Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK2] Fieścina by Harry

Harry - 24 Lip 2011, 00:33
Temat postu: [MK2] Fieścina by Harry
1. NICK: Harry
2. IMIĘ: Mateusz
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: Jeszcze tego nie rozgryzłem ;)
5. ROCZNIK: MK2 86'
6. SILNIK: 1.0
7. OPIS AUTA: Biała strzała w niezłym! Wszystko w aucie działa, nawet takie drobnostki jak podgrzewana tylna szyba, czy zmiana podświetlenia przycisku od tylnej wycieraczki podczas włączenia :rotfl: Z auta jestem bardzo zadowolony :) Pierwszy mój dupowóz na własność :D Kiedy kupiłem samochód do zrobienia było serwo wspomagające hamowanie, ponieważ puszczało gdzieś powietrze i nie miałem hamulców praktycznie a na dodatek falowały obroty, na szczęście jest to zrobione. Do roboty jest jeszcze tylko linka ręcznego i chyba skrzynia/sprzęgło/jakaś poduszka pod silnikiem/skrzynią, bo gdy wskakują wyższe obroty i powoli puszczam sprzęgło słychać taki tępy, metaliczny dźwięk, także muszę to zidentyfikować.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: -------
b. mechaniczne: Wymiana serwa wspomagajacego hamowanie z mk3
c. audio: Głośniki no name i jakies radyjko JVC
d. inne: -------

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: Ogarnięcie niewielkich ognisk rdzy i kupienie felg, bądź poszerzenie stali
b. mechaniczne: Zrobienie ręcznego
c. audio: Mierzę w głośniki PowerBass i w jakiś dobry sub
d. inne: Zegarek z obrotkiem i jakaś kierownica bardziej sportowa ;) [3/4-ramiona]

10. FOTKI AUTA
Fotki z otomoto i troszkę własnych ;) Na dniach bd wszystko aktualizował:


No i dzisiejsze dłubanie przy serwie ;)


Pozdrawiam!

Tommi - 25 Lip 2011, 00:03

Widziałem ją na Otomoto i nawet myślałem pojechać i zobaczyć, ale...

Ładnie się prezentuje w białym, dbaj o nią :yes:

i żadnych głośników w tylną półkę old

Na zdjęciach lewy błotnik ma inny odcień czy to moje krzywe oko ??????

Harry - 25 Lip 2011, 00:20

Półka nie ruszana ;)
Po to są 4 miejsca na głośniki, żeby je tam pochować :)
Lewy błotnik możliwe, że ma inny odcień, albo tak aparat złapał zdjęcie z innym odcieńe, bo szczerze na żywo tego nie zauważyłem ;) Powoli, powoli i będzie zrobiona jak trzeba :)
Przeżyje ze mną drugą młodość :D

Harry - 24 Sie 2011, 23:36

No wpadły nowe fanty w ręce ;)
Nowa kierownica ;)


Olej Castrol GTX Multimilage, ponoć dobrze uszczelnia i do wysłużonych silników, zobaczymy jak się sprawdzi :)


I kilka fotek z dzisiejszych jazd :) m.in mini spot z kolegą z 306team ;)






Pozdrawiam :)

Gurney89 - 9 Wrz 2011, 20:13

Ładna naprawdę bardzo ładna :) Dbaj o nią, ja będę cały czas śledził twoje poczynania :)
van - 10 Wrz 2011, 00:09

felga ! jakaś z klasą nie chinczyk
kiere bym wywalił bo jest nie ori
tak w serii wygląda jak bezpiecznik :)

JoeMix - 10 Wrz 2011, 01:06

van81 napisał/a:
felga ! jakaś z klasą nie chinczyk
Felga jest OK, tylko ona ładnie wygląda z odpowiednim (czyli oryginalnym) deklem na śruby,,,
Harry - 10 Wrz 2011, 14:54

