Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK4] Duże obroty, duzo pali

Maniek - 24 Paź 2010, 16:03
Temat postu: [MK4] Duże obroty, duzo pali
Witam.
Mam poważny problem bowiem jak zapalam silnik to samochod dostaje dużych obrotów do 3 tys. i spada do 1 i znowu do 3 tys i tak jak by sam dodawał gazu... trzeba troche poczekac i samo się uspokaja. Co może być tym powodem ? Na początku myślałem że to spowodowane jest tym ze silnik jest zimny ale to nie to.

Wlałem niedawno 11 litrow paliwa i starczylo mi tylko na 100 km moze ktos mi pomoc tez z tym

drzeniow - 24 Paź 2010, 17:24

wpisz w szukam, silnik krokowy i poczytaj.
Maniek - 24 Paź 2010, 21:49

drzeniow, to mi pomogłeś to ja zrobilem szukalem ale no jakos wole zeby ktos mi pomogl osobiscie

Mam silnik ZETEC 1.25
P.s. tez mam problem niedawno zatankowalem 11 litrow paliwa i starczylo mi na 100 km ;/ Moze ktos mi tez z tym pomoc

Freeman - 24 Paź 2010, 22:05

Oj maniek. Co Ty chcesz żebym przyjechał i Ci to naprawił?

dobrze Ci drzeniow napisał co masz zrobić. Poczytaj o krokowcu, napraw go, to i spalanie się zmniejszy. Dodatkowo poczytaj o CCP. Bo często to są połączone problemy.

Fordon - 24 Paź 2010, 22:40

Freeman,TPS ale nie w 1.25 . Glupawka na obrotach moze byc spowodowana przez:
-silnik krokowy (Idle Speed Sensor)
-uszkoszony przewod podcisnienia no od regulatora cisnienia paliwa
-uszkodzona sonda (uszkodzenie jednej z grzalek) lub obwodu ktory raz styka a raz nie.
Stad tez wysokie spalanie.

Maniek - 25 Paź 2010, 06:19

Fordon, prawdopodobnie ja nie mam w samochodzie gaznika czyli tez silniczka krokowego.
możesz mi napisać jaki koszt tego może być ?

drzeniow - 25 Paź 2010, 06:43

Cytat:
Silnik: 1.25i/75KM


W profilu podajesz ze masz wtrysk.
Nie mozliwe abys w mk4 miał gaznik.
Z taką wiedzą proponuję podjechać do jakiegoś mechanika.
Szkoda nerwów naszych i Twoich.

[ Dodano: Pon Paź 25, 2010 06:44 ]
Maniek napisał/a:
czyli tez silniczka krokowego.

Nie występuje przy gazniku ;]
I musisz go mieć :rotfl:

Maniek - 25 Paź 2010, 13:13

drzeniow, no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. co za ludzie.. i lepiej sie nie wtracaj w rozmowe bo po twoich ostrzezeniach lubisz sie chyba wymadrzac.
Marcin - 25 Paź 2010, 16:30

Maniek napisał/a:
no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego..

i tak i nie :-P sam tak przeważnie pisze w odpowiedziach, a nie bypass(który tak na prawdę też jest silnikiem krokowym tyle że sterowanym elektrycznie a nie mechanicznie jak w kosiarkach z mk3), bo wtedy to już w ogóle większość ludzi robi wielkie oczy.

drzeniow - 25 Paź 2010, 17:21

Maniek napisał/a:
drzeniow, no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. co za ludzie.. i lepiej sie nie wtracaj w rozmowe bo po twoich ostrzezeniach lubisz sie chyba wymadrzac.


Kod:
Za kłótnie oraz wyzwiska na forum. I dodatkowo za zmuszanie administracji forum do dodatkowej pracy związanej z usuwaniem postów.

Umiej czytać.

Kod:

Zawór bocznikowy (zawór bocznikowy powietrza, zawór powietrza dodatkowego) odpowiedzialny za obroty biegu jałowego.


Gdyby się koło nazywało "gówno" to nie kręciło by się po posadzce?

Nie wazne jak to sie nazywa czy krokowiec czy zawor bocznikowi zadanie ma jedno i wlasnie to mozesz mieć zepsute.

Ale z takim podejściem i wiedzą jedz lepiej do mechanika bo uszkodzisz swój dupowozik.

Freeman - 25 Paź 2010, 18:03

OK. Już Mańkowi na GG wyjaśniłem, że ma krokowca bo napisał do mnie.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group