|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Nierówna praca, problemy z odpaleniem - 1.6 CVH
Pietrekk - 31 Mar 2011, 16:38 Temat postu: [MK3] Nierówna praca, problemy z odpaleniem - 1.6 CVH Witajcie. Znowu ja i znowu problem, tym razem silnik, mianowicie mój cvh*oj. Zacznijmy od problemu z odpalaniem, rano najczęściej odpali na rys, ale zdarza mu się że trzeba gaz wcisnąć żeby zapalił, potem za każdym razem jak przyjadę, zostawię auto, za jakiś czas zapalić chce to muszę z gazem, chyba że przyjadę i do 5min wrócę to odpali od razu, z tego co widziałem to przy odpaleniu zadymi na biało, dość spora chmura, jak jest zimniej to na zimnym kopcił, tak jak teraz nie widać żeby kopcił. Na wolnych obrotach skaczą obroty tak ze czasem zgaśnie, czasem trzyma dobre, czasem 2k. Kolejne co dziś zauważyłem jak stałem w kolejce na stacji, jak falują obroty coś kopci trochę. Jak się jedzie, puści się nogę z gazu to silnik czasem przerywa, raz czy dwa razy. Kolejne co mi się przypomniało to jak się odpali, jedzie na ciepłym to lubi zgasnąć czasem jeszcze. Nowe świece i przewody, komplet NGK. Co może być przyczyną tego? Bo już mnie to zaczyna prawdę mówiąc za bardzo denerwować i chyba spowrotem hcsa włożę
JoeMix - 31 Mar 2011, 16:42
Układ regulacji wolnych obrotów,,, nie wiem zawór chyba tam jest.
kuba87 - 31 Mar 2011, 16:53
a lambde patrzył Ty?
kompresja wałek rozrządu
woda Ci nie ucieka?
Pietrekk - 31 Mar 2011, 16:56
Woda nie ucieka, wałek nie patrzyłem, kompresji też jeszcze nie sprawdzałem, lambda wydaje mi się ze jest dobra. Idę za chwile pogrzebać przy tym i zobaczymy czy coś znajdę
kuba87 - 31 Mar 2011, 17:01
zmierz kompresje powinna wynosic od 12 do 14 bar jak mniej to wiesz o co chodzi
na odpalonym silniku zmierz czy lambda daje napięcie w granicach 0 - 1 V
Pietrekk - 31 Mar 2011, 17:34
Hm co mnie zdziwiło, ustawiłem sobie przepustnice żeby chodził, odpiąłem krokówkę a silnik dalej faluje...
JoeMix - 31 Mar 2011, 18:12
Może jest nieszczelna?
mnich90 - 1 Kwi 2011, 18:29
Witam , wiem że to nie jest temat w ktorego na którym powinienem to napisac ale nie moglem znalesc odpowiedniego. Mam takie pytanie czy w silnikach HCS 1.1 CFI matowano tłumnik szmerów ssania ? bo troche mnie dziwi ze obudowa filtru powietrza jest zakończona takim otworem wlotowym , a gdy otworzymy maske to po lewej stronie miedzy przednimi reflektorami a nadkolem jest troche pusto . Mam nadzieje ze mi na to odpowiecie
bojarek - 1 Kwi 2011, 19:21
mnich90: mnich90 napisał/a: | po lewej stronie miedzy przednimi reflektorami a nadkolem jest troche pusto | To jest miejsce dla zbiorniczka płynu pompy wspomagania. Tłumik szmerów ssania... maluchy miały montowane między filtrem powietrza a gaźnikiem.
kuba87 - 1 Kwi 2011, 20:06
we fiescie jesto niepotrzebne obudowa filtra tlumi dzwiek zasysanego powietrza Pietrek sprawdz czy kolektor ssacy masz szczelny
Pietrekk - 3 Kwi 2011, 22:03
Problem rozwiązany, okazało się że zawór przepływowy ma uszkodzoną membranę, podciśnienie zasysało paliwo, tak że zalewało znowu silnik, temu problemy z odpalaniem bo zalany, temu kopcił, falował. Tak ze warto też to sprawdzić jeśli ktoś ma podobne problemy.
luki - 3 Kwi 2011, 22:49
chodzi o tą gruszkę co na listwie paliwowej jest? regulująca ciśnienie
Pietrekk - 3 Kwi 2011, 23:09
Tak o nią właśnie
|
|