k=01.89%3E07.95
Do wymiany są jeszcze sprężynki i przewód elastyczny.
luki - 10 Mar 2013, 21:29
Sprawdziłem wałki są ori 1,6 16v
Krzychu - 14 Cze 2013, 09:54
Dziś Fiestolot otrzymał:
- nowe bębny
- nową linkę ręcznego
- nowe łożyska tylne
- nowe przewody hamulcowe, przód i tył
- nowe szczęki
- skrzynię z 1,8
- sprzęgło LUK-a
- uszczelniacze na półosie
Mam nadzieję że koszty zrekompensuje przyjemna jazda ... i mniejsze spalanie
Dodatkowo, koło zapasowe trafiło do kosza. Wreszcie będzie porządek w bagażniku
Stuntman - zrobiłeś nieziemską wydumkę z dociskiem sprzęgła :/
bidżej - 16 Cze 2013, 11:33
żeby to były takie zwykłe przewody hamulcowe
Krzychu - 16 Cze 2013, 12:04
bidżej napisał/a: | żeby to były takie zwykłe przewody hamulcowe |
Niestety są zwykłe :/ paczka nie dotarła na czas :(
Przewody zostaną na przyszłość.
Z zauważalnych różnic:
- sprzęgło chodzi leciutko, bierze z samego dołu i nie skrzypi, fiesta jeździ płynnej
- hamulce hamują ! także te z tyłu
- ręczny działa już na pierwszym ząbku
- biegi wchodzą idealnie
Krzychu - 28 Cze 2013, 10:34
Wczoraj fiesta otrzymała nowe kable W/N i świece.
Luki wielkie dzięki za pomoc
Fiesta gotowa do jazdy !
Krzychu - 16 Lip 2013, 13:51
Tarcze z przodu przetoczone. Przy okazji przeglądnięte hamulce z przodu i odblokowany zacisk.
Przegląd załatwiony !
Krzychu - 16 Paź 2013, 15:29
Z wydumek Stuntmama zostało radio i wtyczka do czujnika temperatury płynu ... która chyba sprawia problem. Radio na szczęście jeszcze działa, choć lubi wypaść podczas jazdy ...
BuMeL - 16 Paź 2013, 16:34
Krzychu napisał/a: | choć lubi wypaść podczas jazdy ... |
To tak jak u mnie, nie przejmuj się
tadzias - 16 Paź 2013, 19:13
BuMeL napisał/a: | nie przejmuj się |
to normalne w tym segmencie
Krzychu - 16 Paź 2013, 19:33
tadzias napisał/a: | BuMeL napisał/a: | nie przejmuj się |
to normalne w tym segmencie |
Przynajmniej wiesz że zapier....
luki - 3 Lis 2013, 14:58
Dawaj foto z pod maski
Krzychu - 26 Lis 2013, 08:19
Do wczoraj męczyłem się z szarpaniem ... niemiłosiernym szarpaniem. Problem sprawiała masa. Pomogło połączenie masy czujnika temperatury płynu na komputer, z masą na klemie. Do sprawdzenia masa na stacyjce, zegarach i pająku.
Radio już nie wypada
Wreszcie jeździ
luk-90 - 26 Lis 2013, 18:51
takie drut mody sie rodzą, potem jak ktoś kupi takie auto to klnie gdy trzeba coś naprawić.
Czujnik temperatury wody ma masę zbiorczą wraz z innymi wtyczkami z wiązki wtrysków( czyli wtryskiwacze, krokowiec, IAT), potem się łączy wtyczką wiązki silnikowej, jeżeli rzeczywiście był problem z masą to bardzo prawdopodobne, że problem wróci po adaptacji komputera.
Krzychu - 27 Lis 2013, 09:47
luk-90 napisał/a: | takie drut mody sie rodzą, potem jak ktoś kupi takie auto to klnie gdy trzeba coś naprawić.
Czujnik temperatury wody ma masę zbiorczą wraz z innymi wtyczkami z wiązki wtrysków( czyli wtryskiwacze, krokowiec, IAT), potem się łączy wtyczką wiązki silnikowej, jeżeli rzeczywiście był problem z masą to bardzo prawdopodobne, że problem wróci po adaptacji komputera. |
Ten drut mod wskazał przyczynę problemów i jest do wywalenia. Wiesz gdzie jest podłączana masa do czujników?
luk-90 - 27 Lis 2013, 19:03
Masy ze wszystkich kabelków łączą się w jedną i wtedy przez jeden pin kostki wiązki wtryskiwaczy wraca do wiązki silnikowej do reszty punktów zbiorczych, a potem do aku. Trzeba rozbierać wiązki, żeby znaleźć przyczyne, na początek obejrzeć trzeba kostki, b przeważnie przy nich się kruszy izolacja. Jak rozbierać izolację to bez miernika nie ma podejścia
Krzychu - 29 Lis 2013, 08:08
luk-90 napisał/a: | Masy ze wszystkich kabelków łączą się w jedną i wtedy przez jeden pin kostki wiązki wtryskiwaczy wraca do wiązki silnikowej do reszty punktów zbiorczych, a potem do aku. Trzeba rozbierać wiązki, żeby znaleźć przyczyne, na początek obejrzeć trzeba kostki, b przeważnie przy nich się kruszy izolacja. Jak rozbierać izolację to bez miernika nie ma podejścia |
Trop dobry Wiązka silnikowa jest ok - wyciągnięta z działającego auta. Zmierzyłem połączenie od masy czujnika temp. do klemy. Na wyłączonej stacyjce połączenie do masy jest idealne - 0 ohm. Jak włączysz zapłon pojawia się 40 ohm. Po zrobieniu obejścia problem zniknął.
