Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - [MK3] Jak wyjąć żarówki z oprawek ?

zygmuncik - 1 Maj 2011, 22:48
Temat postu: [MK3] Jak wyjąć żarówki z oprawek ?
witam, mam problem z oświetleniem kokpitu, przestały mi działać żarówki i mam problem z wyjęciem ich z oprawek. i teraz mam czarno i ciemno :placz: :placz:
gdzie można kupić takie coś, potrzebowałbym ze 4 takie od razu...


Uploaded with ImageShack.us

sory za jakość ale robione kamerką w lapku..

ivanek - 1 Maj 2011, 23:03

Pierwszy lepszy sklep motoryzacyjny... Ja płaciłem 6zł.
inno - 1 Maj 2011, 23:24

kupujesz całe żarówki z oprawkami.

http://allegro.pl/zarowka...1569859092.html

zygmuncik - 1 Maj 2011, 23:32

dzięki wielkie;) na allegro wpisywałem kokpit, i mi nic nie wyskakiwało :twisted:
inno - 1 Maj 2011, 23:43

ja przez pół roku jeździłem w passacie z myślą, że w tablicy jest jakieś zwarcie czy coś dopóki nie odkryłem, że przy pokrętle od włączania świateł jest pokrętło regulujące nasycenie podświetlenie i można było całkowicie wygasić... :edi:
zygmuncik - 2 Maj 2011, 01:01

:hahaha: :hahaha: we fiescie chyba tego brak;]
inno - 2 Maj 2011, 02:56

brak, ale czasami by się przydało.
zygmuncik - 2 Maj 2011, 10:04

ja jestem ciekawy czy mam w wyposażeniu kontrole poślizgu. niby "ikonkę" mam ale brakowało tam żarówki. i jeszcze obok (p) i (i) mam narysowaną sprężynę, ale tam tez nie brakowało żarówki. wiecie może co to jest?
matrix-1990 - 2 Maj 2011, 10:12

ssanie
zygmuncik - 2 Maj 2011, 10:15

i będzie mi się to świeciło jak podłączę żaróweczkę? czy w moim modelu to nie funga?
matrix-1990 - 2 Maj 2011, 10:28

sprawdź, jak ja zamieniłem licznik to mi np. się świeciła kontrolka airbagu, mimo że ich nie miałem tylko wtedy kiedy miałem wyłączone ssanie :P
zygmuncik - 2 Maj 2011, 10:44

podmieniłem odpaliłem i się nie świeci.pozostaje mi dokupić 4 żarówki;]
a i jeszcze bym tu się z jednym pytaniem podpiął.
to jest ciężka historia, za 2 dni mam maturę i zrobię wszystko żeby się nie uczyć, więc wpadłem w lekką paranoję...wczoraj jak gmerałem przy tym oświetleniu to zauważyłem że jak przekręcę dwa razy kluczyk to zapala się czerwona kontrolka od akumulatora i oleju. czy normalne jest to żeby olej się świecił? sprawdziłem poziom, dolałem trochę, bo wiem że co jakiś czas lubi popłakać olejem, jest troszkę powyżej poziomu środkowej kreski na bagnecie, i dalej po przekręceniu się świeci. jak odpalę to gaśnie.

JoeMix - 2 Maj 2011, 11:04

zygmuncik napisał/a:
ja jestem ciekawy czy mam w wyposażeniu kontrole poślizgu
Na pewno nie,,, co najwyżej w prymitywny abs czyli SCS, jak przy skrzyni masz paski na półośkach to możliwe że masz SCS,,,
zygmuncik napisał/a:
mam narysowaną sprężynę, ale tam tez nie brakowało żarówki. wiecie może co to jest?
matrix-1990 napisał/a:
ssanie
A może grzanie świec żarowych,,, ssanie ma kontrolkę wyglądem przypominająca literkę N wielkie.
zygmuncik napisał/a:
i będzie mi się to świeciło jak podłączę żaróweczkę?
Nie, silnik 1,3i nie ma ani ssania ani grzania świecami żarowymi.
zygmuncik napisał/a:
jak przekręcę dwa razy kluczyk to zapala się czerwona kontrolka od akumulatora i oleju. czy normalne jest to żeby olej się świecił? sprawdziłem poziom, dolałem trochę, bo wiem że co jakiś czas lubi popłakać olejem, jest troszkę powyżej poziomu środkowej kreski na bagnecie, i dalej po przekręceniu się świeci. jak odpalę to gaśnie.
Kontrolka jest o CIŚNIENIA oleju nie od poziomu,,, świeci się jak ciśnienie jest za niskie,,, jak włączysz zapłon a silnik nie pracuje to ciśnienie oleju jest 0,0 i JEST ZA NISKIE dlatego kontrolka świeci,,, tak samo kontrolka akumulatora - jak silnik toi to nie ładowania dlatego kontrolka świeci,,,
zygmuncik - 2 Maj 2011, 11:13

JoeMix napisał/a:
zygmuncik napisał/a:
ja jestem ciekawy czy mam w wyposażeniu kontrole poślizgu
Na pewno nie,,, co najwyżej w prymitywny abs czyli SCS, jak przy skrzyni masz paski na półośkach to możliwe że masz SCS,,,


ja mam automat;)
JoeMix napisał/a:
zygmuncik napisał/a:
jak przekręcę dwa razy kluczyk to zapala się czerwona kontrolka od akumulatora i oleju. czy normalne jest to żeby olej się świecił? sprawdziłem poziom, dolałem trochę, bo wiem że co jakiś czas lubi popłakać olejem, jest troszkę powyżej poziomu środkowej kreski na bagnecie, i dalej po przekręceniu się świeci. jak odpalę to gaśnie.
Kontrolka jest o CIŚNIENIA oleju nie od poziomu,,, świeci się jak ciśnienie jest za niskie,,, jak włączysz zapłon a silnik nie pracuje to ciśnienie oleju jest 0,0 i JEST ZA NISKIE dlatego kontrolka świeci,,, tak samo kontrolka akumulatora - jak silnik toi to nie ładowania dlatego kontrolka świeci,,,


dzięki, ja was przepraszam za moje paranoje, ale matura. po maturze podnoszę fofie o pare cm, bo mnie drażni dojazd pod dom. a teraz się ide uczyć. dzięki:) :9: :9: :9:

JoeMix - 2 Maj 2011, 11:17

Cytat:
ja mam automat
więc?
zygmuncik - 2 Maj 2011, 11:52

więc to tak samo działa? :ups:
JoeMix - 2 Maj 2011, 12:00

A jak ma działać? inaczej? CTX (automat z fiesty mk3) sam w sobie ani w opcji nie posiada żadnych mechanizmów anty uślizgowych przy ruszaniu i tak dalej,,, jedynie jak pisałem auto może posiadać prosty system zapobiegający blokowaniu kół przy gwałtownym hamowaniu (od niego jest miejsce na desce) - jak wyjmiesz zegary to prześledź ścieżki ścieżki od kontrolki czy we wtyczce masz przewód (wtyczka po środku ma przegrodę od SCS jest pierwszy przy przegrodzie na dłuższej stronie jak pamiętam) - pewnie nie i dlatego kontrolka nie działa (i nie ma SCSu)
zygmuncik - 2 Maj 2011, 13:21

zobaczę, i powiem wszystko:)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group