|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Silniki diesla - [MK6] Problem po odpaleniu
petr - 24 Lis 2011, 19:56 Temat postu: [MK6] Problem po odpaleniu Po odpaleniu samochodu 1,4 tdci w temp okolice zera i niższe przez kilka sekund silnik pracuje z szarpaniem tak jakby nawet nie palił na wszystkie cylindry a po okolo 15-20 sekundach jest wszystko w porządku.Wymieniłem świece w tym roku i czujnik temperatury tez jest sprawny.Prosze o podpowiedzi co jeszcze może być
Fordon - 24 Lis 2011, 23:15
Zapowietrzajacy sie uklad paliwowy....
tongo - 24 Lis 2011, 23:45
Fordon napisał/a: | Zapowietrzajacy sie uklad paliwowy.... |
Dokładnie właśnie jestem w trakcie wymiany przelewów i tamtędy układ zasysał powietrze.
holek6 - 25 Lis 2011, 11:42
Witam,
Mam podobnie w tym samym silniku, nie jestem mechanikiem i chciałem tylko podpytac o co chodzi z tą wymianą przelewów ...
petr - 25 Lis 2011, 19:00
Ale jak jest temperatura powyzej zera to jest w porzadku a jak okolice zera i ponizej to wtedy szarpie to nie wydaje mi sie zeby sie zapowietrzenie chodzilo
Fordon - 25 Lis 2011, 22:02
Trudniejsze warunki atmosferyczne na odpalanie + bable powietrza w ukladzie CR.... Ogolnie nie ma reguly lecz te autka maja co raz czesciej problemy z zapalaniem i w 90% przypadkow jest to wynik zapowietrzajacego sie ukladu paliwowego... rzadziej jest to czujnik cisnienia na szyne....
misiak - 26 Lis 2011, 20:05
Też bym obstawiał powietrze w układzie paliwowym- u mnie jest to samo. Chociaż nie. Było to samo. Teraz jest na prawdę dobrze, aczkolwiek dalej gdzieś trochę powietrza łapie- po 4-5 sekundach już równo chodzi.
Jacek B - 31 Sty 2012, 11:53