|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Nasze auta - [MK3] Projekt "zielono mi"
Cristodius - 7 Maj 2011, 23:39 Temat postu: [MK3] Projekt "zielono mi" Witam Wszystkich i Pozdrawiam
1. NICK: Cristodius
2. IMIĘ: Krzysiek
3. MODEL: Ford fiesta Mk3
4. WERSJA: GFJ
5. ROCZNIK: MK3, 92r.
6. SILNIK: w dowodzie 1.1 w praktyce 1.6 8v
7. OPIS AUTA: Jest to Fieścia która dostałem od mojej mamy 2 lata temu. przez ostatnie 6 miesięcy poszukiwałem dla niej nowych wnętrzności no i od niedawna zaczęła się operacja...
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Sportowa kierownica, mały dolot do filtra powietrza na masce
b. mechaniczne: swap 1.6 8v x2, zawieszenie od wersji RS, chłodnica oleju,układ wydechowy
c. audio: -
d. inne: wymiana niektórych blach na świeże, konserwacja całego podwozia
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: w trakcie zmiana koloru:
- karoseria- jasna zieleń perła
- sam dach- czarna perła
b. mechaniczne: wyciągniecie z tego silniczka jak najwięcej mocy i momentu też trochę...
c. audio: -
d. inne -
     