Co o tym sądzisz ?
Docelowo wszystko chcę zrobić tak jak być powinno.
Krzychu - 14 Gru 2013, 12:56
Problem masy w kostce stacyjki rozwiązany. Nowa kostka załatwiła sprawę - teraz rezystancja od czujnika do klemy wynosi 4 ohmy.
Drut mod zniknął fiesta nie szarpie
Fiesta dostała dwie nowe opony zimowe.
Peedro - 14 Gru 2013, 17:01
Super że to co przeszkadzało ogarnięte I fajnie że zapiertala
tadzias - 10 Paź 2014, 23:08
Dzieje sie tam cos?
Krzychu - 12 Paź 2014, 21:35
Oj dzieje.
Gaz rura wylądowała pod maską.
Nowe zawieszenie.
Ciąg dalszy walki, ale zapierdala
Luki, wielkie dzięki za pomoc
tadzias - 13 Paź 2014, 14:04
Krzychu, widziałem Twoje MK3 na Księcia Józefa w Krk jak już wrastało w ziemię
Krzychu - 19 Paź 2014, 22:47
tadzias napisał/a: | Krzychu, widziałem Twoje MK3 na Księcia Józefa w Krk jak już wrastało w ziemię |
grunt że nie znaczy terenu 😁
tadzias - 19 Paź 2014, 23:02
Spójne z naturą
Krzychu - 12 Sty 2015, 20:49
Fiesta otrzymała:
- zielone szyby boczne z przodu
- boczki pasujące do uszatków
- długie podłokietniki
Krzychu - 10 Maj 2015, 16:46
Zmiany w Strupku:
- konserwacja podwozia
- naprawa prawego progu
- załatanie dziury przy prawej podłużnicy
- nowe przewody miedziane do tyłu
- wyklepany pas przedni
Wykonano w zakładzie Automirek w Krakowie
Peedro - 10 Maj 2015, 19:08
Krzychu! Zdjęcia jakie dej!
luki - 10 Maj 2015, 19:36
Jak zakończymy kuracje u mnie w warsztacie to zrobimy jakie foto ;P
Krzychu - 10 Maj 2015, 21:31
luki napisał/a: | Jak zakończymy kuracje u mnie w warsztacie to zrobimy jakie foto ;P |
Obowiązkowo
Krzychu - 6 Cze 2015, 00:57
dziś Strupek otrzymał centralny zamek
Krzychu - 31 Paź 2015, 23:11 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu Limited-Slip Differential
vegetagt - 31 Paź 2015, 23:13 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu wiskotyczny czy ruski?
Meh, teraz bardziej rarytasowe jest posiadanie zwyklej skrzyni, bo każdy ma szpere
Krzychu - 14 Sty 2016, 22:10 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu Wydech zrobiony przez GT Performance
Przelot na jednym tłumiku. Wszystko z nierdzewki.
Założony sportowy katalizator - euro 3
Peedro - 14 Sty 2016, 22:24 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu szalejesz foto wrzuć.
Krzychu - 15 Sty 2016, 13:08 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
Peedro napisał/a: | szalejesz foto wrzuć. |
Foto jest na Facebook-u GT Performance
Peedro - 15 Sty 2016, 21:22 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu aaa, to co luki zapodawał no to zacnie milordzie
luk-90 - 15 Sty 2016, 21:46 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu No bardzo ładny wydech, ciekawe jak gada?
Te 170km podpisane pod zdjęciami na facebooku to w ramach jakiegoś marketingu czy to na prawdę tyle tam pod maską wypluwa koników, jeżeli jest to może jakiś wykresik?
Krzychu - 16 Sty 2016, 20:05 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
luk-90 napisał/a: | No bardzo ładny wydech, ciekawe jak gada?
Te 170km podpisane pod zdjęciami na facebooku to w ramach jakiegoś marketingu czy to na prawdę tyle tam pod maską wypluwa koników, jeżeli jest to może jakiś wykresik? |
Gada zacnie, jest cicho kiedy trzeba
Moc w poście GT Performance jest zawyżona. Fiesty jeszcze nie hamowałem.
Krzychu - 30 Kwi 2016, 17:46 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu W Strupku zmieniono:
- całe przednie zawieszenie. Większość rzeczy nowa. Przód z MK3.5. Dawcą była fiesta BJ-a.
- założona skrzynia z LSD
- nowe przeguby
- doszedł stabilizator z przodu
- nowy wybierak biegów
- poprawione węże chłodnicze
- ogarnięte wnętrze. Nowe boczki, długie podłokietniki.
- owinięty wydech przy wybieraku biegów. Stary wybierak się nadpalił.
- załatana spora dziura pod podłużnicą
Luki wielkie dzięki za ogarnięcie mechaniki.
Sterownik centralnego zamka czeka na montaż.
vegetagt - 30 Kwi 2016, 20:31 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
Krzychu napisał/a: | - założona skrzynia z LSD
|
Wisko z rst czy rosja?
van - 30 Kwi 2016, 20:47 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu Krzychu, dał byś radę ponaprawiać trochę zdjęcia ? Albo chociaż jakieś aktualne i w pierwszym poście bo mało przejrzysty się teraz temat zrobił jak i zresztą większość która bazowała na imagu
Peedro - 8 Maj 2016, 22:02 Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu Krzychu, dalej to nie wygląda, ale zapodaje dobrze, szpera fajnie spina Idzie to w dobrym kierunku. Szkoda tylko że nie mogłeś zostać na ośrodku w sobotę. Do następnego
|
|