Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK3] Strupek by Krzychu

Krzychu - 6 Paź 2012, 21:12
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
1. NICK:

2. IMIĘ: Krzysiek

3. MODEL: Fiesta - Strupek :P

4. WERSJA: ... unikalna ?

5. ROCZNIK: MK3 94'

6. SILNIK: zacny :)

7. OPIS AUTA:
Zakupiona w Maju 2012 od Stunt_Man-a. Stan blachy idealny jak na 18-sto letnie auto. Mechanicznie ok (po przygodzie z alternatorem i nie tylko) bez problemu robi 4000 km miesięcznie jak trzeba :) Reszta do ogarnięcia lub już ogarnięta.
WRC - Worcy, Rycy, Cescy ... i zap... że aż miło :twisted:
Dziękuję Bidżej-owi i Luki-emu za pomoc i rady podczas grzebania i napraw :piwkowanie:
Peedro też się przyczynił do powstania fajnej fiesty :)


8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:
- wymiana zderzaka - stary chyba się rozpadł podczas jazdy na autostradzie
- 4 dni mycia i szlifowania lakieru + poczernianie elementów + odkurzanie i woskowanie
- wymiana przednich reflektorów
- wymiana kierownicy
- 18.10.2012 - wymiana "daszków"
- 8.11.2012 - wymiana lusterka wstecznego
- 10.02.2013 - wymiana foteli na uszatki
- 29.04.2013 - wymiana szyb tylnych na zielone
- 9.2014 - zacny silnik :)
- 3.2015 - wymiana przednich bocznych szyb na zielone
- 9.05.2015 - konserwacja podwozia, naprawa progu i dziury przy podłużnicy. nowe przewody miedziane do tyłu, wyklepany pas przedni - Automirek KRK
b. mechaniczne:
- wymiana bagnetu
- wymiana alternatora
- wymiana akumulatora
- wymiana pająka - stary puścił znaki dymne :P
- wymiana klocków hamulcowych
- 8.10.2012 - wymiana regulatora napięcia
- 18.11.2012 - czyszczenie rozrusznika i wymiana regulatora napięcia na regenerowanego Boscha
- 2.02.2013 - wymiana wahaczy (sportowoniebieskie)
- 7.03.2013 - lewy tylny hamulec - wymiana szczęk i cylinderka
- 9.03.2013 - nowy pasek rozrządu i pompa wody
- 11.04.2013 - wymiana sprężynek w hamulcu tylnym
- 18.04.2013 - wymiana alternatora - bardzo dużo soli i nieco wody wystarczyło żeby zabić poprzedni altek :/
- 14.06.2013 - zrobione kompletne hamulce do tyłu: bębny, linka, szczęki, przewody, sprężynki i cylinderki. Elastyki przód i tył.
- 14.06.2013 - wymiana skrzyni na skrzynię z 1,8 wymiana sprzęgła, uszczelniaczy na półosiach i reszty drobnicy.
- 28.06.2013 - nowe kable W/N i świece - Ford
- 28.10.2013 - czujnik temp. płynu na kmputer, filtr paliwa, pompa paliwa 226 lph
- 10.10.2014 - duuużo rzeczy, skutkiem czego fiesta jest jeszcze fajniejsza :)
- 3.2015 - ogarnięte problemy z elektryką - wiązka silnikowa, cewka .... dłuuugo historia.

c. audio: bez zmian
d. inne:
-8.11.12012 - wymiana kostki H4 prawego reflektora - działa długie :)
- 15.10.2013 - założenie zapalniczki na swoje miejsce

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
- Tylna klapa zostaje ... :)
- dokończenie wnętrza
b. mechaniczne:
- wydech
c. audio:
d. inne: jest tego trochę ... ale wszystko po kolei :)

Stunt_Man - 6 Paź 2012, 21:32

no nareszcie :ok: dobrze wiedzieć że fiesta śmiga i ma sie dobrze :yes:
luki - 6 Paź 2012, 23:55

Mam jedno foto z modyfikacji :)

