Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] gaznik kilka pytan mechanicy prosze o pomoc

Pawełos666 - 27 Mar 2012, 07:38
Temat postu: [MK3] gaznik kilka pytan mechanicy prosze o pomoc
hej czy moglby mi ktos pomoc ustalic poziom paliwa w gazniku po odpaleniu i zgaszeniu auta? przy drugiej gardzieli sa dwa oczka po obu stronach w ktorych widac plywak i mozna tam zmierzyc poziom paliwa.

chce w nie wsadzic kawalek prostego drutu stalowego z gory zaznaczyc na nim markerem krawedz gorną tego okienka i obliczyc od gornej krawedzi tego "okienka" zaznaczonego na drucie, w ktorym widac plywak ile mm ponizej ma byc poziom paliwa... chodzi o to by sprawdzic ile mm nizej ten drucik zrobi sie mokry od gornej krawedzi tego okienka - chodzi o odleglosc w mm dosc dokladną. chodzi o poziom po odpaleniu silnika i zgaszeniu zeby tam bylo paliwo... czy moglby ktos mi zmierzyc co do mm? nie chodzi o pomiar od dolnej krawedzi pokrywy gaznika tylko od gornej krawdzi tego okienka przy drugiej gardzieli (sa dwa takie okienka przy drugiej gardzieli, po bokach jej)

mam problem z ustawieniem poziomu paliwa... auto po dojezdzaniu do krzyzowek i hamowaniu gasnie, jedynie na lekko juz rozgrzanym potrafi nie zgasnac... swiece (bardzo jasne) i ustawienie gaznika jest ok, odpala tez bardzo dobrze. zrobilo mi sie to po wymianie zaworka iglicowego w komorze plywakowej i regulacji poziomu paliwa. wczesniej na takich ustawieniach jezdzil ok. wymienilem tez druga dysze paliwa na 115. pierwsza byla 115 druga 180. teraz sa dwa razy 115. auto jedzi normalnie na 2 przepustnice tylko przy zejsciu z obrotow potrafi zgasnac. zauwazylem ze dzialo sie to rowniez po zlozeniu gaznika po odpaleniu silnika i podgazowaniu w miejscu bez jezdzenia. robilem podgazowanko i po zejsciu z 3-4,5 tys obrotow nie potrafil utrzymac sie na 1200 obr, pamietam ze byly takie momenty ze tak mial...odrazu po wymianie zaworka i plywakow i ich ustawianiu, zmienilem tez dysze paliwa tak jak pisalem wyzej, wiec podejrzewam poziom paliwa, wczesniej tego nie bylo

UWAGA NAGRODA :) !!!
za sprawdzenie i napisanie na forum ile mm, temu ktory mi to sprawdzi wysle nowy komplet swiec do endury lub HCS 1.3 / 1.1 lub CVH

JoeMix - 27 Mar 2012, 07:53

Pawełos666 napisał/a:
czy moglby mi ktos pomoc ustalic poziom paliwa w gazniku po odpaleniu i zgaszeniu auta?
Taki sam powinien być cały czas,,, tzn, zużycie jest na tyle niewielkie, a pompa ma tak dużą wydajność że może jak jest zmiana poziomu o milimetr to jest dobrze,,,
Pawełos666 - 27 Mar 2012, 07:57

no tak ale zeby tam bylo... temu napisalem po odpaleniu i zgaszeniu na benzynie, to teraz pytanie ile mm od gornej krawedzi tego okienka nizej drut zrobi sie mokry ile to bedzie mimiletrow? nikt nie pomoze? potrzebny tylko stalowy prosty drut z zaznaczona kreska, linijka i zdjac obudowe filtra. jesli ktos poda to do konca dnia funduje 2 komplety swiec. wiem ze nikt tego za darmo nie zrobi :) wiec zacheta musi byc
JoeMix - 27 Mar 2012, 08:21

No ja nie pomogę niestety bo mój gaźnik stoi niekręcony od grudnia, w dodatku krzywo, bo auto z jednej strony nie ma zawieszenia i oparte o asfalt jest,,,
Pawełos666 - 27 Mar 2012, 13:39

a moglbys sprawdzic rurki emulsyjne? trzeba tam odkrecic 2 srubki dysze powietrza. i dalej za pomoca zagietego drutu lub srubkokreta cienkiego ja wyjac do gory, kazda jest tylko wkladana i dokrecana tymi srubkami na gorze (dyszami). stojac do auta przodem ta po prawej to gardziel 1, a ta po lewej to gardziel druga. i na 1 gardzieli mam rurke z paroma dziurkami 6 lub 8, a na gardzieli drugiej czyli rurka po lewej mam rurke z dwoma tylko dziurkami. dobrze jest? przelozylem i troche sie poprawilo utrzymuje obroty ale jak juz troche pochodzi, bo jak odpale przegazuje i zdejme szybko noge z gazu to ma problem z obrotami jalowymi... dopiero jak troche pochodzi to juz potrafi opuscic obrody do ponizej tysiaca czy tysiaca i podbic wyzej po puszczaniu gazu. mam cos z tymi rurkami emulsyjnymi spieprzone nowy gaznik mial inaczej jak stary albo cos sam namotalem...

moze wiesz, wiecie czym to moze byc spowodowane, gaznik mocno dokrecilem dociagnalem porzadnie... nie ma mowy o lewym powietrzu, gaz chodzi pieknie - nowy parownik itd, a na benzynie ostatnio na zamienionych rurkach moglem jezdzic tylko w trasie, jakby ktos mogl sprawdzic te rurki emulsyjne lub mial taki gaznik i mogl luknac moze byc dowolny gaznik od 1.1 1.3 1.4 1.6. w tej chwili tez nie jest do konca ok, moze ktos z mechanikow wiedzialbym co jest grane? dodam ze wkreca sie ok...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group