Jeżeli chodzi o felgi to mam upatrzone kultowe ATSy ;)
Kierownica zostaje, bo kierując ori "bananem" to czujesz, jakbyś jechał gokartem z wielgachną kierą :(

szczepan522 - 10 Wrz 2011, 14:59

Zamontuj kierę od XR2 o wiele lepiej będzie wyglądała i ponadto lepiej się ją trzyma... Wiem że ori jest jak od Tita ale ta od mk3 ni jak nie pasuje do tego auta ;-|
Harry napisał/a:
tak w serii wygląda jak bezpiecznik


nawet miałem ochotę ją kupić żeby mieć dwa "Bezpieczniki" :rotfl:

jeszcze mi się przypomniało nie myślałeś żeby zamiast zegarka zamontować sobie obrotek ? :ok:

Harry - 10 Wrz 2011, 15:28

szczepan522 napisał/a:
Jeszcze mi się przypomniało nie myślałeś żeby zamiast zegarka zamontować sobie obrotek ? :ok:


Myślałeś :devil: Ale to 1.0 się tak wysoko kręci, że by zabrakło skali :hahaha:
Po prostu na razie nie zauważam jego braku, najpierw go dopieszczę maksymalnie, a potem zmienię kierownicę i wejdzie obrotek ;)
Myślę też o halogenach :ok:

Gurney89 - 11 Wrz 2011, 10:02

Weż po co Ci halogeny, ATSy to dobra rzecz dla fiesty, ja się zastanawiałem nad nimi ale nie było takiej okazji i kupiłem EXIPy, na nich też się będzie fajnie turlało ;)
Harry - 11 Wrz 2011, 10:50

Matigi albo ATSy :ok:
Ale najpierw musi być cash, żeby cokolwiek zmieniać :devil:
Co do halogenów, przekonałeś mnie :P Nie będzie ich :)

Jaszczur - 11 Wrz 2011, 10:54

Harry napisał/a:
Olej Castrol GTX Multimilage, ponoć dobrze uszczelnia


A od kiedy to olej silnikowy służy do uszczelniania silników? :|
Wyobraź sobie konsystencję tego oleju, i to jak on smaruje ten biedny motor, skoro potrafi USZCZELNIAĆ, zwłaszcza zimą. Równie dobrze możnaby tej fieście zalać smołę...

Harry - 11 Wrz 2011, 11:59

ministerq napisał/a:
Równie dobrze możnaby tej fieście zalać smołę...


Następnym razem na pewno wypróbuję :fajka:

Gurney89 - 9 Paź 2011, 15:55

pokaż troche wiecej, jake masz fotele jak wyglądają boczki i wgl ;P
Harry - 6 Lut 2012, 23:07

Witam Panowie po dłuższej przerwie! :)
Na forum nie pisałem z różnych względów, ponieważ w aucie nie zaszło praktycznie żadnych zmian. Oczywiście śledzę parę wybranych tematów, także jestem w miarę na bieżąco z tym co się u Was dzieje.
Ostatnio ogarniałem sprawy elektryczne w samochodzie, poprzedni właściciel narobił dużo bałaganu z elektryką, także trzeba było wypędzić z auta druciarstwo :D

Generalnie ostatnio autko zaczęło trochę kuleć :sad: bardzo mnie to martwi, ponieważ silnik na biegu jałowym chodzi normalnie, natomiast kiedy zapnę bieg auto zaczyna strasznie szarpać. Mam wiele typów, np. kable WN, regulacja gaźnika.
Ma ktoś jakiś pomysł na tą dolegliwość? Może ktoś się z tym spotkał? Bo co pytam, to każdy ma swoją teorię, także wolę uzyskać odpowiedź od osób, które mają z tymi wozami styczność na codzień. ;)

Pozdrawiam

szczepan522 - 7 Lut 2012, 07:54

Wymień kable WN + świece tak na początek...

