|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK4] Duże obroty, duzo pali
Maniek - 24 Paź 2010, 16:03 Temat postu: [MK4] Duże obroty, duzo pali Witam.
Mam poważny problem bowiem jak zapalam silnik to samochod dostaje dużych obrotów do 3 tys. i spada do 1 i znowu do 3 tys i tak jak by sam dodawał gazu... trzeba troche poczekac i samo się uspokaja. Co może być tym powodem ? Na początku myślałem że to spowodowane jest tym ze silnik jest zimny ale to nie to.
Wlałem niedawno 11 litrow paliwa i starczylo mi tylko na 100 km moze ktos mi pomoc tez z tym
drzeniow - 24 Paź 2010, 17:24
wpisz w szukam, silnik krokowy i poczytaj.
Maniek - 24 Paź 2010, 21:49
drzeniow, to mi pomogłeś to ja zrobilem szukalem ale no jakos wole zeby ktos mi pomogl osobiscie
Mam silnik ZETEC 1.25
P.s. tez mam problem niedawno zatankowalem 11 litrow paliwa i starczylo mi na 100 km Moze ktos mi tez z tym pomoc
Freeman - 24 Paź 2010, 22:05
Oj maniek. Co Ty chcesz żebym przyjechał i Ci to naprawił?
dobrze Ci drzeniow napisał co masz zrobić. Poczytaj o krokowcu, napraw go, to i spalanie się zmniejszy. Dodatkowo poczytaj o CCP. Bo często to są połączone problemy.
Fordon - 24 Paź 2010, 22:40
Freeman,TPS ale nie w 1.25 . Glupawka na obrotach moze byc spowodowana przez:
-silnik krokowy (Idle Speed Sensor)
-uszkoszony przewod podcisnienia no od regulatora cisnienia paliwa
-uszkodzona sonda (uszkodzenie jednej z grzalek) lub obwodu ktory raz styka a raz nie.
Stad tez wysokie spalanie.
Maniek - 25 Paź 2010, 06:19
Fordon, prawdopodobnie ja nie mam w samochodzie gaznika czyli tez silniczka krokowego.
możesz mi napisać jaki koszt tego może być ?
drzeniow - 25 Paź 2010, 06:43
Cytat: | Silnik: 1.25i/75KM |
W profilu podajesz ze masz wtrysk.
Nie mozliwe abys w mk4 miał gaznik.
Z taką wiedzą proponuję podjechać do jakiegoś mechanika.
Szkoda nerwów naszych i Twoich.
[ Dodano: Pon Paź 25, 2010 06:44 ]
Maniek napisał/a: | czyli tez silniczka krokowego. |
Nie występuje przy gazniku ;]
I musisz go mieć
Maniek - 25 Paź 2010, 13:13
drzeniow, no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. co za ludzie.. i lepiej sie nie wtracaj w rozmowe bo po twoich ostrzezeniach lubisz sie chyba wymadrzac.
Marcin - 25 Paź 2010, 16:30
Maniek napisał/a: | no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. |
i tak i nie sam tak przeważnie pisze w odpowiedziach, a nie bypass(który tak na prawdę też jest silnikiem krokowym tyle że sterowanym elektrycznie a nie mechanicznie jak w kosiarkach z mk3), bo wtedy to już w ogóle większość ludzi robi wielkie oczy.
drzeniow - 25 Paź 2010, 17:21
Maniek napisał/a: | drzeniow, no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. co za ludzie.. i lepiej sie nie wtracaj w rozmowe bo po twoich ostrzezeniach lubisz sie chyba wymadrzac. |
Kod: | Za kłótnie oraz wyzwiska na forum. I dodatkowo za zmuszanie administracji forum do dodatkowej pracy związanej z usuwaniem postów. |
Umiej czytać.
Kod: |
Zawór bocznikowy (zawór bocznikowy powietrza, zawór powietrza dodatkowego) odpowiedzialny za obroty biegu jałowego. |
Gdyby się koło nazywało "gówno" to nie kręciło by się po posadzce?
Nie wazne jak to sie nazywa czy krokowiec czy zawor bocznikowi zadanie ma jedno i wlasnie to mozesz mieć zepsute.
Ale z takim podejściem i wiedzą jedz lepiej do mechanika bo uszkodzisz swój dupowozik.
Freeman - 25 Paź 2010, 18:03
OK. Już Mańkowi na GG wyjaśniłem, że ma krokowca bo napisał do mnie.
|
|