|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK4] Przepustnica
DewREW - 4 Sie 2011, 17:49 Temat postu: [MK4] Przepustnica Kwestia wiszących obrotów na sprzęgle sprawia iż zaczynam doszukiwać się winy we wszystkim. w tym momencie moje przypuszczenia padają na cała przepustnice, miedzy innymi niepełne owinięcie sprężyn, luźna nakrętka dociskowa itp. Chodzi mi po głowie zakup używanej sprawnej przepustnicy i co ciekawe, przeglądając allegro znalazłem różne rodzaje przepustnic do (wierząc opisom) Fiesty Mk4 Endura 1.3 .jest przepustnica taka jak ta która mam u siebie ( na kotrej jest wyryte: 95BF - FA 10/05/99 ), wygląda ona tak: http://img09.allegroimg.p...2/99/1721929943 a jest tez w internecie taka: http://imagebox.pl/out.php/i155687_1703226184.jpg (proszę zwrocić uwagę ze w przeciwieństwie do poprzedniej nie ma gwintowanego otworu w zaznaczonym miejscu), a jest tez taka która wygląda już zupełnie inaczej: http://moto.allegro.pl/fo...1728745563.html
która przepustnica ta na prawdę powinna być zamontowana w moim samochodzie??
Kod: | Na przyszłość proszę używać polskich znaków, bo tego tekstu nie dało się czytać! |
JoeMix - 4 Sie 2011, 18:40
Nikt Ci tego nie powie, ford montował co miał na magazynie i zdarzają się fabryczne ostre odejścia od serii,,,
Stunt_Man - 7 Sie 2011, 14:42
DewREW napisał/a: | która przepustnica ta na prawdę powinna być zamontowana w moim samochodzie?? |
http://moto.allegro.pl/fo...1728745563.html
moim zdaniem ta ale nie możesz popatrzeć pod maske i porównać?
DewREW - 7 Sie 2011, 19:12
no wlasnie, Towim zdaniem taka, a dlaczego ja mam pod maska te: http://img09.allegroimg.p...2/99/1721929943 wystarcz spojrzec na zwoje sprezynowe zeby sie zorientowac ze jest to cos innego.. a mimo na aukcjach podane ze pasuej do mojego modelu, pytanie wiec moje jest nastepujace czy aby na pewno i skoro jest taka roznorodnosc przepustnic to jaka jest ta oryginalna? a moze byly produkowane z roznymi, jak to napisal JoeMix..
Stunt_Man - 7 Sie 2011, 19:32
jak tylko ma otwory do przykręcania w takich samych miejscach to będzie pasować
bo z tego co widze różnią sie tylko mechanizmem cięgien
szoutek - 8 Sie 2011, 13:57
Ja miałem ten sam problem i rozwiązałem go..... czyszcząc oraz dobrze smarując przepustnice. Jak na razie jest wszystko OK. Zobaczymy na jak długo.
DewREW - 8 Sie 2011, 16:48
ja swoja przepustnice tez czysciłem, po tym zbiegu auto zbierało się o wiele dynamiczniej, ale problemu wiszących obrotów to nie rozwiązało. narazie jeszcze bez maty wyciszającej pod maską i od chwili jej zdjecia obroty chodzą dobrze, nawet przy wyciu na 1 biegu do 3000 RMP plynnie spadaja przy wysprzęglaniu , a zazwyczja właśnie na najniższych biegach przy maksymalnym otwarciu przepustnicy problem zaczynał się ujawniać. mam nadzieje że po porstu przepustnica zaplątywała się w nici maty wygłuszającej, pewnie to i tak nie rozwiązało mojego problemu, ale narazie, trzy dni mam spokoju. tak samo wczesniej łudziłem się że to regulacja śruba mocująca mechnizm przepustnicy okarze się zbawieniem, niestety jednak nie i szukamy więc dalej. stąd zreszta pomysl zakupu nowej przepustnicy, a co za tym idzie ten temat, aby w razie czegos zamówić odpowiednia...
|
|