|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Nasze auta - [Inny] Audi 80 8C by !StaSiu
!StaSiu - 18 Gru 2011, 23:24 Temat postu: [Inny] Audi 80 8C by !StaSiu Witam.
Jako że nie ma tu jeszcze 80tki to pokaże swoją
NICK: !StaSiu
IMIĘ: Marcin
MODEL: Audi 80
WERSJA: 8C
ROCZNIK: 1994
SILNIK: 2.0 ABT
OPIS AUTA:
Auto zostało sprowadzone do Polski z Niemiec dla mojego dziadka. Ja jestem teraz drugim właścicielem w PL, a 5tym za życia Audi. Auto ma 100% ori przebieg (ok 193k km) i bezwypadek. Wyposażenie raczej podstawowe jak na ten rocznik 1x airbag, wspomaganie, immobiliser, centralny, ori alu itp. Poniżej zamieszczam fotki oraz historię posiadania auta.
FOTKI:
Foty wnętrza:
07.07.2009
Dzisiaj założyłem ringi na budzik ;-)
07.07.2009
Klubowa wlepka ;-)
25.07.2009
Przyszła kolej na następne rezanie: polerka końcówki wydechu :mrgreen:
17.11.2009
Długo oczekiwany obrotomierz kupiony wraz z licznikiem ;-) W sobotę rezanko :-D
21.11.2009
No i w końcu jest obrotek. Troszkę rezania było ale warto. Mała rzecz a cieszy Sorki za jakość ale nie wziąłem ze sobą aparatu i musiałem telefonem sobie poradzić ;-)
3-4.07.2010
Parę fotek z II urodzin AudiSlask.pl
24.09.2011
Audi na SCP odwiedziło przenośną hamownię.
Wykres:
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=0vW23D3r8Fw
31.10.2011
Licznik MPH:
02.11.2011
Ramka grilla na czarno.
09.11.2011
Przyszły stickery ;-)
grudzień 2011
Zawias SuperSporta 60/60 i sesja z Palusiem:
kuba87 - 18 Gru 2011, 23:29
łe to nie ma K-Jetronica ....
!StaSiu - 18 Gru 2011, 23:33
No niestety Mono-Motronic, ale w dalszej przyszłości będzie R5 zasilane Bosch Motronic MFI-s
kuba87 - 18 Gru 2011, 23:35
ale jakby był k-jetronic to fajnie by gadał R% z nim spięty ale w tych chyba nie wychodziły R5 z Kjet em
!StaSiu - 18 Gru 2011, 23:39
Był R5 z KE-Jetronickiem i z Bosch MPI.
Bezimienny - 19 Gru 2011, 00:03
No ładne OOOO mój Ojciec też ma 80 B4 z ABT i trzeba przyznać że mimo tych 90km odpycha sie całkiem nieźle. Powodzenia w pracach nad autem
Pozdro
Parzych - 19 Gru 2011, 06:02
!StaSiu napisał/a: | Klubowa wlepka ;-) | Ale nie tego Klubu w którym ją prezentujesz...
!StaSiu - 19 Gru 2011, 08:13
Bezimienny a ma sportową skrzynie CGT?
Parzych sory noo Przekopiowałem to z innego forum bo nie chciało mi się tego na nowo pisać
Bezimienny - 19 Gru 2011, 09:53
!StaSiu napisał/a: | Bezimienny a ma sportową skrzynie CGT?
|
No raczej chyba nie, elastyczny jest bardzo, a jest u nas w rodzinie niemal od nowości (jak Ojciec kupował to miał ze 2-3lata) jeśli we wlepce w bagu da sie sprawdzić te info to sprawdze, choć w 80 mojego Ojca jest nieco śmietnik w bagu
zajac1990 - 19 Gru 2011, 16:29
dlaczego ją podpisujesz ABT ?? nie widze w niej nic z oryginalnego niemieckiego tunera:)
Bezimienny - 19 Gru 2011, 20:57
Ten silnik ma oznaczenie ABT i 90km, ot taka ciekawostka
!StaSiu - 19 Gru 2011, 21:46
Bezimienny jeżeli jest elastyczny to musicie krótką skrzynię. Zobacz jakie oznaczenie skrzyni na naklejce w bagażniku.
zajac1990 tak jak Łukasz wcześniej wspomniał ABT to oznaczenie silnika tak jak ABK, AAN, 7A, AEB itd
Bezimienny - 19 Gru 2011, 21:50
Sprawdze, ale dopiero za jakiś czas
zajac1990 - 22 Gru 2011, 18:44
aha myslalem ze chodziło o niemiecka firmę tuningową ABT
qwerty67 - 22 Gru 2011, 19:17
Fajne są te 80'tki, ale ja bym jakieś inne alu zapodał, coś z nowszych Audi.