Krzychu - 7 Paź 2012, 08:39

Efekt szlifowania lakieru:



lewo - przed
prawo - po
góra - w trakcie

2 tubki pasty tempo, biała gąbka do szlifowania, nasadka do wiertarki ... i 2 dni roboty :)

FiFa - 7 Paź 2012, 13:16

Krzychu napisał/a:
2 tubki pasty tempo, biała gąbka do szlifowania, nasadka do wiertarki ... i 2 dni roboty :)
:polbie: nie pasta tempo!! Noo ale juz niestety po zabiegu, ale dobrze to okresliłes szlifowanie lakieru:P Jezeli chcesz zachowac dobry efekt kupuj dobry wosk i woskuj!! Bo po ostrym szlifowaniu pasta tempo po pol roku, bedziesz miał matowa powierzchnie :-P

Co do wosku polecam http://showcarshine.pl/11...mikrofibra.html
jeden z trwalszych woskow, po ktorym auto zachowa swoja barwe, i bedzie ładnie lsniło! :P

Wisni@ - 7 Paź 2012, 13:20

Collinite 476 Bardzo dobry wosk :)
A tak profecjonalnie To polerka pastami 3M Nowym system Bedzie idealna :) Czasochłonne ale warto

Krzychu - 7 Paź 2012, 16:59

Efekt jest zadowalający, zdjęcie nie oddaje go w pełni. Pozbyłem się brudu, którego nie szło domyć. Większa część drobniejszych rys zniknęła. Po paście tempo nie trzeba było woskować auta.
kuba87 - 7 Paź 2012, 17:11

Stunt_Man, Krzychu, ale to brzydkie :-P
FiFa - 7 Paź 2012, 18:27

Krzychu napisał/a:
Po paście tempo nie trzeba było woskować auta.

no ale lepiej to zrob ;) efekt duzo lepszy i zabezpieczy lakier! pasty tempo powinni zakazac uzywac, bo po niej efekt tylko poczatkowy jest dobry,a pozniej robi sie tragedia! :-P i pasta tempo niestety nie utrzymuje sie dlugo na aucie, i szybko zacznie matowiec. Dobry wosk zabezpieczy przed tym! ;)

Krzychu - 7 Paź 2012, 19:25

FiFa napisał/a:
Krzychu napisał/a:
Po paście tempo nie trzeba było woskować auta.

no ale lepiej to zrob ;) efekt duzo lepszy i zabezpieczy lakier! pasty tempo powinni zakazac uzywac, bo po niej efekt tylko poczatkowy jest dobry,a pozniej robi sie tragedia! :-P i pasta tempo niestety nie utrzymuje sie dlugo na aucie, i szybko zacznie matowiec. Dobry wosk zabezpieczy przed tym! ;)


W takim razie co byś polecił?
Zapomniałem dodać, że auto na koniec umyłem i nawoskowałem :P Z tym że nie wiem na ile to wytrzyma :(
Jak można zabezpieczyć lakier w taką pogodą jak obecnie ?

vegetagt - 7 Paź 2012, 19:27

Przyłączam się do pytania o środek na lakier :>
Bo mój różowy mat ma totalnie w dupie wszystkie woski i inne dziwactwa. Pasta tempo(+wosk na koniec) dopiero zmieniła lakier na czerwony.

bidżej - 8 Paź 2012, 12:52

czego by nie użyć, i tak jest lepiej niż było. żur na lakierze był straszny, więc odpitolta się panowie :V:

to czego ja używam to szampon z woskiem od Turtle Wax i wosk Turtle Wax do lakierów metalizowanych - jak umyję i nawoskuję swoją siksę, to świeci się jak psu jajka i to bardzo długo.

co do tego jeździdła - ogólnie rzecz biorąc dobry trup nie jest zły :) jeździ, ale żeby było pięknie to trzeba jeszcze sporo pracy.

hubi_2006 - 8 Paź 2012, 16:46

Kosmetykaauta.pl
Powyższe forum fanatyków udzieli każdemu wyczerpujących informacji, jak znienawidzić pielęgnację auta kosztem porządnej roboty :)

