|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka - [MK3] Interfejs diagnostyczny do MK3,5 96r.
bigel - 15 Sty 2011, 14:51 Temat postu: [MK3] Interfejs diagnostyczny do MK3,5 96r. Witam Panowie,czy wiecie może jaki typ złącza obd pasuje do tego modelu?1 czy 2?
a może ktoś kupił na allegroszu i podesłał by mi linka,
z góry dzięki
kuba87 - 15 Sty 2011, 17:16
do MK3 nie ma interfejsu a przynajmniej nie na OBD
ktos mogl wtyczke dorobic do zlacza i tylko bledy zczytuje
bidżej - 15 Sty 2011, 20:39
w classicach z 96 roku zdarzało się złącze diagnostyczne wyprowadzone na 16-pinową wtyczkę (jak od obd) na lewym słupku A. tyle tylko, że funkcje zostały dokładnie te same, co w przypadku złącza 3-pinowego za reflektorem.
bigel - 15 Sty 2011, 22:40
no właśnie ja mam takie złącze przy slupku,czy idzie dostać do tego jakiś interfejs?
jackrzec - 15 Sty 2011, 22:50
bigel napisał/a: | czy idzie dostać do tego jakiś interfejs? | Tak: rezystor - dioda świecaca (lub buzzer) i najlepiej wtyczka (chociaż bez też da radę).
bigel - 15 Sty 2011, 23:10
dzięki,to będe działał i mam nadzieje że się uda
przemo_rsr - 16 Sty 2011, 11:56
ja mam taka wtyczkę na słupku u dołu,
i mam koło lewej lampy też taka malutką wtyczkę, a do czego ona?
jest zaślepiona
bidżej - 16 Sty 2011, 12:09
biała? jak tak, to od FDS2000 - cokolwiek to jest. poczytaj w FAQ.
Zdzieszko - 28 Kwi 2011, 22:17
Jak podłączyć się do tego złącza na słupku? Dla złącza 3 pinowego wiadomo (ktoś zamieścił fajny opis).
bidżej - 29 Kwi 2011, 07:27
patrz po kolorach kabli. są tylko 3, tak samo jak przy zwykłym złączu diagnostycznym, ale wyprowadzone na wtyk 16-pin (czy ile tam)
jackrzec - 29 Kwi 2011, 08:18
U mnie w kosiarce też jest gniazdo OBDII, ale niestety samo gniazdo bez kabli... Widocznie szykowali się już na EECV. Ale w 96 roku skoro kosiarki juz nie mają EDISa to może już jest EECV i to gniazdo działa - nie wiem.
[ Dodano: Pią Kwi 29, 2011 08:19 ]
Zdzieszko, daj VIN tej fiesty, bo ciekawe to jest - sprawdzę w microcacie.
Zdzieszko - 29 Kwi 2011, 09:50
VS6BXXWPFBTG62010
bigel - 13 Gru 2011, 19:47
Panowie,odgrzewam kotleta.otóż spojrza lem dzisiaj na wtyczke przy reflektorze i kształt się zgadza,ale kolory kabli już nie,czy to jest jakaś różnica.spotkał sie kiedyś ktoś z tym?kolory u mnie to brązowo czerwony,brązowo zielony i brązowo żółty.a normalnie z FAQów to brązowy,niebiesko zielony i brązowo zielony.próbowałem się podpiąć ale nic to nie dało.Wiecie może o co chodzi?
dżolero - 13 Gru 2011, 21:10
gówno prawda. osobiscie podpinałem sie kompem pod złącze 3-pinowe. pod kts-em 300 i mieszanka zworek. zczytywal blędy numerkami i nazwami- jak w przypadku np nowszych aut i obd obd2
dreapheus - 16 Gru 2011, 11:59
Mam ten sam problem co bigel te same inne kolory kabli, tylko jedna wtyczka i gniazdo przy słupku, jak się podłączyć? Przy wtyczce słupka nie widać kabli trzeba by było obudowę ściągać?
Załączam zdjęcie:
Wygląda że ma tam 9 żył. Da się pod to jakoś podpiąć buzzerkiem czy trzeba pod komputer?
diodalodz - 17 Gru 2011, 18:55
ELM327 i powinna działać diagnostyka . W 3,5 było już OBD . Nie dam głowy, ale jak ktos bedzie w okolicy to zapraszam do testów .
KTS liczy kody migowe jak byś to zrobił ręcznie a potem to przelicza na liczby . Sam możesz sobie zrobic taki patent na Atmedze 8 i LCD.
dreapheus - 17 Gru 2011, 21:58
Elm327 niestety nic nie łapie. Doszedłem do tego w końcu przeglądając forum elektrody. Jest to EECIV podłączony do wtyczki obd. Komplikują sprawę.
Aby wykonać test buzerem piny 5 i 11 zwieramy. Buzzera plus podłączamy do zasilania- pin 16 oraz minus do pinu nr 3. Możecie dodać to do faq a nóż się komuś jeszcze przyda.
Schemat:
Test na uruchomiony silniku przechodzi mi bez błędu- wszystko dzieje się zgodnie z instrukcją. Zmienia obroty i daje na koniec 11 o braku błędów.
Natomiast test na nieuruchomionym daje coś takiego:
11_11_11_11_11_10
gdzie _ to 4s przerwy. Czyli jakby dawał 5 separacji 20 i kończył test. Słuchałem kilkukrotnie (a nóż jest tam gdzieś zaszyty kod 11 o braku błędów), ale za każdym razem to samo.
Co to może oznaczać? Miał tak ktoś?
bidżej - 17 Gru 2011, 22:08
diodalodz napisał/a: | W 3,5 było już OBD | zależy co przez to rozumieć - jak system samodiagostyki, to przecież to samo było w MK3. a jeśli wtyczkę 16-pin, to ona co najwyżej "bywała"
grasband - 5 Mar 2012, 11:33
Ja mam mam dwa złącza diagnostyki ten koło lampy i koło pedału sprzęgła mniej wiecej. Podłączam buzerek do złącza koło lampy i tylko piszczy a jak podłącze do tego 16to pinowego to tez tylko piszczy O co chodzi? Wszystko robie tak jak w instrukcji. Może mam zły piszczyk? Kupiłem w brico taki co ma przypominac o zapalonych światłach to mysle ze jest dobry
|
|