Jaki masz kolor auta ? zrób foto tabliczki :)

JoeMix - 7 Lut 2012, 08:06

Harry napisał/a:
Generalnie ostatnio
Jak to się tyczy 10 dni wstecz, to bym poczekał na ocieplenie,,,
Harry - 8 Lut 2012, 01:47

Sprawa utrzymuje się odkąd temperatura zeszła poniżej zera...
Jutro wstawię fotkę tabliczki :)
Na zimnym aż tak nie szarpie, jak po rozgrzaniu, także przyczyn może być wiele, natomiast najbardziej trafne są świece, kable WN i cała reszta

JoeMix - 8 Lut 2012, 07:40

Ja wczoraj jak w pracy wsiadłem do auta to w środku było tylko -5,,, pierwszy raz od tygodnia widziałem wskazówkę temperatury w polu tzw. NORMAL a z nawiewu leciało gorące powietrze a nie ciepłe jak w ostatnie dni,,, zobaczymy dzisiaj co będzie rano,
Harry - 9 Lut 2012, 02:49

Mój dzisiaj też stał na słońcu, wskazówka na NORMAL i rzeczywiście było to mniej odczuwalne. JoeMix, jak myślisz co może być tego skutkiem? Bo szkoda się denerwować i wyczekiwać na ciepełko, jak można to od ręki załatwić :hihihi:
JoeMix - 9 Lut 2012, 08:56

Tego skutkiem może być że te silnik tak mają :P Tym bardziej ze ja swój do zimy przygotowałem i jestem pewny układu chłodzenia, jego sprawności, drożności itp,,, chłodnicy nie mam zasłoniętej,,, więc na prozach rzędu -20 minimalna temperatura silnika oraz minimalna ciepłota nawiewu nie były skutkiem usterki, a temperatury
Harry - 9 Lut 2012, 12:51

Ten typ tak ma :hihihi:
Ja chłodnicę przysłoniłem, ale to też mało prawdopodobne, żeby wszystkie MK1 i MK2 w mróz jechały z lagami :-)

Harry - 15 Lut 2012, 22:31

Panowie,
przepraszam, że post pod postem, ale sytuacja jest niecierpiąca zwłoki :|
Otóż kilka dni temu zabrakło mi paliwa, po dolaniu auto w ogóle nie chce odpalić.
Iskry nie ma, nie wiem czy jakiś bezpiecznik wyskoczył [bo dodawałem sporo gazu żeby wyjechać z zasp], czy "syf" z baku został zaciągnięty przez pompe i utknął.
Próbowałem go odpalić z linki bez skutku. Macie jakieś pomysły, żeby jakoś odpalić FoFi?
Co też może być przyczyną takiego zachowania? Czy pozostaje wymiana pompy?

Bezimienny - 15 Lut 2012, 22:51

Pierw wymiana filtra paliwa, a jak z prądem? aku sprawny?
Harry - 15 Lut 2012, 23:10

Aku chechła bez problemów. No własnie martwi mnie ten brak iskry ;-|
Mamy pierwszą podpowiedź, dzięki wielkie :)

Kto da więcej? :D

JoeMix - 15 Lut 2012, 23:21

Układ zapłonowy nie me bezpiecznika,,, na cewce są 3 przewody, jeden WN taki gruby, i 2 takę cienkie,,, na jednym powinno być 12V po wałczeniu zapłonu,,,
Harry - 15 Lut 2012, 23:26

Kolejny trop, dzięki wielkie :)
A co jeśli nie będzie [odpukać w niemalowane]?

JoeMix - 15 Lut 2012, 23:34

Trzeba prześledzić ze schematem dlaczego nie ma, tzn gdzie się przerwa w obwodzie zrobiła,,, masz aparat jeszcze na przerywaczu czy już bezstykowy?
Harry - 15 Lut 2012, 23:38

Wydaje mi się, że bezstykowy, ale głowy sobie uciąć nie dam.
Generalnie sprawa bardzo dziwnie wygląda, żeby przez brak paliwa występowały takie następstwa. Świecie, kopulka, palec, kable, wszystko sprawdzone i do niczego nie można się przyczepić.

JoeMix - 15 Lut 2012, 23:57

No to jest iskra czy jej nie ma?
Harry - 16 Lut 2012, 00:02

Chociaż wszystko sprawdzone to jej nie ma. Jeszcze muszę sprawdzić tą cewkę o której wspominałeś, bo to co wymieniłem we wcześniejszych postach jest bez zarzutu. :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group