Krzychu - 14 Paź 2012, 13:52
Temat postu: Regulator napięcia
Żeby nie było tak dobrze ... poniedziałek (8.10) zaczął się idealnie. Auto ozdobiły ptaki, zimno, mokro i przez całą drogę do pracy kontrolka akumulatora daje o sobie znać :/
Źródłem problemu okazał się regulator napięcia Magneti S..., który po 4 miesiącach i 1 dniu odmówił posłuszeństwa.
Na szczęście dało się go odkręcić krótkim śrubokrętem, bez demontażu alternatora. Przy wymianie regulatora radzę odkręcać jako pierwszą śrubę do której jest gorszy dostęp.
Mam nadzieję że Hella (choć nade in china) da radę.

Pietrekk - 14 Paź 2012, 13:56

Da rady :) Ja zrobiłem sobie regeneracje rozrusznika na magneti marelli :P Cały czas działał teraz leży, a w alternatorze chyba też mam właśnie z Helli regulator.
Tak po za tym jeździ cały czas? :)

Stunt_Man - 14 Paź 2012, 13:59

trzeba było zostawić altek z 1.1 :2xf:
Krzychu - 15 Paź 2012, 19:44

Pietrekk napisał/a:
Da rady :) Ja zrobiłem sobie regeneracje rozrusznika na magneti marelli :P Cały czas działał teraz leży, a w alternatorze chyba też mam właśnie z Helli regulator.
Tak po za tym jeździ cały czas? :)

Tak i odpukać dość sprawnie :)
Szykuję się do wymiany wahaczy.
Stunt_Man napisał/a:
trzeba było zostawić altek z 1.1 :2xf:

Trzeba było zrobić mocowanie, które nie strzeli :2xf:
Chcesz zobaczyć co z niego zostało ?

Pietrekk - 15 Paź 2012, 20:18

Pokaż to :D
Stunt_Man - 15 Paź 2012, 20:43

moje mocowanie przejechało ze mną ponad rok :rotfl:
wszystko w tym krakowie zepsujecie :2xf:

Marcinowaty - 15 Paź 2012, 20:51

Krzychu napisał/a:
Szykuję się do wymiany wahaczy.

A co z nimi?

luki - 15 Paź 2012, 22:45

Wybacz Krzychu zapomniałem Ci sprawdzić :ups:
Krzychu - 17 Paź 2012, 13:48

Marcinowaty napisał/a:
Krzychu napisał/a:
Szykuję się do wymiany wahaczy.

A co z nimi?


Gumy są do wymiany. Kupiłem drugi komplet wahaczy, zamówiłem części do regeneracji, wszystko oryginały Forda, poza trzpieniami. Szukam mechanika, który mi to zrobi. Tym czasem jeżdżę na starych.

luki napisał/a:
Wybacz Krzychu zapomniałem Ci sprawdzić :ups:


Nie ma sprawy, przy okazji.

Stunt_Man napisał/a:
moje mocowanie przejechało ze mną ponad rok :rotfl:
wszystko w tym krakowie zepsujecie :2xf:


Gdybyś pojeździł dłużej to by padło. Śruba, która trzymała napięcie paska ... złamała się.


luki - 17 Paź 2012, 14:05

Krzychu napisał/a:
Gumy są do wymiany. Kupiłem drugi komplet wahaczy, zamówiłem części do regeneracji, wszystko oryginały Forda, poza trzpieniami. Szukam mechanika, który mi to zrobi. Tym czasem jeżdżę na starych.