matrix-1990 - 8 Maj 2011, 10:14
nooo zapowiada się ciekawie, oby tak dalej
Cristodius - 8 Maj 2011, 14:53
Jutro wstawiam nowe fotki, szpachlowanie i szlifowanie powoli dobiega końca więc w tym tygodniu malowanie podkładem
qwerty67 - 8 Maj 2011, 14:59
Heble zmienione czy z 1.1? Jak z 1.1 to proponował bym zmienić I dolot na masce taki jakiś...
kuba87 - 8 Maj 2011, 15:07
ale nowy silnik tak jakoś nieciekawie wygląda...
zajrzyj pod pokrywe zaworów
fajny kolor nadwozia
EVO miało taki sam
Cristodius - 8 Maj 2011, 15:20
qwerty67 Hamulce tył i przód od xr2i
a kolor będzie dokładnie taki sam jak w Fokusie RS zieleń i czarne elementy
[ Dodano: Nie Maj 08, 2011 15:40 ]
ogólnie to cała belka z tyło jest od xr2i no a jesli chodzi o silnik to bedzie kompletny remont i uturbienie za jakis czas oczywiscie
kuba87 - 8 Maj 2011, 23:39
a stabilizator masz? na belce oczywiscie
bo belka bez staba niczym się nie rózni od seryjnej 1.1
Cristodius - 8 Maj 2011, 23:39
[ Dodano: Nie Maj 08, 2011 23:34 ]
A oto nowe fotki z dzisiejszego dnia
kolejny etap naprawiania błędów blacharza
mała przeróbka dolotu
może za tydzień będzie malowana
[ Dodano: Nie Maj 08, 2011 23:41 ]
kuba87 napisał/a: | a stabilizator masz? na belce oczywiscie
bo belka bez staba niczym się nie rózni od seryjnej 1.1 |
mam ale jeszcze nie zamontowany po malowaniu zabieram sie za mechanike!
[ Dodano: Czw Maj 19, 2011 21:32 ]
Ostatnio nie miałem czasu przygotowac jej do malowania ponieważ mam zapieprz w pracy, na razie postępy wyglądają tak;
[ Dodano: Wto Maj 24, 2011 23:07 ]
no ta tu po matowaniu powierzchownym (dziś znalazłem czas)
no i tak to wygląda na razie, ostatnio coś ciężko z czasem dlatego długo trwa to malowanie ale chce zrobi tak aby było wzorowo a nie na szybko i na od pi er :}
[ Dodano: Sro Maj 25, 2011 21:02 ]
z dnia dzisiejszego, konserwa poszła w ruch:
no i przyszedł zderzak na przód
qwerty67 - 26 Maj 2011, 22:22
Taki biały mat ładnie wygląda... ale gdzie rowek z maski? :/
Cristodius - 26 Maj 2011, 22:26
to taka moja mała koncepcja, bo jakoś mi sie nie za bardzo widział, przepraszam że urażam wasze uczucia
każdy ma swoje wizje, co nie?
van - 26 Maj 2011, 22:34
bardzo dobrze że nie ma rowa
ogólnie jak na razie dobra robota
Cristodius - 26 Maj 2011, 22:38
a to mały up odnośnie dawczyni:
qwerty67 - 26 Maj 2011, 22:38
Cristodius, wiesz o gustach to sie nie dyskutuje... ale ten rowek ma coś w sobie Zwykle meszki
Cristodius - 26 Maj 2011, 22:39
van81 Dziękuje, dziękuje
madek - 26 Maj 2011, 22:41
ooo nie, rowek wróć !
Cristodius - 26 Maj 2011, 22:43
oj co wy z tym rowkiem ?
nie bedzie i już
madek - 26 Maj 2011, 22:47
rowek jest cool
a odnośnie wyglądu to planujesz pakiet xr czy seria?
Cristodius - 26 Maj 2011, 22:51
myślałem nad pakietem.. ale zostanę przy serii, a w przyszłości może dokładka pod przedni zderzak przyjdzie ale jeszcze sie zastanowię.
a po malowaniu zacznie sie częśc druga czyli mechanika
qwerty67 - 26 Maj 2011, 22:52
Ale i dawca i biorca lusterka mają czukiereczek*we
Cristodius - 26 Maj 2011, 22:59
co do lusterek, po malowaniu karoserii zacznę odświeżać niektóre elementy, lusterka prze-matuje bo mają ślady użytkowania i następnie prysnę strukturą co by wyglądały jak nowe
qwerty67 - 26 Maj 2011, 23:02
Myślałem o 3,5
Cristodius - 26 Maj 2011, 23:07
eeee?
co 3,5 przepraszam?
madek - 26 Maj 2011, 23:19
Cristodius, Mk3,5 w sensie lusterka z lat 94-96 Jak w mojej np.
qwerty67 - 26 Maj 2011, 23:23
Właśnie..
Cristodius - 26 Maj 2011, 23:23
aaaaa... no ładne takie okrąglutkie może kiedyś sprawie sobie takie ale na razie zostanę przy odświeżeniu tych co mam
Fordon - 29 Maj 2011, 21:12
Podoba mi sie taki zapal do pracy...
Oby dawca byl zdrowy i dawal radoche
Cristodius - 31 Maj 2011, 14:13
Fordon jak zostanie już pomalowana to wpadam do bydzi do RS GARAGE i na hamownie sie nią wiedzie.
Cristodius - 7 Cze 2011, 23:40 Temat postu: Kolejny etap po dłuższym czasie przestoju Fiestka doczekała się mnie w lakierni
tu zdjęcia z matowania felg do malowania:
tu akurat szlifowałem papierkiem kapselki i zauważyłem ze felgi które były przy mojej 1.1 mają oznaczenia RS, więc kiedyś jakiś maniak kupił fieste 1.1 z felgami od RS'a
No i w końcu zaczęło się bazowanie karoserii
i na koniec taka mała próbka końcowego efektu
Fordon - 8 Cze 2011, 01:09
Pieknie... juz mi sie to podoba... ale polacam malowac z wyciagnietymi szybami bo pozniej beda jaja... tym bardziej ze wiem iz pod sama dolna czescia uszczelki lubi ruda sie zbierac i trzeba wycinac elementy i dawac nowe kawalki blachy...
Cristodius - 8 Cze 2011, 23:54
z dzisiejszego dnia:
jutro prawdopodobnie składanie Fiesty a za parę dni polerka
Reddi - 8 Cze 2011, 23:57
wszystko pięknie, ładnie ale po co ten wlot na masce rodem z kombajnu
Fordon - 9 Cze 2011, 20:58
good shit sam to robisz ??
Cristodius - 9 Cze 2011, 22:38
Fordon napisał/a: | :ok: good shit sam to robisz ?? |
sam nie dałbym rady, razem z moimi dwoma wujkami lecz jesli chodzi o mechanike to praktycznie wszystko sam
qwerty67 - 9 Cze 2011, 22:41
Przy takim malowaniu to mogłeś już zrezygnować z zamka i wycieraczki z tyłu.
Cristodius - 9 Cze 2011, 22:41
Reddi napisał/a: | wszystko pięknie, ładnie ale po co ten wlot na masce rodem z kombajnu |
wlot ma za zadanie dawać dopływ chłodnego powietrza bezpośrednio do filtra, nie miał pełnić funkcji estetycznej, ale ktoś wcześniej napisał ze jest brzydki i teraz po modernizacji wygląda tak.
Ps. kombajny nie mają wlotów powietrza
Cristodius - 9 Cze 2011, 22:56
ogólnie mam foty z dnia dzisiejszego tylko ze zapomniałem cyfrówki i niestety jakośc jest kiepskawa do tego ciemno zaczęło sie robić
Cristodius - 12 Cze 2011, 22:23 Temat postu: felgi dziś nastąpił malowanie felg a efekt.. sami oceńcie(sry za jakość)
opony posmarowane tawotem, co by farba łatwo zeszła niestety nie stać mnie na razie na wulkanizatora żeby same felgi malowac a wiem ze bylo by wygodniej i lepiej.
luk-90 - 13 Cze 2011, 00:21
na czymś trzeba się uczyć, fajny kolorek, widziałbym swój dekiel zaworów w tym kolorku
kuba87 - 15 Cze 2011, 07:23
uhm poezja
Cristodius - 15 Cze 2011, 19:56
Fieścina pomalowana właśnie ją składam, fotki wrzucę w weekend a teraz na imprezzzke
Dawidoff4 - 17 Cze 2011, 22:50
felunek zadżebisty i dobrze zrobiony ... ale pierwszy na ten pomysł nie wpadłeś
Cristodius - 30 Cze 2011, 14:29
Jak widza poniżej malowanie zakończone
Cristodius - 29 Sty 2012, 15:27
Z tego względu że ostatnio na forum wpadam aby przejrzeć tematy a nie zbytnio się udzielać postanawiam wstawić parę fotek aby zobrazować dokonane zmiany w świecie moich autek. Niestety czasu zbytnio nie posiadam/posiadałem aby być aktywny na forum w skrócie opisze jakie zmiany doszły przez ponad pół roku.. a wyglądało to tak..
mała kosmetyka wyglądu silnika co by dobrze to wyglądało po otwarciu pokrywy silnikowej...
    