Bezimienny - 22 Gru 2011, 21:01
No tu raczej podejdą fordowskie fele, rozstaw jest na 4x108 tylko w felgach z audi jest mniejszy otwór centrujący i do felg z forda trzeba pierścienie by podeszły do OOOO. No jeśli chodzi o zmiane felg to też jestem za, te 15" co są moga iść na zimówki, na lato ładna 17"
qwerty67 - 22 Gru 2011, 21:37
http://allegro.pl/alufelg...1990506019.html
takie coś bym na niej widział ale 4 śruby nie 5
Bezimienny - 22 Gru 2011, 22:20
A jeszcze lepiej flaty 18" z A8 (podobne do tych)
qwerty67 - 22 Gru 2011, 22:25
18" ciężki temat tam wepchać
Bezimienny - 22 Gru 2011, 22:42
Da sie tak jak 19" do A4 tylko czy te 90km to by uciągło
Dobra koniec OT
Stunt_Man - 22 Gru 2011, 23:26
o. aułdi...
nie chce Cie martwić ale jest zepsute
ma silnik wzdłuż ale napęd na przód
Bezimienny - 23 Gru 2011, 13:15
Zawsze można quattro dorobić, wymiana skrzyni, przespawanie podłogi, wystarczy anglika z Q dorwać
!StaSiu - 24 Gru 2011, 17:04
Bezimienny napisał/a: | można quattro dorobić, wymiana skrzyni, przespawanie podłogi |
A kto Ci takich głupot naopowiadał :-D
Quattro wchodzi do B4 P&P ;-) Dlatego Fiestę kupiłem na dupowoza :-D
19" też wchodzi do B4.
A rozstaw będę zmieniał na 5x112 przy swapie ośki na Q
Bezimienny - 25 Gru 2011, 00:27
Przy Q masz kompletnie inne tylne zawieszenie, skrzynie biegów, podłoga sie różni bo jest właśnie inne zawieszenie i trzeba sanki zamontować, przynajmniej tak jest w A4 i z tego co wiem w 80, widziałem u ojca i za chiny ludowe nie jest to P&P.
Pozdro i wesołych świąt
kuba87 - 25 Gru 2011, 11:24
Bezimienny, ale 80 i A4 to zupełnie inne auta
dlaczego podłoga ma się różnić w wersjach z nap na przód i Q??
Bezimienny - 25 Gru 2011, 13:21
Bo w ośce jest belka a w Q sa wahacze, most który trzeba gdzieś zamontować, są też inne amortyzatory i ich mocowania, jest inny bak.
kuba87 - 25 Gru 2011, 13:30
ale to nie znaczy że jest podłoga inna, bo inna podłoga wymaga innej lini produkcyjnej i montazowej w fabryce a to jest koszt taki ze ja Pie%%%%%
aczkolwiek mogę się mylić
kuba87 - 25 Gru 2011, 13:31
!StaSiu, poka to od spodu
Bezimienny - 25 Gru 2011, 13:42
No wlaśnie Quattro były robione w innej fabryce. Szukalem teraz i upewniłem sie że nie jest to P&P, jest z tym naprawde dużo rezania, wygląda to podobnie jak w przypadku A4 gdzie trzeba przespawać podłoge, moge sie założyć o dobrą flache że przeróbka ośki na Q w B4 wymaga dużo pracy i bez dawcy Q sie nie obejdzie
!StaSiu - 25 Gru 2011, 13:56
Bezimienny kolego jeszcze mało w życiu widziałeś i mało wiesz
W Audi 80 B2 i B3 jest inna podłoga pod Q i ośkę, ale nie w B4! U mnie podłoga jest fabrycznie przystosowana pod Q.
Tu masz fotkę zawiasu z Q w budzie z FWD:
I B4 na 19" jakby ktoś nie wierzył
Bezimienny - 25 Gru 2011, 14:12
Franof1 kijaże go z A4klub.pl, ma silnik 1.8T z A4.