Pakuj BJ-a do auta jedziemy na weekend do zako i temat ogarniemy <8>

Krzychu - 18 Paź 2012, 13:41
Temat postu: Nowe "daszki"
Po wyszabrowaniu, umyciu cifem, wypolerowaniu, we Fiestolocie pojawiły się nowe daszki z lusterkami :)



polerka pastą tempo:



efekt końcowy:


kenczorf - 18 Paź 2012, 14:22

To auto to jakies potopowe...bo nie wyobrazam sobie tak upaprac podsufitke...a szyber dachu to chyba niema? Zamiast sloneczniki to podsufitke wypierz :)
Krzychu - 8 Lis 2012, 16:36

Dziś fiestolot otrzymał nowe lusterko wsteczne.
Naprawiłem światło długie po prawej stronie - wymieniona kostka H4.

luki - 18 Lis 2012, 22:10

Rób Krzychu, UP-a jakie to kolejne wydumy nisko budżetowe wykonaliśmy :rotfl:
Krzychu - 19 Lis 2012, 11:48

Wydumki jakie zrobiliśmy z Lukim były zacne i bardzo nisko budżetowe :rotfl:

Zacznijmy od rozrusznika

Nie dało się go złożyć, gdyż gwinty w korpusie nie istniały lub szpilki nie miały gwintów. Zastosowaliśmy pręty gwintowane, z czego jeden wygięliśmy dla większego efektu ... także wizualnego :-P Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu już się nie wiesza jak się nagrzeje :)

Dalej załatwiliśmy regulator napięcia Bosch-a.

Tutaj zdjęcie regulatora nieregenerowanego. Tulejki widoczne po lewej stronie elektroniki regulatora


Dokonaliśmy wymiany szczotek. Szczotki w tym regulatorze zamocowane są poprzez zagniecenie i zalutowanie miedzianych linek w tulejkach. Żeby pozbyć się starych szczotek wystarczy te tulejki lekko podciąć lub zeszlifować, a szczotka sama wypadnie. Delikatnie śrubokrętem rozszerzamy tulejkę tak aby nowa linka od szczotek mogła przejść, zagniatamy tulejkę tak żeby końcówka linki dała się zalutować, lutujemy ... i mamy sprawny regulator :) Daje odpowiednie napięcie więc obrotomierz już nie śmie podskakiwać przy włączonych kierunkach.

Luki wielkie dzięki za pomoc

Stunt_Man - 19 Lis 2012, 15:18

no to widze mam pecha do rozruszników. ten który tam masz zamontowałem dzień przed sprzedażą bo poprzedni kręcił raz na trzy podejścia.
luki - 25 Lis 2012, 14:35

Takie cosie dostanie na mikołaja fiesta Krzycha, prosto z Zakopanego, oczywiście wcześniej zostaną mam nadzieje wyczyszczone przez właściciela :)

Tuleje "Ford", sworznie MOOG old

Krzychu - 25 Lis 2012, 15:07

Będą wyczyszczone i wymalowane. Numery zostaną skrzętnie zapisane :)
bidżej - 30 Sty 2013, 18:34

a co ze sportowoniebieskimi? :D
Krzychu - 31 Sty 2013, 07:58

Niebieskosportowe, czekają na założenie. Jak dobrze pójdzie sobota będzie pracowita :)
Pietrekk - 31 Sty 2013, 14:21

Na tych niebieskich zostawiłem slad po sobie :D Ciekawe czy go widać jeszcze :P
luki - 31 Sty 2013, 14:22

linie papilarne zdjęte :P
tadzias - 1 Lut 2013, 10:06

Pietrekk chyba miał na myśli jakieś trwałe jarzmo nań odciśnięte :D
Pietrekk - 1 Lut 2013, 15:40

Raczej pozostawienie swoich linii papilarnych na nich :D
Tej Krzychu, jakie tam tuleje dałeś wogóle? :D

luki - 1 Lut 2013, 17:34

FoMoCo :) sam zakładałem
Krzychu - 2 Lut 2013, 17:34

Wahacze wymienione :jupi: Luki, dzięki za pomoc <oki>

Prawy zszedł szybko i wymiana poszła sprawnie. Lewy ... dał o sobie znać. Rozwalony sworzeń utrudnił nieco zadanie, ale daliśmy radę :)

Poniżej fotki:



Fiesta gotowa do wymiany



Niebieskosportowe wahacze




Stary wahacz vs. zregenerowany + rura do odkręcania śrub :)