dostała nowe kierunki...
     
nowy filtr powietrza...

nowy fotel kierowcy... na jednym zdjęciu widać dorobione mocowanie,dorabiałem je sam i powiem że całkiem dobrze się spisuje. fotel jest stabilny... choć mogłem kupić głębszy no ale drugi kupie lepszy a ten pójdzie dla pilota
      
później niestety było gorzej, po wymianie paska rozrządu który został wymieniony przed wakacjami zrobiłem jakieś 1400 km po Polsce a kiedy pojechałem do Wrocławia we wrześniu niestety silnik dostał kontuzji i Fieścinka wrócić do Torunia o własnych siłach już nie potrafiła. tak więc powrót wyglądał tak...

tak więc silnik został wyjęty i czeka do dziś na pieniążki które zbieram aby zrobić go tak jak chciałem lecz bez turbienia bo dla mnie Fieścinka ma mieć moc i odpowiedni moment ale do kjs a nie na jakiś street night racing czy coś w tym stylu...więc silnik trafi prawdopodobnie do specjalnej firmy razem budą bo potrzebna też mi jest klatka zgodnie z załącznikiem. z wyjęcia silnika mam bardzo kiepskie fotki ale wstawię tak dla obrazu tej operacji... ogólnie to nie miałem jak i gdzie ale się udało po dość dobrym pomyśle z wyciągarką...
  
w międzyczasie zakupiłem już 3 z kolei a 4 w mojej małej rodzinie Fiestkę...prawie pełen oryginał ponieważ tylko brak ori felg. z kompletna dokumentacja w której znalazłem dokument potwierdzający że Fiestkę kupiła sobie jakaś pani w salonie Forda w Hiszpanii i wtedy zaczęła sie jej historia..
 
niestety czarna musi przejść kapitalny remont karoserii, dostać nowe zawieszenie więc postanowiłem przełożyć silnik do zielonej jest to już 3 silnik w tej budzie. z tej operacji zdjęcia są już tylko po przełożeniu..
  
ImageShack.us
później doszło do odciążania Fiesty ze zbędnych gramów gdyż ma być to rajdówka i to samo będzie z czarną...

właśnie przy wyrzuceniu dywanika i wygłuszeń okazało się ze jest parę rzeczy do zrobienia...
strona lewa w nadkolu dość spora dziura której w ogóle nie było widać dopiero jak zacząłem skrobać zrobiła się taka :
  
no i prawa strona dość spora dziura przy nadkolu i 30 cm progu dostało korozję i to dość ostrą:
    
później wystartowaliśmy na kjs'ie i choć to był nasz debiut poszło nam całkiem dobrze, a z tego względu że dajemy z siebie wszystko i zawsze coś może wpaść nam pod podwozie lub koło fiesta zaczyna łapać na dolnym przednim pasie "zęby"
czarna pożyczyła nam maskę na rajdzik jak widać poniżej..
   
