Forum FiestaKlubPolska -

Ubezpieczenia i rejestracja aut - przerejestrowanie auta z 1,6 na 2,0

Kusiu - 3 Lip 2012, 00:04
Temat postu: przerejestrowanie auta z 1,6 na 2,0
Witam. Za niedługo fiesta powinna przejsc swapa na 2 litry, w zwiazku z tym mam pytanie., mianowicie co mam zrobic by przerejestrowac ja na dwa zero? Pytam bo jedni mowia tak a inni inaczej. Dzisiaj sie dowiedziałem ze bd musiał załatwic sobie rzeczoznawce ktory cos tam wypisze i zrobic przeglad. Czy to jest prawda, czy jeszcze cos bd musiał załatwiac?[/code]
vegetagt - 3 Lip 2012, 00:35

Kusiu, jak ci każą rzeczoznawce załatwiać, to zmień stacje diagnostyczną.
Peedro - 3 Lip 2012, 20:21

vegetagt, w tym problem że większość stacji robi problemy. Patrzą w tabelki i im wyskakuje że w mk3 największy silnik był 1,8 130 koni. I jak widzą że na bloku jest oznaczenie 2.0 to już są lamenty. Na jednej stacji to mi nawet powiedzieli żeby jeździć jak jest, a w razie kontroli albo coś - "zmieniłem silnik kilka dni temu"... Takie podejście. Ja będę w tym temacie działać w przyszłym roku przy okazji zwykłego przeglądu.

Elemelek by się mógł wypowiedzieć bo z tego co kojarzę w Burbo zrobił wpis do dowodu z pojemnością 2.0

Stunt_Man - 3 Lip 2012, 20:58

Peedro napisał/a:
vegetagt, w tym problem że większość stacji robi problemy. Patrzą w tabelki i im wyskakuje że w mk3 największy silnik był 1,8 130 koni. I jak widzą że na bloku jest oznaczenie 2.0 to już są lamenty. Na jednej stacji to mi nawet powiedzieli żeby jeździć jak jest, a w razie kontroli albo coś - "zmieniłem silnik kilka dni temu"... Takie podejście. Ja będę w tym temacie działać w przyszłym roku przy okazji zwykłego przeglądu.

Elemelek by się mógł wypowiedzieć bo z tego co kojarzę w Burbo zrobił wpis do dowodu z pojemnością 2.0

a faza nawet na vr'a
więc może wiedzieć jeszcze więcej

Daras84 - 3 Lip 2012, 21:26

ba nawet na 3.2 i bez problemu
vegetagt - 3 Lip 2012, 23:28

Peedro, tak, mi też facet powiedział, że powinienem nie mówic i poprostu wziąć pieczątke na rok.
Jak znalazłem normalną stacje, to jedynie podałem oznaczenie silnika i mam przy mk2 moc 88km, a nie 96km.

Pietrekk - 3 Lip 2012, 23:39

Ja jak pytałem w wydziale komunikacji to powiedziała mi kobita tyle że mam zajechać na normalny przegląd i mają mi dać kwitek że jest to dobrze zrobione.
vegetagt - 4 Lip 2012, 00:00

Kiedyś znalazłem post na bodajże racing forum, z opisem co i jak + paragrafy:
http://szczury.biz/legalizacjaswapa.doc

elmek13 - 4 Lip 2012, 08:50

Pisałem ,kiedyś o tym w jakimś dziale ale nie pamiętam. Teraz zrobi wpis na 2.5 V6. :V:
kenczorf - 4 Lip 2012, 13:54