Efekt pracy po prawej stronie




Widok na kołyskę i mocowanie sworznia



I lewy też na miejscu :)



Stare wahacze ... do regeneracji :)


Efekt: stabilna, pewna jazda :)

tadzias - 3 Lut 2013, 09:08

Niebieski? :P
bidżej - 3 Lut 2013, 09:50

zbieżność trzebaby sprawdzić po zmianie wahaczy.
Krzychu - 3 Lut 2013, 10:38

tadzias napisał/a:
Niebieski? :P


Hammerite się marnował ... :-P
Poza tym jestem ciekaw jak długo wytrzyma.


bidżej napisał/a:
zbieżność trzebaby sprawdzić po zmianie wahaczy.


Gdzie robiłeś zbieżność ?

bidżej - 3 Lut 2013, 12:45

auto-service wajda, na gdyńskiej bodajże.
Krzychu - 7 Lut 2013, 08:39

Zbieżność zrobiona.
Właściciel serwisu zna się na rzeczy :)
Bartek, dzięki za polecenie warsztatu <oki>

luki - 7 Lut 2013, 12:34

duża korektę zrobili?
Krzychu - 8 Lut 2013, 10:28

luki napisał/a:
duża korektę zrobili?


Minimalne poprawki. Myślę że wahacze nie miały wpływu na zbieżność

bidżej - 8 Lut 2013, 10:34

ale należałoby uwzględnić, że różnica między 0.3 a 0.1st to dla zbieżności zdecydowanie sporo.
tadzias - 8 Lut 2013, 12:48

bidżej napisał/a:
różnica między 0.3 a 0.1st to dla zbieżności zdecydowanie sporo


Dokładnie, po jakimś czasie udzieliło by sie nierównomierne zużycie opon, o sterowności już nie wspominając.

Krzychu - 8 Lut 2013, 15:45

tadzias napisał/a:
bidżej napisał/a:
różnica między 0.3 a 0.1st to dla zbieżności zdecydowanie sporo


Dokładnie, po jakimś czasie udzieliło by sie nierównomierne zużycie opon, o sterowności już nie wspominając.


Teraz wszystko jest ok :) dzięki za podpowiedzi <oki>

tadzias - 9 Lut 2013, 12:22

Krzychu napisał/a:
Teraz wszystko jest ok :) dzięki za podpowiedzi <oki>


widzisz jak się wszyscy troszczą o Twoją MK3 :-)

Krzychu - 10 Lut 2013, 17:09

Uszatki i nie tylko ... :)




Dzięki Pietrekk ! <oki>

tadzias - 10 Lut 2013, 19:55

Krzychu napisał/a:
i nie tylko ...


i kanapa :P

Krzychu - 10 Lut 2013, 21:38

tadzias napisał/a:
Krzychu napisał/a:
i nie tylko ...


i kanapa :P


I jeszcze kilka innych jakże użytecznych rzeczy :)

Pietrekk - 10 Lut 2013, 21:44

Jak się wracało? :)
Krzychu - 11 Lut 2013, 08:16

Pietrekk napisał/a:
Jak się wracało? :)


Całkiem dobrze :)
Fotele bardzo wygodne :jupi:

luki - 9 Mar 2013, 22:09

Spałeś na drugą stronę, już rób UP-a z dzisiejszych taningów :hihihi:
Krzychu - 10 Mar 2013, 21:07

Jak luki wspomniał zrobiliśmy tjuning - wymiana rozrządu i pompy. Zabawy co niemiara, ale wszystko po kolei:

Rzut okiem na rozrząd przed tyjnuningiem:




Znacznik przed regulacją położenia wału:



... i po regulacji :)



Stara pompa wody:



I nowa pompa wody:



Zacne blokady wałków rozrządu:



Porównanie rolek napinacza:





Efekt końcowy :




Dodatkowo wymieniliśmy uszczelkę pod deklem i wyczyściliśmy resztki oleju jakie się nazbierały pod starą uszczelką.

