|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka - [MK3] 1.1i - szarpie po odpaleniu
kochas66 - 27 Wrz 2011, 21:16 Temat postu: [MK3] 1.1i - szarpie po odpaleniu witam,otoz od jakiegos czasu auto zaczelo szarpac zaraz po ruszeniu,bez wzgledu na temperature silnika,kable wn ''nie swieca'',cisnienie paliwa na wtrysku 1.2 bar,wymieniony termostat,sonda,auto swoja moc ma,nie gasnie,duuuzo pali jakies 10l na 100km,cpp dziala,krokowy tez,jak ruszam to silnik tak jakby gasl na sekunde i spowrotem lapal no i tak kilka razy,po 50m jest spokoj..a i zawory wyregulowane..
BerciQ - 27 Wrz 2011, 22:57
a świece wymieniłeś ?
DemptD - 28 Wrz 2011, 08:39
jak duuuużo pali to może lambda, zrobiłeś test buzzerem/diodą?
JoeMix - 28 Wrz 2011, 08:53
Właśnie, jak masz sondę to popraw profil, i zaczytaj błędy z kompa
luk-90 - 28 Wrz 2011, 09:18
miałem prawie identyczne objawy, po dodaniu na luzie trochę gazu wskakiwał na 2tys obr, a następnie opadając zachaczały o ok 500obr i po chwili wracały na 900, wysokie spalanie. Winna była sonda lambda
kochas66 - 28 Wrz 2011, 12:07
świece wymienione,sonda dziala,błędów nie mogę zczytać błędów bo po mostku i podłączeniu diody nic sie nie dzieje,a powinna mrugac...
JoeMix - 28 Wrz 2011, 12:23
Więc skąd ta pewność że sonda działa,,, skoro komp nie wchodzi w tryb czytania to coś z nim jest jednak nie tak,,,
kochas66 - 28 Wrz 2011, 16:54
dziala bo mierzyłem miernikiem, potwierdził to mój kolega elektronik
JoeMix - 28 Wrz 2011, 17:11
Rozumiem że przy wtyczce komputera? Bo pomiar w każdym innym miejscu jest jak z kapciem,,, powietrza nie ma tylko na dole.
kochas66 - 29 Wrz 2011, 00:09
a który to pin w sterowniku?? bo mierzone było na kostkce
kochas66 - 2 Paź 2011, 10:29
szarpanie naprawione,jeszcze tylko te spalanie... ma ktos jakies pomysly?
kochas66 - 4 Paź 2011, 18:59
sonda ok,termostat nowy,map? nie mam pewnosci..dziwny pomiar...,wszystkie czujniki temp silnik i powietrza-rezystancja w normie,obroty nie faluja, wszystko ok tylko te spalanie..nie mam juz sily..sprawdzalem juz doslownie wszystko..pomocy!!!!
DemptD - 4 Paź 2011, 19:36
sonda lambda..
kochas66 - 4 Paź 2011, 19:40
a jak wymienie i dalej bedzie lipa? to oddasz mi siano za nia? robilem kody i nic nie wykazalo
Ghost_Rider - 4 Paź 2011, 20:09
kochas66 napisał/a: | szarpanie naprawione,jeszcze tylko te spalanie... ma ktos jakies pomysly? | jezeli mozesz to napisz w jaki sposob naprawiles to szarpanie ??
BerciQ - 4 Paź 2011, 21:54
ja mam sonde do 1.1i na zbyciu była sprawna
kochas66 - 5 Paź 2011, 07:04
szarpanie naprawilem zmniejszajac przerwy na swiecach na 0,4 mm,a ile za sonde?
Rebel - 5 Paź 2011, 09:37
kochas66 napisał/a: | szarpanie naprawilem zmniejszajac przerwy na swiecach na 0,4 mm |
Pierwsze słyszę, żeby ktoś szarpanie w HCS'ie naprawiał zmniejszając przerwę o ponad połowę. Ciekawe...
kochas66 - 5 Paź 2011, 21:41
wiem ze dziwne ale najwazniejsze ze pomoglo..
Rebel - 5 Paź 2011, 22:05
Może i pomogło ale problem ciągle jest i na pewno leży gdzie indziej. Świeca w 1.1 powinna mieć przerwę 1mm.
kochas66 - 6 Paź 2011, 18:15
wiem ze 1mm ale jak tyle ustawilem to nie dalo sie jezdzic..problem zniknal tylko te spalanie...i koniec tematu o szarpaniu, interesuje mnie teraz tylko problem spalania
BerciQ - 6 Paź 2011, 23:28
w jaki sposób mierzyłeś spalanie??
bo: Cytat: | duuuzo pali jakies 10l na 100km | to jest takie mało szczegółowe i sugeruje bardziej domysły niż miarodajny pomiar.
Rebel - 7 Paź 2011, 00:02
BerciQ napisał/a: | to jest takie mało szczegółowe i sugeruje bardziej domysły niż miarodajny pomiar. |
No właśnie kochas66... zalałeś za 20zł i przejechałeś 40km czy zmierzyłeś to spalanie 10l w dłuższym okresie czasu?
Ja jestem zdania, że wysokie spalanie i szarpanie jest ze sobą powiązane. Wróciłbym do przerwy 1mm. Następnie zamienił sondę dla pewności. Jeżeli to nie da efektów to podmienić sterownik.
kochas66 - 7 Paź 2011, 19:30
leje za 50zl,codziennie do pracy 10km w jedna strone..po 100km auto staje..aa i auto na postoju jak depne to strasznie kopci na bialo,po zapachu czuc ze to olej..jutro sprawdze cisnienie sprezania, wydaje mi sie ze przez slaba kompresje bedzie palil wiecej..
BerciQ - 7 Paź 2011, 19:37
jak olej to na niebiesko, jak na biało to płyn chłodzący pod warunkiem, że nie jest to zwykła para.
taki pomiar spalania to naprawdę jest pomiarem BARDZO miarodajnym.
kochas66 - 7 Paź 2011, 20:15
plyn chlodzacy to uszczelka pod glowica,ale i plyn i olej znika,bardzo powoli ale znika..
|
|