Kusiu, przeciez pisalem ci juz w twoim temacie jak to wyglada. Po pierwsze po kiego chcesz zmieniac na 2.0? CVH to nie HCS zeby sie rzucil w oczy wiekszy silnik, gosciom na stacji, gdzie wiekszosc z nich ma marne pojecie. Jesli chcesz placic wieksze OC to jedziesz na stacje i mowisz ze chchesz zrobic przeglad dodatkowy bo zmieniles silnik. Koles popatrzy czy jest to jakos normalnie zamocowane itp. Znajdzie...o ile znadzie oznaczenie silnika i wypisze ci papier. Zaplacisz i idziesz do urzedu po nowy dowod.
Jak nie chcesz placic wiekszego OC to robisz normalnie przeglady bo goscie raczej sie nie polapie ze to nie 1.6 a 2.0. A jak sie polapia to ci wystawia papier o ktorym pisalem wyzej

JoeMix - 4 Lip 2012, 14:17

kenczorf napisał/a:
Jak nie chcesz placic wiekszego OC to robisz normalnie przeglady bo goscie raczej sie nie polapie ze to nie 1.6 a 2.0
Tak, póty nie będzie jakiegoś wypadku i twojego OC nie trzeba będzie ruszyć,,,
elmek13 - 4 Lip 2012, 14:42

JoeMix, dokładnie, dlatego ja też chcąc nie chcąc robię rejestrację 2.5
Daras84 - 4 Lip 2012, 14:49

JoeMix, czy podczas jakiej kolwiek kolizji patrzyli ci kiedys pod maske??
JoeMix - 4 Lip 2012, 15:18

Daras84 napisał/a:
JoeMix, czy podczas jakiej kolwiek kolizji patrzyli ci kiedys pod maske??
Mnie nie, ale innym owszem, i znam przypadki ze TU odmówiły wypłaty odszkodowań czy tam wypłaciły i przerzucili koszty na winowajcę,,, sprawy się po sądach ciągnęły (lub ciągną),,, dwa teraz TU ma prawo podbić Ci stawkę i wiem że podbijają ostro jak coś przed nimi zataisz co ma wpływ na ustalenie wysokości składki,,,
kenczorf - 4 Lip 2012, 18:53

ale to musialby sie trafic jakis fordziarz i kutol do tego. Bo czy zwykly biorkrata jesli juz podniesie ta maske to kapnie sie ze to n7a a nie cvh? Przeciez na kanal go nie zawloka. Rozmawialem rowniez z kolezanka ktora pracuje w ubezpieczalni...i powiedziala, ze nigdy nie slyszala o przypadku, zeby patrzyli pod maske sprawcy wypadku.
JoeMix - 4 Lip 2012, 22:53

Bo jak komuś rozwalisz zderzak i będzie 500 zeta,,, to nie patrzą, jak sprawa będzie gruba, mówię o wypadku, nie kolizji i w grę będą wchodzić tysiące to każdy pretekst jest dobry by mniej zapłacić,,, nie życzę nikomu z żadnej strony takiego zdarzenia,,,
Daras84 - 4 Lip 2012, 23:46

JoeMix, nie ma takiej opcji wezmy chocby bmw najzwyklejsze e36 i jego 6 cylindrowke 2.0 2,2 2,5 2,8 wszystkie identyczne z zewnatrz i myslisz ze ktos bedzie pisal operat na temat silnika pod maska?? sam mialem szkody na ponad 5 i 7 tyś i nawet na stan bieżnika mi nie patrzyli....
JoeMix - 5 Lip 2012, 05:55

Daras84 napisał/a:
nawet na stan bieżnika mi nie patrzyli
A koledzy z pracy się procesują, bo dachowali służbowym na autostradzie, i TU robiło problemy ze względu na różne opony na tylnej osi,,,

Ja nikogo nie przymuszam, zresztą już pisałem nie raz, na tym forum na jedne przekręty się przymyka oko a inne się z dziwnym zaparciem tępi,,,

kenczorf - 5 Lip 2012, 07:34

ale to ty joe mowisz o AC gdzie auto sprawcy jest autem poszkodowanym. Czyli musza je obejrzec, zeby ocenic szkody. A w zwyklym oglada sie auto poszkodowane a nie to co szkode wyrzadzilo

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group