jeśli chodzi o dalsze przedsięwzięcia to jest ich wiele, tak wiele że nie chce się pisać ale na bieżąco w miarę możliwości i czasu będę informował o zmianach. przy fieście zostało dokonanych wiele napraw eksploatacyjnych, typu: wymiana drążków kierowniczych, sworzni wahaczy, do aktualnego silnika także została przełożona chłodnica oleju, nowy olej (Castrol EDGE sport 10w60), filtr powietrza, lekko odetkany wydech ale 2,5 cala rura z kolankami także czeka na spawacza w garażu wiec jeśli będą pieniążki i czas to będę informował a w najbliższym czasie zostaną wymienione wszystkie możliwe gumy w zawieszeniu i prawdopodobnie jeśli starczy kasy jakieś lepsze amorki na przód na początek bo aktualne już mają okres przedawnienia
Pozdrowienia!
Bezimienny - 29 Sty 2012, 15:38
Cristodius napisał/a: |

|
Na pierwszej focie nieźle dupa latała, a na drugiej opona powiedziała papa?
P.s fajne masz warunki do modzenia, chciał bym mieć taki warsztat.
Pozdrawiam i życzę powodzenia
Cristodius - 29 Sty 2012, 15:48
Bezimienny na pierwszej focie ze względu na zbieg trudnych zdarzeń jechaliśmy na 4 różnych oponach a na drugiej focie jest uchwycone jedno z tych złych zdarzeń
ps. opona i felga powiedziała pa pa a garaż jest czasem zajęty gdyż to warsztat blacharsko dekarski
Rkalitka - 29 Sty 2012, 23:28
Na YTP się nie chcesz przejechać??
luk-90 - 29 Sty 2012, 23:57
hmm jakoś umknał Mi ten temat, baaardzo fajne wozidełko, możliwości modzenia masz spore. także tylko życzyć sukcesów
Cristodius - 30 Sty 2012, 16:37
Rkalitka napisał/a: | Na YTP się nie chcesz przejechać?? |
a teraz wytłumacz mi co oznacza "YTP" bo ja wiem różne rzeczy ale jak normalny człowiek też dużo nie wiem
Bezimienny - 30 Sty 2012, 16:56
Youngtimerparty
Cristodius - 30 Sty 2012, 17:16
yhmm rozumiem, jeśli będę miał jakieś finanse i bede w stanie doczłapać sie na każdą rundę do Poznania to oczywiście jestem chętny! zawsze można poznać nowych, doświadczonych, pasjonatów z którymi można wymienić sie doświadczeniami i czegoś sie od nich nauczyć
ps. mam dużo, strasznie dużo wydatków więc powiem ze na 50% bede
Cristodius - 9 Lut 2012, 21:54
mały up... fiesta dziś dostała buziaka w lewe tylne nadkole przy drzwiach, nie jest źle, jutro rzeczoznawca oceni, wyceni.
zrobię fotki i wstawię jutro.
pozdrowienia.
Cristodius - 10 Lut 2012, 14:04
Wczoraj koło 14 w Toruniu wjechał mi w bok pan w czerwonym Yarisie.byłem tak zbulwersowany że myślałem że klienta zabije na tym skrzyżowaniu ale przyznał sie, przeprosił i wszystko jest ok. Zadzwonił przy mnie do ubezpieczalni i powiedział że to on jest sprawcą, tu fotki robione dzis.
ps. wiem że jest brudna
   
edit: za godzinę przyjeżdża rzeczoznawca.
Bezimienny - 10 Lut 2012, 15:20
Ściągnąć boczek z tyłu walnąć ręką i odskoczy
A tak na serio to dobrze że nic poważnego
Pozdrawiam.
Cristodius - 10 Lut 2012, 17:02
Struktury lakieru-blachy specjalnie na przyjazd rzeczoznawcy nie były ruszanie, choć nie powiem po stłuczce na parkingu kiedy spisywaliśmy opis szczegółowy zdarzenia z winowajcą podszedłem do Fieścinki i odruchowo przyłożyłem rękę aby wypchnąć blachę. W ostatnim momencie kiedy dotknąłem ręką blachy powstrzymałem sie... tak mi jej żal było a nie mogłem nic zrobić. Poczekam na ciepłe dni i zabiorę się za blacharkę.
zdjęcia po umyciu.
   