Luki wielkie dzięki :brawo:

Krzychu - 10 Mar 2013, 21:24

Niestety fiesta pokazała na co ją stać. Rozcieknięty tłoczek hamulca ;-(

Obraz nędzy i rozpaczy:





Nowe szczęki:



Dodatkowo wymieniony został cylinderek i przewód miedziany.
Długości przewodów miedzianych i rodzaje zakończeń znajdziecie tu:

http://pwpnet.pl/index.ph...k=01.89%3E07.95

Do wymiany są jeszcze sprężynki i przewód elastyczny.

luki - 10 Mar 2013, 21:29

Sprawdziłem wałki są ori 1,6 16v :)
Krzychu - 14 Cze 2013, 09:54

Dziś Fiestolot otrzymał:
- nowe bębny
- nową linkę ręcznego
- nowe łożyska tylne
- nowe przewody hamulcowe, przód i tył
- nowe szczęki

- skrzynię z 1,8 :)
- sprzęgło LUK-a
- uszczelniacze na półosie

Mam nadzieję że koszty zrekompensuje przyjemna jazda ... i mniejsze spalanie :)

Dodatkowo, koło zapasowe trafiło do kosza. Wreszcie będzie porządek w bagażniku :)

Stuntman - zrobiłeś nieziemską wydumkę z dociskiem sprzęgła :/

bidżej - 16 Cze 2013, 11:33

żeby to były takie zwykłe przewody hamulcowe :fox:
Krzychu - 16 Cze 2013, 12:04

bidżej napisał/a:
żeby to były takie zwykłe przewody hamulcowe :fox:


Niestety są zwykłe :/ paczka nie dotarła na czas :(
Przewody zostaną na przyszłość.

Z zauważalnych różnic:
- sprzęgło chodzi leciutko, bierze z samego dołu i nie skrzypi, fiesta jeździ płynnej :)
- hamulce hamują ! także te z tyłu
- ręczny działa już na pierwszym ząbku
- biegi wchodzą idealnie

Krzychu - 28 Cze 2013, 10:34

Wczoraj fiesta otrzymała nowe kable W/N i świece.

Luki wielkie dzięki za pomoc :)

Fiesta gotowa do jazdy !

Krzychu - 16 Lip 2013, 13:51

Tarcze z przodu przetoczone. Przy okazji przeglądnięte hamulce z przodu i odblokowany zacisk.

Przegląd załatwiony :) !

Krzychu - 16 Paź 2013, 15:29

Z wydumek Stuntmama zostało radio i wtyczka do czujnika temperatury płynu ... która chyba sprawia problem. Radio na szczęście jeszcze działa, choć lubi wypaść podczas jazdy ...
BuMeL - 16 Paź 2013, 16:34

Krzychu napisał/a:
choć lubi wypaść podczas jazdy ...


To tak jak u mnie, nie przejmuj się :)

tadzias - 16 Paź 2013, 19:13

BuMeL napisał/a:
nie przejmuj się

to normalne w tym segmencie :hihihi:

Krzychu - 16 Paź 2013, 19:33

tadzias napisał/a:
BuMeL napisał/a:
nie przejmuj się

to normalne w tym segmencie :hihihi:


Przynajmniej wiesz że zapier.... :P

luki - 3 Lis 2013, 14:58

Dawaj foto z pod maski :)
Krzychu - 26 Lis 2013, 08:19

Do wczoraj męczyłem się z szarpaniem ... niemiłosiernym szarpaniem. Problem sprawiała masa. Pomogło połączenie masy czujnika temperatury płynu na komputer, z masą na klemie. Do sprawdzenia masa na stacyjce, zegarach i pająku.

Radio już nie wypada :)

Wreszcie jeździ :)

luk-90 - 26 Lis 2013, 18:51

takie drut mody sie rodzą, potem jak ktoś kupi takie auto to klnie gdy trzeba coś naprawić.

