Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Wymiana pierścieni

LeVeL - 25 Sty 2012, 15:32
Temat postu: [MK3] Wymiana pierścieni
Siemka

Na wiosnę zabieram się za wymianę pierścieni bo mierzyłem ciśnienie i wyszło po 9 ! :placz:
z próba olejową wyszło 13 moje pytanko jest takie jakie mam kupić pierścienie bo patrzałem na allegro to jest ich sporo i czy jak bym chciał wymieniać panewki czy potrzebny by był szlif wału.Czy ktoś to robił i jak to najlepiej zrobić :) dziękuje i pozdrawiam.


Dodaje filmik gdzie .. Sami zobaczcie :)
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

czy wasze fofiki też chodzą jak diesle ?

Madam - 25 Sty 2012, 16:45

Tak moja pracuje jak DIESEL. Kumple nazywaja ja Kopaczka albo Grzechotnik.

Ja rok temu wymienialme pierscienie (Strasznie chlal olej i zalewal swiece). Kupilem zestaw oryginaly GOETZE i do dzis nie mam problemow. Oleju wogole nie bierze (mam zalany Mobil 15w40). Zadnych szlifow i planowań głowicy nie robilem.

Wymiana pierscieni, uszczelki glowicy, uszczelki misy olejowej i uszczelki pokrywy zaworow napewno Ciebie czeka. Reszta zalezna od stanu jaki ujzzysz po rozkreceniu silnika.

bidżej - 25 Sty 2012, 20:33

9 barów to jeszcze bez tragedii :-P no ale jak już się uprzesz, to nie taniej będzie kupić drugi silnik?
Stunt_Man - 25 Sty 2012, 20:36

bidżej napisał/a:
to nie taniej będzie kupić drugi silnik?

1.3 :V:
najlepiej endura
są młodsze więc łatwiej o taki w dobrym stanie
i zawsze 10 pasikoni więcej

pablon - 25 Sty 2012, 21:22

Kompresja u ciebie nie jest taka tragiczna, moze to wina zaworów :fox: . ja przestałem zwracac uwage :devil: .
LeVeL - 26 Sty 2012, 13:27

Głowica jest po regeneracji :) a przez pierścienie chleje sobie olej :) a gdy bym je wymienił to kopniaka by dostał.Czyli powiadacie że nie muszę nic szlifować ?

dodam że jestem w posiadaniu honownicy

czy warto jej użyć ? czy nie warto wyciągać silnika do tej czynności

Edit: Jak mam dobrać pierścienie ? na allegro jest ich sporo
Madam tych pierścieni użyłeś ?
http://allegro.pl/piersci...2027401946.html

LeVeL - 1 Lut 2012, 12:59

wie ktoś jakie powinno być sprężanie ? bo na innych forach piszą że około 13 , a w autodacie podają że 9,5 więc jak ?
vegetagt - 1 Lut 2012, 13:13

LeVeL, 9.5 brzmi jak stopień sprężania ( stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania (c) wiki ), a 13 brzmi jak sprężanie/kompresja ( czyli to, co mierzymy manometrem )
LeVeL - 1 Lut 2012, 13:42

mój błąd możliwe że nie doczytałem :krzesłemgo: :krzesłemgo:
bidżej - 1 Lut 2012, 13:50

tylko że 13 to te auta niekoniecznie miały jak zjechały z taśmy :-P

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group