|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - niska kompresja CVH
stafcio - 11 Kwi 2011, 22:26 Temat postu: niska kompresja CVH moze ktos bedzie mial pomysl.
dotyczy to silnika CVH 1,6 turbo do escorta.
historia wygląda następująco: zrobilem remont glowny, po zmontowaniu i próbie odpalenia nie udawało się, po sprawdzeniu kompresji wyszło ok 4bar. zdjalem glowice i zobaczylem strasznie porysowane cylindry.
wymienilem blok z tłokami na inny od fiesty turbo.
po zmontowaniu i probie odpalenia nadal brak kompresji, wskazuje ok 3bar.
uszelka i sroby glowicy nowe.
glowica ma nowe zawory ktore byly troche docierane, nowe popychacze i uszczelniacze.
jak dzisiaj zdjalem ta glowice i odwróconą zalalem benzyna to po jakims czasie z dwoch komó uciekło.
czy jest opcja taka ze nieszczelnosc ktora spowodowala ucieczke paliwa przez zawory powoduje tak niską kompresję?
oddam jutro glowice na dotarcie zaworów, ale czy to pomoze?
help bo juz chce odpalic tego dziada
drzeniow - 11 Kwi 2011, 22:28
stafcio napisał/a: |
czy jest opcja taka ze nieszczelnosc ktora spowodowala ucieczke paliwa przez zawory powoduje tak niską kompresję?
oddam jutro glowice na dotarcie zaworów, ale czy to pomoze? |
to raczej nie to.
Problem może być w złym zamontowaniu pierścieni.
Daras84 - 11 Kwi 2011, 22:35
jesli ucieka to sa nieszcelne proste... powinno sie poprawic
stafcio - 11 Kwi 2011, 22:41
no tak ale mam drugi blok. pierscienie nie powinny i raczej nie mają z tym nic wspólnego
Laskosz - 11 Kwi 2011, 23:04
spróbuj go odpalić na plaku tak samo jak na samostarcie tylko użyj do tego plaka
może ciśnienie oleju nie dochodzi jeszcze do hydro?
ale zacznij od odpalenia go
stafcio - 11 Kwi 2011, 23:22
Juz probowalem wszystkiego zeby go odpalic. To jest cholerny uklad kejetronic i nie moge odpalic. Olej dochodzi, krecilem przy zdjetym deklu zaworow i wszystko chodzilo jak trzeba
Lokmen - 11 Kwi 2011, 23:27
stafcio napisał/a: | jak dzisiaj zdjalem ta glowice i odwróconą zalalem benzyna to po jakims czasie z dwoch komó uciekło. | zrób to samo z cylindrami, pozalewaj je benzyną - tam gdzie szybciej bedzie jej ubywać tam bedzie albo cylinder jajowaty albo pierścienie nad wymiarowe dać
kuba87 - 11 Kwi 2011, 23:29
wyjmij tłoki sprawdz pierscienie moze popękane
niedotarte zawory mają jakis wpływmogą jak najbardziej przepuszczać
gniazda zaworów wymieniałeś?
sprawdz jeszcze górną powierzchniębloku na płaskosc moze jest pofalowany...
Pele - 11 Kwi 2011, 23:52
To jak rzucamy pomysły to ja coś dodam Uszczelki pod głowicę są różne, mają ząbki które oznaczają grubość. Z tego co pamiętam to im więcej szlifów głowicy tym grubszą uszczelkę się daje. Może masz do nominalnej głowicy najgrubszą uszczelkę ?? Ale wątpię żeby sama uszczelka aż tak kompresję zmniejszyła ...
Fordon - 12 Kwi 2011, 11:39
Takie rzeczy weryfikujesz Nafta, a jak nie masz nafty to mleko ( mowie serio), obracasz glowice zalewasz rowno ja i czekasz az nie pojawi sie wyciek, jesli bedzie spierdzielac to masz czapke do poprawki.
Takie testy robi sie podczas skladaniu glowicy jak docierasz zawory... tak ze fuck up moze byc tu lub w garach to samo robisz wlasnie na garach, wlewasz nafte po 50ml i czekasz z ktorego szybciej ucieknie.
|
|