Czujnik temperatury wody ma masę zbiorczą wraz z innymi wtyczkami z wiązki wtrysków( czyli wtryskiwacze, krokowiec, IAT), potem się łączy wtyczką wiązki silnikowej, jeżeli rzeczywiście był problem z masą to bardzo prawdopodobne, że problem wróci po adaptacji komputera.

Krzychu - 27 Lis 2013, 09:47

luk-90 napisał/a:
takie drut mody sie rodzą, potem jak ktoś kupi takie auto to klnie gdy trzeba coś naprawić.

Czujnik temperatury wody ma masę zbiorczą wraz z innymi wtyczkami z wiązki wtrysków( czyli wtryskiwacze, krokowiec, IAT), potem się łączy wtyczką wiązki silnikowej, jeżeli rzeczywiście był problem z masą to bardzo prawdopodobne, że problem wróci po adaptacji komputera.


Ten drut mod wskazał przyczynę problemów i jest do wywalenia. Wiesz gdzie jest podłączana masa do czujników?

luk-90 - 27 Lis 2013, 19:03

Masy ze wszystkich kabelków łączą się w jedną i wtedy przez jeden pin kostki wiązki wtryskiwaczy wraca do wiązki silnikowej do reszty punktów zbiorczych, a potem do aku. Trzeba rozbierać wiązki, żeby znaleźć przyczyne, na początek obejrzeć trzeba kostki, b przeważnie przy nich się kruszy izolacja. Jak rozbierać izolację to bez miernika nie ma podejścia
Krzychu - 29 Lis 2013, 08:08

luk-90 napisał/a:
Masy ze wszystkich kabelków łączą się w jedną i wtedy przez jeden pin kostki wiązki wtryskiwaczy wraca do wiązki silnikowej do reszty punktów zbiorczych, a potem do aku. Trzeba rozbierać wiązki, żeby znaleźć przyczyne, na początek obejrzeć trzeba kostki, b przeważnie przy nich się kruszy izolacja. Jak rozbierać izolację to bez miernika nie ma podejścia


Trop dobry :) Wiązka silnikowa jest ok - wyciągnięta z działającego auta. Zmierzyłem połączenie od masy czujnika temp. do klemy. Na wyłączonej stacyjce połączenie do masy jest idealne - 0 ohm. Jak włączysz zapłon pojawia się 40 ohm. Po zrobieniu obejścia problem zniknął.

Co o tym sądzisz ?

Docelowo wszystko chcę zrobić tak jak być powinno.

Krzychu - 14 Gru 2013, 12:56

Problem masy w kostce stacyjki rozwiązany. Nowa kostka załatwiła sprawę - teraz rezystancja od czujnika do klemy wynosi 4 ohmy.
Drut mod zniknął fiesta nie szarpie :)

Fiesta dostała dwie nowe opony zimowe.

Peedro - 14 Gru 2013, 17:01

:ok: Super że to co przeszkadzało ogarnięte :) I fajnie że zapiertala ;)
tadzias - 10 Paź 2014, 23:08

Dzieje sie tam cos? :)
Krzychu - 12 Paź 2014, 21:35

Oj dzieje.

Gaz rura wylądowała pod maską.
Nowe zawieszenie.
Ciąg dalszy walki, ale zapierdala :)

Luki, wielkie dzięki za pomoc :)

tadzias - 13 Paź 2014, 14:04

Krzychu, widziałem Twoje MK3 na Księcia Józefa w Krk jak już wrastało w ziemię :hihihi:
Krzychu - 19 Paź 2014, 22:47

tadzias napisał/a:
Krzychu, widziałem Twoje MK3 na Księcia Józefa w Krk jak już wrastało w ziemię :hihihi:


grunt że nie znaczy terenu 😁

tadzias - 19 Paź 2014, 23:02

Spójne z naturą :)
Krzychu - 12 Sty 2015, 20:49

Fiesta otrzymała:
- zielone szyby boczne z przodu
- boczki pasujące do uszatków
- długie podłokietniki

