|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika ogólna - [MK2] zbieznosc
vegetagt - 17 Paź 2011, 13:44 Temat postu: [MK2] zbieznosc na co ja mam teraz zbieżność ustawiać po zmianie silnika na 1.6? Na 1.1 czy na XR2 ?
JoeMix - 17 Paź 2011, 13:48
Średnią wyciągnij
vegetagt - 17 Paź 2011, 13:49
1.3 tez jest zwykle i sport
i sprezyny mam -30, takze jakąś średnią ważoną czy inną dziwną trzeba
JoeMix - 17 Paź 2011, 13:52
Ustaw lekką rozbieżność i będzie dobrze, jak będzie źle to Ci pływać będzie po drodze,,, nie pamiętam dedykowanych wartości więc nie powiem Ci nic konkretnego,,,
vegetagt - 17 Paź 2011, 14:13
z etzolda wrzuce wartości, ale wpierw musze isc odkrecic kontre na jednym drazku, bo 2 razy zbieznosc robilem, obydwaj mechanicy mowili, ze trzeba to kiedys odkrecic i przeczyscic i nikt nie zrobil tego. I obydwaj ustawili zbieznosc regulując jedno koło, dlatego kierownica średnio prosto była, mimo ze auto jechalo ok.
diodalodz - 17 Paź 2011, 19:40
Hehe w dodatku gwint jest calowy na drążku Musiałem kiedyś kupić narzynkę by wyczyścić dobrze gwint .
vegetagt - 17 Paź 2011, 20:37
kontre ruszylem, nie moge ruszyc końcówki :p
A etzold ma takie wartości:
xr2:
kontrolna:
1mm zbieżność
5mm rozbieżność
nastawcza:
1-3mm rozbieżność
reszta:
kontrolna:
0-6mm rozbieżność
nastawcza:
2-4mm rozbieżność
JoeMix - 17 Paź 2011, 20:40
Ustaw rozbierznie 3mm i bedzie git mysle (zbierznosc -3mm)
Laskosz - 17 Paź 2011, 21:47
JoeMix napisał/a: | Ustaw rozbierznie 3mm i bedzie git mysle (zbierznosc -3mm) |
może nawet być, i tak przy pałowaniu będą szły w zbierzne,
vegetagt - 17 Paź 2011, 22:52
Laskosz, czyli dlatego przy obecnej hardkorowej rozbieżności jedzie prosto i pewnie przy gazie w desce
JoeMix - 18 Paź 2011, 06:43
No bo to na tym polega,,, tylno napędowe ustawia się odwrotnie, do środka po przy jeździe rozchodzą się na boki
vegetagt - 18 Paź 2011, 06:58
prawda, tylko oby za bardzo w zbieżność się nie ustawiały, zeby auto nie myszkowalo ( chociaz i tak chyba te tak miały? )
Ja w ogole nie rozumiem, jak końcówka drążka mogła się aż tak zapiec, by zaden z poprzednich mechaników robiących zbieżność tego nie ruszyl
van - 18 Paź 2011, 10:14
ostatnio to przerabiałem, gość ukręcił wszystko co mógł a drążek nawet nie drgnął, niestety najprościej jest to wszystko wykręcić i wymienić na nowe(w senie drążki i końcówki) koszt nie jest jakoś mocno zabijający a daje na prawdę dużo
vegetagt - 18 Paź 2011, 17:08
odkręcilem
jak od strony kierowcy nic nie szlo, to od pasazera poluzowalem kontre i ręką odkręciłem końcówke
A poniżej zestaw narzędzi do demontażu częsci od strony kierowcy :
Także można znów odwiedzić warsztat w celu ustawienia zbieżności
van - 18 Paź 2011, 21:48
dobry zestaw mój klucz do hydrauliki niestety poddał się ostatnio na jednej z piast, zęby mu wyszły
|
|