ps. Nie mam żadnych boczków, prócz przednich osłon drzwiowych,Fiesta z tyłu jak i z przodu jest goła, no prawie bo jeszcze jest pulpit i dwa fotele .
Rzeczoznawca powiedział że kasy na odremontowanie na bank będzie trochę z tego odszkodowania, kosztorys prześle pocztą elektroniczną na dniach.
madek - 10 Lut 2012, 17:30
Cristodius napisał/a: | tak mi jej żal było a nie mogłem nic zrobić. |
ludzie.. przecież to tylko auto
BuMeL - 10 Lut 2012, 18:11
madek napisał/a: |
ludzie.. przecież to tylko auto |
A ić, weź pożałuj chociaż trochę
madek - 10 Lut 2012, 20:39
BuMeL, no wiadomo stało się bubu fiestce i zawsze szkoda, ale to tylko blacha wyklepie sie
Cristodius - 10 Lut 2012, 21:36
wyklepać wyklepie, ale pomyśl o niej... ona już nie wróci do tej samej kondycji psychicznej co kiedyś
ale do rzeczywistych spraw... potrzebuje opisu, schematu jak ma być skonstruowany cały wydech 2,5 cala pod silnik 1,6 efi 104 konie. dokładnie- gdzie ma być umiejscowiona strumienica gdzie rura giętka. czy ktoś konstruował coś takiego kiedyś? potrzebuje informacji naprawdę fachowych. proszę o odpowiedzi
luk-90 - 11 Lut 2012, 02:38
2.5 cala jesli z zewnątrz, to będzei okolo 60 mm wewnątrz rury, nie wiem czy nei za duzo do 1.6. Mądrzejsi ludzie się musza wypowiedzieć. Co do budowy , to jest sporo na prawde fachowej literatury w necie
Cristodius - 5 Mar 2012, 17:17
Żeby nie było że nic się nie dzieje to pisze i dokumentuje zaistniałe zmiany:
przygotowania do sezonu...
opony

wydech czeka na spawacza, już niebawem...
 
Zakupienie dwóch silników dla czarnej fofi...

Zakupy dla Zielonego demona..
z piątku..
  

-łożyska tył, przód
-piasty przód
-klocki, szczęki, bębny, cylinderki
-tuleje wahacza
-tuleje belki tył
-sworznie wahacza
-pasek rozrządu+napinacz
-pasek klinowy alternatora
-pompa wody
-pompa oleju
-świece zapłonowe
z dzisiaj(poniedziałek)...
-amortyzatory Bilstein B3
-sprzęgło komplet
Jutro do odbioru:
-amortyzatory Monroe Tył
-sportowe przewody wys. nap.
Planowane zmiany na przyszły tydzień:
-Żabka jedzie na montowanie klatki(po dzisiejszych rozmowach wstępnie umówiona jest na przyszły tydzień)
-zamawianie zestawu i kółka PIPERCAMS
no i to byłoby na razie na tyle
van - 5 Mar 2012, 21:49
grubo sie dzieje
Peedro - 5 Mar 2012, 22:00
Kompleksowo
Witek1992 - 5 Mar 2012, 23:11
No to zostawiłeś w sklepie dooobrą wypłate niejednego Mietka z warsztatu Kurczę, pozazdrościć tylko chęci wkładania tyle forsy w autko
kuba87 - 5 Mar 2012, 23:20
o ja pierdziu, daj troche
Cristodius - 6 Mar 2012, 19:02
Dziękuje wszystkim za opinie.
z dnia dzisiejszego:
-amortyzatory tył (jednak harty a nie monroe)
-przewody wysokiego napięcia
-odbojniki i osłonki do amorów
-no i jeden litr oleju bo pije jak to Fofi
a no i Fiesta do odbioru jutro od spawacza który wydech lepi
jednak nie bedzie 60-tki tylko 5o-tka rura.
Rkalitka - 6 Mar 2012, 19:20
Dobrze się dzieje w temacie - to cieszy
Cristodius - 6 Mar 2012, 20:07
Rkalitka napisał/a: | Dobrze się dzieje w temacie - to cieszy |
noo w niedziele I runda mini-max w Toruniu muszę zdążyć wymienić amory i wszystko w zawieszeniu łącznie z piastami łożyskami hamulcami, tył już skończyłem teraz jeszcze przód został. w miarę możliwości jakoś działam. tylko praca mnie wkurza bo dużo popołudniówek w tym tygodniu
Cristodius - 12 Mar 2012, 19:24
nnnooooo i po wymianie/restauracji przedniego zawieszenia
a było tak:
Fiesta wróciła od spawacza wydechu...
poszła w górę na pieńki i zacząłem rozbieranie...
  