Krzychu - 10 Maj 2015, 16:46

Zmiany w Strupku:
- konserwacja podwozia
- naprawa prawego progu
- załatanie dziury przy prawej podłużnicy
- nowe przewody miedziane do tyłu
- wyklepany pas przedni

Wykonano w zakładzie Automirek w Krakowie

Peedro - 10 Maj 2015, 19:08

Krzychu! Zdjęcia jakie dej! :ok:
luki - 10 Maj 2015, 19:36

Jak zakończymy kuracje u mnie w warsztacie to zrobimy jakie foto ;P
Krzychu - 10 Maj 2015, 21:31

luki napisał/a:
Jak zakończymy kuracje u mnie w warsztacie to zrobimy jakie foto ;P


Obowiązkowo :)

Krzychu - 6 Cze 2015, 00:57

dziś Strupek otrzymał centralny zamek :)
Krzychu - 31 Paź 2015, 23:11
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
Limited-Slip Differential :)
vegetagt - 31 Paź 2015, 23:13
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
wiskotyczny czy ruski?

Meh, teraz bardziej rarytasowe jest posiadanie zwyklej skrzyni, bo każdy ma szpere :rotfl:

Krzychu - 14 Sty 2016, 22:10
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
Wydech zrobiony przez GT Performance :)
Przelot na jednym tłumiku. Wszystko z nierdzewki.
Założony sportowy katalizator - euro 3

Peedro - 14 Sty 2016, 22:24
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
szalejesz :P foto wrzuć.
Krzychu - 15 Sty 2016, 13:08
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
Peedro napisał/a:
szalejesz :P foto wrzuć.


Foto jest na Facebook-u GT Performance :)

Peedro - 15 Sty 2016, 21:22
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
aaa, to co luki zapodawał ;) no to zacnie milordzie :P
luk-90 - 15 Sty 2016, 21:46
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
No bardzo ładny wydech, ciekawe jak gada?

Te 170km podpisane pod zdjęciami na facebooku to w ramach jakiegoś marketingu czy to na prawdę tyle tam pod maską wypluwa koników, jeżeli jest to może jakiś wykresik?

Krzychu - 16 Sty 2016, 20:05
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
luk-90 napisał/a:
No bardzo ładny wydech, ciekawe jak gada?

Te 170km podpisane pod zdjęciami na facebooku to w ramach jakiegoś marketingu czy to na prawdę tyle tam pod maską wypluwa koników, jeżeli jest to może jakiś wykresik?


Gada zacnie, jest cicho kiedy trzeba :)
Moc w poście GT Performance jest zawyżona. Fiesty jeszcze nie hamowałem.

Krzychu - 30 Kwi 2016, 17:46
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
W Strupku zmieniono:
- całe przednie zawieszenie. Większość rzeczy nowa. Przód z MK3.5. Dawcą była fiesta BJ-a.
- założona skrzynia z LSD :)
- nowe przeguby
- doszedł stabilizator z przodu
- nowy wybierak biegów
- poprawione węże chłodnicze
- ogarnięte wnętrze. Nowe boczki, długie podłokietniki.
- owinięty wydech przy wybieraku biegów. Stary wybierak się nadpalił.
- załatana spora dziura pod podłużnicą

Luki wielkie dzięki za ogarnięcie mechaniki.

Sterownik centralnego zamka czeka na montaż.

vegetagt - 30 Kwi 2016, 20:31
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
Krzychu napisał/a:
- założona skrzynia z LSD


Wisko z rst czy rosja?

van - 30 Kwi 2016, 20:47
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
Krzychu, dał byś radę ponaprawiać trochę zdjęcia ? Albo chociaż jakieś aktualne i w pierwszym poście bo mało przejrzysty się teraz temat zrobił jak i zresztą większość która bazowała na imagu
Peedro - 8 Maj 2016, 22:02
Temat postu: [MK3] Strupek by Krzychu
Krzychu, dalej to nie wygląda, ale zapodaje dobrze, szpera fajnie spina :) Idzie to w dobrym kierunku. Szkoda tylko że nie mogłeś zostać na ośrodku w sobotę. Do następnego ;)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group