Znalazłem takie info: http://www.audi80.pl/audi...lka-vt52189.htm
!StaSiu - 25 Gru 2011, 14:24
Tak zgada się jest to Audi od Frana i on obalił ten mit, że nie da się, bo się da i sam wszczepił Q bez przeszczepu podłogi. Z resztą nie tylko on, na audi80.pl jest też gość o nicku s80, który również wyrezał Q to budy z ośki.
Bezimienny - 25 Gru 2011, 14:32
Znaczy zrobic sie da napewno, ale ile to zajmuje roboty. Widziałem u Frana że reza na ostro i może sam juz zapomniał że przespawywał podłoge napisałem w jego temacie na A4-klub i czekam co mi napisze na temat przeróbki. jeśli tak to sie chyba zamienie z Ojcem, moja A4 za jego 80 i se wyrezam Q.
!StaSiu - 25 Gru 2011, 14:35
Żeby wstawić do B4 Q musisz tylko wyrezać podporę wału i mocowanie dyfra reszta wchodzi bez problemu.
Bezimienny - 25 Gru 2011, 14:44
Zaczynam namawiać ojca na wymodzenie jego 80, na serio, i tak większość czasu stoi w garażu, naprawde ciesze sie że pojawiłeś sie tu ze swoją 80, dało mi to do myślenia
P.S wertuje teraz temat s80 na audi80.pl
!StaSiu - 25 Gru 2011, 15:01
Bezimienny tylko, że ABT nie uciągnie Q, wiec bez SWAPa silnika się nie obejdzie
I jeżeli podejmiesz się pakowania Q do B4 to warto jednak nabyć dawcę, bo będziesz potrzebować wiązkę do blokady dyfra
Bezimienny - 25 Gru 2011, 15:42
No oczywiście, ściągnąć dawce z Q i lepszym silnikiem, przełożyć co sie da, a co zostanie sprzedać, wiem wielu powie "po co kombinować, lepiej kupic gotowca" tylko że ściągając z zagramanicy auto trzeba to rejestrować itp, a tu zawsze większa przyjemność ze zrobienia czegoś z niczego, bo liczy sie właśnie to
Parzych - 25 Gru 2011, 20:01
Bezimienny napisał/a: | tylko że ściągając z zagramanicy auto trzeba to rejestrować itp | Z anglika po np. dachu, jeszcze taniej powinno być...
Bezimienny - 25 Gru 2011, 21:21
No bo najważniejszy i tak napęd z tylną zawiechą oraz silnik z wiązką, a przy dachu w angliku te rzeczy raczej sa w porządku, no chyba że ten dach był porządny i koła pourywało
Parzych - 25 Gru 2011, 22:38
Bezimienny napisał/a: | no chyba że ten dach był porządny i koła pourywało | O dachu pisałem, nie o rolowaniu...
!StaSiu - 26 Gru 2011, 09:05
Tylko, żeby taki dawca po dachu nie miał ruszonej geometrii z tyłu, bo to już raczej kupa będzie z tylnej zawiechy.
Bezimienny - 26 Gru 2011, 10:25
A to czemu? blacha nie interesuje w takim przypadku a sanki i wachacze po przełożeniu powinny być ok, no chyba że śiem myle
!StaSiu - 26 Gru 2011, 10:44
Ja mówię o geometrii kół, czyli tzw. zbieżności. Jeżeli będzie z tyłu dość mocno narusza to możesz mieć krzywe wahacze. W Q z tyłu ustawia się tak samo zbieżność jak z przodu
!StaSiu - 10 Sty 2012, 14:44
!StaSiu - 20 Sty 2012, 12:30
Styczeń 2012
Kierunki a'la A6 C4 USA:

Słupki w stickerze
Robi się gwint
Bezimienny - 20 Sty 2012, 16:12
Czytałem o twoim gwincie na forum audi 80, i jak, podjąłeś decyzje jak ten gwint zrobisz?
P.S co do kierunków US to powinny być bardziej w ksztaucie łuku, dokładniej to ta część folii z przodu którą wykleiłeś mogła by być nie prosta a po łuku.
O coś takiego, czyli to co zakreśliłem mogło by być wycięte, wyglądało by to lepiej.
!StaSiu - 21 Sty 2012, 11:38
Składam go na wkładach MTS do B4 nakrętki ze stali nierdzewnej i sprężyny raczej będą z gwintu do mk2/3. Nie będę skracał lagi.
Co do kierunków to jeszcze coś pomyślę, bo ori B4 USA nie miało tak jak Ty narysowałeś.
Przy okazji nie chce ktoś mojej Fiesty za 800zł kupić?
|
|