   
 
problem z wybiciem zasranych nitów z wahacza...
zamontowanie nowych sworzni i tulei. całe wahacze zostały wyczyszczone i odtłuszczone, pomalowane...

zwrotnice wyczyszczone, pomalowane...

noo i moje springi nadawały sie do renowacji aby przedłużyć im życie...
jeden po malowaniu i drugi przed...
  czerwony tylko dla porównania
a tak wyglądały nowe amorki...

bez sprężyn bo jakoś później zapomniałem zdjęć robić. ogólnie klocki też wymienione na nowe może za niedługo wejdę pod nią i zobaczę czy da rade zrobić zdjęcie pomalowanego wahacza, zwrotnicy i ogólnie całości. teraz mam Eibachy koloru srebrnego
po drodze wymieniłem dwie osłony gumowe przegubów bo jedna pęknięta była...
no i za jakiś czas muszę wymienić tarcze, teraz nie było czasu...
i takim sposobem zawieszenie mojej Fofi przeżyje drugą młodość, jeszcze zostały tylne amortyzatory do wymiany i gumy na tylnej belce które już czekają od tygodnia.
Bezimienny - 12 Mar 2012, 19:33
Fajnie, fajnie, tylko z tym malowaniem elementów to troche od du.. strony, moim zdaniem lepiej bylo by: rozebrać->wyczyścić->pomalować->złożyć a nie: rozebrać->złożyć->wyczyścić->pomalować czyli jak zrobiłeś.
Mam nadzieje że napisałem zrozumiale, bo pewności nie mam
Pozdrawiam.
Cristodius - 12 Mar 2012, 19:43
Bezimienny napisał/a: | Fajnie, fajnie, tylko z tym malowaniem elementów to troche od du.. strony, moim zdaniem lepiej bylo by: rozebrać->wyczyścić->pomalować->złożyć a nie: rozebrać->złożyć->wyczyścić->pomalować czyli jak zrobiłeś.
|
hehe może ja źle to opisałem... zrobiłem tak jak pisałeś na początku czyli:
rozebrać->wyczyścić->pomalować->złożyć
Bezimienny - 12 Mar 2012, 19:53
no po fotkach widać co innego, np wachacz, malowałeś już z wymienionym sworzniem? a zwrotnice przed czy po zamontowaniu łożyska i piasty? W sumie to nie istotne, zrobione to jest i tak nadzwyczaj dobrze zrobione.
Cristodius - 12 Mar 2012, 20:37
doba... sam się zakręciłem. połowicznie było tak jak piszesz. nie miałem czasu na czekanie aż wyschnie wiec druga zwrotnica malowana była po nabiciu łożysk a wahacze po nabiciu tulei i przykręceniu sworzni.. tylko że zalałem to wszystko ładnie farbą i jest git
czeka mnie remont drugiego silnika, zmiana tylnch amorków i gum na belce. muszę jeszcze wymienić wszystkie poduszki.... taki jest plan na najbliższą chwile
Cristodius - 27 Lis 2012, 22:06
co do klatki, wstawiana pod koniec kwietnia w Pyra Motorsport w Poznaniu.
pełna dokumentacja

hubi_2006 - 27 Lis 2012, 22:49
I niech mi ktoś powie, czemu to nie jest w projektach?
Parzych - 27 Lis 2012, 22:53
hubi_2006 napisał/a: | I niech mi ktoś powie, czemu to nie jest w projektach? | Już Ci mówę, bo idzie na sprzedaż...
hubi_2006 - 27 Lis 2012, 23:03
Parzych, widziałem ogłoszenie, ale działo się coś tutaj wcześniej. Niewiele może dla tych z większym "doświadczeniem", ale zawsze to jakieś dążenie do konkretnego celu. Mało to tematów w projektach bez celu?
Cristodius, miał cel i może nadal mieć... nieraz plany na fkp zmieniały się
Żółwik Tuptuś - 28 Lis 2012, 19:09
hubi_2006 napisał/a: | I niech mi ktoś powie, czemu to nie jest w projektach? |
Bo FKP to ludzie a nie auta.
|
|